آخرین اخبار

فال روزانه ( 6 مهر _ 28 سپتامبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه ( 6 مهر _ 28 سپتامبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 6 مهر - 28 سپتامبر براي امروز شما

فال روزانه 6 مهر متولدين فروردين ماه

انگار يک نفر مي خواهد از جزييات انگيزه هاي تان باخبر شود، به همين خاطر از شما سوالات زيادي مي پرسد. به شما توصيه مي شود که انرژي خود را سر توضيح دادن مقاصدتان تلف نکنيد، فقط تا جايي که امکان دارد صادق باشيد و به مسيرتان ادامه دهيد. يادتان باشد که اگر با احساسات حل نشده ي خود هر چه زودتر روبرو نشويد، مسير خوشبختي تان مسدود خواهد شد. بدانيد که فشارها خيلي زود از بين مي روند و شما مي توانيد با اعتماد به نفس هميشگي تان حرکت کنيد.

فال روزانه 6 مهر متولدين ارديبهشت ماه

امروز ممکن است موضوعات مربوط به روابط تان مقدار قابل توجهي از وقت تان را بگيرد. حتي اگر بخواهيد انجام وظايف تان را در اولويت قرار دهيد با هم نمي شود، چون موضوعات احساسي پيرامون خانه و خانواده به شما هجوم مي آورند. آن چه را در ذهن تان مي گذرد بگوييد و اگر تعاملات تان اول خوب پيش نرفت نگران نباشيد. در نهايت اين که شفاف سازي به نفع همه ي کساني خواهد بود که در ماجراهاي امروز شما درگير هستند.

فال روزانه 6 مهر متولدين خرداد ماه

اگر امروز بخواهيد از پيامد حرف هايي که زده ايد فرار کنيد، ديگران اوقات سختي را براي شما رقم خواهند زد. امروز قصد داريد که به طرز گستاخانه اي حقيقت را بگوييد، اما شايد رو کردن همه ي حقيقت براي ديگران خوشايند نباشد و نتوانند تحمل کنند. براي اين که طوري پيش برويد که بعد مجبور نشويد حرف تان را پس بگيريد، بايد قبل از اين که هر حرفي بزنيد صبر کنيد و اول از همه به چيزي که مي خواهيد بگوييد خوب فکر کنيد.

فال روزانه 6 مهر متولدين تير ماه
اگر امروز مجبور به بحث و جدل شديد، اطمينان حاصل کنيد که اين وضع به طول نمي انجامد. خاطرات گذشته باعث شده که احساسات ناخوشايندي در شما زنده شود، به همين خاطر تحمل اين وضع براي تان سخت است. بايد بپذيريد که ديگران هم براي احساسات خود اهميت قايل هستند، پس سعي کنيد به جاي جدل به تفاهم برسيد و به يکديگر احترام بگذاريد.

فال روزانه 6 مهر متولدين مرداد ماه
امروز بسيار مشتاق هستيد که بدرخشيد، اما ممکن است از شما بخواهند که روي کاري تمرکز کنيد که به نظرتان چندان اهميتي ندارد. اما نگران وظايفي که اکنون به عهده داريد نباشيد، هر چه زودتر به آن ها رسيدگي کنيد، زودتر مي توانيد به برنامه هاي شخصي خودتان برسيد. حواس تان باشد که وظايف تان را سرسري انجام ندهيد، بايد وقت بگذاريد و درست انجام شان دهيد. اگر عالي کار کنيد همه تحسين تان خواهند کرد، اما يادتان باشد که در طول اين فرآيند خودتان را به طريقي راضي و خوشحال نگه داريد.

فال روزانه 6 مهر متولدين شهريور ماه
امروز ممکن است تصميم بگيريد که همه چيز را نگوييد. نگران هستيد که گفتن همه ي حقيقت باعث نگراني ديگران شود. يادتان باشد که شما نمي توانيد واکنش ديگران را قضاوت يا پيش بيني کنيد، چون اکنون آن قدر حساس هستيد که حتي نکات کوچک هم توجه تان را جلب مي کند. به شما توصيه مي شود که صبر کنيد تا زمان مناسب فرا برسد و بعد حرف هاي تان را بگوييد تا تاثير بيشتري روي طرف مقابل تان بگذاريد.

فال روزانه 6 مهر متولدين مهر ماه
امروز مي توانيد بازگشت مشکلات قديمي را احساس کنيد. فکر مي کنيد که ناکارآمد شده ايد، اما همين فکر مي تواند شروعي باشد براي اين که ديدگاه تان به سمت و سوي بهتري برود. شايد امروز به موانع مالي برخورد کنيد، اما يادتان باشد که همين چالش هاي زندگي به شما درس هاي زيادي خواهند آموخت. براي اين که موفق شويد بايد تغيير کنيد، پس زمان آن رسيده که مقاومت را کنار بگذاريد.

فال روزانه 6 مهر متولدين آبان ماه
امروز ممکن است تحت فشار قرار بگيريد. لازم است کسي را پيدا کنيد که به استعدادهاي شما ايمان داشته باشد. به شما توصيه مي شود که تصميم گيري هاي مهم و بزرگ را به روز ديگري موکول کنيد. درست است که ديگران مي توانند کمک تان کنند تا مسير خود را پيدا کنيد، اما در نهايت اين خود شما هستيد که مي توانيد بهترين راهنماي اين مسير باشيد.

فال روزانه 6 مهر متولدين آذر ماه
همه شما را به اين ويژگي مي شناسند که طرفدار شادي و تفريح هستيد، اما امروز انگار حس و حال تان طور ديگري است. اکنون بسيار جدي هستيد و مي خواهيد روياهاي تان را بررسي کنيد و جايگاهي را که در اين دنيا داريد ارزيابي نماييد. حتي اگر ديگران به خاطر اين طرز رفتار شما ناراحت شوند، بدانيد که اين وضع در نهايت باعث تحکيم روابط تان در طولاني مدت خواهد شد. وقتي در جمع دوستان و در حال تفريح نيستيد مي توانيد دوستان واقعي خود را بشناسيد.

فال روزانه 6 مهر متولدين دي ماه
بد نيست يک خانه تکاني احساسي راه بيندازيد تا حس و حال بهتري به شما دست دهد. بايد احساسات منفي را دور بريزيد. حتي شايد لازم باشد که بعضي چيزها را در زندگي تان تغيير دهيد تا انرژي ها راحت تر جريان پيدا کنند. يادتان باشد که اگر الگوهاي نادرست را از زندگي تان حذف کنيد، فرصتي ايجاد مي شود تا پيشرفت و سرزندگي به سراغ تان بيايد.

فال روزانه 6 مهر متولدين بهمن ماه
به نظر مي رسد اطلاعاتي داريد که مي خواهيد با ديگران در ميان بگذاريد، اما هنوز احساس مي کنيد که نمي توانيد همه ي ماجرا را بگوييد. اگر عجله کنيد ممکن است ديگران احساس کنند که شما همه ي بررسي هاي تان را انجام نداده ايد. ممکن است بخشي از اطلاعات تان ناقص باشد، پس صبر کنيد تا همه ي تکه هاي پازل پيدا شود. بدانيد که تکه هاي گم شده از آن چه فکر کنيد به شما نزديک تر هستند.

فال روزانه 6 مهر متولدين اسفند ماه
امروز به هر طرف که شنا کنيد مثل اين مي ماند که خلاف جريان در حرکت هستيد. انگار همه ي عالم و آدم ضد شما دست به يکي کرده اند. حواس تان باشد که نقش قرباني را بازي نکنيد، بدانيد که براي اين نقش بازي کردن ها زمان کافي نداريد. دنياي پيرامون شما در حال تغيير است، پس تمام تلاش تان را به کار بگيريد تا از اين وضعيت سود ببريد.

منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟