آخرین اخبار

فال روزانه ( 5 مهر _ 27 سپتامبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه ( 5 مهر _ 27 سپتامبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 5 مهر - 27 سپتامبر براي امروز شما

فال روزانه 5 مهر متولدين فروردين ماه

اگر دوستانتان نياز شما به تشريفات و آداب و رسوم را خيلي جدي بگيرند، مرز تعيين كردن بين خودتان و آنها باعث بروز واكنش‌هاي غير منتظره خواهد شد. شما به دليل اينكه اعتقاد داريد قوانين بهتان كمك خواهند كرد، فقط از آنها پيروي مي‌كنيد، اما فقط مواقعي كه شما خيلي جدي باشيد اين قوانين به كارتان مي‌آيند. عجيب اينكه از كنترل خارج شدن هم مي‌تواند باعث فروكش كردن انرژي تان شود.

فال روزانه 5 مهر متولدين ارديبهشت ماه

شما حس مي‌كنيد اتفاقي افتاده است كه كاملاً قادر نيستيد آن را درك كنيد و به خاطر همين مطمئن نيستيد كه چه كاري از دستتان بر مي‌آيد. ظاهراً ريسك كردن غير ممكن است؛ شما ترجيح مي‌دهيد در خانه استراحت كرده و بگذاريد ديگران اين كار را برايتان انجام دهند. ولي شما حداقل بايد به سر كار برگشته و قبل از اينكه كار جديدي را شروع كرده كارهاي ناتمامتان را به اتمام برسانيد.

فال روزانه 5 مهر متولدين خرداد ماه

ونوس در ششمين خانه شما يعني خانه فعاليت‌هاي معمولي روزانه بهتان توصيه مي‌كند فقط به چيزهايي كه خوب مي‌شناسيد اتكا كنيد. شما در محل كار خواستار فرصت‌ها و موقعيت‌هاي شغلي زيادتري نيستيد و دليلش هم فقط اين است كه چيزهايي كه در ظاهر خيلي عالي به نظر مي‌رسيدند واقعاً اين گونه نبودند. قبل از اينكه هر كار غير معمول و عجيبي را انجام دهيد، از بصيرت و دور انديشي خود استفاده كنيد.

فال روزانه 5 مهر متولدين تير ماه

شما امروز سعي مي‌كنيد كه شكست‌هاي خود را جبران كنيد، اما مشكل واقعي مربوط به اتفاقاتي كه در زمان حال رخ داده نيست. عقده‌هاي روحي مربوط به گذشته مي‌تواند كاملاً مانع به وجود آمدن جريان‌هاي عاطفي در زندگي تان شود. پس همين حالا افكار و روياهاي قديمي ‌را به زمان حال آورده و بهشان فكر كنيد. شما كه نمي‌خواهيد به خاطر مشكلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دريغ كنيد؟!!

فال روزانه 5 مهر متولدين مرداد ماه

وقتي كه شما امروز از احساسات جديد خود صحبت مي‌كنيد، قادر نيستيد آنها را از روياهايتان تميز دهيد. با همه اين احوال براي برخوردار شدن از ياري ديگران بهشان تكيه نكنيد، چرا كه آنها همه حقيقت و وقايع را بهتان نخواهند گفت. اگر شما خيلي دوست داريد بدون هيچ چشم داشتي ديگران را در جريان مراحل پيشرفت معنوي خود قرار دهيد، در حالي كه بر روي مشكلات غير قابل حل كار مي‌كنيد احساس بهتري نيز نسبت به خودتان پيدا خواهيد كرد.

فال روزانه 5 مهر متولدين شهريور ماه

وقتي كه امروز ماه وارد نشانه تان شود، خيلي احساس پر انرژي بودن مي‌كنيد. اما نمي‌توانيد به راحتي از عهده مديريت كردنش بر بياييد و وقتي هم كه مي‌خواهيد با دوست و يا نامزدتان در موردش صحبت كنيد ذهنتان آشفته مي‌شود. شايد شما سعي مي‌كنيد با ثابت كردن كارآيي هاي و نقاط قوتتان هدف خود را پيش ببريد. ولي در حال حاضر بهترين كار اين كه نقاط ضعف خود را نشان بدهيد، در اين صورت با افراد ديگر در جايگاه برابر قرار خواهيد گرفت.

فال روزانه 5 مهر متولدين مهر ماه

شما امروز به راحتي غرق در افكار و روياهاي خود مي‌شويد، اما فقط يكي از آنها به دردتان مي‌خورد! الان وقت اين نيست كه برنامه‌هاي سري خود را كش بدهيد، اما شايد هم دلتان مي‌خواهد همه بفهمند شما انسان خاصي هستيد! گاهي اوقات لازم است كه برنامه‌هاي خود را فاش كنيد. ولي در وقت‌هاي ديگر اين كار كافي نيست و شما بايد دنبال راهي باشيد كه استراتژي خود را اجرا كنيد.

فال روزانه 5 مهر متولدين آبان ماه

شما خيلي فعال و پر انرژي هستيد، اما نمي‌خواهيد با پرداختن به كارهاي اجتماعي پيش پا افتاده آن را هدر بدهيد. حتي اگر به يك مهماني خوب و پر نشاط دعوت بشويد براي شما بيشتر شبيه كاري سخت و طاقت فرسا خواهد بود. اما با اين حال بهتر است كه به اين مهماني برويد، چراكه ممكن است با يك نفر برخورد كرده و رابطه خوبي با او برقرار كنيد. شما هيچ وقت نمي‌توانيد بگوييد كه دوستي‌هاي جديد در چه مكان‌ هايي اتفاق مي‌ افتند.

فال روزانه 5 مهر متولدين آذر ماه

شما نمي‌توانيد به راحتي بفهميد كه در مراحل بعدي چه كاري بايد انجام دهيد، چراكه وقتي مي‌خواهيد در يك مسير قرار بگيريد به سمت ديگري كشيده مي‌شويد. البته منظور ما از مسير هيچ ارتباطي به محدوده جغرافيايي ندارد، بلكه معناي مجازي آن در نظر است. تصور كنيد اگر روش خود را تغيير داده و از برنامه ريزي‌ها و اهداف قبلي خود صرف نظر كنيد زندگي تان چه شكلي مي‌شود؟!!

فال روزانه 5 مهر متولدين دي ماه

نگرش‌هاي مثبت شما نسبت به زندگي به خصوص اگر از اهداف اصلي خود دور نشويد، امروز به ثمر مي‌نشيند. اگر قرار است تصميم مهمي‌ بگيريد خيلي زود و در اوايل روز اين كار را بكنيد، براي اينكه اگر معطل كنيد نزديك بعد از ظهر ممكن است ديدي منفي پيدا كنيد. در حاليكه نگرش‌هاي منفي را به مثبت انديشي تبديل مي‌كنيد، سعي كنيد واقع بين باشيد.

فال روزانه 5 مهر متولدين بهمن ماه

امروز ممكن است برنامه‌هاي خوب و عالي شما بدون هيچ دليل خاصي به هم بخورد. در اين هنگام شما احساس خواهيد كرد كه هيچ ديدگاه واضح و روشني نسبت به اتفاقاتي كه پيش آمده نداريد. اما مادامي‌ كه بتوانيد با پافشاري و مداومت اما نه با مخالفت كردن با اين اتفاقات فكر خود را روي كارتان متمركز كنيد، مي‌توانيد ديدگاه روشني پيدا كنيد. هرقدر كه بيشتر با اين جريانات مخالفت كنيد، قدرت بيشتري به آنها مي‌بخشيد. پس در عوض مثل درخت بيدي كه در برابر باد خم مي‌شود، قوي باشيد.

فال روزانه 5 مهر متولدين اسفند ماهاگر امروز كسي زياد ازتان انتقاد كرد، سعي كنيد زياد ناراحت نشويد. شايد شما خيلي حساس شده‌ايد و يا شايد ديگران در قضاوت‌هايشان خيلي تند و تيز رفتار مي‌كنند. اگر بخواهيد براي خوشحال كردن كسي كه هيچ يك از كارهايتان او را راضي نمي‌كند تلاش كنيد، فقط خودتان را خسته كرده‌ايد. بنابراين سعي كنيد به استانداردهايي كه براي خود تعيين كرده بوديد برسيد، در اين صورت احساس بهتري نسبت به كار آيي و راندمان كاري خود پيدا خواهيد كرد.منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟