آخرین اخبار

فال روزانه ( 24 مهر _ 16 اکتبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه ( 24 مهر _ 16 اکتبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 24 مهر - 16 اکتبر براي امروز شما

فال روزانه 24 متولدين فروردين ماه

شايد آشکار کردن احساسات تان باعث ناراحتي ديگران شود، اما به هر حال نبايد احساسات تان راپنهان کنيد. اصلا دل تان نمي خواهد دعوا راه بيفتد، به همين خاطر در تلاش هستيد که تا حد امکان به سازگاري برسيد. چيزهايي را که لازم است ديگران بدانند به آن ها بگوييد، اما قبل از اين که حرف بزنيد خوب فکر کنيد، چون آن وقت ممکن است چيزي را بگوييد که بعدا از در ميان گذاشتن آن پشيمان شويد. خلاصه اين که صبر کنيد تا زمان مناسب فرا رسد و بعد دست به کار شويد.

فال روزانه 24 مهر متولدين ارديبهشت ماه

حوصله ي آدم هايي را نداريد که به گفته هاي شان عمل نمي کنند. ترجيح مي دهيد به جاي اين که يک گوشه بنشينيد و فقط حرف بزنيد، به چيزي که مي گوييد عمل کنيد. اما اگر به ديگران اجازه ندهيد که افکارتان را بفهمند، آن وقت ممکن است حرکات تان را درست برداشت نکنند. فقط کافي است انگيزه هاي تان را توضيح دهيد تا مشکلي پيش نيايد. براي اين که شکست ناپذير شويد بايد هدف صحيحي براي رفتارتان در نظر بگيريد.

فال روزانه 24 مهر متولدين خرداد ماه

در يک جريان احساسي افتاده ايد که هر رشته ي آن به يک قسمتي از زندگي شما گره خورده است. لازم نيست چيزي را از قبل مهيا کنيد، چون امروز همه چيز خودش روال طبيعي اش را طي خواهد کرد. براي اين که تاثير مثبت داشته باشيد، بايد روي زمان حال متمرکز شويد. بيشتر به احساسات دروني تان فکر کنيد و خيلي نگران اين نباشيد که ديگران چه فکري راجع به شما مي کنند. اگر به نداي قلب تان گوش کنيد، حتما از پيامدهاي آن شگفت زده خواهيد شد.

فال روزانه 24 مهر متولدين تير ماه

دنياي احساسات تان خيلي شلوغ است، اما شما اهميت چنداني براي احساسات تان قايل نيستيد. اگر امروز نتوانستيد به خواسته هاي تان برسيد، ديگران را سرزنش نکنيد، فقط کافي است به آن ها اجازه دهيد که خواسته هاي شما را بفهمند. اگر احساسات تان را براي خودتان نگه داريد، نارضايتي تان بيشتر خواهد شد. پس به نفع تان است که خواسته هاي قلبي خود را با آن هايي که دوست شان داريد در ميان بگذاريد.

فال روزانه 24 مهر متولدين مرداد ماه

امروز سرتان خيلي شلوغ است، اما شما هنوز تمايل داريد که فعاليت هاي بيشتري را به برنامه ي امروز اضافه کنيد. نگذاريد مسايل حل نشده روي هم انباشته شوند، در عوض يکي يکي به آن ها رسيدگي کنيد. اکنون ماه به اولين خانه در طالع شما يعني خانه ي شخصيت وارد شده است، از اين رو دل تان مي خواهد احساسات تان را به همه بگوييد. اما امروز به شما توصيه مي شود که کمتر حرف بزنيد و بيشتر عمل کنيد.

فال روزانه 24 مهر متولدين شهريور ماه

اگر به دنبال يک فرصت مناسب براي بيرون ريختن افکارتان هستيد، امروز انتخاب مناسبي براي شماست، فقط اين که حرف هاي تان را بسنجيد و بعد با احتياط شروع کنيد. شايد بهتر باشد که دستاوردهاي تان را به ديگران يادآوري کنيد و بعد به سراغ اصل مطلب برويد. خجالت نکشيد، شما لايق تحسين و توجه هستيد.

فال روزانه 24 مهر متولدين مهر ماه

هنوز دقيقا براي تان روشن نيست که به کجا داريد مي رويد، اما دوست داريد با اشتياق به آينده نگاه کنيد. فعل و انفعالات کهکشاني به شما فرصت مي دهد که خلاقيت هاي تان را به نمايش بگذاريد. خجالت نکشيد، به خودتان جرات دهيد و درباره ي خواسته هاي تان حرف بزنيد. نيازي نيست که همه ي جواب هاي تان را همين الآن بگيريد. تمام چيزي که اکنون به آن نياز داريد روحيه و انگيزه است و اين که به خودتان بگوييد که من مي توانم.

فال روزانه 24 مهر متولدين آبان ماه

آن چه در قلب تان مي گذرد آماده ي آشکار شدن است، فقط از اين مي ترسيد که مبادا نتوانيد آن ها را در قالب کلمات بيان کنيد. شما اين قابليت را داريد که فشارهاي احساسي را تحمل کنيد، اما شايد ديگران نتوانند با احساسات شما کنار بيايند. البته، وظيفه ي شما نيست که ديگران را از پيامدهاي احساسي تان حفظ کنيد. سعي کنيد با خودتان صادق باشيد و در عين حال به ديگران نشان دهيد که به آن ها اهميت مي دهيد.

فال روزانه 24 مهر متولدين آذر ماه

تمايلات و آرزوهاي تان در حال شدت گرفتن است، اما هنوز آمادگي کافي براي بيان خواسته هاي تان را نداريد. شايد سعي کنيد که جلوي احساسات تان را بگيريد، حتي فکر کردن به اين موضوع نگران تان مي کند. اما تظاهر کردن به اين که همه چيز رو به راه است هم مشکلي را حل نمي کند. فکر مي کنيد که بيان خواسته هاي تان به مشکلات دامن مي زند، اما بدانيد که گفتن آن چه در درون تان مي گذرد خيلي بيشتر به نفع تان است.

فال روزانه 24 مهر متولدين دي ماه

امروز بايد به وعده هايي که داده ايد عمل کنيد، اما دل تان مي خواهد که کمي هم براي خودتان وقت بگذاريد. از طرف ديگر، مي خواهيد به ديگران نشان دهيد که وظيفه شناس هستيد و به همين خاطر ديگر فرصتي براي استراحت باقي نمي ماند. بهتر است براي خودتان ايده آل هاي غير عادي نتراشيد. گاهي بهتر است کمتر به خودتان سخت بگيريد تا بتوانيد از انجام کارهاي تان بيشتر لذت ببريد.

فال روزانه 24 مهر متولدين بهمن ماه

چندان انرژي نداريد، اما هنوز هم مي توانيد با خلاقيت حرکت کنيد. به نظر مي رسد که حال و هواي عاشقانه در فضا جاري است، اما همه چيز به شما بستگي دارد و اين شما هستيد که بايد به اين اتفاقات امروز مجال بروز دهيد. دل تان مي خواهد که شخصيت تان را رشد دهيد، اما از طرفي هم دوست داريد که با يک شريک زندگي همراه شويد. به دنبال کسي هستيد که شاداب باشد، اما در عين حال بتواند به به زندگي شما معني ببخشد.

فال روزانه 24 مهر متولدين اسفند ماه

شايد درست ترين کاري که اکنون مي توانيد انجام دهيد اين باشد که برنامه هاي سفرتان را نهايي کنيد، اما حواس تان باشد که به زمان حال هم توجه کنيد. اولويت هاي تان را از نو بسنجيد. شايد امروز فرصتي دست دهد تا بتوانيد رابطه ي تان را بهتر کنيد. اگر ديديد که افکارتان آشفته شده نبايد خودتان را قضاوت کنيد. به لحظاتي که در آن هستيد توجه کنيد تا بتوانيد به وعده هاي تان هم عمل کنيد.

منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟