آخرین اخبار

فال روزانه دوشنبه ( 4 آبان _ 26 اکتبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه دوشنبه ( 4 آبان _ 26 اکتبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 4 آبان - 26 اکتبر براي امروز شما

فال روزانه 4 آبان متولدين فروردين ماه

کارهاي عادي روزمره امروز به نظرتان خسته کننده نيستند، چون باعث شده اند که حواس تان به چيزهاي ديگري غير از مشکلات تان پرت شود. هنوز راه حل مناسبي براي مشکلات احساسي اخير که در روابط تان داشته ايد پيدا نکرده ايد. شايد بهتر باشد چند قدمي به عقب برداريد و به ديگران هم لحظه اي فرصت نفس کشديدن دهيد. انجام کارهاي عادي روزمره نه فقط باعث توجه شما به امور ديگر مي شود، بلکه راهکار مناسبي براي سرگرم شدن تان است و حتما از اين بابت حس خوبي خواهيد داشت.

فال 4 آبان متولدين ارديبهشت ماه

اکنون فرصت مناسبي براي تشکيل گروه و انجام کار مشارکتي است. خوشبختانه، عقل سليم شما را به راه درست هدايت خواهد کرد. از کارهاي سخت فرار نکنيد و بدانيد هر کاري را که امروز انجام ندهيد، بعدا مجبور خواهيد شد که انرژي بيشتري براي انجام آن صرف کنيد. اهداف تان را از نو اولويت بندي کنيد تا آن هايي که براي تان مهم تر هستند مشخص شوند و زودتر چاره اي براي تحقق شان بينديشيد.

فال روزانه 4 آبان متولدين خرداد ماه

امروز ممکن است يک ملاقات کاري شما را که در ابرها سير مي کنيد از خواب بيدار کند و به زمين بزند. از آن جايي که ديگران کارهاي نيمه تمام تان را به شما يادآوري مي کنند حال خوشي نداريد. يادتان باشد که هيچ کس به اندازه ي خودتان قابل سرزنش نيست. به اين فکر نکنيد که موقعيت تان چه طور مي توانست باشد، بلکه سعي کنيد با همين چيزي که هست کنار بيايد. به جاي اين که همه ي توجه تان را به يک آينده ي نامعلوم معطوف کنيد، به شما توصيه مي شود که همه ي حواس تان روي زمان حال قرار دهيد.

فال روزانه 4 آبان متولدين تير ماه

وظايف تان باعث شده که استرس به شما دست دهد، از طرفي هم نمي توانيد به چيزي غير از کار بپردازيد. بدانيد که احساسات و افکار منفي فقط انرژي تان را هدر مي دهند و کارآمدي تان را مي گيرند. بهتر است ديدگاه تان را به زندگي عوض کنيد تا شانس بيشتري براي احساس رضايت داشته باشيد. وقتي ببينيد که در زمان حال پيشرفت کرده ايد، آن وقت حس و حال بهتري درباره ي آينده خواهيد داشت.

فال روزانه 4 آبان متولدين مرداد ماه

امروز متوجه خواهيد شد که دستيابي به اهداف تان بيشتر از چيزي که فکر مي کرديد طول خواهد کشيد. البته، اين دليل نمي شود که به خودتان ناراحتي راه دهيد، چون ناراحتي و نا اميدي هم به نسبت خودشان مي توانند پيشرفت تان را به تعويق بيندازند. در انجام کارهاي تان عجله نکنيد، آهسته جلو برويد و بدانيد که هر حرکت شما حايز اهميت است. اکنون کيفيت انجام کارهاي تان مهم تر از هر چيز ديگري است.

فال روزانه 4 آبان متولدين شهريور ماه

امروز شدت احساسات تان فروکش خواهد کرد، اما اين تغيير به هيچ وجه تضمين کننده ي تصميمات عقلاني نيست. از اين فرصت براي اولويت بندي کارهاي تان استفاده کنيد تا براي مرحله ي بعدي آماده شويد. تا به امروز به اندازه ي کافي اطلاعات جمع کرده ايد و ديگر وقت عمل کردن است. بگذاريد فکر ديوانه وار تصويرسازي کند، پس فکرتان را آزاد کنيد تا راحت تر لبخند روي لبان تان بنشيند.

فال روزانه 4 آبان متولدين مهر ماه

به اندازه ي کافي در فعاليت هاي اجتماعي شرکت کرده ايد و حالا وقت آن است که به انجام تعهدات تان بپردازيد. اکنون ديگران به شما تکيه خواهند کرد، چون مي بينند که مي توانيد در کارتان ثبات ايجاد کنيد. آن ها اميد دارند که کارآمدي شما به آن ها هم سرايت کند. البته، اکنون براي شما بهتر است که فقط روي کارهاي خودتان متمرکز شويد. تا زماني که مشکلات خودتان حل نشود نمي توانيد به ديگران کمک کنيد.

فال روزانه 4 آبان متولدين آبان ماه

برنامه ي کاري تان بسيار فشرده است و بايد به طريقي آن را مديريت کنيد. سعي کنيد در برنامه ريزي هاي تان همه ي جوانب را در نظر بگيريد تا بتوانيد براي هر کاري جاي مناسبي پيدا کنيد. به مهلتي که براي هر کار داريد توجه کنيد تا همه چيز به موقع انجام شود. اولين قدم براي رسيدن به موفقيت اين است که براي هر کاري در برنامه ي تان جاي مناسبي پيدا کنيد.

فال روزانه 4 آبان متولدين آذر ماه

با اين که مي دانيد به تعويق انداختن وظايف تان نتايج خوشايندي نخواهد داشت، اما انگار هنوز آمادگي لازم را براي پايان دادن به اين وضعيت نداريد. اوقات خوش تنها در صورتي ادامه خواهد يافت که کارتان را جدي تر بگيريد. به جاي اين که مدام به فکر خوش گذراني هاي مختلف باشيد، بهتر است هوشمندانه تر عمل کنيد. بايد کاري کنيد تا موقعيت مالي شما تثبيت شود و به فقط به انجام وظايف تان فکر کنيد.

فال روزانه 4 آبان متولدين دي ماه

اکنون فرصتي دست داده تا بدرخشيد، پس به هيچ وجه اين فرصت را از دست ندهيد و آن را به تعويق نيندازيد. بهتر است وظايف تان را با سرعت يکنواخت انجام دهيد. بايد به کل فرآيند و مسيري که در پيش داريد فکر کنيد و همه ي حواس تان به مقصد مورد نظر باشد. براي اين که با موفقيت به انتهاي مسير برسيد بايد پله پله پيش برويد.

فال روزانه 4 آبان متولدين بهمن ماه

چشم تان را خوب باز کنيد، چون قرار است درس هاي مهمي بگيريد که براي رشد شخصيت تان به درد مي خورد. معمولا بيشتر به آينده فکر مي کنيد تا به زمان حال، اما الآن بهتر است توجه تان را به زمان حال معطوف کنيد. يادتان نرود که همه ي کارهاي امروز شما روي زندگي فرداي تان تاثير خواهد گذاشت.

فال روزانه 4 آبان متولدين اسفند ماه

امروز بايد تا جايي که مي توانيد با واقعيت نگري به زندگي نگاه کنيد. معمولا در روياهاي تان سير مي کنيد، اما اکنون اين قابليت را داريد که بين رويا و واقعيت تمايز قايل شويد. بهتر است فقط به حقايق توجه کنيد و براي رسيدن به موفقيت کارآمدي تان را افزايش دهيد. روياهاي رنگارنگ تان را براي روز ديگري بگذاريد و الآن فقط به واقعيت ها نگاه کنيد.

منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟