آخرین اخبار

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟! فال و شخصيت شناسي

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

  بزرگنمايي:

چه خبر - متولدين اين ماهها با هم تفاهم ندارند

اگر چه برخي از متولدين ماههاي سال خصوصيات اخلاقي مشابهي دارند و در کنار يکديگر شاد و خوشبخت هستند، برخي ديگر به سختي مي توانند در کنار يکديگر زندگي آرامي داشته باشند. اگر شما هم دوست داريد بدانيد که طالع بيني، متولدين کدام ماه را به عنوان شريک زندگي به شما پيشنهاد نمي دهد، با ما همراه باشيد.

فروردين و ارديبهشت

آنچه در رابطه متولدين فرودين و ارديبهشت به چشم مي آيد لجبازي است، به همين دليل است که آنها زوج هاي موفقي نخواهند بود. آنها شخصيتي کاملا متفاوت از يکديگر دارند. فرورديني افراد شجاح و جسوري هستند که ماجراجويي را ترجيح مي دهند در حالي که ارديبهشتي ها به دنبال ثبات اند. آنها دوست دارند آرام يک جا بنشينند و اطراف را تماشا کنند که اصلا با روحيه فعال و خستگي ناپذير فرورديني ها جور در نمي آيد. شايد اين دو بتوانند همکاران خوبي براي هم باشند اما رابطه آنها به عنوان يک زوج مدت زيادي دوام نخواهد آورد.

ارديبهشت و آذر

ارديبهشتي ها علاوه بر آن که نمي توانند با فرورديني ها جور در آيند، با متولدين آذر هم به مشکل بر مي خورند. آذري ها دوست دارند که مدام به بيرون از خانه و ميهماني بروند و از لحظه لحظه زندگي شان لذت ببرند در حالي که ارديبهشتي ها خانه و فضاي آرام آن را ترجيح مي دهند.

ارديبهشتي ها عاشق ثبات اند، آنها دوست دارند که از جايگاه شان در رابطه اي که در آن به سر مي برند، آگاه باشند، در حالي که آذري ها عاشق بازي کردن اند. اگر چه آنها در کوتاه مدت و در زمان هاي خوشگذراني با هم شاد خواهند بود اما آتش عشق شان مدت زيادي دوام نخواهد داشت. بهترين انتخاب براي ارديبهشتي ها متولدين ماههاي تير، اسفند و دي، که آنها نيز به دنبال امنيت و آرامش اند، هستند.

خرداد و اسفند

خردادي هاي عاشق گشت و گذار، خوشگذراني و ماجراجويي اند، به همين دليل به فردي پر انرژي چون خودشان احتياج دارند تا پابه پايشان برود. بدترين انتخاب براي آنها متولدين ماه اسفند است، زيرا آنها افراد کمال گرايي هستند و تمام زندگي شان روي برنامه است. به همين دليل دوست ندارند که ناگهان تغييري در برنامه هايشان ايجاد شود، کاري که خردادي ها در آن تبحر خاصي دارند. بنابراين بهتر است که متولدين خرداد از برقراري ارتباط عاطفي با اسفندي دوري کنند زيرا ممکن است بي آنکه بدانند، فرد مقابل شان از آنها ناراحت و ترک شان کند. بهترين انتخاب براي خردادي ها متولدين ماه مهر، بهمن و فروردين است.

تير و بهمن

متولدين ماه تير مانند آب آرام و صبورند، به همين دليل است که با بهمني ها جور در نمي آيند. آنها به دنبال توجه و عشق مي گردند در حالي که بهمني ها افرادي مستقل و بي پروايند.
اين زوج در کنار هم مدام جرو بحث خواهند داشت، زيرا تيري ها افرادي سنتي با طرز فکر ثابت و قراردادي، به خصوص در مورد مسائل عاطفي، هستند در حالي که بهمني ها روحي آزاد دارند و ترجيح مي دهند در مورد مسائل عاطفي که دست و پاي آنها را مي بندد، صحبت نکنند. در اين شرايط متولدين ماه تير مي خواهند که مدام شريک زندگي شان را، چه در ملا عام و چه در خلوت خانه، تصحيح کنند و درست و غلط را يادش دهند. بنابراين بهتر است که متولدين ماه تير به دنبال افرادي که در ماههاي ارديبهشت، آبان و شهريور يه دنيا آمده اند، باشند. تنها در اين صورت عشق و امنيت را احساس خواهند کرد.

مرداد و دي

مردادي ها کمال گرا هستند به همين دليل نمي توانند با متولدين ماه دي زندگي موفقي داشته باشند. آنها به دنبال يک زندگي لاکچري مي گردند، در حالي که متولد ماه دي محتاط کارند. اگر مردادي ها زمان زيادي را با متولدين دي بگذرانند حوصله شان سر خواهد رفت زيرا که آنها به شدت خلاقند و دوست دارند که مدام چيزهاي جديد را تجربه کنند و اين در حالي است که متولدين دي ثبات را مي پرستند

بهترين انتخاب براي مردادي ها متولدين آذر، فروردين، خرداد که عاشق رهايي، ماجراجويي و رويدادهاي اجتماعي هستند، مي باشد.

شهريور و مهر

متاسفانه، شهريوري ها انتخاب خوبي براي متولدين ماه مهر نيستند. آنها افرادي منطقي و آرامند که تحمل بي برنامه گي را ندارند، در حالي که متولدين ماه مهر به دنبال هيجان و گشت وگذار مي گردند. به عنوان مثال در يک روز برفي، شهريوري ها در خانه مي مانند، حال که مهري ها هر چه سريع تر به بيرون از خانه زده و دوست دارند نهايت استفاده را از اين روزها بکنند. بنابراين بهتر است که متولدين شهريور به دنبال افرادي باشند که به خواسته هاي آنها احترام مي گذارند. متولدين ارديبهشت، دي و تير از بهترين انتخاب هاي آنها خواهند بود.

مهر و تير

متولدين ماه مهر نه با شهريوري ها و نه با تيري ها سازگاري ندارد. مهري ها افرادي پر جنب و جوش و اجتماعي هستند که به دنبال يک پايه براي خوشگذراني هايشان مي گردند، درحالي که تيري ها زاويه ديدي کاملا متفاوت دارند. آنها به دنبال آرامش و امنيت اند، به همين خاطر زوج خوبي براي يکديگر نخواهند بود و قطار زندگي شان به سرعت از ريل خارج مي شود. متولدين ماه تير فکر مي کنند که متولدين ماهري ها قدردانشان نيستند و به رابطه عاطفي شان نيز توجه زيادي نشان نمي دهند. پس بهتر است که متولدين مهر براي پيدا کردن نيمه گمشده شان به دنبال بهمن، خرداد و آذري ها که با روحيه اجتماعي شان سازگارند، باشند.

آبان و فروردين

آباني ها يکي از جذاب ترين و در عين حال مرموزترين افراد هستند، به همين دليل انتخاب خوبي براي فرورديني ها نخواهند بود. آنها دوست دارند که بر همه چيز، به خصوص رابطه عاطفي شان، کنترل داشته باشند و اين در حالي است که فرورديني ها افراد مستقلي هستند که از محبوس بودن بيزارند. همين موضوع حسادت طرف مقابل را بر مي انگيزند و باعث درگيري و در نتيجه جدايي مي شود. اگر چه غرور و يک دندگي گاهي خوب است اما اگر دو طرف رابطه اين خصوصيات را داشته باشند، در حل اختلاف نظرهايشان به مشکل بر مي خورند. بهترين شريک زندگي براي آباني ها، متولدين تير، دي و اسفند هستند.

آذر و شهريور

زندگي آذري ها بدون ماجراجويي و هيجان پيش نمي رود، به همين دليل شريک زندگي شان نيز بايد فردي پر انرژي باشد تا بتواند پا به پاي آنها پيش رود. از طرفي شهريوري ها افرادي محتاط اند که امنيت و نظم دو پايه زندگي شان است. به همين دليل اين دو انتخاب خوبي براي هم نخواهند بود.

زندگي با شهريوري ها، زندگي در طبيعت است و چون اين با خصوصيات آذري ها به هيچ عنوان جور در نمي آيد، آذري ها را آزار خواهد داد به طوري که در جاهاي ديگري به دنبال شريکي ايده آل براي خود مي گردند. رابطه متولدين اين ماه با يکديگر پر از اشک و آه خواهد بود. بنابراين بهتر است که آذري ها با فروردين، بهمن و مردادي ها رابطه عاطفي خود را اغاز کنند.




منبع: bartarinha.ir




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟