آخرین اخبار

فال روزانه ( 14 مهر _ 6 اکتبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه ( 14 مهر _ 6 اکتبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 14 مهر - 6 اکتبر براي امروز شما

فال روزانه 14 مهر متولدين فروردين ماه

امروز خيلي ساکت هستيد، آن قدر ساکت که ديگران ممکن است فکر کنند که حال تان خوب نيست. اکنون ماه به دوازدهمين خانه در طالع شما يعني خانه ي حريم خصوصي وارد شده است، اما وظايفي داريد که نمي گذارند از ديده ها پنهان شويد. لزومي ندارد که کناره گيري احساسي خود را شرح دهيد، اما بد نيست ديگران بدانند که چه وقت باز خواهيد گشت. وظايف تان را انجام دهيد و ديگران را هم در جريان بگذاريد تا بتوانيد با خيال راحت صحنه را ترک کنيد.

فال روزانه 14 مهر متولدين ارديبهشت ماه
هنوز هم از يک سري مسايل کاري اطمينان کامل پيدا نکرده ايد، اما با اين وجود همکاران تان قصد دارند که از شما حمايت کنند. اين موضوع براي شما بسيار مهم است. بايد احساسات تان را کنار بگذاريد و يک تصميم درست بگيريد و نگران پيامدهاي آن نباشيد. يادتان باشد که نتيجه ي کار اکنون چندان قابل توجه نيست، بلکه بايد روي خود فرآيند متمرکز شويد. اگر کمي رويکردتان را تغيير دهيد همه چيز بهتر پيش خواهد رفت.

فال روزانه 14 مهر متولدين خرداد ماه

امروز قصد داريد که به همکاران تان در محل کار کمک رساني کنيد، اما اگر قرار است که اين رويکرد شما مانع انجام وظايف واقعي تان شود اصلا تصميم درستي نيست. بايد حد و مرزهاي تان را مشخص کنيد، در غير اين صورت ممکن است خودتان را در گرداب مشکلات ديگران غرق کنيد. اگر به مسايل زندگي خودتان توجه نکنيد، کمکي که به ديگران مي رسانيد هيچ نتيجه ي خوبي نخواهد داشت. بايد زمان بندي تان را اصلاح کنيد تا در عين وقت گذاشتن براي ديگران بتوانيد به خودتان هم برسيد.

فال روزانه 14 مهر متولدين تير ماه

اکنون ذهن تان پر از افکار ماجراجويانه است، اما دلايل کافي براي در خانه ماندن شما وجود دارد. بايد بتوانيد تعادل بين اين دو را پيدا کنيد. نترسيد، بال هاي تان را بگسترانيد و پرواز کنيد، اما حواس تان به ارتفاع پرواز باشد تا مبادا چار خطر شويد.

فال روزانه 14 مهر متولدين مرداد ماه

عقل و منطق را کنار بگذاريد و به احساس تان رجوع کنيد تا بتوانيد با شرکاي کاري خود به تفاهم برسيد. اگر چه راهکارهاي عقلي اکنون چندان به کارتان نمي آيد، اما لازم است که مکالمات تان به اندازه ي کافي گويا باشد تا ديگران بتوانند موضع شما را درک کنند. انتظار نداشته باشيد که ديگران ذهن تان را بخوانند و بدانند که خواسته هاي تان چيست. اين شما هستيد که بايد خواسته هاي تان را روشن و واضح بيان کنيد. اين را هم بدانيد که تا خطر نکنيد هيچ چيزي عايدتان نخواهد شد

فال روزانه 14 مهر متولدين شهريور ماه

قبل از اين که طرف مقابل حرف اش تمام شود ممکن است به اين نتيجه برسيد که مي دانيد چه مي خواهد بگويد، اما بدانيد که اين رويکرد شما موجب گمراهي در تعاملات تان مي شود. اکنون ماه به هفتمين خانه در طالع شما يعني خانه ي همکاري و مشارکت وارد شده است، به همين خاطر نياز داريد که با ديگران ارتباط برقرار کنيد. اما حواس تان باشد که سريع نتيجه گيري نکنيد، چون ممکن است فقط به خاطر يک بدفهمي ساده همه ي کارها گره بخورد. با قلب تان گوش کنيد، اما با عقل خود تصميم بگيريد.

فال روزانه 14 مهر متولدين مهر ماه

اين قابليت را داريد که هر دو سوي قضيه را ببينيد، به همين خاطر تصميم گيري براي تان دشوار است. اما از سوي ديگر اين قابليت را هم داريد که با توجه به اطلاعات مقابل تان به يک نتيجه گيري شخصي برسيد. اگر ديديد که بخشي از اطلاعات ناقص بود از فکرتان کمک بگيريد. خوشبختانه امروز آن قدر خلاقيت داريد که از ماجراهاي پيش رو جان سالم به در ببريد.

فال روزانه 14 مهر متولدين آبان ماه

اين که به چه کسي بايد اعتماد کنيد تا چند روز آينده ذهن تان را درگير خواهد کرد. از روي غريزه مي توانيد به حقيقت صاف و پوست کنده پي ببريد. اکنون بايد احتياط کنيد، چون ممکن است که ترس هاي دروني شما به انرژي هاي منفي موجود دامن بزند. وقي به افکارتان سر و سامان داديد، آن وقت مي توانيد با اعتماد به نفس آستين ها را بالا بزنيد و شروع کنيد.

فال روزانه 14 مهر متولدين آذر ماه

امروز خيلي زود متوجه خواهيد شد که بايد به يک سري مسايل بيشتر توجه کنيد. شايد فکر کنيد که همه چيز خود به خود حل مي شود، اما اين طور نيست. نمي شود که با خيال راحت در منزل استراحت کنيد، بايد با کساني که به اين قضيه ربط دارند گفتگو کنيد. نگراني هاي تان را بگوييد تا از سنگيني آن ها کاسته شود. يادتان باشد که مسيرهاي گفتگو را باز بگذاريد تا فضاي اطراف يک حالت متعادل به خود بگيرد.

فال روزانه 14 مهر متولدين دي ماه

قصد داريد که در کارتان پيشرفت کنيد، اما تا حد امکان به شيوه اي راحت و خونسردانه. اين رويکرد شما ممکن است باعث شود که رقيب تان شما را آن قدرها که بايد جدي نگيرد. به شما توصيه مي شود که زياد بلندپروازي نکنيد، اکنون بايد براي خودتان طرفدار جمع کنيد و نه دشمن. خلاصه اين که به نفع تان است رقابت را کنار بگذاريد و مشارکت را تجربه کنيد.

فال روزانه 14 مهر متولدين بهمن ماه

تصوير روشني از وضعيت مالي خود نداريد و به همين خاطر نمي توانيد درست تصميم بگيرد. هنوز داريد انتخاب هاي تان را سبک سنگين مي کنيد و مي خواهيد تا حد امکان به حقايق تکيه کنيد. سعي نکنيد ديگران را قانع کنيد که اکنون بهترين انتخاب ها پيش روي شماست، چون هر چه بيشتر گفتگو را کش دهيد کمتر درک تان خواهند کرد. قبل از اين که ديگران را هم وارد ماجرا کنيد يکي دو روزي منتظر بمانيد. در اين مدت بايد اطلاعات جمع کنيد و بار ديگر انتخاب هاي تان را زير نظر بگيريد.

فال روزانه 14 مهر متولدين اسفند ماه

ظاهرتان نشان مي دهد که چندان با اطمينان پيش نمي رويد. اکنون احساسات تان به شدت نمايان است، حتي اگر حرفي هم نزنيد ديگران مي دانند که چه حس و حالي داريد. به جاي اين که فرار کنيد از اين فرصت به نفع خودتان بهره ببريد، يعني آن چه را در ذهن تان مي گذرد با ديگران در ميان بگذاريد. براي اين که دوباره اعتماد به نفس تان را به دست بياوريد، فقط کافي است که ديگران افکارتان را تاييد کنند.


منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟