آخرین اخبار

فال روزانه دوشنبه ( 27 مهر _ 19 اکتبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه دوشنبه ( 27 مهر _ 19 اکتبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 27 مهر - 19 اکتبر براي امروز شما

فال روزانه 27 مهر متولدين فروردين ماه

درست ترين کاري که امروز مي توانيد انجام دهيد اين است که بنشينيد و با دوست يا شريک زندگي تان حرف بزنيد و برداشت هاي غلط تان را برطرف کنيد. اين برداشت هاي غلط تقصير هر دو طرف است و اکنون شما مي خواهيد که از جانب خودتان عذرخواهي کنيد. بهتر است تا زماني که همه چيز معلوم نشده احساسات تان را نزد خودتان نگه داريد. اگر زود واکنش نشان ندهيد و صبوري کنيد حتما پاداش اين رفتارتان را خواهيد گرفت.

فال روزانه 27 مهر متولدين ارديبهشت ماه

تعادل قدرت از ميان رفته و احساس ناراحتي مي کنيد. امروز ممکن است با کسي مواجه شويد که برنامه هاي اش با شما متفاوت است. خوشبختانه، اين قابليت را داريد که حد و مرزهاي تان را مشخص کنيد. لازم است که براي باورهاي تان بايستيد، اما اگر بيش از حد سرسختي نشان دهيد ممکن است نتيجه ي معکوس بگيريد. دوست نداريد از خواسته هاي تان کوتاه بياييد. البته، بدانيد که اگر با ديگران مشارکت کنيد به موفقيت نزديک تر خواهيد شد.

فال روزانه 27 مهر متولدين خرداد ماه

امروز ممکن است در مقابل قدرت ديگران بايستيد، چون دل تان مي خواهد که به راه خودتان برويد. فکر مي کنيد که راهکارهاي شما براي رسيدن به موفقيت بهتر است. همه ي چيزي که مي خواهيد توجه و احترام به ايده هاي تان است. تا زماني که برنامه ها و راهکارهاي تان کاربردي باشند مي توانيد هوشمندي خود را به نمايش بگذاريد. بد نيست بدانيد که اگر با يک مشاور صحبت کنيد، مي تواند کمک تان کند تا در زمان تعيين شده به مقصد برسيد.

فال روزانه 27 مهر متولدين تير ماه

امروز هر کاري کنيد احساسات تان بروز مي کند. اکنون ماه به سومين خانه در طالع شما يعني خانه ي ارتباطات وارد شده است، پس هر وقت خواستيد افکارتان را بيان کنيد کهکشان ها کمک تان خواهند کرد. اما شايد ديگران علاقه اي به شنيدن افکار دروني شما نداشته باشند. به جاي اين که افکارتان را با ديگران در ميان بگذاريد، به شما توصيه مي شود که آن ها را روي کاغذ بنويسيد. بعضي افکار هستند که بهتر است تنهايي آن ها را پيش ببريد.

فال روزانه 27 مهر متولدين مرداد ماه

شايد بخواهيد به ديگران نشان دهيد که چه قدر دست و دل باز هستيد و البته اين که چه قدر به آن ها احترام مي گذاريد، اما به شما توصيه مي شود که منابع تان را بيش از حد مصرف نکنيد. خوشبختانه، امروز در جمعي که هستيد همه اتفاق نظر دارند و فعاليت هاي اجتماعي خوشايندي را رقم خواهند زد. لازم نيست چيزي را ثابت کنيد، اما انگار فکر مي کنيد که بايد بعضي چيزها روشن شود. يادتان باشد که اگر مي خواهيد روي ديگران تاثير بگذاريد، تنها راه اين است که صادق باشيد.

فال روزانه 27 مهر متولدين شهريور ماه

ماه به نشانه ي شما بازگشته و به همين جهت ديشب خوابي پر از رويا داشته ايد. روياهاي تان را خيلي خوب به ياد مي آوريد، اما بدانيد که اين خواب و خيال ها ممکن است مسيرتان را منحرف کنند. به جاي اين که به عقل تان تکيه کنيد، شايد بهتر باشد که مسيرتان را با توجه به احساسات تان پيدا کنيد. با هنرمند درون تان دوست شويد تا بهترين نتيجه ها عايدتان شود.

فال روزانه 27 مهر متولدين مهر ماه

درون تان پر از هياهو شده، اما به نفع تان است که ظاهرتان را حفظ کنيد. مهارت هاي ارتباطي شما باعث مي شود که با وجود اين آشفتگي دروني بتوانيد رفتار صحيحي داشته باشيد. هيچ علاقه اي به بحث و جدل نداريد، چون براي تان مهم نيست که برنده ي بحث چه کسي خواهد شد. به جاي اين که بخواهيد نظرتان را تحميل کنيد، بهتر است روي خودتان تمرکز کنيد تا شخصيت تان قوي تر شود.

فال روزانه 27 مهر متولدين آبان ماه

امروز حس ششم تان به شما خواهد گفت که ديگران چه واکنشي قرار است به حرف هاي تان نشان دهند، پس مي توانيد کاري کنيد تا واکنش دلخواه تان را ببينيد. شايد بهتر باشد همه ي افکارتان را با ديگران در ميان نگذاريد. اگر شتاب کنيد، پيشرفت تان به تعويق خواهد افتاد. براي اين که شانس موفقيت تان بيشتر شود بايد آهسته و قدم به قدم پيش برويد تا بتوانيد همزمان از اين فرآيند لذت ببريد.

فال روزانه 27 مهر متولدين آذر ماه

نگذاريد خشم ها و ناراحتي هاي تان مانع پيشروي شما در مسير شود. داريد به يک اتفاق مهم نزديک مي شويد، اما نمي توانيد کاري کنيد که اين لحظه ي حساس زودتر از موعد اتفاق بيفتد. به جاي اين که بنشينيد و فقط به آينده فکر کنيد، بهتر است آستين ها را بالا بزنيد و از همين الآن دست به کار شويد. براي اين که يک اتفاق بزرگ را رقم بزنيد بايد آهسته و قدم به قدم جلو برويد.

فال روزانه 27 مهر متولدين دي ماه

حتي جزييات کم اهميت هم امروز به شدت پيچيده شده است. در ظاهر به نظر مي رسد که انگيزه هاي ديگران کاملا واضح و مشخص است، اما اگر دقيق شويد مي فهميد که حقيقت چيز ديگري است. به جاي اين که ببينيد پشت رفتارهاي ديگران چه مي گذرد، فعلا به شما توصيه مي شود که آن چه را به ظاهر مي بينيد بپذيريد. هميشه وقت براي پرداختن به اين موارد هست، اگر بعدا هم همين قدر اشتياق داشتيد مي توانيد کنکاش تان را ادامه دهيد.

فال روزانه 27 مهر متولدين بهمن ماه

هيچ دليلي ندارد که مدام ذهن تان را درگير احساسات منفي کنيد. بگذاريد احساسات منفي راه خودشان را بروند. به جاي اين که ديگران را سرزنش کنيد يا مدام از موضع تان حرف بزنيد، بهتر است فعلا فقط روي شخصيت تان تمرکز کنيد. بگذاريد ديگران آزادانه حرف شان را بزنند، شايد آن وقت بفهميد که چه قدر با يکديگر اتفاق نظر داريد.

فال روزانه 27 مهر متولدين اسفند ماه

امروز سرشار از انگيزه هستيد، اما وقتي با واقعيت هاي زندگي مواجه مي شويد شايد نتوانيد به علاقه مندي هاي تان بپردازيد. شايد ديگران ترغيب تان کنند که به جزييات زندگي تان توجه کنيد. اگر خودتان را در لحظه گم کنيد مشکل درست مي شود. براي اين که انرژي هاي درون تان را متعادل کنيد، بهتر است به ايده هاي بزرگ فکر کنيد و ببينيد کدام يک از آن ها را مي توانيد دنبال کنيد.

منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟