آخرین اخبار

فال روزانه ( 15 مهر _ 7 اکتبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه ( 15 مهر _ 7 اکتبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 15 مهر - 7 اکتبر براي امروز شما

فال روزانه 15 مهر متولدين فروردين ماه

مثل اينكه امروز همه مي‌خواهند دوست شما باشند و شما نمي‌توانيد به كساني كه ازتان درخواست كمك مي‌كنند به راحتي جواب منفي دهيد. شما احساس محبوب بودن مي‌كنيد و نمي‌خواهيد كه اين محبوبيت را از دست بدهيد. با اين حال درست نيست كه به خاطر اينكه ديگران شما را دوست داشته باشند از آنها حمايت كنيد. الان بهترين تاكتيك براي شما متعادل نگه داشتن روابط دوستانه تان است. فال روزانه 15 مهر متولدين ارديبهشت ماهامروز شما دوست داريد در محل كارتان باشيد، چراكه اميدهاي خيلي زيادي براي كارهايي كه مي‌خواهيد تمام كنيد داريد. اما انتظاراتي كه به دنبال اين كار شما به همراه است، موجب نااميدي تان در چند روز آينده مي‌شود. دچار وسوسه نشويد و هر كاري كه هر كسي بهتان پيشنهاد مي‌كند را انجام ندهيد! فقط پايتان را به اندازه گليم تان دراز كنيد.

فال روزانه 15 مهر متولدين خرداد ماه

هم اكنون شما به خصوص وقت‌هايي كه جذابيت‌تان چشم كسي را مي‌گيرد، مي‌توانيد فردي كاملاً مجاب كننده باشيد. اما چرخه فعال و پوياي بين عطارد سياره بخت شما و ژوپيتر حاكي از اين است كه اگر يك بار شروع به صحبت كنيد ديگر نمي‌دانيد كي بايد از حرف زدن دست برداريد! اگر شما زياد حرف بزنيد، پيام خود را به درستي به ديگران نخواهيد رساند، بنابراين قبل از اينكه شروع كنيد خوب حواس خود را جمع كنيد.

فال روزانه 15 مهر متولدين تير ماه

شما در آستانه عصباني شدن هستيد، چراكه نمي‌توانيد در برابر تغييراتي كه به وجود آمده بيش از اندازه جدي باشيد. ديگران سعي مي‌كنند دليل اينكه بايد انسان كامل و ظيفه شناسي باشيد را به شما بگويند، اما شما فقط به فكر تفريح كردن هستيد! ماه تاريك برج جدي نشانه خوبي براي مهماني رفتن نيست، اما حمايت و هم صحبتي با دوستانتان بهتان كمك مي‌كند اين شرايط سخت را با موفقيت پشت سر بگذاريد.

فال روزانه 15 مهر متولدين مرداد ماه

شما امروز حرف‌هاي زيادي براي گفتن داريد و به دنبالي منبري براي صحبت كردن و گفتن حرف‌هايي بيهوده مي‌گرديد!! اما وقتي شما از گفتن اين حرف‌ها هدفي نداريد، ديگران هم دوست ندارند به حرف‌هايتان گوش بدهند. هرچقدر كه با پرداختن به جزئيات وقتتان را تلف كنيد، سخنراني شما غير قابل قبول‌تر به نظر مي‌رسد. در نهايت اگر درايت و منطق خود را ملاك قرار بدهيد، عاقلانه تر از اين است كه هر كسي كه پيش رويتان نشسته را قانع كنيد.

فال روزانه 15 مهر متولدين شهريور ماه

امروز زماني كه ايده‌هاي خود را براي ديگران آشكار مي‌كنيد، نظرات عالي شما در مورد عشق در بوته آزمايش قرار مي‌گيرد. شما مي‌دانيد كه افكارتان با روش معمول و مرسوم نگاه کردن به اشياء، با يكديگر هماهنگ و سازگار نمي‌شوند. از متفاوت بودن نترسيد، حتي شايد از اين كار لذت هم ببريد. فقط آنقدر انعطاف ناپذير نباشيد كه ديگران ازتان دوري كنند، چراكه شما معمولاً آدم سرسخت و لجوجي هستيد.

فال روزانه 15 مهر متولدين مهر ماه

شما امروز حس خوبي نسبت به خود و جايگاه خود در زندگي داريد، اما چونكه نمي‌توانيد هرچيزي را سر جاي خود نگه داريد، نمي‌توانيد به روشني ديدگاه خود در مورد موقعيت‌هاي شخصي و سياسي را ابراز كنيد. شما در يك لحظه فوق العاده خوش بين شده و در لحظه ديگر گويي كه آسمان به زمين رسيده! ايمان و اطمينان شما خيلي سريع به بدبيني تبديل مي‌شود، بنابراين تا موقعي كه ديدگاه‌هاي بيش از حد احساسي خود را متعادل نكرده‌ايد هيچ تصميم مهمي‌ نگيريد.

فال روزانه 15 مهر متولدين آبان ماه

حتي اگر در زندگي تان مشكلي به وجود آمده باشد، شما هميشه مي‌توانيد به مطالعات معنوي خود اتكا كنيد. ولي متاسفانه شما انقدر در فلسفه و متافيزيك غرق شده‌ايد كه مي‌كوشيد شرايط سخت را به موقعيتي خيلي عالي تبديل كنيد. شايد اين كار بعضي وقت‌ها خوب باشد، ولي اكنون بهتر است به جاي سير كردن در آسمان‌ها كمي ‌واقع بين تر باشيد.

فال روزانه 15 مهر متولدين آذر ماه

امروز با توجه به گردش بهرام به دور ژوپيتر پيام‌هايي به شما ارسال مي‌شود كه مي‌توانيد در اوج باشيد. امروز ژوپيتر سياره فرمانرواي شما تلنگري قوي از بهرام نگران دريافت مي‌كند و انرژي و توانايي مضاعفي به شما مي‌دهد و يا اينكه شما را در مباحثه‌هاي غير لازم قرار مي‌دهد. به جاي اينكه بر سر اختلافات جزئي بحث كنيد، با ايده‌هاي بزرگ موافقت كنيد و بعداً به جزئيات توجه كنيد.

فال روزانه 15 مهر متولدين دي ماه

شايد امروز نتوانيد خونسردي خود را حفظ كنيد، چراكه فكر مي‌كنيد به آخر خط رسيده‌ايد. شما فكر مي‌كنيد كه به اندازه كافي صبر كرده‌ايد. كاملاً واضح و مبرهن است كه شما مي‌دانيد براي اينكه زندگيتان به تعادل قبلي خود برگردد چه كارهايي لازم است انجام دهيد، اما ديگران راه پيشرفت تان را سد كرده‌اند. حتي اگر مي‌خواهيد بيشتر به خودتان سختي بدهيد، عاقلانه ترين راه اين است كه چند روز ديگر هم صبر كنيد.

فال روزانه 15 مهر متولدين بهمن ماه

امروز شما ديگر نمي‌خواهيد رازي را پيش خود نگه داريد، اما بايد اين كار را بكنيد! براي اينكه وقتي كه از روي اعتماد حرفي به شما زده شده است، اصلاً خوب نيست آن را فاش كنيد. خوشبختانه موضوعات جالب خيلي زيادي براي بحث كردن وجود دارد. در ضمن اگر شما قبول كنيد كه بهتر است بعضي از حرف‌ها ناگفته باقي بمانند، احساس بهتري نسبت به خود پيدا خواهيد كرد.

فال روزانه 15 مهر متولدين اسفند ماهامروز همكاران شما ظاهراً خيلي جدي شده‌اند و شما نمي‌توانيد با نظريات آنها موافقت كنيد. حتي اگر آنها مصلحت شما را بدانند شما نمي‌توانيد از خوش بيني خود دست برداريد. فقط فراموش نكنيد كه بايد هم انسان مفيدي باشيد و هم مثبت انديش و در عين حال در شرح دادن موقعيت و جايگاه خود زياد مبالغه نكنيد.


منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟