آخرین اخبار

فال روزانه يکشنبه ( 17 آبان _ 8 نوامبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه يکشنبه ( 17 آبان _ 8 نوامبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 17 آبان - 8 نوامبر براي امروز شما

فال روزانه 17 آبان متولدين فروردين ماه

امروز شايد نتوانيد ديگران را قانع کنيد تا آن چه را ارايه مي دهيد بپذيرند. انگار خودتان هم قصد داريد اشکالات تان را به شدت قضاوت کنيد. اگر بتوانيد از انتظارات غير واقعي دست برداريد، آن وقت شايد اين امواج منفي از شما دور شوند. بهترين راهکار اين است بدون اين که نگران چيزي باشيد، بهترين قابليت هاي تان را به نمايش بگذاريد.

فال روزانه 17 آبان متولدين ارديبهشت ماه

اگر چه قصد اذيت کردن کسي را نداريد، اما ممکن است نا آگاهانه باعث آزرده خاطر شدن ديگري شويد. بسيار دمدمي مزاج شده ايد و خودتان خبر نداريد. وقتي متوجه اين رفتارتان خواهيد شد که ديگر تنش ها بالا گرفته و طرف دعوا مقابل تان ايستاده است. سعي کنيد قبل از اين که اوضاع وخيم شود از بحث و جدل فاصله بگيريد تا امروز هم به سلامت بگذرد.

فال روزانه 17 آبان متولدين خرداد ماه

امروز به شدت تمايل داريد که با ديگران همراه شويد و با آن ها از موضوعات مختلف حرف بزنيد، اما انگار نمي توانيد احساسات تان را به راحتي بروز دهيد. با اين که آشکار کردن احساسات تان به يک کار دشوار تبديل شده است، اما هم چنان اصرار داريد که تلاش تان را بکنيد. متاسفانه تلاش هاي امروز شما کافي نيست و اطلاعاتي که با ديگران در ميان مي گذاريد شايد مشکل ساز شود. تا جايي که امکان دارد واضح حرف بزنيد و از حقيقت دور نشويد.

فال روزانه 17 آبان متولدين تير ماه

افکاري به سرتان زده که احساس مي کنيد بايد راجع به آن ها حرف بزنيد. احساسات تان همين طور شدت خواهند گرفت، اما ممکن است به يک نقطه اي برسيد که ببينيد ديگر بروز دادن افکارتان شدني نيست و همه ي فرصت ها از دست رفته است. با اين حال سعي کنيد از همان ابتداي سخن اصل راستگويي را فراموش نکنيد. دوستان و اطرافيان تان حتما به صداقت شما آفرين خواهند گفت. اگر حرف دل تان را بزنيد، آن ها هم تشويق مي شوند که احساسات شان را با شما در ميان بگذارند.

فال روزانه 17 آبان متولدين مرداد ماه

امروز بايد مسير کاري مهمي را طي کنيد. خوشبختانه، از قدرت بالايي برخوردار هستيد و همين باعث شده بتوانيد کمک خوبي براي ديگران باشيد. هر چه تلاش هاي شما بيشتر مي شود، ديگران هم خواسته هاي بيشتري از شما خواهند داشت. اما اگر قرار نيست از آن طرف قضيه چيزي دريافت کنيد، پس لزومي ندارد که اين همه انرژي بگذاريد. بخشندگي خوب است، اما بهتر اين است که دوطرفه باشد.

فال روزانه 17 آبان متولدين شهريور ماه

روياهاي امروزتان آن قدر واقعي به نظر مي رسند که نمي توانيد باورشان نکنيد. نه اين که نشود اين روياها را به واقعيت تبديل کرد، فقط اين که مي ترسيد، چون براي تحقق آن ها بايد بيشترين خطر را متحمل شويد. اما يادتان باشد که اگر داريد براي آن ها برنامه ريزي مي کنيد عقب نکشيد، چون تا وقتي دست به کار نشويد هيچ چيز قابل پيش بيني نيست.

فال روزانه 17 آبان متولدين مهر ماه

اگر امروز دچار عدم اطمينان شديد، به نفع تان است که اين افکار باطل را کنار بگذاريد. روي اهداف بلند مدت تان تمرکز کنيد، چون هر کس نداند خودتان مي دانيد که اهداف تان شدني هستند و تلاش شما هم براي دستيابي به آن ها بي اندازه زياد است. حواس تان باشد کارهايي را که بايد جدي بگيريد بي اهميت تلقي نکنيد. راهي پيدا کنيد تا بتوانيد تعادل را برقرار کنيد، چون تعادل در کار دقيقا همان چيزي است که کليد موفقيت شما به حساب مي آيد.

فال روزانه 17 آبان متولدين آبان ماه

امروز ممکن است يک اختلاف نظر جزيي به يک دعواي بزرگ منجر شود، آن هم فقط به خاطر اين که طرف مقابل تان راضي به آشتي نمي شود. کاري از دست شما برنمي آيد، فقط مي توانيد به عقايد او احترام بگذاريد. سعي کنيد طرز فکرش را تغيير دهيد، چون با اين کار خودتان را به خاطر چيزي که غير ممکن است اذيت مي کنيد. بهتر است اين اختلاف نظرها را بپذيريد و خيلي با احترام با عدم موافقت دوستان موافقت کنيد.

فال روزانه 17 آبان متولدين آذر ماه

امروز تغييرات مهمي در روابط تان اتفاق خواهد افتاد. شايد در ابتداي مسير فکر کنيد که همه چيز دست يافتني است، اما بعد که تلاش مي کنيد تازه دست تان مي آيد که اين همه زحمت براي هيچ و پوچ بوده است. منتظر يک فرصت مناسب بمانيد و عجله نکنيد. براي اين که به هدف تان برسيد بهتر است به تدريج پيش برويد.

فال روزانه 17 آبان متولدين دي ماه

معمولا در روابط تان دنبال راهکارهاي واقعي مي گرديد. دوست داريد همه چيز سر راست باشد، اما يادتان باشد که به خاطر تمايلات خودتان مشکل درست نکنيد. شايد بهتر باشد که اگر در موضوعي با ديگران به توافق نرسيديد، بعدا دوباره امتحان کنيد و تا آن مدت سعي کنيد روي خودتان بيشتر کار کنيد. در نهايت اين که براي جهت گيري صحيح به نفع تان است که اخلاقيات را زير پا نگذاريد.

فال روزانه 17 آبان متولدين بهمن ماه

امروز ترجيح مي دهيد که احساسات تان را براي خودتان نگه داريد، اما در لحظه ممکن است به اين نتيجه برسيد که آن ها را با ديگران در ميان بگذاريد. صحبت هاي اين چنيني به بهتر شدن روابط تان در طولاني مدت کمک خواهد کرد. از اين که شما را قضاوت کنند مي ترسيد، اما براي غلبه بر ترس هاي تان بايد خيلي تلاش کنيد. هر کاري که لازم است انجام دهيد و اين را هم بداني که مشکل ترين بخش قضيه همان باز کردن سر صحبت است.

فال روزانه 17 آبان متولدين اسفند ماه

با اين که از اهداف قديمي تان اطمينان کامل نداريد، اما انگار نمي خواهيد از آن ها دست بکشيد. نمي توانيد عامل نارضايتي تان را مشخص کنيد، اما همين طور که پيش مي رويد آينده براي تان مبهم تر مي شود. به جاي اين که مدام به دنبال همان نقشه هاي قديمي باشيد، راهکارهاي آن روزها را کنار بگذاريد و ببينيد که الآن در حال حاضر چه چيزي به دردتان مي خورد.

منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟