آخرین اخبار

فال روزانه ( 22 مهر _ 14 اکتبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه ( 22 مهر _ 14 اکتبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 22 مهر - 14 اکتبر براي امروز شما

فال روزانه 22 متولدين فروردين ماه

امروز هر چيزي که قسمتتان باشد رخ مي‌دهد. ولي مقاومتي از سمت شما وجود دارد چون باور داريد نبايد بدون تلاش چيزي بدست آوريد. با وجود تلاش‌هاي بسيار در زندگي‌تان همچنان بر اين باوريد که بايد مانند زنبوري کارگر بي‎وقفه فعاليت داشته باشيد. بلند پرواز بودن هيچ اشکالي ندارد ولي تا زماني که بتوانيد هر از گاهي يک قدم عقب نشيني کنيد و از ثمره‌ي تلاشتان لذت ببريد.

فال روزانه 22 مهر متولدين ارديبهشت ماه

شما امروز قادر به مديريت اميالتان نخواهيد بود. در اين روز شما براي لذت بردن به کارهاي فرعي روي مي‌‌آوريد و بايد براي سازمان بخشي به فعاليت‌هاي حاضرتان فکري کنيد. کسي نمي‌تواند از تفريح افراطي شما جلوگيري کند. از روزتان لذت ببريد، بدون اينکه عذاب وجداني داشته باشيد از زمانتان لذت ببريد و سپس به برنامه‌ي روزانه‌تان بازگرديد.

فال روزانه 22 مهر متولدين خرداد ماه

امروز شما مانند لوک خوش شانس هستيد و افسوني در دستانتان داريد که بدون هر تلاشي مي‌توانيد توسط آن به بهترين چيزها دست يابيد. کارهاي غيرضروري‌تان را به فردا موکول کنيد تا بيشترين بهره را از اين انرژي کائناتي ببريد. اميدواريم که امروز کسي متوجه غياب شما نشود تا بتوانيد بيشترين بهره را از اين روز رنگين کماني ببريد.

فال روزانه 22 مهر متولدين تير ماه

شما معمولا اهل زياده روي احساسي نيستيد ولي ممکن است امروز پا را فراتر از محدوديت‌هاي خودتان بگذاريد. امروز نيازتان براي ماجراجويي بيشتر از هميشه خواهد شد و با وجودي که فکر مي‌کنيد بايد محتاط باشيد ولي گام‌هاي بلند پروازانه‌اي بر مي‌داريد. ولي رفتار حاضر شما در کنترل منطق شما قرار ندارد. مطمئن باشيد اگر به صداي قلبتان گوش کنيد خطر کردن مي‌تواند برنامه‌ي هوشمندانه‌اي براي زندگي‌تان فراهم آورد.

فال روزانه 22 مهر متولدين مرداد ماه

امروز اگر بخواهيد انرژي‌تان را حفظ و محدود کنيد به کار عبثي مرتکب شده‌ايد. امروز آدرنالين خونتان افزايش يافته، قلب‌تان با قدرت زيادي مي‌تپد و تا زماني که به هدف مورد نظرتان نرسيده‌ايد اين وضعيت ادامه خواهد يافت. موضوع جالب اين است که امروز شما شانس زيادي در پيدا کردن عشق، پول و مقام خواهيد داشت. مطمئن باشيد اگر طمع نکنيد و بيشتر از لياقت تان انتظار نداشته باشيد به آرزويتان مي‌رسيد.

فال روزانه 22 مهر متولدين شهريور ماه

امروز شما مي‌توانيد بدون هرگونه بلند پروازي احساسات خود را ابراز کنيد. شما معمولاً از اينگونه ابرازهاي احساسي نداريد ولي در اين آب‌هاي ايمنِ احساسي شما امنيت را حس مي‌کنيد. امروز از چيزي به جز خود نترسيد و تا زماني که در اين رود احساسي جريان داريد در آبش بپريد.

فال روزانه 22 مهر متولدين مهر ماه

با وجودي که امروزه زندگي شما سخت‌تر از هر زماني شده است ولي شما همچنان مي‌توانيد با ترش‌ترين ليموها شيرين‌ترين کيک‌هاي ليمو را بپزيد. اگر مواد لازم را در اختيارتان قرار دهند شما مي‌توانيد رويا‌هاي زيباي خواب‌هايتان را تعبير نماييد. و خوشبختانه امروز محصول شما توسط هم رده‌هايتان مورد تقدير قرار مي‌گيرد. حواستان را بر اعجاب اين لحظات نگذاريد به ثمره‌ي امروز توجه کنيد تا به بهترين نتايج دست يابيد.

فال روزانه 22 مهر متولدين آبان ماه

در شغلتان به مشکلاتي بر مي‌خوريد ولي فرصت‌هاي کاري آينده‌تان اميدوار کننده به نظر مي‌رسند. اگر به گفته‌ي قلب‌تان گوش کنيد در بالاترين رتبه‌ي ممکنه قرار خواهيد گرفت. اگر آرزوهايتان را دنبال کنيد اعتماد به نفستان رشد مي‌کند و پولدار خواهيد شد. حرف‎هايي داريد که گفتن شان برايتان سخت است ولي زمان زيادي براي گفتن شان داريد. امروز به جاي پرداختن به موضوعات غم انگيز سعي کنيد تا جايي که مي‌توانيد مهربان باشيد.

فال روزانه 22 مهر متولدين آذر ماه

امروز فرصت‌هاي زيادي در اطرافتان مي‌بينيد. امروز که سياره‌ي زيباي ونوس در موازات سياره‌ي مشتري قرار مي‌گيرد شانس وارد زندگي‌تان شده و نورش بر تمامي اجزايش مي‌تابد. اين يک رويداد نجومي عالي است ولي شما بايد به آن توجه کنيد و سريعا تصميم گيري نماييد. براي دستيابي به موفقيت بالقوه‌ترين نشانه‌هاي پيشرويتان را دنبال کنيد.

فال روزانه 22 مهر متولدين دي ماه

امروز شانس بسياري در ترميم روابطتان داريد ولي اگر مي‌خواهيد پيشرفتي داشته باشيد بايد به آرامي قدم برداريد. اين روز‌ها خوشبين‌تر هستيد و با وجودي که شانس‌هاي بسياري از داشتن آينده ها‌ي درخشاني در سرنوشت شما ديده مي‌شود ولي ممکن است خيلي راحت آنها را ناديده بگيريد. با وجودي که در زندگي‌تان پيشرفتي حاصل مي‌شود ولي امکان دارد آنطور که بايد همه چيز عالي به نظر نرسد. اگر احساسات تان توسط منطق تان رد شد براي شکست نخوردن به عقلتان توسل کنيد.

فال روزانه 22 مهر متولدين بهمن ماه

امروز دوستان و همکارانتان از شما براي تفريحي لذت بخش دعوت مي‌کنند. شما بدون درنگ قبول مي‌کنيد. شايد به اين گردهمايي اجتماعي نياز داشته باشيد ولي بايد انتظار افرادي که قولي از شما گرفته‌اند را برآورده کنيد. شايد امروز به راحتي جواب مثبت دهيد ولي قبلش بايد به تعهداتتان عمل کنيد. خوشبختانه اگر به درستي برنامه ريزي کند هم به تعهدات تان پاي بند مي‌مانيد و هم تفريحتان را خواهيد داشت.

فال روزانه 22 مهر متولدين اسفند ماه

امروز همه چيز بدون کوچکترين مداخله‌ي شما به نتيجه‌ مي‌رسد. تمامي مشکلاتي که با ديگران داشتيد به تدريج ناپديد مي‌شوند. البته مشکلات به طور کامل محو نمي‌شوند ولي مانند ابري مي‌شوند که شما از بين آن مي‌توانيد خورشيد و آسمان آبي را ببينيد. براي رسيدن به موفقيت، خوش‎سليقه فکر کنيد. براي تعبير شدن روياهايتان تمامي جزئيات آنها را در نظر بگيريد.

منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟