آخرین اخبار

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟ فال و شخصيت شناسي

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

  بزرگنمايي:

چه خبر - طالع بيني آبان ماه

در اين بخش طالع بيني ماهانه هر فرد را، با توجه به ماه تولدش، آورده ايم. اگر شما هم دوست داريد که از طالع ماه آبان خود آگاه شويد، در ادامه مطلب با ما همراه باشيد.

فروردين
در اين ماه، به خصوص در اولين روزهاي آن، انرژي وافر و اشتياق زيادي داريد. از آنجا که دوست داريد از لحظه لحظه زندگي خود لذت ببريد و بيشتر زمان خود را در بيرون از خانه بگذرانيد، دوستان زيادي پيدا مي کنيد و حتي اگر مجريد، شعله هاي عشق در شما روشن مي شود. در اواسط اين ماه براي انجام کاري که در ذهن تان است، با مخالفت ديگران روبه رو مي شويد اما بهتر است که از عصبانيت بي جا بپرهيزيد و زير بار حرف زور نرويد. سعي کنيد که راهي که خودتان به آن اعتقاد داريد را در پيش بگيريد. در آينده اي نزديک اتفاقات خوبي در رابطه عاطفي برايتان مي افتد که زندگي تان را دگرگون خواهد کرد. در انتخاب کلماتي که به زبان مي آوريد نيز محتاط باشيد.
بهترين روز: 1، 22، 27
بدترين روز: 11، 24

ارديبهشت
ايده ها و برنامه هايي که در سر داشتيد، در اين ماه عملي مي شوند. حتي اگر با فردي مورد اعتماد شريک شويد و از او کمک بگيريد نيز به نفع تان خواهد بود و سريع تر به موفقيت مي رسيد. شايد اين مسيري که شما در پيش گرفته ايد طولاني باشد اما در نهايت شما را خشنود خواهد کرد. در اواسط ماه هم از نظر جسمي در وضعيت بهتري خواهيد بود و هم از لحاظ روحي احساس بهتري مي کنيد. همه ما به يک حامي در زندگي نياز داريد، اين حامي براي شما شريک زندگي تان است، پس محبت هاي او را تحت هيچ شرايطي از ياد نبريد. در اواخر ماه ممکن است کمي استرس شما بيشتر شود اما نگران نباشيد زيرا به سرعت همه چيز به روال عادي خود باز خواهد گشت.
بهترين روز: 5، 12، 17
بدترين روز: 10، 23

خرداد
اين ماه براي زندگي اجتماعي شما، ماه فوق العاده اي خواهد بود. بنابراين زمان بيشتري را با دوستان تان بگذرانيد و در فعاليت هاي گروهي آنها شرکت کنيد. شايد از برخي کارهاي آنها خوش تان نيايد اما پس از اين که با آنها همراه شديد، خواهيد ديد که چقدر به شما خوش خواهد گذشت. مشکلات جدي که تا به حال داشتيد، ناگهان برايتان بي اهميت و مسخره به نظر مي رسند و ديگر مانند قبل آزاردهنده نيستند. علاوه بر آن شما هم دامنه صبر و تحمل تان بالا رفته است. پس خوشحال باشيد زيرا روزهاي آرام در راهند. سعي کنيد در اين ماه بيشتر به استراحت و خوشگذراني خود اهميت دهيد. مطمئنا اتفاقات خوش زيادي برايتان خواهد افتاد.
بهترين روز: 8، 18، 24
بدترين روز: 9، 27

تير
جهان شما در اين ماه بزرگ و بزرگ تر مي شود. افراد جديدي را ملاقات مي کنيد که تفاوت هايشان با شما، هيجان را به زندگي تان مي آورد. اگر چه وقت کافي براي ديدن اقوام و برخي از دوستان قديمي تان نداريد اما اين بدان معني نيست که به ياد آنها نيستيد. اگر مي خواهيد که سوتفاهمي برايتان ايجاد نشود، در اين ماه براي آنها هم وقت بگذاريد و به ديدارشان برويد. موضوعي شما را آزار مي داده که خوشبختانه در اواخر ماه حل شده و شرايط بر وفق مراد شما تغيير خواهد کرد. اگر در رابطه عاطفي تان به مشکلي بر خورديد، صبر کليد موفقيت شما در اين ماه است.
بهترين روز: 8، 16، 26
بدترين روز: 9، 19

مرداد
به زودي تغييراتي در زمينه شغلي يا زندگي شخصي تان ايجاد مي شود. شايد شما به طور مستقيم در اين تغيير دست نداشته ايد اما پيشرفت آن را به وضوح مشاهده مي کنيد. در اواسط ماه شرايط مالي تان دچار دگرگوني خواهد شد و قادر خواهيد بود که قرض ها و بدهي هاي خود را بپردازيد. ايده اي در ذهن داريد که براي عملي کردن آن دست دست مي کنيد، بهتر است که هر چه زودتر اولين قدم ها را براي آن برداريد. نتيجه اي که مي گيريد زودتر از انتظارتان خواهد بود. اگر در مورد رابطه عاطفي تان ترديد داريد، زماني را در تنهايي به نکات مثبت و منفي آن فکر کنيد. براي هر مشکلي راه حلي وجود دارد، کافي است که احتمالات ديگر را نيز در نظر بگيريد.
بهترين روز: 8، 12، 24
بدترين روز: 9، 17

شهريور
در اين ماه عشق در خانه تان را مي زند. شما اخيرا نگراني هايي داشته ايد که به کمک معجزه عشق تمام آنها برطرف خواهد شد. انرژي وافري که به دست مي آوريد نيز شما را وادار مي کند که به سمت اهداف تان با قدرت بيشتري پيش رويد. از ايده هايي که در سر داريد براي ديگران هم سخن بگوييد و از نظرات و پيشنهادهاي آنها بهره گيريد. هيچ چيز بهتر از صحبت کردن رودر رو نيست. بنابراين اگر درخواستي از کسي داريد، بهتر است که به جاي پيغام دادن، به ديدارش برويد. ورزش هايي چون يوگا يا مديتيشن مي تواند به آرامش شما کمک کند. پس آن را در برنامه روزانه خود جاي دهيد. در اواخر ماه تغييري در زندگي تان رخ مي دهد که بايد به فال نيک بگيريد.
بهترين روز: 3، 14، 28
بدترين روز: 8، 27

مهر
در اين ماه خودتان را در اولويت بگذاريد. مهم نيست که ديگران چه مي گويند، شما بايد اول از همه به خودتان اهميت دهيد. براي سلامتي تان ورزش کنيد. باشگاه ورزشي، پياده روي يا حتي خوردن غذاهاي سالم جسم تان را سالم تر و از شما فردي شادتر خواهد ساخت. اين ماه با افراد زيادي در ارتباط نخواهيد بود و بيشتر روي مهارت هاي خود تمرکز خواهيد کرد. مطمئنا در اواخر ماه پيشرفت هاي قابل ملاحظه اي را در زمينه هاي مختلف زندگي تان مشاهده خواهيد کرد. اگر مي خواهيد در رابطه عاطفي تان تغييري ايجاد کنيد، اول از همه در مورد خود اطمينان حاصل کنيد، سپس وارد عمل شويد.
بهترين روز: 1، 18، 26
بدترين روز: 9، 27

آبان
در ماه اخير استرس زيادي داشته ايد اما در اين ماه همه آنها از بين مي روند، به شرط آن که به توانايي هايتان ايمان داشته باشيد. کارهاي مهم و زيادي در دست داريد اما نمي توانيد يک تنه تمام آنها را به نتيجه برسانيد. سعي کنيد به ديگران اعتماد کنيد و مسئوليت برخي از آنها را به افراد با اعتماد بسپاريد، در اين صورت تمرکز و بازدهي تان نيز بيشتر خواهد شد. اگر سر موضوعي بر سر دو راهي قرار گرفته ايد، به جاي به اين در و آن در زدن، به دلتان رجوع کنيد. نداي قلب تان را بشنويد تا شما را به راه درست هدايت کند. در اواخر ماه دوستي خبري را به گوش تان مي رساند که انتظارش را نداشته ايد. اين خبر زندگي شما را در مسير جديدي قرار خواهد داد، اما قبل از هر اقدامي از صحت آن اطمينان حاصل کنيد.
بهترين روز: 2، 12، 29
بدترين روز: 7، 13، 20

آذر
خلاقيت چيزي است که در اين ماه بايد به آن اهميت زيادي دهيد. هر کاري که دلتان را شاد مي کند، انجام دهيد. مهم نيست که ديگران در مورد شما چه فکر مي کنيد، آنچه اهميت دارد تنها خودتان هستيد. روي چيزي تمرکز کنيد که برايتان اهميت زيادي دارد و موجب پيشرفت تان در ماههاي آتي مي شوند. شکستن عادات و انجام تجربه هاي تازه مي تواند تغييرات بزرگي در زندگي تان ايجاد کند. بنابراين به جاي فکر کردن هاي مدام، قدم هاي اول را برداريد. هر چه به سمت اواخر ماه نزديک تر مي شويد، صميميت بيشتري در رابطه عاطفي اي.جاد مي شود.
بهترين روز: 10، 20، 26
بدترين روز: 21، 27

دي
اگرچه در محيط کار همه چيز بر وفق مرادتان است اما در خانه احساس خوشبختي بيشتري مي کنيد. شرايط خانه تان به گونه اي شده که دوست داريد زمان بيشتري را در خانه و در کنار خانواده تان بگذرانيد. از اين فرصت نهايت استفاده را بکنيد. اگر مي خواهيد در کارتان پيشرفت داشته باشيد بايد افکارتان را متمرکز کنيد. تغييرات، هر چند کوچک، نياز به گذشت و فداکاري دارد. بنابراين از چيزهايي که در زندگي تان اهميت چنداني ندارد، بگذريد و جا را براي اتفاقات خوب و بزرگ تر باز کنيد. اگر در رابطه عاطفي تان تعادل نداشته باشيد، از مسير اصلي خارج خواهيد شد. «نه» گفتن برايتان سخت شده است اما اگر نتوانيد از خواسته هاي دلتان سخت بگوييد، به ضرر خود و به تبع رابطه عاطفي تان تمام خواهد شد.
بهترين روز: 6، 10، 16
بدترين روز: 8، 31

بهمن
در اين ماه زمان بيشتري را با دوستان تان بگذرانيد. اگر چه ممکن است که تمام کارها و رفتارهاي آنها بر وفق مراد شما نباشد اما مهم نيست. همين که در کنار آنها باشيد، روحيه تان تغيير خواهد کرد و اين در حال حاضر مهمترين کاري است که بايد انجام دهيد. اخيرا پيشنهادي به شما شده که حال برايتان هيچ جذابيتي ندارد. بهتر است که بار ديگر آن را منطقي بررسي کنيد سپس تصميم بگيريد. زاويه ديدتان را گسترش دهيد تا هم در محيط کار و هم در زندگي عاطفي انعطاف پذيرتر و به تبع موفق تر باشيد. در اواخر ماه حقيقتي برايتان فاش مي شود که نگاه شما را به زندگي تغيير خواهد داد.
بهترين روز: 15، 24، 29
بدترين روز: 6، 26

اسفند
در اين ماه مشکلات مالي تان از بين خواهد رفت و شما آرامش بيشتري را تجربه خواهيد کرد. اخيرا کاري انجام داده ايد که در اين ماه نتيجه آن را مي گيريد. شما بزرگ ترين قدم ها را برداشت ايد و حال کافي است که کمي تلاش کنيد تا همه چيز بر وفق مرادتان شود. در اواسط ماه سعي کنيد که به زندگي عاطفي تان ثبات دهيد. اگر احساس مي کنيد که رابطه شما لبه تيغ است، تمام تلاش تان را بکنيد تا همه چيز به حالت عادي خود بازگردد. در اواخر ماه اين فرصت برايتان فراهم مي شود تا تغييراتي که بايد را، هر چند ساده و کوچک، به زندگي تان بدهيد. فقط حواس تان باشد که در هيچ کاري زياده روي نکنيد.
بهترين روز: 10، 24، 30
بدترين روز: 4، 16


منبع: bartarinha.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟