آخرین اخبار

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟ فال و شخصيت شناسي

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

  بزرگنمايي:

چه خبر - زمان عاشق شدن متولدين ماه هاي مختلف

برخي از آدمها خيلي زود عاشق مي شوند و برخي ديگر دير. برخي به عشق در نگاه اول اعتقاد دارند و برخي ديگر تا طرف مقابل شان را نشناسند، نمي توانند حسي نسبت به او داشته باشند. به طور خلاصه هر فردي به شيوه اي خاص عاشق مي شود. اگر شما هم دوست داريد بدانيد که متولدين ماههاي مختلف در چه شرايطي و عاشق چه تيپ شخصيتي مي شوند، در ادامه مطلب با ما همراه باشيد.

فروردين: زماني که با فردي قدرتمند روبه رو شوند
متولدين ماه فروردين به هيچ وجه عاشق افراد ضعيف نمي شوند، بلکه برعکس، قدرت است که آنها را جذب مي کند. آنها افرادي مستقل هستند که مي توانند به راحتي براي انجام هر کاري روي پاي خودشان بايستند. آنها بلندپروازند و براي رسيدن به هدف هايشان اراده بالايي دارند، از اين رو به دنبال فردي مي گردند که مانند خودشان يا حتي قوي تر از خودشان باشد. آنها دوست ندارد که شريک زندگي شان از مدير بودن يا ديگر چالش هاي زندگي هراس داشته باشد. معلوم نيست که آنها کي عاشق مي شوند اما اين اتفاق چندان هم دور نيست زيرا آنها دوست دارند که هر چه سريع تر اطراف شان را با افرادي با انگيزه و قوي پر کنند.

ارديبهشت: زماني که با شخصي احساس راحتي کنند
اگر چه ارديبهشتي ها گاهي لجباز و يک دنده مي شوند اما در کل ديگران دوست دارند که با آنها در ارتباط باشند زيرا در کنار آنها احساس راحتي مي کنند. متولدين اين ماه، اگر از شرايط اطراف شان راضي نباشند غر نمي زنند، از کنار مشکلات به سادگي مي گذرند و زندگي شان را بر وفق مرادشان پيش مي برند. به همين دليل است که دوستان زيادي دارند و هميشه دورشان شلوغ است. آنها افراد راحتي هستند، از اين رو به دنبال فردي مثل خودشان مي گردند که با او احساس راحتي کنند. از آنجا که دوست ندارند آخرين مجردهاي روي زمين باشند، هر چي سريع تر نيمه گمشده شان را پيدا مي کنند و مسير زندگي شان را در کنار او مي گذرانند.

خرداد: زماني که فردي را بيابند که همراه شان باشد
خردادي ها سرشار از انرژي هستند. آنها از ماجراجويي لذت مي برند و زماني که در پي هدف شان هستند، خوشحال ترين افراد روي زمين اند. آنها از تکرار و روزمرگي هاي زندگي بيزارند و در عوض تنوع مي خواهند. به همين دليل مدام خودشان را در چالش هاي مختلف قرار مي دهند. نيمه گمشده شان آنها نيز بايد فردي پرانرژي باشد که او را در تمام مراحل زندگي همراهي مي کند. اگر چه ممکن است که آنها با افراد زيادي آشنا شوند اما عشق زندگي شان را به سادگي به دست نمي آورند. آنچه آنها را جذب مي کند نه زيبايي بلکه همراهي در قدم به قدم زندگي است.

تير: زماني که شريک زندگي ايده آل شان را بيابند
متولدين ماه تير افرادي به شدت احساساتي هستند. آنها عاشق خانواده اند و تشکيل زندگي و بچه دار شدن از آرزوهاي آنهاست. از آنجا که همدلي، صبوري، از خود گذشتگي و عشق ورزي از خصوصيات بارز اخلاقي آنهاست، مي توانند يک شريک زندگي ايده آل و مادر يا پدري نمونه باشند. بنابراين زماني عاشق مي شوند که بتوانند زندگي مشترک خود را با عشق شان آغاز کنند. براي بسياري از افراد اين اتفاق در 25 يا 26 سالگي و در برخي مواقع ديگر در 30 سالگي رخ مي دهد. عاشق شدن متولدين تيزر بستگي به فرهنگ و وضع خانوادگي آنها دارد. در هر صورت هر زمان که شرايط ازدواج را داشته باشند، دست به کار مي شوند.

مرداد: وقتي که از خوشگذراني خسته شوند
مردادي ها افرادي اجتماعي هستند که مدام وقت خود را در ميهماني به سر مي برند، افراد جديد را ملاقات مي کنند و هميشه مرکز توجه اند. آنها قلب بزرگي دارند اما به اين سادگي ها عاشق نمي شوند. عاشقي براي آنها تنها در زماني رخ مي دهد که از خوشگذراني هاي دوران جواني خسته شوند و به دنبال يک زندگي باثبات تر باشند. آنها دوست ندارند که استقلال و آزادي خود را از دست بدهند، به همين دليل در سن بالا عاشق مي شوند.

شهريور: اگر فردي با استانداردهاي آنها همخواني داشته باشد
زماني که صحبت از عشق و عاشقي مي شوند، متولدين ماه شهريور استاندارهاي سختي براي طرف مقابل شان قائل مي شوند. آنها به دنبال فردي کامل و هم چيز تمام مي گردند.، به همين دليل به سادگي در دام عاشقي نمي افتند. آنها ترجيح مي دهند تنها باشند تا اين که با فردي که با استانداردهاي آنها شباهت ندارد، وارد رابطه شوند. صبر آنها در اين زمينه زياد است اما مطمئن هستند زماني که وارد رابطه شوند، از هر نظر از انتخاب شان راضي و خشنودند.

مهر: عاشق پيشه ها !
زمان زيادي طول نمي کشد که متولدين ماه مهر عاشق شوند زيرا آنها عشق را بخش مهمي از زندگي شان مي دانند که بدون آن زندگي شان مفهومي ندارد. آنها عشق را ساده مي گيرند، به همين دليل تنها کمي محبت از سوي طرف مقابل شان کافي ست تا دل خود را ببازند. آنچه آنها را تحت تاثير قرار مي دهد، محبت و رمانتيک بودن است که آنها را در رابطه عاطفي به زانو در مي آورد. بنابراين مهم نيست که هديه اي که براي او مي خريد ارزان باشد يا گران، در هر صورت آنچه براي آنها اهميت دارد رمانتيک بودن است.

آبان: زماني که کسي آنها را درک کند
متولدين آبان دوست دارند که حرف هايشان شنيده و به همان نسبت درک شود. به همين دليل به محض اينکه احساس کنند طرف مقابل شان آنها را درک نمي کند، مکالمه يا ارتباط شان را با طرف مقابل، تمام مي کنند. زمان براي آنها اهميت زيادي دارد، به همين دليل دوست ندارند که لحظه اي آن را تلف کنند. آباني ها زماني عاشق مي شوند که احساس کنند طرف مقابل شان به خوبي آنها را درک مي کند. اگرچه اين کار از هر کسي ساخته نيست اما در نهايت فرد ايده آل در مقابل راهشان قرار مي گيرد. در واقع آنها تنها به فردي که به حرف هايشان احترام مي گذارند، چراغ سبز نشان مي دهند.

آذر: زماني که خودشان را بشناسند
متولدين آذر دوست دارند که مستقل باشند. آنها از تکيه کردن به ديگران بيزارند، به همين دليل تن به رابطه هايي که آنها را محدود کند، نمي دهند. آنها عاشق کشف و اکتشاف اند و دوست دارند که از محيط اطرافشان چيزهاي بيشتري بياموزند. به بيان ديگر، اعتقاد دارند که تا خودشان را نشناسند، نمي توانند فرد ديگري را خوشبخت کنند. به همين دليل تنها زماني که به خودشناسي کامل برسند، به سراغ فرد ديگري در زندگي شان نمي گردند. تا ارزش هاي زندگي شان را نشناسند، تا راههاي شاد بودن را نيابند يا از برنامه هاي آينده شان آگاه نباشند، دل نمي بندند. البته اين بدان معني نيست که آذري ها دير عاشق مي شوند، اتفاقا از آنجا که آنها به خوبي از خواسته هاي دلشان آگاهند، خيلي زود عشق زندگي شان را پيدا خواهند کرد.

دي: زماني که به اهداف شان رسيده باشند
دي ماهي ها مي دانند که از زندگي چه مي خواهند، به همين دليل براي رسيدن به آنها تمام تلاش شان را مي کنند. آنها عاشق کار کردن و پول درآوردن هستند به طوري که مي توانند سالهاي سال روي يک پروژه کار کنند تا نتيجه آن را ببينند. موفقيت در راهي که در پيش گرفته اند براي آنها اهميت زيادي دارد از اين رو از انجام کارهايي که مانع از پيشرفت شان شود، خودداري مي کنند. اما پس از آنکه به اهداف خود دست يافتند و در کارشان به ثبات رسيدند، به دنبال ديگر هدف هاي زندگي از جمله پيدا کردن عشق زندگي شان مي گردند.

بهمن: زماني که هيچکس انتظارش را ندارد
براي متولدين ماه بهمن مهم نيست که ديگران در مورد آنها چه فکري مي کنند. آنها هر کاري که از نظر خودشان درست است را انجام مي دهند. عشق و عاشقي براي آنها نيز چنين است. آنجا که همه نگاهها روي متولدين بهمن است تا قلب شان را به روي فردي بگشايند، آنها هيج کاري نمي کنند اما درست آنجايي که هيچکس انتظارش را ندارد، دلشان مي لرزد و عاشق مي شوند. به بيان ديگر، بهمني ها دوست دارند ديگران را سورپرايز کنند. اگر مي خواهيد اين افراد را عاشق کنيد، نبايد به آنها فشار آوريد زيرا آنها زير بار حرف زور نمي روند. در واقع آنها تنها در شرايطي که هيچ فشار و اصراري رويشان نباشد، عاشق مي شوند.

اسفند: زماني که احساس آزادي کنند
فردي که اسفندي ها عاشق اش مي شوند بايد آزادي کامل را در اختيارشان قرار دهد. زماني که اسفندي ها در محدوديت قرار مي گيرند، نمي توانند به خوبي عمل کنند به همين دليل از اين وضعيت گريزانند. اين آزادي نه تنها فيزيکي، بلکه روحي و احساسي نيز است. آنها بايد بتوانند آنچه در ذهن و دلشان مي گذرد را به راحتي به زبان آورند. از آنجا که متولدين اين ماه افرادي خيال پرداز هستند، بايد فضاي کافي براي روياپردازي شان داشته باشند.


منبع: bartarinha.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟