آخرین اخبار

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟ فال و شخصيت شناسي

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

  بزرگنمايي:

چه خبر - سال خوک چگونه خواهد بود؟

براساس باور چيني ها سال 2019 و براي ما ايراني ها سال 1398 سال خوک مي باشد.

براي همين قصد داريم به بررسي سال 1398 باتوجه به سال تولد شما و تاثير سال خوک بر آنها بپردازيم و ببينيم چه اتفاقاتي براي شما رخ خواهد داد.


سال 1398 براي متولدين سال موش: خبرهاي خوب، کساني که در سال موش به دنيا آمده اند بايد بدانند که در سال 2019 هيچ تناقض و درگيري با تاي سوي وجود ندارد. چو مي گويد که سال 2019 سالي خوب براي کساني است که در سال موش به دنيا آمده اند؛ به ويژه در زمينه شغلي، زيرا آن ها در مسير درست و مثبت قرار گرفته و در کسب و کارشان با موفقيت مواجه خواهند شد. همچنين بهتر است که در سال 2019 به دنبال ياد گرفتن يک مهارت جديد باشيد زيرا امسال سال خوبي براي متولدان سال موش به منظور بهبود استعدادهاست.

سال 1398 براي متولدين سال گاو: در سال 2019، گاو با ستاره اسب همراه است. نگران نباشيد زيرا اين موضوع اصلاً بد نيست. اين موضوع بدين معناست که کساني که در سال گاو به دنيا آمده اند ممکن است به خاطر مسائل کاري يا موضوعات شخصي بيش از پيش به سفر بروند و سفرها و جابجايي هاي بسياري براي آن ها در سال جديد ديده مي شود. چو به کساني که در سال گاو به دنيا آمده اند توصيه مي کند که براي خود و سلامتي شان وقت بگذارند زيرا وقتي که به شدت در کار و سفر کردن غرق شويد براحتي سلامتي خود را ناديده خواهيد گرفت.


سال 1398 براي متولدين سال ببر: سال خوک براي متولدان سال ببر سال بسيار خوب و موفقي خواهد بود. اگر به دنبال يک شريک کاري جديد يا يک رابطه عاطفي تازه هستيد امسال بهترين موقعيت شماست. چو مي گويد که براي متولدين سال ببر، سال 2019 سالي است که بايد بيشتر به سلامتي شان اهميت داده و ورزش کردن و رژيم غذايي مناسب را فراموش نکنند.

سال 1398 براي متولدين سال خرگوش: در 2019، خرگوش در انطباق با تاي سوي قرار دارد از اين رو بهترين موقعيت براي متولدين سال خرگوش است که جشن بگيرند و خوش بگذرانند. البته منظور ما تنها جشن و پايکوبي نيست زيرا اتفاقات شادي بخشي مانند تولد فرزند، نامزد کردن يا ازدواج کردن در سال خوک براي متولدين سال خرگوش بسيار مناسب است و احتمال آن بيشتر از هر زمان ديگري است. بنابراين به متولدين سال خرگوش توصيه مي کنيم که در سال 2019 بيشتر روي خانواده و روابط خود تمرکز داشته باشند.

سال 1398 براي متولدين سال اژدها: کساني که در سال اژدها بدنيا آمده اند سال 2018 را سالي سخت و چالش برانگيز براي خود ديده اند زيرا نماد سال تولد آن ها با تاي سوي به شدت در تضاد بوده است. اما به گفته چو، در سال 2019 اوضاع براي آن ها بهتر و آرام تر خواهد شد. امسال سالي است که متولدان سال اژدها مي توانند به روابط و کسب و کار خود سروسامان بدهند و البته براي استراحت و شارژ روحي و جسمي مجدد خود پس از سالي سخت وقت بگذارند. ممکن است ماه هاي ابتدايي سال 2019 نيز براي شما سخت باشد، از اين رو افکار ماجراجويانه و تلاش هاي تازه خود را به نيمه دوم سال موکول کنيد.

سال 1398 براي متولدين سال مار: مارها نفسي عميق بکشيد. نوبت شماست که طالعتان با تاي سوي در تضاد باشد و اين نماد تغيير و عدم ثبات است. شايد ترسناک باشد و بسياري از افراد از تغيير بترسند اما هراس نداشته باشيد و با تغيير روبرو شويد زيرا تغيير در اکثر موارد به معناي بهبود شرايط است. اما مواظب سلامتي تان بوده و از ورزش هاي سخت و سنگين دوري کنيد. خانم هاي متولد سال مار بهتر است در سال جديد کمتر کفش پاشنه بلند بپوشند.

سال 1398 براي متولدين سال اسب: امسال هيچ ستاره تاي سوي براي اسب وجود ندارد از اين ر سال 2019، سالي باثبات براي متولدين سال اسب خواهد بود. اسب ها بايد همه چيز را در سال خوک متعادل و منظم نگه دارند. روي هيچ چيزي بيش از حد تاکيد نداشته باشيد؛ چه رابطه عاطفي تان باشد و چه شغلتان.

سال 1398 براي متولدين سال گوسفند: همانند خرگوش ها، کساني که در سال گوسفند بدنيا آمده اند نيز سالي مثبت و پر از شادي را پيش روي خود مي بينند. از اين رو متولدان اين سال بايد وقت بيشتري را به خانواده اختصاص داده و با تغييراتي که در زندگي عزيزانشان رخ خواهد داد بايد خود را براي تغيير و تنظيم رفتارها و عادات قديمي‌شان آماده کنند.

سال 1398 براي متولدين سال ميمون: مانند مارها، کساني که در سال ميمون به دنيا آمده اند نيز امسال با تاي سوي برخورد خواهند داشت. اين موضوع مي تواند به معناي کشمکش و آشوب در روابط باشد، از جمله سوء تفاهم بين شما و همکاران يا شرکايتان. فقط به ياد داشته باشيد که وقتي عدم توافق به وقوع مي پيوندد، بسيار مهم است که صبور باشيد و سعي کنيد تعامل سازنده و موثري داشته باشيد.

سال 1398 براي متولدين سال خروس: افرادي که در سال خروس به دنيا آمده اند، امسال تاثير ستاره اسب را حس خواهند کرد. اين موضوع به معناي يک عالمه سفر، تغيير و جابجايي است که بايد در تمامي اين شرايط مواظب سلامتي خودتان باشيد. لازم است که بهتر غذا خورده و بيشتر ورزش کنيد. اين سال شلوغ مي تواند بر سلامت رواني شما نيز تاثير منفي داشته باشد، از اين رو سال 2019 سال خوبي براي انجام مديتيشن و يوگا خواهد بود.

سال 1398 براي متولدين سال سگ: متولدان سال سگ که در سال 2018 از سال سختي گذشته اند، در سال 2019 به آرامش خواهند رسيد. سال خوب و مثبتي در انتظار متولدان سال سگ خواهد بود و در دو ماه اول سال نو، انرژي هاي مثبت از شما دور خواهند شد. اما عجله نکنيد زيرا براي بازيابي خود پس از يک سال سخت به مقداري زمان نياز داريد.

سال 1398 براي متولدين سال خوک: و سرانجام سال خوک. اگر در سال خوک به دنيا آمده ايد اکنون نماد زودياک شما با نماد حيواني سال تولدتان يکي است و اين به معناي اين است که ممکن است سال پرفراز و نشيب و پرآشوبي داشته باشيد. البته اين بدين معنا نيست که همه چيز بد خواهد بود. در اين سال بهتر است با سفر رفتن و شرکت کردن در جشن ها و مهماني ها، به خود انرژي مثبت تزريق نماييد.


منبع: tabnakbato.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟