آخرین اخبار

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان فال و شخصيت شناسي

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

  بزرگنمايي:

چه خبر - نوع عروسي شما بر اساس ماه تولدتان

تقريبا همه انسان ها به دنبال نيمه گمشده خود هستند و دوست دارند، رابطه عاشقانه و عاطفي خود را با کسي تجربه نمايند که بيشتر تشابهات را به او داشته و درک درستي از يکديگر داشته باشند.

براي اينکه بتوانيد در انتخاب يار و شريک عاطفي خود، کمترين ميزان خطا را داشته باشيد و از دردهاي جدايي مصون بمانيد، بهتر است در وهله اول از خود شناخت درستي داشته و به نيازهاي دروني و واقعي خود پي ببريد و سپس با يک بررسي موشکافانه، ويژگي هاي کسي که مي تواند يارتان باشد را کشف کرده و در آخر بر اساس اين شناخت ها، بهترين گزينه را انتخاب کنيد و پس از آن به فکر اعلام اين خبر خوش براي عزيزان و دوستانتان برآييد.

دلتان مي خواهد به شما بگوييم با توجه به ماه تولدتان خواهان برگزاري چه نوع مراسم و جشن باشکوهي هستيد؟

نوع عروسي متولدين فروردين
شما عاشق هيجان هستيد و قطعا در روز عروسي تان هم اين مسئله را نشان خواهيد داد. شما بيشتر به سمت چيزهاي مدرن و خلاقانه گرايش داريد و دوست داريد همه چيز در مراسم عروسي تان کمي متفاوت باشد. همچنين ترجيح مي دهيد از رنگ هاي گرم در آرايش، دسته گل، و دکور عروسي تان استفاده کنيد.

نوع عروسي متولدين ارديبهشت
شما به دنبال اين هستيد که يک مراسم عروسي شيک و با کلاس برگزار کنيد. غذاها و نوشيدني هاي با کيفيت در مراسم عروسي اولويت اول شما هستند و دل تان مي خواهد مراسم را در يک هتل خيلي شيک برگزار کنيد. اگرچه عروسي در فضاي باز را هم دوست داريد ولي منطقي تر از آن هستيد که بخواهيد خودتان را در شرايط غيرقابل پيش بيني هوا قرار دهيد، براي همين است که جزئيات فضاي باز مانند چوب ها و نور طبيعي را به فضاي بسته مي آوريد، همچنين دوست داريد عناصر مختلف (جنس، طرح و رنگ) را با هم ترکيب کنيد.

نوع عروسي متولدين خرداد
شما خردادي ها عاشق جشن هستيد و قطعا عروسي تان يکي از بهترين جشن ها خواهد بود. شما عاشق عروسي هاي بزرگ با تعداد مهمان هاي زياد هستيد و بيشتر تمرکزتان روي چيزهايي مثل گروه موسيقي خوب، سالن رقص و عکاسي خواهد بود. شما عاشق رنگ هاي شاد هستيد و به دنبال هر چيزي هستيد که روز عروسي تان را پر شور و سر زنده کند.

نوع عروسي متولدين تير
شما به دنبال عروسي هستيد که در آن دوست ها و فاميل هاي نزديک دعوت شده باشند و به احتمال زياد مراسم عروسي تان را در حياط خانه پدري تان برگزار خواهيد کرد. دوست داريد در مراسم عروسي تان از چيزهاي نوستالژي و خودماني استفاده کنيد که نشانگر استايل کلاسيک و رمانتيک است. همچنين عاشق گل هاي سفيد، صورتي و آبي ملايم هستيد، رنگ هايي که هيچ وقت از مد نمي افتند براي عروسي اي که هيچ وقت از مد نمي افتد.

نوع عروسي متولدين مرداد
شما هميشه به دنبال جلب توجه هستيد و دوست داريد مانند ستاره بدرخشيد. سعي مي کنيد در مراسم عروسي تان از رنگ هاي تيره و جسورانه استفاده کنيد. کلمه کليدي که مي تواند عروسي شما را توصيف کند کلمه «لوکس» است و تمام چيزهاي عروسي تان هم حول همين محور مي چرخد- از سالن عروسي درجه يک گرفته تا ليست بلند بالاي مهمان ها و منوي غذاهاي تجملاتي.

نوع عروسي متولدين شهريور
شما يک کمال گراي تمام عيار هستيد و تک تک جزئيات عروسي تان برنامه ريزي شده خواهد بود. دوست نداريد حتي کوچک ترين مشکل يا بي نظمي در مراسم عروسي تان پيش بيايد و مي خواهيد از هر چيزي بهترين اش را در عروسي تان داشته باشيد.

نوع عروسي متولدين مهر
وقتي بحث سر عروسي مي شود اولين چيزي که به ذهن شما مي رسد عشق قصه هاي پريان است. رنگ هاي ملايم و وسايل تزييني بزرگ جزء جدا نشدني عروسي هاي متولدين مهر هستند. کمبود گل هاي تازه و شمع هيچ وقت در چنين عروسي هايي حس نمي شود. عروسي شما در يک مکان عاشقانه و پر نور برگزار خواهد شد، براي همين يک عروسي ساحلي ايده فوق العاده اي براي شما است.

نوع عروسي متولدين آبان
مراسم عروسي شما هر چيزي مي تواند باشد به جز يک عروسي معمولي! دوست داريد از عناصر چشم نواز در عروسي تان استفاده کنيد؛ عناصري مثل جزئيات جذاب، رنگ هاي شاد و حتي منظره غروب آفتاب. به دنبال چيزهايي هستيد که جلب توجه کنند ولي تکراري و کليشه نباشند. از ليست غذا گرفته تا ليست مهمان هايتان، همه و همه حرفي براي گفتن در مورد زندگي مشترک تان دارند.

نوع عروسي متولدين آذر
شما ماجراجو هستيد و عاشق عروسي هاي فضاي باز که پر از رنگ هاي شاد و جزئيات جذاب مي باشند هستيد. حتي اگر به دلايلي نتوانيد عروسي تان را در فضاي باز برگزار کنيد سعي مي کنيد از عناصر فضاي باز در دکور مراسم عروسي تان استفاده کنيد. شما عاشق خانواده و دوست هايتان هستيد و حاضريد در مراسم عروسي تان هر کاري بکنيد تا به مهمان ها خوش بگذرد؛ راحتي مهمان ها از هر چيزي بيشتر برايتان اهميت دارد. راحتي براي شما خيلي مهم است و ترجيح مي دهيد لباس و کفشي را انتخاب کنيد که به راحتي بتوانيد با آن ها برقصيد. همچنين دوست داريد از رنگ هاي روشن و شيک در مراسم عروسي تان استفاده کنيد.

نوع عروسي متولدين دي
شما عاشق عروسي هاي سنتي هستيد. مکان عروسي دلخواه تان يک هتل قديمي و با کلاس است. ترجيح مي دهيد در عروسي تان از رنگ هاي خنثي استفاده کنيد تا يک عروسي ساده و شيک داشته باشيد. شما يک طرفدار پر و پا قرص جمله «زيبايي در سادگي است» هستيد و در مراسم عروسي تان هم حتما اين جمله را در نظر خواهيد داشت.

نوع عروسي متولدين بهمن
شما از تمام قيد و بندها رها هستيد و نمي خواهيد در مراسم عروسي تان رسم و رسوم هميشگي را داشته باشيد براي همين است که ممکن است لباس عروس تان را رنگي به غير از سفيد انتخاب کنيد، ممکن است تور روي سرتان نگذاريد يا حتي تصميم بگيريد که در مراسم عروسي تان ساقدوش نداشته باشيد. يک عروس بهمني دوست دارد مراسم عروسي منحصر به فرد داشته باشد. حتي ممکن است مراسم عروسي را به کل بپيچانيد. به هر حال هر چه داشته باشيد از مکان عروسي خاص گرفته تا غذاهاي غير منتظره و گل هاي عجيب و غريب، روز عروسي شما کاملا متفاوت و مختص خودتان خواهد بود.

نوع عروسي متولدين اسفند
شما يک عروس رمانتيک و احساساتي هستيد و همين امر مراسم عروسي شما را تبديل به يک فيلم سينمايي مي کند. متولدين اسفند دوست دارند يک عروسي جمع و جور و صميمانه داشته باشند. يک لباس عروس با دنباله بلند و دسته گلي پر از گل هاي تازه از واجبات عروسي شماست، همچنين سعي مي کنيد بهترين عکاس و فيلمبردار را براي مراسم عروسي تان انتخاب کنيد چون مي خواهيد خاطرات اين روز را تا آخر عمر زنده نگه داريد.


منبع: Tabnakbato.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟