آخرین اخبار

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما فال و شخصيت شناسي

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

  بزرگنمايي:

چه خبر - شخصيت شناسي از روي بستني مورد علاقه!

نوع بستني چه ارتباطي با شخصيت افراد مختلف دارد و چگونه مي توان از طريق بستني مورد علاقه ديگران را شناخت؟ فکر مي کنيد در فصل گرما چه خوراکي‌اي مي‌تواند بيش از بقيه خوردني ها عطش آدم‌ها را بخواباند؟ احتمالا در ذهن قريب به اتفاق شما شمايل يک بستني خوش‌چهره و البته خوشمزه نقش مي بندد.

طبيعي است که اين بستني‌ها را بنا به ذائقه خودتان و مزه‌اي که دوست داريد تجسم مي‌کنيد و البته اين اتفاق مي‌تواند دليل خاصي داشته باشد. طعم و مزه بستني‌ها رابطه مستقيمي با خصوصيات اخلاقي افراد و شخصيت آنها دارد.

وانيلي ها
اگر جزو آن دسته آدم‌هايي هستيد که بستني وانيلي را دوست داريد و هيچ نوع ديگري از بستني را نمي‌خوريد بايد بدانيد که يک انسان سرزنده هستيد. فردي که معمولا به راحتي ريسک مي‌کند و بيشتر از روي انگيزه‌اش پيش مي‌رود تا اينکه بخواهد روي کاري عميق فکر کند. همين موضوع است که سبب مي‌شود خيلي راحت ريسک کنيد. شما اهداف بزرگي را براي خود ترسيم مي‌کنيد و به طور کلي توقعي که از خودتان داريد خيلي بالاست. شما از روابط نزديک خانوادگي بسيار لذت مي‌بريد و به طور کلي يک فرد اجتماعي هستيد اما در عين حال يک زندگي بي‌قرار و پرجنب‌وجوش داريد. انسان تاثيرگذار و ايده‌آليستي هستيد که پيشنهادهاي بزرگ و سخت را به راحتي قبول مي‌کند.

شکلاتي ها
طرفداران بستني شکلاتي بدانند که در نظر ديگران آدم‌هاي دوست‌داشتني هستند. آنهايي که بستني شکلاتي را به بقيه بستني‌ها ترجيح مي‌دهند افرادي خلاق و دراماتيک هستند که از قرار گرفتن در مرکز توجهات لذت مي‌برند. در واقع زندگي براي اين افراد مثل يک مهماني است. يک زندگي روتين و معمولي حوصله اين افراد را سر مي‌برد. اين آدم‌هاي برون‌گرا و جالب معمولا خوش‌لباس هم هستند و البته به راحتي تحت‌تاثير ديگران قرار مي‌گيرند. آنها آدم‌هايي هستند که همواره مي‌خواهند دنباله‌رو باشند اما در عين حال از درک بالايي بهره مي‌برند و به طور کلي از روابط صميمانه و خودماني لذت مي‌برند.

شير بستني ها
شير بستني را به انواع بستني‌ها ترجيح مي‌دهيد؟ به خصوص اگر طعم کره داشته باشد؟ خب! شما يک انسان بسيار منظم هستيد. يک انسان کمال‌گرا و در عين حال باهوش. به جزئيات اهميت ويژه‌اي مي‌دهيد و همواره در قامت يک انسان وظيفه‌شناس به معني واقعي کلمه بين اطرافيان شناخته مي‌شويد. از آن دسته آدم‌هايي هستيد که رقابت را واقعا دوست دارند و همواره به عنوان يک رقيب جدي و سرسخت شناخته مي‌شوند. البته در رقابت‌هاي ورزشي حتي در قالب تماشاچي هم کمي عصبي مي‌شويد با اين حال هرگز از رقابت نااميد نمي‌شويد و همواره به دنبال پيروز شدن هستيد.

نسکافه‌ايي ها
اگر بستني نسکافه‌اي دوست داريد شما انسان بخشنده‌اي هستيد و البته دست و دلباز. رقابت را دوست داريد و يک رقيب جدي خواهيد بود. اگر کمي در خودتان دقيق شويد قطعا انسان بسيار مستعدي در زمينه خاصي هستيد. حالا اين زمينه مي‌تواند هنري ، ورزشي يا علمي باشد. به لحاظ موقعيت اجتماعي فرد مقبولي در نظر ديگران هستيد. جاه‌طلبي شما همواره اين امکان را برايتان مهيا مي‌کند که در زندگي پيشرفت کنيد و به شرايط ايده‌آلي برسيد. مديريت کردن شرايط مختلف از مهارت‌هاي قابل توجه شماست. در جمع‌هاي خيرخواهانه معمولا عضو برجسته‌اي هستيد که از کمک به ديگران هرگز خسته نخواهيد شد. البته در برابر ناملايمات و موقعيت‌هايي که برخلاف ميل شماست کم‌تحمل نشان مي‌دهيد.

موزي ها
بستني موزي محبوب چه کساني است؟ يک بستني با طعم موز را آدم‌هايي نوش‌جان مي‌کنند که ذاتا افراد خونسرد و آسان‌گيري هستند. به راحتي خلق و خوي اين آدم‌ها تغيير مي‌کند و از يک انسان عصباني در آن واحد به يک فرد مهربان و خوش‌اخلاق تبديل مي‌شوند. اين آدم‌ها بسيار بخشنده و در عين حال مهربان هستند. صداقت از جمله خصيصه‌هاي غيرقابل انکار آنهاست که بين ديگران از ايشان فردي محبوب ساخته است.

بستني ها مقابل بستني ها!
بستني‌خورها در تقابل و تعامل با يکديگر شرايط مختلف و متفاوتي را تجربه مي‌کنند. همان‌طور که طعم‌هاي مختلف مورد علاقه افراد در قالب بستني پرده از شخصيت آنها برمي‌دارد ا ين امکان را هم مهيا مي‌کند تا شما دريابيد که با کدام گروه از آدم‌ها مي‌توانيد تعامل بهتري داشته باشيد. اگر شما از علاقه‌مندان بستني شکلاتي هستيد شايد با دوستداران بستني موزي رابطه بهتري نسبت به بقيه برقرار کنيد!وانيلي‌ها با هم‌سليقه خودشان بهترين ارتباط را برقرار مي‌کنند. افرادي که بستني وانيلي را ترجيح مي‌دهند در رابطه با يکديگر مشکلي نخواهند داشت.
آنهايي که بستني شکلاتي را دوست دارند با عده‌اي که عاشق شيربستني هستند، رابطه بهتري خواهند داشت. البته دوستداران بستني نسکافه‌اي هم مي‌توانند با شکلاتي‌ها در تعامل ايده‌آلي قرار بگيرند.
شيربستني‌خورها با 3گروه خيلي خوب کنار مي‌آيند. يک عده علاقه‌مندان بستني شکلاتي هستند، عده ديگر دوستداران بستني نسکافه‌اي و در نهايت همه آنهايي که با خودشان هم‌عقيده‌اند يعني دوستداران شيربستني!
موزي‌ها اصولا آدم‌ها‌ي معاشرتي و دوست‌داشتني هستند. شک نکنيد که آنها با همه تيپ آدم‌ که اتفاقا سلايق متفاوت و مختلي دارند به راحتي کنار مي‌آيند.
اگر بستني توت‌فرنگي را ترجيح مي‌دهيد، پس بايد دوستان خوبي براي آنهايي باشيد که بستني نسکافه‌اي را با هيچ نوع ديگري عوض نمي‌کنند.
بستني نسکافه‌اي طعم محبوب شماست. با اين وصف دوستان محبوب خود را از بين کساني انتخاب مي‌کنيد که عاشق شيربستني يا بستني شکلاتي هستند.


منبع: tabnakbato.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟