آخرین اخبار

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان! فال و شخصيت شناسي

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

  بزرگنمايي:

چه خبر - با عطر مناسب ماه تولدتان آشنا شويد

عطر ماه تولد شما چيست؟ مگر ميشود هرماه تولدي يک عطر داشته باشد؟ بلي ميشود، اين طي يک تحقيق ثابت شده است، دانشمندان با استفاده از خصوصيات مشترک افراد هر يک از ماه ها، عطري را پيشنهاد داده اند، که با بوئيدن انها هميشه به ياد آن فرد خاص مي افتيد.

فروردين
براي متولدين فروردين رايحه فلفل سياه، نرولي «روغن گل درخت پرتقال تلخ»، ميخک و کندر انتخاب شده است. اين ترکيبات بيشتر روي انرژي متولد فروردين متمرکز ميشود و تمايل به سمت خشونت و خودخواهي را کمتر ميکند. نرولي شاد کننده است و با کندر که صبر و آرامش رابه ذهن مي آورد متعادل مي‌شود و گرايش به خشونتي که متولدين فروردين دارند را از بين مي برد.

ارديبهشت
عطرهاي مناسب متولدين ارديبهشت شامل رايحه سيب، گل پيچ امين الدوله، مگنوليا، رز و گل سنگ است. متولدين ارديبهشت افرادي ثابت قدم و متعادلي هستند اما دوست دارند در روزمرگي هاي خود بمانند و هيچ تغييري نکنند. اين ترکيب عطرهاي رمانتيک تحت تاثير زيبايي، صميميت و ظرافت هستند که پادزهر انعطاف ناپذيري به حساب مي‌آيند. به علاوه بوي شيرين مگنوليا و گل پيچ امين الدوله نيز به مقابله با ويژگي انعطاف ناپذيري متولد ارديبهشت کمک ميکنند تا انعطاف بيشتري داشته باشند.

خرداد
متولدين خرداد تغييرپذير و شوخ طبع هستند و عطرهاي ترنج، نعنا، اسطوخودوس، علف ليمو، نخود شيرين متناسب با ويژگي هاي شخصيتي آن هاست. رايحه ترنج شادکننده است و اعصاب تحريک شده را آرام ميکند. رايحه نعنا نيز خاصيت انطباق پذيري دارد و براي متولد خرداد که ويزگي تغييرپذيري دارد مناسب است.

تير
عطرهاي شيرين ترکيبي بابونه، جاسمين، ليمو، زنبق، رز و بومادران انعکاسي از روحيه دلسوز و مهربان متولد تير است و ويژگي منفعل تهاجمي را ملايم تر ميکند. جاسمين، زنبق و رز ويژگي رمانتيک و عاشقانه دارند و از طرف ديگر بابونه و بومادران رايحه گرم و آرامبخشي دارند که بسيار متناسب با شخصيت عاطفي و خونگرم متولد تير است.

مرداد
متولد مرداد دوست دارد که مرکز توجه باشد و عطري که از ترکيب ريحان، زنجبيل، ليمو، رزماري و سرو کوهي درست شده مرکزيت توجه رابه انها مي‌دهد. عطرهاي گرمي که بسيار مناسب شخصيت گرم و سرزنده متولد مرداد است. متولدين مرداد بسيار خونگرم هستند و عطرهاي گرمي چون زنجبيل، رزماري و سرو کوهي با اين ويژگي شخصيتي انها مرتبط است.

شهريور
متولدين شهريور بسيار سخت کوش هستند اما گاهي اوقات نيز در زندگي سردرگم مي شوند. رايحه مريم گلي، رازيانه، ليمو و نعناع هندي هم خاصيت تصفيه کننده دارند و هم نيروي تازه ميدهند و به علاوه برخي از ويژگي هاي منفي متولدين اين ماه را خنثي ميکنند. بعنوان مثال رايحه نعناع هندي ثابت و قوي است و تمايل متولد شهريور بخود انتقادي را خنثي ميکند.

مهر
متولدين مهر انسان هاي متعادلي هستند و عطر مناسب اين افراد ترکيب رايحه نعناع هندي و نرگس زرد است. رايحه نرگس زرد انرژي بهاري و پرجنب و جوش دارد نعناع هندي نيز خاصيت دلپذير آرام بخش و ملايمي دارد که متولد مهرماه را هنگام تنش و درگيري آرام ميکند.

آبان
ترکيب عطرهاي گل سنبل، روغن tuberose براي شخصيت مرموز و احساساتي متولدين آبان که تمايل دارند زندگي خصوصي خودشان را داشته باشند و مسائل خصوصي خودرا با کسي به اشتراک نگذارند مناسب است. در توصيف گياه tuberose مي‌توان خصوصيات لذت، شور و نشاط و جذابيت را نام برد. و عطري که به خوبي با آن ترکيب ميشود رايحه گل سنبل است.

آذر
آذرماهي هاي اجتماعي که شخصيت گرم و تمايل زيادي به کارهاي غيرمنطقي دارند از رايحه ترنج، ميخک، ليمو، رزماري و زعفران لذت ميبرند. اين ترکيب گياهي پر از عطرهاي خوراکي از ادويه جات تا مرکبات است. رايحه مرکبات شاد کننده، ملايم و انرژي بخش است به علاوه خاصيت تصفيه کننده نيز دارد. زعفران مهم‌ترين و اصلي رايحه براي متولدين آذر است. گل زعفران بسيار ظريف و شکننده است و بي صبري آذرماهي ها رابا انتقال صبر خنثي ميکند.

دي
عطرهايي که ويژگي بدبيني متولد دي ما ه را خنثي ميکنند و ابتکار و مثبت نگري را جاي گزين آن مي‌کنند رايحه گل لاله، درخت گل ابريشم، صمغ، ياس بنفش و گياه وتيور هستند. متولدين دي بخشنده نيستند و خودبرتربيني دارند و هميشه منتظر بدترين ها هستند. عطر اين گل ها نيز سرشار از انرژي مثبت است و نگرش هاي منفي دي ماهي ها را خنثي ميکند.

بهمن
متولد بهمن زياد در قيد و بند رسم و رسومات نيستند و دوست ندارند مسيرهايي که قبلا طي شده است را بروند. عطرهاي مناسب اين شخصيت ها اسطوخودوس، کاج، رازيانه و نعناع هندي هستند. کاج ما رابه واقعيت و زمين متصل ميکند و رازيانه تاثير آرام‌بخش روي ذهن دارد.

اسفند
متولدين اسفند شخصيت روياپرداز و دمدمي مزاج دارند و عطرهاي سيب، چوب صندل، جاسمين، ياسمن و وانيل بيشتر انها رابه واقع گرايي نزديک ميکند.


منبع: parsnaz.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟