آخرین اخبار

فال روزانه ( 31 شهريور _ 22 سپتامبر) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه ( 31 شهريور _ 22 سپتامبر)

  بزرگنمايي:

فال روزانه براي شما عزيزان تهيه و ترجمه شده و مي توانيد با خواندن فال مربوط به ماه تولد خود از تصميم کائنات براي شما آگاه شويد!

فال روز 31 شهريور - 22 سپتامبر براي امروز شما

فال روزانه 31 شهريور متولدين فروردين ماه

امروز ممکن است برنامه هاي تان خوب پيش نروند و اين مثل يک مبارزه ي نا اميد کننده مي ماند. انگار امروز قرار نيست که نيت ها و اهداف خوب شما به موفقيت ختم شوند، تنها عملکردشان اين است که باعث خواهند شد همکاران تان از شما انتظارات غير واقعي داشته باشند. اگر در روياپردازي هاي تان بيش از حد بزرگ نمايي نکنيد، آن وقت ديگران هم از شما نا اميد نخواهند شد. البته، اشکالي ندارد که بزرگ فکر کنيد، اما بايد حواس تان باشد که فقط به دنبال چيزهاي واقعي و تحقق يافتني باشيد. به شما توصيه مي شود که امروز کمتر قول بدهيد و بيشتر عمل کنيد. فال روزانه 31 شهريور متولدين ارديبهشت ماه

سوار شدن بر امواج خلاقيت به شما قدرت مي دهد، اما ممکن است نتيجه ي نهايي اين خلاقيت ها با اهداف کلي شما جور نباشد. امروز فقط روياپردازي کافي نيست، بايد کاري کنيد تا اين روياها به واقعيت تبديل شوند. به نظر مي رسد تنها در صورتي به رضايت کامل دست خواهيد يافت که در واقعيت ها سير کنيد. شايد احساس کنيد که مهلت تان رو به پايان است، اما بدانيد که اين طور نيست. به جاي اين که از تمام شدن مهلت تان بترسيد، به اين فکر کنيد که بايد زمام امور رابه دست بگيريد و اين مسير را با تدبير طي کنيد.

فال روزانه 31 شهريور متولدين خرداد ماه
امروز به سختي مي توانيد روي کار خاصي تمرکز کنيد، چون فعاليت هاي جالب بسياري به شما چشمک مي زنند و قصد دارند که حواس تان را پرت کنند. اما يادتان باشد که اکنون فرصت مناسبي براي اتلاف انرژي نيست، اگر مي خواهيد به بهترين نتيجه ي ممکن برسيد بايد انتخاب هاي تان را محدود کنيد. اولويت هاي تان را مشخص کنيد تا راحت تر بتوانيد درباره ي انرژي گذاري ها تصميم نگيريد. به جاي اين که در فکر کارهايي باشيد که دوست داريد انجام شان دهيد، روي کاري که در دست داريد تمرکز کنيد. بايد خودتان را محدود کنيد تا بتوانيد مسيرتان را تا چند روز آينده مشخص نماييد.

فال روزانه 31 شهريور متولدين تير ماه
امروز اتفاقات زيادي در زندگي تان مي افتد، اما نه آن قدر زياد که نتوانيد مديريت شان کنيد. خوشبختانه اين قابليت را داريد که هم حواس تان به فرصت هاي هيجان انگيز آينده باشد و هم روي زمان حال تمرکز کنيد. مي توانيد به ايده آل هاي تان درباره ي کار و زندگي فکر کنيد،ا اما به شرط اين که زمان حال را فراموش نکنيد. سعي کنيد با ديدگاه مثبت به اين تجربه نگاه کنيد و بدانيد که اتفاقات امروز روي آينده ي شما تاثير خواهد داشت.

فال روزانه 31 شهريور متولدين مرداد ماه
امروز مي توانيد روي نزديکان تان بسيار تاثير بگذاريد. خوش بيني شما واگيردار است و ديگران را ترغيب مي کند تا مثل شما مثبت انديش باشند. آن قدر اشتياق داريد که ممکن است در افکارتان اغراق کنيد. اما اين همه شور و حرارت ممکن است باعث شود که احساس نا امني کنيد يا حتي در نهايت نا اميد شويد. در برابر اين جريانات ايستادگي نکنيد، بگذاريد انرژي ها مسير طبيعي خودشان را طي کنند تا بهترين نتيجه ي ممکن پيش بيايد.

فال روزانه 31 شهريور متولدين شهريور ماه
احساس مي کنيد که زمان با سرعت در حال گذر است و به شما فرصت نمي دهد که خلاقيت هاي تان را به نمايش بگذاريد. شايد به اين نتيجه برسيد که شور و اشتياق پيشين شما در حال ناپديد شدن است، اما بدانيد که هنوز فرصت داريد و مي توانيد روياهاي تان را ممکن کنيد. بايد زودتر دست به کار شويد و کاري خارق العاده انجام دهيد، به اين ترتيب نگراني هاي تان هم کمتر خواهد شد. اولين قدم به سوي موفقيت اين است که خودتان را باور داشته باشيد.

فال روزانه 31 شهريور متولدين مهر ماه
ديگر روزهاي کار در پشت صحنه به سر آمده و بايد کم کم خودتان را آماده کنيد تا به کانون توجه قدم بگذاريد و به ديگران نشان دهيد که چه کار کرده ايد. اين مرحله ي گذرا به خودي خود اتفاق نمي افتد، بايد خودتان صحنه را به دست بگيريد و به همه نشان دهيد که چه چيزهايي در دست داريد. خجالت نکشيد، اکنون زمان از آن شماست و بايد خودي نشان دهيد و بدرخشيد. وقتي ديگران استعدادهاي شما را ببينند، مي توانند به طرز موثرتري از شما حمايت کنند.

فال روزانه 31 شهريور متولدين آبان ماه
دوست داريد همه چيز را ساده تر بگيريد تا بتوانيد اوقات خوشي را همراه دوستان را بگذرانيد، اما شک داريد. سرشار از انرژي مثبت هستيد و مي توانيد اطرافيان تان را از افسردگي دربياوريد. اما يادتان باشد که با عجله پيش نرويد، بلکه آهسته و پيوسته حرکت کنيد. اگر هوشيارانه عمل کنيد، مي توانيد به تعادل برسيد، يعني هم با دوستان تان ارتباط احساسي برقرار کنيد و هم حواس تان باشد که بيش از حد وارد ماجراهاي شخصي ديگران نشويد.

فال روزانه 31 شهريور متولدين آذر ماه

شايد به خاطر مسائل کاري و غيره سرتان خيلي شلوغ باشد، اما بدانيد اين تلاش هاي شماست که کانون توجه را به سوي تان متمايل کرده است. از اين که تحسين تان مي کنند حس خوبي داريد، اما اکنون بايد از صحنه پايين بياييد و مثل ديگران کار کنيد. بايد بدانيد که قرار نيست چيزي را ثابت کنيد، هر چه زودتر به اين نتيجه برسيد روابط تان هم زودتر بهتر خواهد شد. بگذاريد ديگران هم بدرخشند، اگر همکاران تان مورد توجه قرار بگيرند مثل اين است که شما درخشيده ايد.

فال روزانه 31 شهريور متولدين دي ماه

عادت داريد که خودتان را با دستاوردهاي تان تعريف کنيد. اما اکنون بايد کانون توجه تان را تغيير دهيد و به جاي اين که فقط به فکر اهداف شخصي باشيد به منافع جمع هم توجه کنيد. اگر احساس مي کنيد که يک رابطه اي اين روزها بيش از حد وقت تان را مي گيرد، پس بايد بدانيد که اين يک نشانه ي کهکشاني است و به شما مي گويد که اولويت هاي تان را از نو مشخص کنيد. اگر فشارها زياد شد و نتوانستيد تحمل کنيد دليل نمي شود که اين قضيه را انکار کنيد. اضطراب و نگراني خود را در مسير تعليم به کار بگيريد تا از اين لحظات درس بگيريد.

فال روزانه 31 شهريور متولدين بهمن ماه
اين روزها همه چيز با سرعت اتفاق مي افتد، به همين خاطر حس گلوله اي را داريد که شليک مي شود. اگر آرامش خود را حفظ کنيد مي توانيد از افزايش هيجانات لذت ببريد. به جاي اين که نگران چيزهايي باشيد که ممکن است اشتباه شوند، به فکر بهترين موقعيت ممکن باشيد. سعي کنيد از بالا به قضيه نگاه کنيد. شک و ترديد را کنار بگذاريد و حرکت کنيد.

فال روزانه 31 شهريور متولدين اسفند ماه
امروز ممکن است يک نفر با لبخندي بر لب و يک ماجراي شنيدني به سراغ تان بيايد و باعث شود که در روياهاي او گير بيفتيد. اين اتفاق موجب برقراري ارتباط ميان چندين سياره در طالع شما مي شود و هفتمين خانه يعني خانه ي همراهان را قدرتمند مي سازد. سعي کنيد از انرژي هاي امروز لذت ببريد. بگذاريد که جريانات احساسي مسير طبيعي خودشان را طي کنند و جلوي آن ها را نگيريد. انعطاف پذيري نشان دهيد تا حس و حال بهتري داشته باشيد.



منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟