آخرین اخبار

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل فال و شخصيت شناسي

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

  بزرگنمايي:

چه خبر - با تکنيک هاي ساده زبان بدن ديگران آشنا شويد

يکي از مهمترين چيزهايي که بايد در زندگي تان بياموزيد، زبان بدن است. باور کنيد يا نه، دانش در اين زمينه کمک هاي زيادي به شما خواهد کرد از اين رو که هر چه در اين زمينه بيشتر بدانيد، راحت تر مي توانيد با ديگران ارتباط برقرار کنيد و آنها را بشناسيد. اگر خوب در اين زمينه آگاهي داشته باشيد حتي در نگاه اول هم مي توانيد تا حدودي بفهميد که طرف مقابل تان چه در سر دارد. اگر شما هم دوست داريد که تا حدودي با زبان بدن آشنا شويد، با ما همراه باشيد.

شل دست دادن: ضعف
بسياري از افراد در مورد دست دادن تصور اشتباهي دارند. آنها فکر مي کنند که شل دست دادن نشانه فروتني است، در صورتي که واقعيت چيز ديگري است. کارشناسان مي گويند که شل دست دادن نشانه ضعف است، به همين دليل بهتر است که هنگام دست دادن با ديگران، محکم دست هاي طرف مقابل تان را بفشاريد. در اين صورت تاثير مثبتي که بر ديگران خواهيد گذاشت به مراتب بيشتر خواهد بود. به عنوان مثال اگر با رئيس تان محکم و با اعتماد به نفس دست دهيد، او باور خواهد کرد که شما در کارتان جديت و مهارت بالايي داريد، در نتيجه روي شما حساب ديگري باز خواهد کرد.

دست به سينه بودن: محافظه کاري
آيا تا به حال به دستان تان هنگام صحبت کردن با ديگران دقت کرده ايد؟ آيا شده که در مقابل آنها دست به سينه بنشينيد؟ به نشانه اي که اين حالت از بدن تان به ديگري منتقل مي کند فکر کرده ايد؟ در اينجا بايد به شما بگوييم که اين حالت بدن چندان خوشايند نيست.

در واقع، بهتر است که اين کار را زياد تکرار نکنيد زيرا اين مفهوم را به طرف مقابل منتقل مي کنيد که شما فردي محتاط هستيد که به حرف هاي ديگران، اگر خلاف نظر شما باشند، اهميتي نمي دهيد و آنها را قبول نداريد. بنابراين هنگام صحبت کردن با فردي که به او علاقه داريد، از حالت دست به سينه خودداري کنيد زيرا براي طرف مقابل تان نيز چندان خوشايند نيست.

دست در جيب گذاشتن طوري که انگشت شصت بيرون باشد: اعتماد به نفس بالا
تا به حال به دست هايتان، زماني که آنها را در جيب تان مي گذاريد، دقت کرده ايد؟ به وضعيت انگشتان تان چطور؟ بله، شايد تعجب کنيد اما در زبان بدن جزييات نيز از اهميت بالايي برخوردارند به طوري که حالت هر يک از انگشتان نيز مفهومي خاص دارند.
اگر هنگامي که دستان تان را در جيب تان مي گذاريد، انگشت شصت تان بيرون از جيب تان است، بدين معني است که شما فردي هستيد که دوست داريد رهبري يا مديريت گروه را به عهده بگيريد. اين حالت همچنين نشانه اي از اعتماد به نفس بالاي شماست. علاوه بر آن اين حالت نشان از آن دارد که شما فردي زيرک و باهوش ايد و به خوبي مي توانيد از توانايي هايتان در مواقع مختلف استفاده کنيد.

خنديدن مدام: واقعيت يا ادا
اگر فردي هميشه لبانش خندان باشد، شما با خودتان چه فکري مي کنيد؟ آيا خنده او واقعي است يا که تنها خواهد اداي افراد شاد و مهربان را درآورد؟ ديگران از روي نه تنها لبخند، بلکه از ديگر حالات صورت تان مانند حالت چشم ها يا منحني لب ها مي توانند تا حدودي خنده واقعي يا حتي تصنعي شما را تشخيص دهند.

بنابراين لازم نيست که تحت هر شرايطي لبخند بزنيد. اگر احساس خوبي داريد، لبخندتان ناخودآگاه بر لبان تان ظاهر مي شود، اگر هم استرس داريد يا ناراحت ايد، مجبور به تظاهر نيستيد. خنده هاي مصنوعي نه تنها حال شما که حال هيچ کس ديگري را نيز خوب نمي کند.

به چشم هاي طرف مقابل نگاه نکردن: عدم اعتماد به نفس
آيا تا به حال شده که از حالت چشمهاي فردي که به شما زل زده، تعجب کنيد؟ يا احساس کنيد که چه اعتماد به نفسي در چشمهايش نهفته است؟ مطمئنا اين حالت براي شما زياد پيش آمده.

نگاه کردن به چشم هاي طرف مقابل، زماني که با او صحبت مي کنيد، تاثير زيادي بر او خواهد گذاشت. شايد حال نتوانيد اين کار را به خوبي انجام دهيد اما با کمي تمرين مي توانيد به اين کار مسلط شويد.

اين کار يکي از راههايي است که به طرف مقابل تان نشان مي دهد که شما به حرف زدن با او تمايل داريد. زماني که شما به طور مستقيم به چشم هاي فرد روبه رويتان خيره نمي شويد، در واقع نشان مي دهيد که اعتماد به نفس کافي يا حتي علاقه اي به برقراري ارتباط با او نداريد.

گذاشتن يک انگشت روي صورت: علاقمند به موضوع
اگر هنگام صحبت کردن با فردي ديديد که او انگشت اش را زير چانه يا روي گونه اش گذاشت، بدانيد که او با جان و دل در حال گوش دادن به حرف هاي شماست. البته اين حالت نشان از قدرت و باهوشي نيز دارد.

اغراق کردن در حالات بدن: پنهان کردن حقيقت
آيا تا به حال ديده ايد که برخي از افراد در حرکات بدن شان اغراق مي کنند؟ آيا اين کار براي شما هم آزار دهنده است؟ مطمئنا اين رفتار انرژي منفي به اطرفيان منتقل مي کند.

در واقع او دارد اين پيام را به ديگران مي رساند که آنچه از زبان او گفته مي شود تمام واقعيت نيست. بنابراين زماني که ديديد فردي بيش از اندازه مي خواهد با زبان بدن چيزي را به شما بفهماند، شک کنيد که او در حال پنهان کردن حقيقت است. البته اين را هم اضافه کنيم که اغراق در حالات بدن هميشه جنبه منفي ندارد، بلکه اين شماييد که بايد طبق شرايط اطراف تان آن را تشخيص دهيد.

با لب هاي خود بازي کردن: در انتظار تاييد بودن
اگر فکر مي کنيد که دست روي چانه گذاشتن با گذاشتن دست روي لب ها يکي است، بايد بگوييم که اشتباه کرده ايد. آنها دقيقا دو پيغام مختلف را منتقل مي کنند.

زماني که دست تان روي چانه تان قرار مي گيرد، بدين معني است که شما به موضوعي علاقمنديد اما اگر دست تان را روي لب تان بکشيد، اين پيام را به ديگران منتقل مي کند که شما به دنبال تاييد ديگران هستيد. شايد تا به حال خودتان هم متوجه آن نشده باشيد اما اين بار که هنگام صحبت کردن با فردي در انتظار تاييد حرف هايتان هستيد، به دست هاي خود بيشتر دقت کنيد.

خواراندن بيني: شک، دروغگويي
اگر فکر مي کنيد که طرف مقابل تان تنها به اين دليل که بيني اش مي خوارد به آن دست مي زند، اشتباه کرده ايد. خواراندن بيني بدين معني است که به احتمال زياد طرف مقابل تان در حال دروغ گفتن به شماست يا اين که او به حرف هايش اطمينان ندارد و هنوز هم دودل است.
منبع: bartarinha.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟