آخرین اخبار

فال روزانه ( 11 مهر _ 3 اکتبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه ( 11 مهر _ 3 اکتبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 11 مهر - 3 اکتبر براي امروز شما

فال روزانه 11 مهر متولدين فروردين ماه

به نظر مي رسد که بايد تصميم مهمي بگيريد، اما انگار مسير مه آلود است و نمي توانيد موانع پيش روي تان را ببينيد. خوشبختانه آدم هاي باهوش زيادي در اطراف شما هستند که مي توانند راهنمايي هاي لازم رابه شما ارايه کنند. اما يادتان باشد که بيش از حد به ديگران تکيه نکنيد، چون اين شما هستيد تصميم نهايي را مي گيريد. به حرف ها و نصيحت هاي ديگران به دقت گوش کنيد، تصميم تان را بگيريد و وقتي مسيرتان را انتخاب کرديد ديگر به عقب نگاه نکنيد.

فال روزانه 11 مهر متولدين ارديبهشت ماه

قوه ي خيال شما امروز به شدت فعال است به چيزهاي ناشناخته فکر مي کند. روياهاي تان فريبنده به نظر مي رسند، اما چون از غير منطقي بودن مي ترسيد نمي خواهيد که بدون فکر عمل کنيد. قبل از اين که هر قدمي برداريد بايد اول از همه ببينيد که آيا آن چه انجام مي دهيد درست است يا نه. وقتي به عقل تان توجه داريد مي توانيد همزمان به نداي دروني تان هم گوش کنيد.

فال روزانه 11 مهر متولدين خرداد ماه

انگار مي خواهيد که همه ي توجه تان را به احساسات تان بدهيد، اما به شما توصيه مي شود که حواس تان را جمع کنيد تا مبادا با در پيش گرفتن اين رويه به مشکل بربخوريد. به نظر مي رسد که تمايل داريد به مسيري برويد که چندان هم سازنده نيست، چون در حال حاضر هيچ توجهي به پيامد اقدامات تان نداريد. يادتان باشد که اکنون داريد آينده را همان طوري مي بينيد که خودتان دوست داريد اتفاق بيفتد، نه آن طوري که در واقعيت هست. به شما توصيه مي شود که تصميمات مهم را به فردا موکول کنيد و در اين فاصله به خيالات تان مشغول شويد.

فال روزانه 11 مهر متولدين تير ماه

دوست داريد که ارتباط احساسي خود را با کسي که دوست اش داريد محکم تر کنيد، اما بدانيد که ماجراهاي عشقي امروز به شدت گره خورده اند. شايد فکر کنيد که مي دانيد داريد چه کار مي کنيد، اما به محض اين که مي خواهيد به خواسته هاي تان جامه ي عمل بپوشانيد همه چيز يکباره عوض مي شود. ممکن است تصميم بگيريد که عقب نشيني کنيد تا احساسات تان آسيب نبيند. عاقلانه اين است که اکنون آهسته حرکت کنيد و حساب شده جلو برويد.

فال روزانه 11 مهر متولدين مرداد ماه

اگر امروز بيش از حد به دوستان تان اعتماد کنيد ممکن است دچار مشکل شويد. نه اين که دوستان قرار است شما را اشتباه راهنمايي کنند و گول تان بزنند، فقط اين که انتخاب هايي که پيش رو داريد از آن چه به نظر مي رسد بهتر است. يادتان باشد که فعلا چيزي را قضاوت نکنيد، براي اين که به يک ديدگاه روشن برسيد به زمان بيشتري احتياج داريد.

فال روزانه 11 مهر متولدين شهريور ماه

امروز به راحتي نمي توانيد روي وظايف تان تمرکز کنيد، چون ممکن است بين راه با فرصت هاي متنوعي براي گريز از کار روبرو شويد. شانس شما تا چند روز آينده رو به افزايش است، پس براي زياد کردن انرژي هاي مثبت نيازي نيست که عجله کنيد. بدانيد که پاداش اين صبوري را خواهيد گرفت، پس قبل اين که هر قدمي برداريد اول به همه ي جوانب کار فکر کنيد. قبل از تمام شدن وظايف تان نبايد کار جديدي را شروع کنيد.

فال روزانه 11 مهر متولدين مهر ماه

امروز داريد با خوش بيني به آينده نگاه مي کنيد، پس ممکن است بخش مهمي از اطلاعات را نبينيد. انگار دچار يک خوش بيني کورکورانه شده ايد و تنها راه خلاصي از آن توجه به زواياي تاريک احساسات تان است. از اين که شک و ترديد به سراغ تان بيايد نترسيد، چون اين ترديدها مي توانند حقايق را بر شما آشکار کنند.

فال روزانه 11 مهر متولدين آبان ماه

گاهي براي اين که يک تجربه را با جان و دل احساس کنيد لازم است به دل آن تجربه قدم بگذاريد. اکنون بايد مرز بين دنياي درون و بيرون را مشخص کنيد. اگر بتوانيد کمي براي خودتان وقت بگذاريد به سلامت روح و روان تان کمک کرده ايد. البته سعي کنيد که بين کار و گريز از کار تعادل برقرار کنيد تا موجب ناراحتي نزديکان تان نشويد. براي اين که با خودتان صادق باشيد نبايد ديگران را ناراحت کنيد.

فال روزانه 11 مهر متولدين آذر ماه

مشکل اول امروز شما اين نيست که نمي توانيد وظايف تان را تمام و کمال انجام دهيد. مشکل اين جاست که فکر مي کنيد مي توانيد هر چيزي را که در ذهن تان است به واقعيت تبديل کنيد. متاسفانه نتيجه گيري هاي شما فقط بر مبناي خيالات است و نه واقعيت. حجم کارهايي را که اکنون در دست داريد در نظر بگيريد و بعد دست به کارهاي جديد بزنيد. بهتر است واقع نگر باشيد تا مبادا ديرتر نا اميد شويد.

فال روزانه 11 مهر متولدين دي ماه

بلندپروازي خوب است اما به شرط اين که شما را ترغيب کند که بيشتر تلاش کنيد. امروز ممکن است درباره ي کارهايي که مي توانيد انجام دهيد استدلال هاي غير منطقي داشته باشيد. اهداف دور و دراز اگر دست نيافتني باشند به درد شما نمي خورند. به جاي اين که خودتان را در معرض شکست قرار دهيد، بهتر است به چيزهاي ممکن و شدني فکر کنيد که قابل دست يافتن هستند.

فال روزانه 11 مهر متولدين بهمن ماه

امروز به شدت خوش بين هستيد و فکر مي کنيد که مي توانيد هر کاري را در مسير مثبت پيش ببريد. اين اعتماد به نفس شما ممکن است خيلي زود خسته ي تان کند، به ويژه اگر نتوانيد به وعده هايي که داده ايد عمل کنيد. اين بلندپروازي هاي شما مانع تجربه ي لذت هاي کوچک زندگي مي شود. سعي کنيد در برنامه ريزي هاي تان براي آينده به واقعيت ها توجه کنيد.

فال روزانه 11 مهر متولدين اسفند ماه

ماجراهايي که امروز در روابط تان با ديگران خواهيد داشت پيچيده است. يادتان باشد که اگر دليل نگراني ها و ترس هاي تان را به ديگران نسبت دهيد به هيچ وجه احساس رضايت نخواهيد کرد. در عوض به قدرت هاي شخصيتي خود اطمينان کنيد و به خودتان بگوييد که شما حقيقت را مي دانيد و مي توانيد با اعتماد به نفس در مسيرتان پيش برويد. بدانيد که بهترين جواب ها از دنياي درون تان برمي خيزد.


منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟