آخرین اخبار

فال روزانه چهارشنبه ( 29 مهر _ 21 اکتبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه چهارشنبه ( 29 مهر _ 21 اکتبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 29 مهر - 21 اکتبر براي امروز شما

فال روزانه 29 مهر متولدين فروردين ماه

امروز براي بيشتر فرورديني‌ها رفتن به سر كار سخت است، به خاطر اينكه ماه برج سرطان بهتان اجازه مي‌دهد خودتان را پشت وظايف خانوادگي تان پنهان كنيد. شايد هم شما در محل كارتان مسئوليت زيادي نداريد كه طبق برنامه منظم خود به انجام برسانيد. بنابراين بهتر است براي انجام دادن كارهاي معمولي وقت كمتري صرف كنيد تا بتوانيد با امتحان كردن راه‌هاي مختلف قابليت‌هاي خودتان را افزايش دهيد.

فال روزانه 29 مهر متولدين ارديبهشت ماه

هم اكنون شما نمي‌توانيد به راحتي محدوديت‌هاي خود را قبول كنيد، براي اينكه ماه در سومين خانه تان يعني خانه ارتباطات به ژوپيتر زياده رو ملحق مي‌شود. خوشبختانه امروز شما به دردسر نمي‌افتيد و اوضاع بر وفق مراد خواهد بود. اما احتمال دارد كه از مسير اصلي خود منحرف شويد، انعطاف پذيري مرموزترين اسلحه شماست.

فال روزانه 29 مهر متولدين خرداد ماه

امروز شما خيلي حساس شده‌ايد، ولي درست نيست كه احساسات خود را انكار كنيد. در حقيقت حالا كه شما احساس تنهايي مي‌كنيد، ممكن است ارتباط خود را به طور كامل با همكاران و دوستانتان نيز قطع كنيد. اما نمي‌توانيد كاري براي اين تنهايي تان بكنيد؛ اين مشكل تا چند روز آينده خود به خود برطرف مي‌شود. در عوض به دنبال راه‌هايي براي سرگرم كردن خودتان باشيد.

فال روزانه 29 مهر متولدين تير ماه

امروز ابراز كردن احساسات مثبت براي شما ساده‌تر شده است، براي اينكه شما مي‌توانيد به كساني كه به اهداف شما علاقه‌مندند كاملاً اطمينان كنيد. اما افراد ديگر كمي‌ دو دل هستند و شما نمي‌توانيد بگوييد آيا آنها ايده‌هاي شما را مي‌پذيرند يا نه؟! باوجود اين تصميم گيري‌هايتان را شخصي نكنيد، براي اينكه آنها حتماً بايد اصلاح شوند. به جاي غر زدن به سر كار برويد و به فكر پيدا كردن راه‌هاي بهتري باشيد!

فال روزانه 29 مهر متولدين مرداد ماه

امروز احساسات و علايق خود را براي ديگران فاش نكنيد، براي اينكه آنها انقدر كه شما فكر مي‌كنيد ارزش اعتماد كردن را ندارند. امروز ممكن است يك نفر به شما تكيه كند و حتي احساسات‌تان را هم به بازي بگيرد! بهترين اسلحه شما خويشتن داري است، هرچقدر كه بيشتر احساسات خود را مخفي نگه داريد آنها شديد‌تر مي‌شوند. پس تا موقعي كه آمادگي پيدا نكرده‌ايد و ديگران نيز شايستگي اعتماد كردن را پيدا نكرده‌اند كارهاي شخصي خود را انجام دهيد.

فال روزانه 29 مهر متولدين شهريور ماه

امروز شما نمي‌توانيد در مسير و روش اصلي خود باقي بمانيد، چراكه احساسات شما با اتفاقاتي كه در جهان خارج به وقوع پيوسته است فرق دارد. هم اكنون احساسات شما زياد منطقي نيستند و ممكن است استراتژي‌هاي شما به شكست بينجامد، براي اينكه بر پايه واقعيت و حقيقيت شكل نگرفته‌اند. متوقف كردن بخشي از فعاليت‌هايتان بهتان كمك مي‌كند تا بر روي كاري كه هم اكنون در دست داريد بيشتر تمركز كنيد.

فال روزانه 29 مهر متولدين مهر ماه

شما امروز مثل اردك شده‌ايد!! شما مثل اردك مادر كه جوجه‌هايش را دور خود جمع مي‌كند، دوستان و همكارانتان را دور خود جمع مي‌كنيد!! متاسفانه همه افرادي كه بهتان مي‌پيوندند كارهايي كه شما مي‌خواهيد را انجام نخواهند داد، چراكه آنها هم كارها و برنامه‌هاي خودشان را دارند. به جاي اينكه مثل پرنده‌ها دور هم جمع شويد، يك نفس عميق بكشيد و يكي يكي با دوستان تان صحبت كنيد.

فال روزانه 29 مهر متولدين آبان ماه

حالا كه ماه در پنجمين خانه تان يعني خانه «ابراز كردن و مطرح كردن» خودش را با اورانوس با استعداد هماهنگ مي‌كند، مسير پيشرفت و خلاقيت و پويايي براي شما باز و مهيا است. اما شايد نتوانيد به راحتي ديگران را متقاعد كنيد كه به حرف‌هاي شما گوش بدهند، براي اينكه آنها هم برنامه‌هاي خودشان را دارند. اگر فكر مي‌كنيد كه آنها شما را درك خواهند كرد و بهتان كمك مي‌كنند پس زياد روي نظرات خودتان پافشاري نكنيد.

فال روزانه 29 مهر متولدين آذر ماه

امروز روز خيلي زيبايي خواهد بود، به خصوص اگر شما با احساساتي كه ديروز برايتان مشكل ساز بودند راحت‌تر كنار بياييد. شايد اين كار ابتدا به نظرتان سخت بيايد، ولي هرچه جلوتر مي‌رويد راحت‌تر مي‌شود. كار كردن با ديگران لذت بخش خواهد بود، اما آن وقت شايد نتوانيد تمام برنامه‌هاي خودتان را عملي كنيد. با كمي ‌انطاف پذيري مي‌توانيد هر دوي اينها را با هم داشته باشيد.

فال روزانه 29 مهر متولدين دي ماه

شما امروز به زندگي‌تان كاملاً اطمينان داريد، اما همراهي و پيش رفتن با اين مسير برايتان سخت شده است. ممكن است افراد ديگر از قوانين شما سرپيچي كنند و انتظارات شما اعم از سازندگي و سازگاري را برآورده نكنند. جلب كردن موافقت ديگران براي قبول كردن خط فكري‌تان يك چيز است، متقاعد كردن آنها براي عمل كردن به وعده‌هايشان يك چيز ديگر! صبر و شكيبايي و كمي‌ هم شوخ طبعي و خوش خلقي براي گذر از اين مرحله سخت بهتان كمك مي‌كند.

فال روزانه 29 مهر متولدين بهمن ماه

حالا كه احساسات غيرمعقول زيادي دور و بر شما وجود دارند، شما احساس غريبي مي‌كنيد و فكر مي‌كنيد اين مشكلات پيچيده اصلاً قابل حل نيستند. براي اينكه شما هم اكنون قادر نيستيد كه روي اهداف خود تمركز كرده و كارهايتان را تمام كنيد. به جاي اينكه كارهايتان را با روش‌هاي معمولي انجام داده و خودتان را خسته كنيد، سعي كنيد راه‌هاي جديد را هم امتحان كنيد.

فال روزانه 29 مهر متولدين اسفند ماه

امروز شما سعي مي‌كنيد مخالفت خود را ابراز كنيد، اما اين مخالفت شما در جهت تصميم گيري در خصوص محدوديت‌هاي خودتان است نه چيز ديگري. شما حرف‌ها و ايده‌هاي زيادي داريد، اما نمي‌توانيد به راحتي بر افكار منفي و و نااميدي كه افكار تان را تحت تاثير قرار داده است غلبه كنيد. سخت تر كار كردن چيزي نيست كه بهتان كمك كند، شما هم اكنون به كمي‌ پايداري، ثبات قدم و افكار مثبت نياز داريد.

منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟