آخرین اخبار

فال روزانه چهارشنبه ( 14 آبان _ 5 نوامبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه چهارشنبه ( 14 آبان _ 5 نوامبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 14 آبان - 5 نوامبر براي امروز شما

فال روزانه 14 آبان متولدين فروردين ماه

شايد غير منتطره به نظر برسد، اما تصميم داريد که در عين خونسردي به احساسات پر شور و هيجان انگيز هم دست پيدا کنيد. متاسفانه نمي شود که هر دوي اين ها را با هم داشته باشيد، به هر حال مجبوريد براي به دست آوردن يکي ديگري را از دست بدهيد. اگر چه راهکارهاي عقلاني به دردتان مي خورد، اما به شما توصيه مي شود که به نداي قلب تان گوش کنيد تا چيزي را که بيشتر همه به نفع تان است نشان تان دهد.

فال روزانه 14 آبان متولدين ارديبهشت ماه

مجبوريد با بعضي چيزها روبرو شويد و راه گريزي وجود ندارد. ديگر به اين نتيجه رسيده ايد که نمي توانيد چشم تان را بر حقايق ببنديد. اما بدانيد که مواجه با ترس هاي تان آن قدرها هم وحشت انگيز نيست. اگر بخواهيد وانمود کنيد که مشکلي وجود ندارد همه چيز سخت تر خواهد شد. اولين قدم براي اين که تغييرات مثبت ايجاد کنيد اين است که همه چيز را همان طوري که هست ببينيد.

فال روزانه 14 آبان متولدين خرداد ماه

دل تان مي خواهد در فعاليت هاي اجتماعي شرکت کنيد، اما بدانيد که اگر در انجام وظايف تان کوتاهي کنيد بهاي سنگيني در انتظارتان است. اکنون نمي توانيد درست تصميم بگيريد، مگر اين که لحظه اي درنگ کنيد و ببينيد که رفتار شما چه تاثيري روي ديگران مي گذارد. در هر صورت به نفع تان است که آينده نگر باشيد. خوشبختانه، وقتي حقيقت را ببينيد به خودي خود به همان مسير تغيير جهت خواهيد داد.

فال روزانه 14 آبان متولدين تير ماه

امروز ممکن است بعد از اين که حرف هاي ديگران را شنيديد، تصميم بگيريد که خودتان هم صحبت کنيد، در حالي که مي دانيد اکنون بايد تا حد امکان چيزي فاش نکنيد. متاسفانه، وقتي که شروع به صحبت کنيد ديگر نمي شود جلوي شما را گرفت. يادتان باشد که مجبور نيستيد همه ي ماجراي زندگي تان را يک باره تعريف کنيد. اکنون به نفع تان است که سکوت اختيار کنيد و بيشتر يک شنونده ي خوب باشيد تا يک گوينده.

فال روزانه 14 آبان متولدين مرداد ماه

اکنون زمان آن رسيده که خاطرات تلخ گذشته را کنار بگذاريد تا بتوانيد از شادي هايي که به قلب تان راه يافته لذت ببريد. البته فکر نکنيد که بايد همه ي تجربيات ناگوار گذشته را دور بريزيد و به کل فراموش کنيد. احساسات تان را انکار نکنيد، چون آن وقت بيخود و بي جهت اذيت خواهيد شد. خوشبختانه، اگر انعطاف به خرج دهيد مي توانيد مسيرهاي جديدي پيدا کنيد که به نتايج مثبت ختم مي شوند.

فال روزانه 14 آبان متولدين شهريور ماه

اکنون قصد داريد که يک رابطه کاري يا شخصي را بهبود ببخشيد، اما ممکن است رفتاري غير منتظره از جانب طرف مقابل تان ببينيد. حتما رفتار آن ها متعجب تان خواهد کرد، چون به هيچ وجه با چيزي که فکر مي کرديد جور درنمي آيد. بدانيد که در آغاز يک مسير جديد هستيد، پس بگذاريد که هر چيزي مسير طبيعي خودش را طي کند و از اين که اوضاع با برنامه هاي شما هماهنگ نيست عصباني نشويد.

فال روزانه 14 آبان متولدين مهر ماه

تصميم داريد براي حفاظت از قلب تان تنها بمانيد، اما اين راهکار محتاطانه فقط باعث خواهد شد که از جمع فاصله بگيريد. اکنون ممکن است در روابط تان دچار مشکل شويد، به ويژه اگر طرف مقابل تان با شما راه نيايد. به جاي اين که از ديگران جدا بمانيد، بهتر است سعي کنيد ديدگاه شان را بفهميد. وقتي بتوانيد همه چيز را از زاويه ي نگاه آن ها ببينيد، بهتر مي توانيد به تفاهم برسيد و همديگر را دوست داشته باشيد.

فال روزانه 14 آبان متولدين آبان ماه

دوست نداريد جنگ و دعوا راه بيندازيد، فقط مي خواهيد به سرچشمه ي عصبانيت تان رجوع کنيد و احساسات تان را پردازش کنيد. وقتي متوجه شويد که چسبيدن به خاطرات و رويدادهاي گذشته فقط باعث ناراحتي تان مي شود، آن وقت ترغيب مي شويد که از اين وضعيت فاصله بگيريد. آينده ي روشني در انتظار شماست، فقط بايد جرات کافي پيدا کنيد و به نداي قلب تان گوش کنيد.

فال روزانه 14 آبان متولدين آذر ماه

اصلا براي تان مهم نيست که چه قدر افکارتان غير عادي هستند، فقط مي خواهيد فرصتي پيدا کنيد تا آن ها را به کار ببنديد. اما هدف اصلي شما موفقيت نيست، همين که بتوانيد خلاقيت تان را عرضه کنيد براي تان حس خوشايندي است. اکنون تمايل داريد بدون اين که به عواقب کار بينديشيد دست به کار شويد. اگر در پايان مسير به يک کشف هوشمندانه برسيد، آن وقت شايد خطر کردن اشکالي نداشته باشد.

فال روزانه 14 آبان متولدين دي ماه

اکنون همه چيز در حال تغيير است و شما هنوز آمادگي لازم را کسب نکرده ايد. بايد راهي پيدا کنيد تا انرژي هاي اطراف تان را مديريت کنيد. بهتر است بدانيد که نمي توانيد چيزي را از مسير طبيعي اش خارج کنيد، پس هر پيشامدي را همان طور که هست بپذيريد. منتظر معجزه نباشيد، اما بدانيد که رويکرد مثبت شما و علاقه ي تان باعث مي شود تا فشارهاي وارده را به انرژي هاي مثبت تبديل کنيد.

فال روزانه 14 آبان متولدين بهمن ماه

فکر مي کنيد که همه چيز تحت کنترل تان است، اما امروز چيزي پيش خواهد آمد که به موجب آن همه چيز را با ديدگاه ديگري نگاه خواهيد کرد. به جاي اين که به برنامه ي شلوغ تان بچسبيد، بهتر است بگذاريد به هم بخورد و بعد از نو يک برنامه ي جديد ترتيب دهيد. اکنون براي پيشگيري دير شده، فقط بايد براي تغييرات جديد آماده شويد.

فال روزانه 14 آبان متولدين اسفند ماه

انگار برخلاف ميل باطني تان با آينده روبرو شده ايد. البته که دوست داريد پيشرفت کنيد، اما انگار اين قدر به موقعيت فعلي عادت کرده ايد که دوست نداريد آن را کنار بگذاريد. چالش هايي که پيش روي شماست چندان مشکل ساز نيستند، بلکه مشکل اصلي برمي گردد به ترس شما از قدم گذاشتن به مرحله ي بعدي زندگي. نگران ناشناخته ها نباشيد، چون تا وقتي اطلاعات کافي به دست نياوريد نمي توانيد کاري کنيد.

منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟