آخرین اخبار

فال روزانه چهارشنبه ( 20 آبان _ 11 نوامبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه چهارشنبه ( 20 آبان _ 11 نوامبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 20 آبان - 11 نوامبر براي امروز شما

فال روزانه 20 آبان متولدين فروردين ماه

شما امروز در حالي که در مورد احساسات خود با افراد ديگر صحبت مي‌کنيد اعتقاد داريد که نسبت به هميشه عميق‌تر هستيد و نمي‌توانيد غير از فعاليت‌هاي مثبت کار ديگري انجام دهيد. اين موقعيت در ظاهر خيلي عالي ديده مي‌شود، اما نکته منفي نيز وجود دارد. شما قصد داريد شرايط نامطلوبي که بايد در موردشان صحبت کنيد را پوشانده و خوب جلوه دهيد. از قدم گذاشتن به تاريکي‌ها نترسيد، در چنين جاهايي جادو در انتظار شماست!!

فال روزانه 20 آبان متولدين ارديبهشت ماه

امروز يک فرد پرهيجان و پرشور و نشاط مي‌تواند در زندگيتان نقش خيلي مهمي‌ داشته باشد، شايد شما در ابتدا سعي کيند که از او دور شويد، اما نيازي به فاصله گرفتن نيست. مطمئناً شما قصد داريد از روابط ساده دوستانه لذت ببريد، اما الان خودتان هم مي‌دانيد که فرصتي نصيب تان شده که به يک رابطه دوستانه جديد شکل دهيد، اين رابطه مي‌تواند ذهنتان را باز کرده و بهتان درس بدهد. از وارد شدن به تجربه‌هاي خاص و جديد اجتناب نکنيد.

فال روزانه 20 آبان متولدين خرداد ماه

فعاليت‌هاي منظم يکسان و يکنواخت روزانه که اغلب شما را خسته و حتي گاهي اوقات بي انگيزه مي‌کند، امروز به نظرتان خوب و عالي هستند. امروز وقتي با مسئوليت‌هايي روبرو مي‌شويد که هميشه ازشان فراري بوديد، ممکن است حتي لذت هم ببريد! پس فکر خود را بازسازي کنيد تا احساسات امروز خود را دقيقاً به ياد بياوريد، بنابراين در آينده هروقت که نسبت به هر چيزي حس خوبي نداشتيد، با به ياد آوردن امروز مي‌توانيد دوباره نگرش مثبت خود را حاصل کنيد.

فال روزانه 20 آبان متولدين تير ماه

انرژي خلاقانه شما امروز در حال تمام شدن است، اما هنوز خوب است که بفهميد چه کاري قرار است انجام دهيد. هرکاري را که شروع کرديد، خيلي محافظه کارانه و پيرو اصول عمل نکنيد. ريسک کردن کمک مي‌کند توجه خود را فراتر از روياهاي تان بسط دهيد، پس در مورد ابراز کردن آنچه در دل داريد پرجرات بوده و جسارت داشته باشيد.

فال روزانه 20 آبان متولدين مرداد ماه

شايد افراد ديگر فکر کنند که شما را مي‌شناسند، اما امروز حتي دوستان صميمي ‌و يا خانواده‌تان نيز شايد نتوانند کاملاً احساسات‌تان را درک کنند. اين حرف به اين معني نيست که شما از قصد احساسات خود را مخفي مي‌کنيد و يا اينکه حال و حوصله نداريد! بلکه فقط به اين معني است که احساسات شما امروز عميق‌تر از قدرت فهم و درک اطرافيان‌تان است و شما هم نمي‌خواهيد موضوعي را فاش کنيد که باعث شود بيشتر احساس ضعف و آسيب پذير بودن بکنيد. لازم نيست در مورد فعاليت‌هاي خود قضاوت کنيد، دنياي درون‌تان مال خودتان است و حق داريد هر موقع دلتان خواست آن را با ديگران سهيم شويد!

فال روزانه 20 آبان متولدين شهريور ماه

شما امروز مي‌توانيد همراه با فردي که دوستش داريد موفقيت‌هاي بيشتري کسب کنيد، اما لازمه اين موفقيت‌ها اين است که روي کارهاي خودتان نيز برنامه ريزي کرده و حساب باز کنيد. بدون شک سريع عمل کردن کليد موفقيت‌تان است و باعث مي‌شود ديگران شما را تحسين کنند، پس تا جايي که مي‌توانيد در لحظه حال حضور داشته باشيد. به جاي تجزيه و تحليل کردن شرايط و بررسي کردن تمام گزينه‌ها بهتر است که به حرف دلتان گوش دهيد.

فال روزانه 20 آبان متولدين مهر ماه

شما امروز مي‌توانيد با يک ديدگاه تازه و جديد به اتفاقاتي که پيرامونتان رخ مي‌دهد نگاه کنيد. ايده‌هاي ناب و تازه تان در محل کار دوستانتان را شگفت زده خواهد کرد، چرا که شما امروز قالب‌ها را شکسته‌ايد و ظاهراً ديدگاه‌هاي جديدي به دست آورده‌ايد. اگر ايده‌اي داشتيد، به خاطر ترس يا قضاوت‌هاي منفي ديگران از آن صرف نظر نکنيد. به تنهايي کارهاي که مثبتي که در نظر داريد را انجام دهيد و اجازه دهيد ديگران هم بفهمند که چه فکري داريد.

فال روزانه 20 آبان متولدين آبان ماه

شما امروز خودتان تعيين مي‌کنيد که برنامه جديدي را به فعاليت‌هاي معمولي روزانه خود اضافه کنيد و در عمل کردن به اين ايده جديد کاملاً آزاد هستيد. قبول کردن راهنمايي‌هاي همکاران برايتان کمي ‌سخت است، اما در چنين مواقعي بهترين کار است. آنها نه تنها چاره کار را بهتان نشان مي‌دهند، بلکه به خاطر اينکه نصيحت‌شان را قبول کرده‌ايد تحسين‌تان هم خواهند کرد.

فال روزانه 20 آبان متولدين آذر ماه

امروز حتي اگر مجبور بوديد که به سر کارتان برگرديد، نمي‌توانيد در برابر وسوسه‌هاي دروني‌تان بي تفاوت بمانيد. در حقيقت شما مي‌توانيد بدون اينکه ديگران متوجه بشوند و بدون اينکه فعاليت‌هاي روزانه تان را تحت شعاع قرار دهيد، عازم سفري در دنياي درونتان بشويد. حتي مواقعي که در کهکشان‌هاي دور و دراز ذهن خود سير مي‌کنيد، منطق را پيشه خود سازيد.

فال روزانه 20 آبان متولدين دي ماه

حتي اگر شما شغل ايده‌آلي نداشته باشيد، امروز اطرافيان‌تان از توانايي‌تان براي پافشاري کردن بر روياهاي‌تان شگفت زده خواهند شد. شما غالب اوقات چنان روش‌هاي روشن و کاربردي‌اي داريد که مي‌توانيد از سيندرلاي فقير تبديل به يک پرنسس در مجلس رقص بشويد!! اجازه ندهيد نگرش‌هاي منفي افراد ديگر وارد مسيرتان شود، براي اينکه به کمک همين روش و شيوه مي‌توانيد حتي به بيشتر اهداف غير طبيعي خود نيز برسيد.

فال روزانه 20 آبان متولدين بهمن ماه

شما امروز براي اينکه در محل کار براي اينکه وظايف خود را شفاف سازيد و همچنين براي اينکه آزادي‌هاي خود را حفظ کنيد، بايد به صورت رودررو با افراد ديگر کار کنيد. در مورد کارهايي که مي‌توانيد انجام دهيد و کارهايي که فراتر از توانايي‌هايتان است رک و بي پرده سخن بگوييد و از اين کار نترسيد. اگر به جاي همکارانتان با رئيس خود به گفتگو بنشينيد، شانس به دست آوردن چيزهايي که نياز داشتيد بيشتر مي‌شود. فقط مطمئن بايد بدانيد که چه موقع بايد عقب نشيني کنيد. با سخت گيري کردن و حرص خوردن هيچ چيز به دست نمي‌آيد.

فال روزانه 20 آبان متولدين اسفند ماه

امروز شما آنقدر اعتماد به نفس بالايي داريد که مشتاق اين هستيد که در محل کار به مدارج بالاتر برويد. باوجود اين ممکن است يک نفر با سخنان تند و تيز خود به شما هجوم آورد و يا اينکه بر شما سخت گيري کند که کارهايتان را با روش ديگري انجام دهيد. خوشبختانه شما از نظر فکري اينقدر قوي هستيد که مي‌توانيد از انتقادها به نحو موثر و مثبتي استفاده کنيد. اگر اهدافتان واضح و روشن باشند، بايد از فعاليت‌هايتان نتايج مثبتي بگيريد.


منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟