آخرین اخبار

علم و ورزش

بهترين ورزش براي کاهش وزن

متخصص پزشکي ورزشي اعلام کرد که مناسب ترين ورزش براي کاهش وزن, ورزش هاي هوازي مي باشند

8 راه براي ورزش کردن در زمان افسردگي

ورزش کردن در زمان افسردگي آسان نيست زيرا اکثر افراد با وجود اين مشکل احساس خستگي مي‌کنند و انگيزه‌اي براي ورزش ندارند اما مي‌توان با ورزش‌هاي خاص انگيزه براي ورزش در زمان افسردگي را افزايش داد

چرا تنيسورها هنگام ضربه زدن فرياد مي زنند؟

در مسابقات تنيس برخي از ورزشکاران هنگام ضربه زدن به توپ فرياد مي‌کشند که اين قضيه مي‌تواند تاثير مثبت و منفي روي عملکردشان داشته باشد

بهترين ورزش براي لاغري و کاهش وزن

افرادي که قصد دارند با ورزش در رژيم غذايي سالم کاهش وزن داشته باشند، مي‌توانند ورزش شنا را انتخاب کنند.

زنان واليباليست چه چيزهايي بايد بخورند؟

زنان واليباليست بايد تغذيه مناسب و سالم مخصوص به خود داشته باشند تا بتوانند انرژي لازم براي انجام مسابقات را دريافت کنند. در ادامه با نوع تغذيه زنان واليباليست آشنا مي شويد.

4 فايده عرق کردن در زمان ورزش!

ورزش کردن همراه با عرق کردن فوايد زيادي براي ورزشکاران دارد که در ادامه به آنها اشاره مي کنيم.

فايده ورزش حتي براي مدت کوتاه

مطالعات اخير نشان داده است که رابطه ورزش با کارايي مغزي فراتر از آن چه تصور مي‌شود است و حتي ورزش کوتاه مدت باعث افزايش تمرکز و توانايي در دانشجويان مي‌شود.

7 اشتباه مهم در برنامه ورزشي

قصد داريم 7 اشتباهي را به شما معرفي کنيم که در برنامه ورزشي شما ممکن است براي شما مشکلاتي ايجاد کند.

در يک روز ورزش قدرتي و هوازي انجام ندهيد

محققان ورزشي به اين نتيجه‌ رسيدند که ورزش استقامتي و هوازي نبايد در يک روز انجام شود و بايد ورزشکاران حداقل 24 ساعت فاصله بين ورزش استقامتي و هوازي در نظر بگيرند.

5 نشانه اعتياد به ورزش کردن در باشگاه

برخي ورزشکاران بيش از حد نسبت به ورزش کردن خود وسواس پيدا مي‌کنند و به نوعي اعتياد به ورزش پيدا مي‌کنند در ادامه به بيان 5 نشانه اعتياد به ورزش مي پردازيم.

اگر اين 5 مشکل را داريد بايد بيشتر ورزش کنيد

اگر مي خواهيد سالم باشيد بايد اطمينان حاصل کنيد که به اندازه کافي ورزش مي کنيد. نشانه‌هايي وجود دارد که مشخص مي‌کند ميزان ورزش کردن شما کافي نيست.

شناخت کامل زانو + تصاوير

واروس و والگوس زانو (پاي پرانتزي و پاي ضربدري) باعث وارد شدن فشار بيشتر روي يک قسمت زانو و تغييرات تخريبي آن مي گردد.

15 توصيه رونالدو براي سلامتي

کريستيانو رونالدو، از زماني که در تيم منچستريونايتد بازي مي‌کرد تاکنون تغييرات فيزيکي زيادي داشته است و آمادگي جسماني او به نسبت آن روزها بسيار افزايش يافته است. او با روش‌هاي خاصي به اين آمادگي رسيده است.

سيگار و قليان محبوبِ فوتباليست هاي دودي

مرکز پزشکي ايفمارک براي اولين‌بار نتايج قسمتي از مطالعات تحقيقاتي خود در خصوص شيوع مصرف سيگار و قليان در بين بازيکنان ليگ برتر را منتشر کرد.

رازهاي فني مسابقه اي که به تاريخ پيوست+ عکس

بازي ايران و استراليا، مسابقه اي است داراي ارزش هاي فني؛ نکاتي که اغلب زير نگاه حماسي و حسي ما از آن ديدار جا مانده است. سعيد الهويي، مربي تيم تراکتورسازي در يادداشتي جذاب اين نکات فني را بررسي مي کند.

تاج سخنران ويژه کارگاه آموزشي TMS

رئيس فدراسيون فوتبال با حضور در کارگاه آموزشي TMS ضمن استقبال از نقد رسانه ها گفت که نبايد از کنار اين موضوعات به سادگي بگذريم.

عجيب اما واقعي : پسري که در 28 سالگي، سرمربي شد

زماني که در ماه فوريه، باشگاه هافنهابم خبر استخدام جولين ناگلزمن را منتشر کرد، اين خبر از سوي رسانه ها به يک شوخي و شيرين کاري از سوي روابط عمومي باشگاه تعبير شد.

کي روش معروف ترين عمو سيبيلوي فوتبال دنيا

به بهانه روز جهاني مرد معروف‌ترين سبيل‌هاي فوتبال دنيا منتشر شد که کارلوس کي روش به عنوان يکي از معروف ترين سيبيلوها در اين فهرست قرار گرفت.

رفتارهاي خاص و عجيب منصوريان در استقلال

رفتارهاي غيرفني که سرمربي استقلال دارد شايد در کمتر مربي مشاهده شده است. او کنار زمين و بيرون از محوطه فني حرکاتي انجام مي دهد که بعضا عجيب و دور از ذهن نيز به شمار مي رود.

نشانه‌هاي دلگرم‌کننده‌اي از بهبودي مايکل شوماخر

مدت ها است اطلاعات چنداني از وضعيت شوماخر منتشر نشده بود اما طبق گزارشات، مايکل شوماخر قهرمان هفت دوره از مسابقات فرمول يک، نشانه‌هاي دلگرم‌کننده‌اي از بهبودي نشان داده است.

فقط 30 دقيقه اين ورزش ها را انجام دهيد+ عکس

آيا فکر مي کنيد، زمين بازي در پارک ها فقط مخصوص بازي بچه ها هستند؟ دوباره فکر کنيد. با استفاده از وسايل موجود در پارک ها و حرکاتي که در زير آموزش داده خواهند شد، شما مي توانيد روز معمولي خود را به يک روز فوق العاده با يک برنامه تمريني آزاد و چالش برانگيز تبديل کنيد.

دو اسطوره و سيگاري که ما را کشت

عکس هاي کمي در دنيا شبيه هم هستند و عکس هاي خيلي کمتري در دنيا خيلي شبيه هم هستند. اما اين دو تصوير از همين معدود عکس هايي هستند که روح يکساني دارند.

مهم‌ترين عامل در تناسب اندام

افرادي که براي پرورش اندام و آمادگي جسماني ورزش مي‌کنند بايد دقت داشته باشند که خوابيدن به اندازه ورزش کردن بر بدن آنها تاثيرگذار است و حتي مي‌توان گفت که استراحت و خوابيدن مهم‌تر است.

زنان بعد از زايمان ورزش نکنند

بررسي‌ها نشان داده است که زنان بعد از زايمان طبيعي بهتر است تا 6 هفته شروع به دويدن و ورزش شديد نکنند و بعد از 6 هفته دويدن مداوم را آغاز کنند.

حرکات ورزشي براي چربي‌سوزي بيشتر

براي بسياري از افراد اين سوال وجود دارد که انجام حرکات ورزشي با وزنه‌هاي سنگين‌تر و حرکت آرام‌تر تاثيرگذاري بيشتري بر سوزاندن چربي‌ها دارد يا انجام حرکات ورزشي با وزنه‌هاي سبک و سرعت بالا؟

30 دقيقه بعد از ورزش غذا بخوريد

بيشتر متخصصان تغذيه معتقد هستند که افراد بايد 30 دقيقه بعد از ورزش غذا بخورند تا مواد مورد نياز بدن دوباره تامين شود و بدن کربوهيدرات و پروتئين لازم را تامين کند.

تحقق روياي شکم شش تکه

‌يکي از دغدغه‌هايي که اين روزها جوانان را درگير خود کرده است، تب داغ سيکس‌پک يا همان شش تکه کردن عضلات شکم است.

اين کفش‌ها باعث افزايش حجم عضلات مي شوند!

مطالعات اخير در دانشگاه پلي‌تکنيک هنک‌کنگ نشان داده است که استفاده از کفش‌هاي مينيماليست در ورزش دويدن به افزايش حجم عضلات پا کمک مي‌کند.

برنامه‌ ورزشي براي سرطان‌ روده

تحقيقات انجام شده در دانشگاه استرلينگ نشان داده است که برنامه ورزشي مخصوص ريکاوري بيماران قلبي مي‌تواند براي بيماران سرطان روده نيز مفيد باشد.

سونا وزن را کاهش نمي‌دهد!

استفاده از سونا در ميان ورزشکاران بسيار شايع است و بسياري از افراد علاقه دارند که دقايقي را در آرامش اتاق سونا سپري کنند. سونا فوايد و همچنين خطراتي را به همراه دارد.

هدفون‌ محرک مغز براي ورزشکاران المپيک 2016

بسياري از ورزشکاران شرکت‌کننده در المپيک ريو از نوعي فناوري براي ارتقاي عملکرد خود استفاده مي‌کنند. اما برخي از اين فناوري‌ها بطور خاصي غيرعادي هستند.

زيکا و راه‌هاي جلوگيري از آن در المپيک 2016

زيکا معمولا با نيش پشه ماده از نوع Aedes منتقل مي‌شود. اين پشه‌ها ويروس دنگ و تب زرد را نيز منتقل مي‌کنند. اين پشه‌ها معمولا انسان ها را نيش مي‌زنند و در طول روز بيشتر حمله مي‌کنند.

براي کاهش وزن صبحانه را حذف نکنيد

نايب رئيس بانوان هيات پزشکي ورزشي استان گيلان حذف وعده صبحانه را روش مناسبي براي کاهش وزن ندانست.

استفاده کنندگان مکمل‌ها دير بچه‌دار مي‌شوند!

دارو و مکمل در کشور ما آلوده، تاريخ گذشته و سودجويانه است و زماني که اين مکمل ها استفاده شود از آنجا که بسياري مشتقات شيشه دارد در مدت يک ماه اعتياد را به دنبال دارد.

برنامه تمريني افزايش حجم عضلاني

اگر دوست داريد بتوانيد برنامه تمريني را خودتان طراحي کنيد به دقت اين مقاله را مطالعه کنيد، چرا که سرنخ هايي براي طراحي يک برنامه تمرين را در اختيارتان قرار مي دهد.

علل به وجود آمدن زانوي پرانتزي و حرکات اصلاحي آن(1)+ تصاوير

در حالت عادي وقتي سر پا مستقيم مي ايستيد و مچ پاهايتان را به هم ميچسبانيد اگر فاصله زانوها زياد باشد و بصورت دو پرانتز () در کنار يکديگر قرار گرفته اند. معمولاٌ به اين تغيير شکل اندام، زانوي پرانتزي مي گويند.

گودي کمر و علل آن+ عکس

در حالت طبيعي، فقرات گردن داراي يک انحنا به سمت داخل، فقرات پشتي داراي انحنا به سمت خارج و ناحيه ي کمر داراي انحناي رو به جلو مي باشند.

حرکات اصلاحي گودي کمر+ تصاوير

براي کاهش انحنا يا قوس کمر ( لوردوز )، تقويت عضلات ناحيه شکم و ايجاد انعطاف پذيري در عضلات اطراف لگن و باسن، ورزش ها يا حرکات درماني ويژه اي نياز است.

کاهش سکته مغري با ورزش

افرادي که چهار روز در هفته‌ به ميزاني ورزش مي‌کنند که عرق کنند، 20 درصد کمتر در معرض سکته مغزي قرار دارند. محققان تحقيقاتي در اين زمينه بر روي افراد از نژادهاي مختلف انجام داده‌اند.

وزنه زدن براي کودکان

محققان آلماني از دانشگاه ورزشي کلن در تحقيقات خود بيان کرده‌اند که ورزش‌هاي استقامتي و مقاومتي از جمله وزنه زدن براي کودکان خطرناک نيست و حتي براي آنها فوايدي به همراه دارد.

چند حرکت مفيد براي درمان کمردرد

عضو هيات علمي دانشکده تربيت‌بدني و علوم ورزشي دانشگاه سمنان ورزش را درماني موثر براي کمردرد دانست.

تمرين‌هاي ورزشي ساده براي کارمندان

محققان مرکز تحقيقاتي لويولا در آمريکا تمرينات و ورزش‌هاي ساده‌اي براي کارمندان پيشنهاد کرده‌اند که مي‌توانند با انجام آنها سالم بمانند. اين تمرينات نياز به وقت زيادي ندارند.

علت بيشتر عرق کردن مردان نسبت به زنان در ورزش

مردان با ورزش کردن بيشتر از زنان عرق مي‌کنند. تفاوت‌هايي که در ساختار بدني مردان و زنان وجود دارد باعث مي‌شود مردان به فعاليت واکنش بيشتري نشان دهند.

علل و عوارض زانوي ضربدري+ عکس

زانوها به يکديگر نزديک مي شوند و قوزک هاي داخلي از همديگر فاصله مي گيرند.به همين علت است که اين تغيير شکل را به نام زانو ضربدري گفته اند.

سه ماه فوتبال، ده سال قلب را جوان مي‌کند!

محققان دانمارکي با بررسي تعدادي از افرادي که مبتلا به ديابت نوع دوم بودند، دريافتند فوتبال بازي کردن کارايي قلبي اين افراد را بالا مي‌برد و فشار خون آنها را کاهش مي‌دهد.

رابطه ورزش با حجم عضلات افراد مسن

محققان دانشگاه بال‌استيت با بررسي زنان 80 ساله دريافتند که انجام ورزش اگرچه براي آنها مفيد است اما تنها قدرت عضلات را افزايش مي‌دهد و در بالا بردن حجم آنها موثر نيست.

علل صافي کف پا+ تصاوير

هر پاي انسان از 26 استخوان تشکيل شده است که توسط 33 مفصل و تعداد زيادي ماهيچه، تاندون و رباط در کنار يکديگر قرار گرفته‌ اند.

حرکات اصلاحي کف پاي صاف+ تصاوير

اگر زماني که فرد ايستاده است، پا داراي قوس طبيعي نباشد، آن فرد داراي صافي کف پا مي باشد.

اسکوليوز چيست؟+ عکس

ايجاد اسکوليوز يک روند تدريجي دارد. اسکوليوز معمولاً درست قبل يا در خلال بلوغ مود توجه قرار مي گيرد. زماني که جهش رشدي در فرد ايجاد شده است. بروز اسکوليوز در خانم ها شايع تر از آقايان مي باشد.

مواد مخدر در مکمل‌هاي ورزشي

محققان نوعي مکمل ورزشي پر فروش در آمريکا را مورد بررسي قرار دادند تا ببينند از چه ترکيباتي ساخته شده است.

کوهنوردي، خطرات،‌ هشدارها و پيش شرط ها

قبل از شروع کوهنوردي همه بايد بدانند که يک گروه منسجم هستند و بايد با صداقت از مشکلاتي که ممکن است براي هر کدام از آنها پيش بيايد صحبت کنند.

فعاليت غير عادي مغز ورزشکاران

تحقيقات بر روي فوتباليست‌هاي بازنشسته آمريکايي نشان داد که به دليل آسيب ديدگي‌هاي مغزي در دوران بازي مغز آنها فعاليت غير عادي بود.

پارگي رباط داخلي زانو چگونه درمان مي‌شود؟

يکي از آسيب ديدگي‌هاي شايع در بين ورزشکاران ، آسيب ديدگي‌ ناحيه MCL است. با توجه به شدت آسيب ديدگي‌ مي‌توان با روش‌هاي مختلف آن را درمان کرد.

ورزش‌هاي مناسب‌ دختران

تحقيقات انجام شده در دانشگاه پيتزبورگ نشان داده است که انجام ورزش‌هاي هوازي در دختران نوجوان باعث جلوگيري از چاقي مفرط به بيماري‌هاي مربوط به آن مي‌شود.

توصيه‌هايي براي دوندگان ماراتن

دوي ماراتن فعاليتي استقامتي است که نياز به توانايي جسمي بالا دارد. اگر براي تمرين دوي ماراتن و پس براي ريکاوري نکات مهم رعايت نشوند، آسيب ديدگي‌هاي شديدي ايجاد مي‌شوند.

ارتباط ورزش با افزايش قد

يک دکتراي تربيت بدني معتقد است، تغذيه مناسب در کنار ورزش و فعاليت هاي بدني مي تواند شرايط مناسبي را براي فعاليت صفحات رشد که منجر به قد بلندي مي شود، مهيا کند.

فوايد ورزش صبحگاهي

بحث‌هاي زيادي در اين زمينه وجود دارد که آيا ورزش صبحگاهي موثر است يا خوب نيست. دلايلي وجود دارد که نشان مي‌دهد، سحرخيز بودن و ورزش کردن صبح زود فوايد زيادي دارد.

تغذيه ليونل مسي چگونه است؟

متخصص تغذيه ليونل مسي توصيه‌هايي را به فوتباليست‌هاي جواني که دوست دارند مثل اين بازيکن شوند، کرد.

ملدونيوم چيست؟

داروي ملدونيوم که اسم تجاري آن «ميلدورنيت» است، در چند ماه اخير در دنياي ورزش بسيار مورد بحث قرار گرفته است.

با اين روش‌ها از لاغري نجات پيدا کنيد!

تصور نکنيد که افزايش وزن با پرخوري بي رويه و کم تحرکي امکان پذير است اتفاقا برعکس، فعاليت بدني همانطور که براي کاهش وزن ضروري است در افزايش وزن نيز بسيار مهم است.

تاثير جالب قرص ضدبارداري در زنان

زناني که از قرص ضدبارداري استفاده مي‌کنند به دليل متعادل شدن هورمون استروژن کمتر دچار آسيب‌ديدگي شديد زانو مي‌شوند.

اين ماده باعث مهار سرطان مي‌شود

پژوهشگران دريافته‌اند دويدن و ورزش شديد مي‌تواند به دليل ترشح آدرنالين باعث نابودي تومورهاي سرطاني تا 50 درصد حجم آنها شود.

اخبار خواندنی

روش هاي کاهش وزن تا عيد نوروز

برنامه تمريني براي داشتن بدني خوش فرم (هفته چهارم) + تصاوير

لطفا از رژيم هاي غذايي چند روزه خودداري کنيد!

اصول تغذيه مناسب براي ورزشکاران

برنامه تمريني براي داشتن بدني خوش فرم (هفته سوم) + تصاوير

سالم‌ترين راه براي کاهش وزن!

رژيم غذايي متعادل براي تناسب اندام

برنامه تمريني براي داشتن بدني خوش فرم (هفته دوم) + تصاوير

برنامه تمريني براي داشتن بدني خوش فرم (هفته اول) + تصاوير

حرکات ورزشي خاص براي پرورش عضلات بازو

مکمل هاي ورزشي تقلبي و تاريخ گذشته است

مکمل پروتئين خانگي و سالم درست کنيد + دستور ساخت

حرکات ورزشي براي جلوگيري از درد زانوها

افزايش چربي سوزي با اين چهار حرکت

جلوگيري از بروز عارضه‎ها با حرکت ‎درماني

رفع مشکلات ورزش کردن

بدنسازي منجر به کوتاهي قد نمي شود

پنج حرکت ورزشي براي افزايش قدرت شانه‌ها

نکاتي براي ورزش کردن در باشگاه‌هاي ورزشي

افزايش تراکم استخوان با وزنه زدن

تمريناتي براي قدرتمند شدن عضلات لگن

حرکت‌هاي ورزشي که اشتباه انجام مي‌شوند

5 حرکت ورزشي براي داشتن کمري باريک و شکمي صاف

مصرف بيش از حد آب باعث مرگ مي شود

ورزش‌هايي براي قوي شدن عضلات بالاتنه

پنج حرکت براي تقويت عضلات پاييني کمر

با سه حرکت حجم عضلات را افزايش دهيد

9 حرکت ورزشي نشسته براي کارمندان

برنامه غذايي مرد شماره يک تنيس جهان

ورزش‌هاي خاص براي سوزاندن چربي‌هاي کمر

ورزش‌هايي براي افزايش قدرت عضلات کمر

تمرينات‎ ورزشي براي مبتلايان به صافي کف پا

کدام ورزش مناسب شماست؟

با يوگا قد بلند شويد

اشتباه‌هاي استفاده از تردميل

تمرينات پيلاتس براي عضلات شکم و باسن+ تصاوير

تقويت عضلات بدن در منزل+ تصاوير

چگونه نشسته ورزش کنيم؟

چگونه چشم‌ها ورزش دهيم؟

چگونه با ورزش چربي‌هاي اضافه را از بين ببريم؟

چگونه آکروبات باز شويم؟

چگونه بدون رفتن به باشگاه ورزشي تناسب اندام داشته باشيم؟

داروهاي ممنوعه ورزشکاران در سال 2014

روش هاي ساده براي افزايش حجم عضلاني

ورزش کردن در حالت سرماخوردگي

کاهش کارايي ورزشکاران با مکمل ويتامين C و E

عامل گرفتگي عضلاني

لاغر شدن با لرزيدن در سرما

توصيه‌هايي براي افزايش حجم عضلات

چگونه المپيکي تمرين کنيم؟

جلوگيري از بروز آسيب در دوندگان

چرا بانوان بيشتر از مردان آسيب مي‌بينند؟

برنامه طناب زني

درمان قوز پشتي با ورزش+ تصاوير

پنج حرکت براي عضلات ران

حرکات کششي در منزل+ تصاوير

عامل گرفتگي عضلاني ورزشکاران

مضرات نوشيدني‌هاي ورزشي

ورزش‌هاي مناسب سالمندان

عضله سازي بدون وزنه + تصاوير

حرکات بعد از تمرينات ورزشي + تصاوير

برنامه ورزشي مناسب خانم ها

تمرينات تقويت مچ پا + تصاوير

توصيه‌هاي ورزشي نادرست لاغر شدن

شايع ترين آسيب‌هاي ورزشي

سه کفش جديد مخصوص دويدن

چه ورزش‌هايي براي مردان مفيدتر است؟

ورزش‌هاي مناسب بعد از جراحي زانو

نکات ورزش در ماه مبارک رمضان

پيروزي تکنولوژي بر استعداد!

بازيکنان ايران اندازه فوتباليست‌ هاي زن مي‌دوند!

اختلالات شايع در زنان ورزشکار سه‌گانه

راه‌هاي درمان آسيب ديدگي‌ شانه

تغذيه ورزشکاران در فصل گرما

راه مقابله با آسيب‌ديدگي

درمان پارگي رباط صليبي

ورزش‌ هاي مناسب مبتلايان به آرتروز

با ورزش استقامتي جوان شويد

خطرات هيپوناترمي براي ورزشکاران

بهترين مواد غذايي براي بزرگ شدن عضلات

اختلالات غذايي و دارويي در کوهنوردان

افزايش کارايي تنيس بازان با داد زدن!

بهبود حافظه با وزنه زدن

نکاتي براي افزايش آمادگي جسماني

درمان انحراف ستون فقرات با يوگا

فوايد دوش گرفتن بعد از تمرين

نکاتي براي بهتر دويدن

وزنه زدن احتمال ابتلا به سرطان را مي‌کاهد

تغذيه ورزشي رئالي‌ها

راه‌هاي ارزان ورزش کردن

ورزش‌هاي مناسب‌ در فصل سرما

10 فايده شطرنج

برنامه ورزشي براي بيماران ام اس

چرا دوندگان کنيايي موفق‌تر هستند؟

بدون وزنه عضلات را پرورش دهيد

تازه‌ترين يافته‌ها درباره مرگ ناگهاني ورزشکاران

باورهاي اشتباه در پرورش اندام

مشکلات آلودگي هوا براي ورزشکاران چيست؟

مواد غذايي لازم براي پرورش اندام

6 مکمل مفيد براي ورزشکاران

ورزش در چه زماني از روز باعث لاغري مي‌شود؟

پنج روش براي ورزش در محل کار

تکنيک صحيح حرکت اسکات

تکنيک هاي عضله سازي + تصاوير

هفت ورزشي که بيشتر کالري مي‌سوزانند

6 نوع غذايي که ورزشکاران حتما بايد استفاده کنند

راز قهوه خوردن تنيس باز زن شماره يک دنيا

راه مقابله با بيماري‌هاي تنفسي چيست؟

احتمال بروز آسيب در دويدن با پاي برهنه

خطر ورزش نکردن بيشتر از ورزش کردن در هواي آلوده است

تاثير فست فود بر ريکاوري ورزشکاران

نکات ورزش در فصل بهار

زنان بالاي 40 سال چگونه عضلات بدن خود را پرورش دهند

مکمل‌هاي ورزشي عامل سرطان در مردان است

تصورات غلط درباره دويدن

تاثير زاويه تخته پرس سينه بر تقويت عضلات

اشتباهات شايع در وزنه زدن

هشدار جدي به ورزشکاران؛ DNP مرگ بار است

يک تمرين براي ريکاوري و سوزاندن کالري

اصطلاحات مخصوص باشگاه‌هاي ورزشي

ورزش در ماه رمضان

نکاتي براي ورزش کردن در خانه

مصرف شايع ترامادول در بين ورزشکاران

ترامادول دوپينگ نيست اما به شدت اعتيادآور است

عوارض جبران نشدني قرص‌هاي بدنسازي

اثرات معجزه آساي کوهپيمايي

رابطه ژيمناستيک و قد کودکان

داروهايي که تست دوپينگ را مثبت مي‌کنند

تفاوت هاي تغذيه بانوان ورزشکار با آقايان

چند نکته مهم براي تغذيه ورزشکاران پرورش اندام

نکاتي براي شروع بدنسازي

بهترين راه براي سريع‌تر پرورش دادن عضلات

حرکات ورزشي خاص براي برطرف کردن کمر درد