آخرین اخبار

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد! فال و شخصيت شناسي

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

  بزرگنمايي:

چه خبر - مرد ايده آل متولدين ماه هاي مختلف چه کسي است؟

همه خانم ها به دنبال مردي ايده آل اند. مردي خوش قيافه، خوش اخلاق، پولدار، مهربان، قد بلند و... بله! اينها خوب است اما آيا پيدا کردن همچين مردي که تمام خصوصيات ايده آل شما را داشته باشد کار ساده اي است؟ خير.

پس بهتر است که به جاي منتظر ماندن براي مردي که سوار بر اسب آرزوها به سمت تان آيد، خودتان دست به کار شويد. شما بايد به دنبال مردي که بدان احتياج داريد باشيد. اما چه مردي مي تواند خواسته هاي شما، به خصوص مهمترين شان، را برآورده کند؟

اگر دوست داريد بدانيد که مرد ايده آل متولدين ماههاي مختلف چه خصوصيت بارزي بايد داشته باشد، در ادامه مطلب با ما همراه باشيد.

فروردين: باهوش و ماجراجو

شما زني مستقل هستيد، بنابراين به مردي واقعي احتياج داريد. مردي که منطقي و باهوش باشد. تنها چنين مردي است که مي تواند کنار شما دوام آورد. از آنجا که شما به سادگي قلب تان را نمي بازيد، در انتخاب مرد زندگي تان نيز حساسيت زيادي به خرج مي دهيد. بنابراين وقت تان را با مردي که هوش و ذکاوت بالايي ندارد هدر ندهيد. شما دوست نداريد که لحظه اي از وقت تان را به بطالت سپري کنيد، از ساعت ها دراز کشيدن و تلويزيون ديدن، بيزاريد. به جاي آن دوست داريد که فعاليت هاي جديد را امتحان کنيد. بنابراين مردي که در اين ماجراجويي همراه تان باشد، مي تواند دل شما را به دست آورد.
ارديبهشت: بخشنده و قابل اعتماد

شما عاشق پول خرج کردن هستيد. خودتان نيز تمام تلاش تان را مي کنيد تا زندگي مرفه اي داشته باشيد و به تمام آنچه مي خواهيد، برسيد، به همين دليل مرد زندگي شما نيز بايد دست و دلباز و بخشنده باشد. شايد کميت براي شما اهميت چنداني نداشته باشد اما از کيفيت نمي توانيد ساده بگذريد. به عنوان مثال شما به جاي خوردن همبرگر، رفتن به يک رستوران لوکس براي خوردن سوشي و استيک را ترجيح مي دهيد. علاوه بر بخشندگي، اعتماد نيز برايتان اهميت زيادي دارد. شما خود آدم وفاداري هستيد و براي رابطه عاطفي تان کم نمي گذاريد، همين انتظار را نيز از طرف مقابل تان داريد.
خرداد: سازگار و روراست

از آنجا که شما دو شخصيت کاملا متفاوت داريد، مي توانيد از دو ديدگاه مختلف به اطراف تان نگاه کنيد. شما از تغييرات لذت مي بريد، به همين دليل رفتارهايتان نيز غير قابل پيش بيني است. از اين رو مرد زندگي شما بايد فردي سازگار باشد. به عنوان مثال او بايد بتواند يک روز که حوصله نداريد کنارتان بنشيند و تلويزيون تماشا کند و روز ديگر با شما هيجان انگيزترين تفريحات را تجربه کند. مرد شما نه تنها سازگار بلکه بايد روراست باشد طوري که بتواند راز دلش را با شما به سادگي در ميان بگذارد.
تير: مهربان و بالغ

از آنجا که شما فرد حساسي هستيد، بايد اطرافيان تان را با احتياط انتخاب کنيد. احساسات شما از متولدين ماههاي ديگر بيشتر است به همين دليل سزاوار يک مرد مهربان و حامي هستيد. شايد براي بسياري از خانم ها مهرباني مهمترين عامل نباشد ولي براي شما در اولويت قرار دارد، فردي که هميشه مراقب تان باشد و تحت هر شرايطي دوست تان داشته باشد. از طرف ديگر شما از مردهايي که مدام در حال بازي کردن هستند يا اين که دوست دارند با رفتارشان حسادت شما را برانگيزند، لذت نمي بريد. مرد زندگي شما بايد بالغ و پخته باشد.
مرداد: با انگيزه و حامي

شما دوست داريد که در تمام مراحل زندگي برنده باشيد. آنجا که صحبت از انگيزه باشد، شما حرف اول را مي زنيد. براي کارهايي که آغاز مي کنيد تمام انرژِي تان را مي گذاريد تا موفقيت شما حتمي شود. رابطه عاطفي شما نيز از اين قائده مستثني نيست. بنابراين به شريکي احتياج داريد که مثل شما فردي با انگيزه باشد. به علاوه حمايت طرف مقابل تان نيز برايتان اهميت زيادي دارد. دوست نداريد با فردي زندگي کنيد که روي مبل بنشيند و منتظر نشانه اي از شما باشد. او خودش بايد براي ابراز عشق به سمت تان آيد. مردان خجالتي و آرام در زندگي شما جايي ندارند.
شهريور: صبور و قدردان

شما گاهي مرموز مي شويد، در اين شرايط طرف مقابل تان بايد صبور باشد. آنگاه که شما براي تصميم گرفتن احتياج به زمان بيشتري داريد، مرد زندگي شما بايد صبور باشد و در تمام اين مراحل همراه تان باشد، نه اين که مدام به شما فشار آورد. علاوه بر آن، او بايد نسبت به کارهايي که شما براي اين رابطه مي کنيد، شکرگزار و قدردان باشد. به عنوان مثال قدر تلاش هايي که براي سورپرايز او کرديد را بداند، در غير اين صورت در زندگي شما جايي ندارد.
مهر: وفادار و اجتماعي

اگر چه وفاداري خواسته تمام زنان است اما متولدين ماه مهر مي خواهند که همسرشان 100 درصد به او وفاردار باشد. از آنجا که آنها افراد باهوشي هستند و مدام در حال فکر کردن اند، نبايد لحظه اي به مرد زندگي شان شک کنند. بنابراين وفاداري از مهمترين خصوصيات مرد ايده آل متولدين مهر است. به علاوه، او به مردي اجتماعي نياز دارد. از آنجا که شما مي توانيد با ديگران به راحتي ارتباط برقرار کنيد و مرکز توجه باشيد، دوست داريد که همسرتان نيز در اين راه همراهي تان کند.
آبان: قوي و احساساتي

شکي نيست که شما فردي قوي هستيد بنابراين شريک زندگي تان نيز بايد قوي تر از شما باشد تا بتوانيد به او تکيه کنيد. تنها مردي که عاشق چالش و رقابت است مي تواند دل شما را به دست آورد. شما دوست داريد با مرد زندگي تان در مورد مسائل سياسي و فلسفي بحث و گفتگو کنيد و اطلاعات تان را با هم به اشتراک گذاريد. مردي که با شما به بيرون از خانه بيايد و لذت بردن از زندگي را بلد باشد، به بيان ديگر، مردي که احساسات را به خوبي درک کند و قدرت از خصوصيات بارز او باشد.
آذر: نفوذپذير و شوخ طبع

آذري ها به مرداني که به راحتي در مورد احساسات و عواطف خود سخن مي گويند، احتياجي ندارند، مرد آنها بايد به محيط و شرايط اطرافشان حساس باشند، موقعيت هاي مختلف را درک کنند و بر اساس آنها بتوانند بهترين تصميم را بگيرند. آنها بايد قادر باشند که مهارت هاي خود را در هر شرايطي به کار گيرند. شوخ طبعي نيز از ديگر ويژگي هاي مردان ايده آل آذري هاست. کسي که بتواند بخندد و بخنداند. اگر مردي نفوذپذير و شوخ طبع باشد، مطمئنا شريک زندگي ايده آلي براي شما خواهد بود.
دي: سخت کوش و مستعد

شما فرد سياستمداري هستيد. دوست داريد که شريک زندگي تان کل هفته را با سخت کوشي تمام کار کند و به همان نسبت آخر هفته را تنها به بازي و خوشگذراني بگذراند. شما به اهداف، محدوديت هاي زماني و ددلاين ها اهميت زيادي مي دهيد. بنابراين مرد شما نيز بايد به اين قواعد اعتقاد داشته باشد، نه کسي که شما را از راهي که مي رويد، منحرف کند. او نه تنها بايد الهام بخش شما در کار و اهداف زندگي تان باشد بلکه بايد در خوشي ها نيز پابه پاي شما بچگي کند. از آنجا که شما فردي سخت کوش هستيد، لياقت بهترين خوشي ها را نيز داريد.
بهمن: جذاب و عاقل

همه ما به دنبال مردي جذاب هستيم اما بهمني ها به اين مورد بيش از ديگران توجه نشان مي دهند. شما فردي خلاق، فريبنده و با احساس هستيد، از اين رو به ظاهر طرف مقابل تان نيز اهميت مي دهيد. يک مرد جذاب نه تنها به خود بلکه به شما نيز توجه نشان مي دهد و اين براي شما بسيار ارزشمند است. شما در کنار هم يک زوج ايده آل و دوست داشتني خواهيد بود. اما جدا از ظاهر، ذهن خلاق طرف مقابل نيز برايتان بسيار اهميت دارد. مردان عاقل، آنها که ذهن شان در موقعيت هاي مختلف به خوبي کار مي کند، ايده آل شما خواهند بود.
اسفند: دلسوز و مشوق

شما قلبي بزرگ داريد طوري که بي وقفه به ديگران محبت مي کنيد، پس طبيعي است که انتظار شما از شريک زندگي تان نيز چنين باشد. در گذشته شما افرادي حضور داشتند که از مهرباني بويي نبرده بودند، به همين دليل شما آنها را از زندگي تان حذف کرديد.

يک مرد مهربان و دلسوز احساسات شما را به خوبي درک مي کند و اين به شما آرامش مي دهد. آقاياني که مشوق هاي خوبي هستند و شما را وادار مي کنند تا احساساتي تر، کنجکاوتر و هنرمندتر عمل کنيد، نيز از مردان ايده آل شما خواهند بود. در کنار مردي که شما را به زندگي بهتر تشويق مي کند، خوشحال ترين خواهيد بود.
منبع: bartarinha.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟