آخرین اخبار

فال روزانه چهارشنبه ( 6 آبان _ 28 اکتبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه چهارشنبه ( 6 آبان _ 28 اکتبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 6 آبان - 28 اکتبر براي امروز شما

فال روزانه 6 آبان متولدين فروردين ماه

طرح انقلابي شما ممکن است همين دستوري باشد که رئيستان امروز به شما داده باشد.بااين‌حال بايد از موقعيت استفاده کرده و از کمک ديگران براي انجام آن استفاده کنيد. نقشه‌ي شما اگر آنرا به مرحله‌ي اجرا درنياوريد و فقط در حد يک ايده بماند قادر نيست مشکلات شما را حل کند. هرچند که ممکن است خود را با تصورِ به وقوع پيوستن يک معجزه، فريب داده باشيد. متأسفانه بدون تلاش قادر به کشف قابليت‌هاي خود نيستيد. خوشبختانه نگرش مثبت و پشتکار شما چاره‌اي براي موقعيت ناگوار کنوني است.

فال روزانه 6 آبان متولدين ارديبهشت ماه

اين اصلاً منطقي نيست که آينده‌ي خود را کاملاً برپايه آنچه امروز مي‌انديشيد پي‌ريزي کنيد. مثل اين‌که به رؤياهايتان اجازه‌ي کنترل سرنوشت خود را بدهيد. متأسفانه تلاش براي به دست آوردن دوباره‌ي جايگاه تان فعلاً نتيجه‌ي معکوس خواهد داد. متأسفانه تنها منبع الهامي که داريد با خيال‌ پردازي‌هاي تن احاطه‌شده است. بعضي مواقع انتخاب مسيري با کمترين مانع باکمال تعجب به سرمنزل کاميابي منتهي مي‌شود.

فال روزانه 6 آبان متولدين خرداد ماه

امروز ممکن است فشار انجام وظايف روزانه برايتان تحمل‌ناپذير باشد. درک حقيقت زندگي روزمره سخت‌تر از هميشه باشد. وسوسه مي‌شويد که اندکي شيطنت به خرج دهيد و همکارتان امروز شمارا به چشم يک دردسرسازمي‌بيند. شما از قبل به‌ عنوان يک شعبده‌باز شناخته مي‌شديد و ممکن بود هميشه ديگران را با يک ابتکار بي‌نظير شگفت‌زده کنيد.خوشبختانه مي‌توانيد دوباره جادويتان را برگردانيد اگر اراده نماييد که در خلوت خودتان بيشتر تلاش کنيد. هيچ ميانبُري وجود ندارد. تنها راه موفقيت تلاش بيشتر است.

فال روزانه 6 آبان متولدين تير ماه

ممکن است زود فرسوده شويد اگر به مسئوليت‌هاي زيادي که داريد اجازه دهيد شما را کنترل کنند. ممکن است که تکيه‌گاه ديگران بودن به شما احساس افتخار و خوشحالي بدهد ولي ظاهراً کسي نيست که نقش تکيه‌گاه را برايتان بازي کند و در مواقع سختي به کمک تان بيايد و حصار امني فراهم کند. رؤياهايتان را باکسي که به او اعتماد داريد در ميان بگذاريد تا به تحقق بپيوندند. درنهايت شما تنها کسي هستيد که مي‌توانيد ثبات زندگي‌تان را تأمين کنيد. اگر نياز داريد هيچ شرمي در کمک خواستن از ديگران وجود ندارد.

فال روزانه 6 آبان متولدين مرداد ماه

امروز، انرژي سازنده خود را مهار کنيد از آن براي امکان‌پذير کردن غيرممکن‌ها استفاده کنيد. هرچند ديگران ممکن است اعتنايي به تحولات دروني شما نداشته باشند ولي امروز از آن روزهايي است که شما باورداريد که ذهنتان توانايي انجام هر کاري را دارد. اگر مي‌توانيد چيزي را تصور کنيد پس حتماً قادر به اجراي آن هستيد. امروز توانايي آن راداريد با تصورات تان دنياي واقعي را متحول کنيد.

فال روزانه 6 آبان متولدين شهريور ماه

عنصر سازنده‌ي شما رو به شکوفايي است و مشتاق است که باقدرت تمامش ما را به گرفتن نتيجه هدايت کند. هرچند از خود گذشتگي و پشتکار شما ممکن است امروز به‌ اندازه‌ي خوش‌بيني‌تان بارور نباشد. وقت بيشتري براي کنجکاوي در مورد رفتارتان هدر ندهيد. اولويت‌هايتان را مشخص کنيد، برنامه‌ريزي کنيد و بدون توجه به نظر ديگران برنامه خودرا عملي کنيد. کندوکاو در طبع هنرمندتان مي‌تواند بيشتر از آنچه مي‌انديشيد سازنده باشد.

فال روزانه 6 آبان متولدين مهر ماه

احساس نا امني در مورد مسائل مالي ممکن است امروز شما را به دردسر بيندازد. اتفاقاً ديگران شما را بانشاط‌تر و جذاب‌تر از آنچه خود مي‌پنداريد، مي‌بينند. شما نمي‌دانيد شرايط ناگوار فعلي به خاطر اشتباهات خودتان پيش‌آمده‌اند و راهي براي روبراه کردن مشکلات مالي خود به ذهن تان نمي‌رسد. فراموش کردن موقتي بعضي از جزئيات ممکن است کمي به شما آرامش بدهد ولي يادتان باشد که مشکلات مالي به‌خودي‌ خود حل نمي‌شوند. در ضمن برخورد مناسب شما باعث مي‌شود مخاطب تان، احترام بيشتري به شما بگذارد.

فال روزانه 6 آبان متولدين آبان ماه

باآغاز روز شما مي‌توانيد روزنه‌ي اميدي در مشکلاتتان ببينيد.اوضاع مساعدتر مي‌شود و راه موفقيت هموارتر.خوشبختانه اين نکات مثبت برايتان اوقات دلپذيري را به ارمغان خواهد آورد. خبر خوب ايناست که امروز همه‌ي اتفاقات به سود شما رقم خواهد خورد. البته کاملاً دست از تلاش برنداريد. تلاش کردن در راه اهدافتان مي‌تواند اوضاع را بهتر از اين کند. هرچند وقتي‌که اوضاع مساعد است بد نيست اندکي به خود استراحت بدهيد.

فال روزانه 6 آبان متولدين آذر ماه

امروز، پيدا کردن راهي براي ايجاد تعادل بين واقع‌گرايي و خوش‌بيني صرف‌نظر از شرايط موجود، کار مشکلي است. ازيک‌طرف اگر زياده از حد اعتمادبه‌نفس داشته باشيد ديگران ممکن است فکر کنند که شما قصد داريد اتفاقات را پررنگ‌تر جلوه دهيد و داستان شما را باور نخواهند کرد. هرچند اگر به‌اندازه‌ي کافي خوش‌بين نباشيد کسي پاي صحبت شما نخواهد نشست و شما بي‌يار و ياور خواهيد ماند.موفقيت شما درگرو توانايي‌تان در ايجاد تعادل است.

فال روزانه 6 آبان متولدين دي ماه

امروز زياد جدي با مسائل برخورد نکنيد. با عوض کردن طرز برخوردتان به‌راحتي مي‌توانيد شرايط را عوض کنيد. ممکن است در آغاز ممکن است از دست دادن جذبه‌اي که به‌سختي به دست آورده‌ايد ناراحت‌کننده باشد ولي الآن وقت اين است که رويه‌ي ديگري در پيش بگيريد. ايده‌هاي الهام‌بخشتان را با ديگران در ميان بگذاريد و مطمئن باشيد که دستياران تان مشتاقانه در اجراي آن‌ها کوشش خواهند کرد. ديگران براي قبول مسئوليت آماده به نظر مي‌رسند اگر شما شانسش را به آن‌ها بدهيد.

فال روزانه 6 آبان متولدين بهمن ماه

يک برخورد غيرمنتظره در محل کار، روزتان را به شکل شاعرانه‌اي تغيير خواهد داد. انگار که در دنياي ديگري تغيير کوچکي در سرنوشت تان ايجادشده است. وقتي‌که همه‌چيز به نظر درست مي‌آيد و ناگهان حجاب بين دنياها کنار مي‌رود و تغييرات شگرفي ايجاد مي‌شود. بعضي غافلگيري‌ها از بقيه قدرتمندتر هستند و اتفاقات امروز قطعاً مي‌تواند در شما احساس شگفت‌انگيز و معنوي ايجاد کند. با تقدير خود نجنگيد و آنرا در آغوش بگيريد.

فال روزانه 6 آبان متولدين اسفند ماه

جاي خجالت دارد اگر نيروي جادويي امروز را براي خيال‌بافي بيهوده هدر بدهيد.کليد موفقيت را درتصورات تان جستجو نکنيد. پشتکار تنها ابزاري است که داريد. شما داراي امتياز خيلي خاصي هستيد که بايد به ديگران اجازه‌ي استفاده از آنرا بدهيد. تا کشف کردن آن دست از تلاش برنداريد.

منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟