آخرین اخبار

فال روزانه ( 22 شهريور _ 13 سپتامبر) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه ( 22 شهريور _ 13 سپتامبر)

  بزرگنمايي:

فال روزانه براي شما عزيزان تهيه و ترجمه شده و مي توانيد با خواندن فال مربوط به ماه تولد خود از تصميم کائنات براي شما آگاه شويد!

فال روز 22 شهريور - 13 سپتامبر براي امروز شما

فال روزانه 22 شهريور متولدين فروردين ماه

درست زماني که فکر مي کنيد همه چيز تحت کنترل شماست، ناگهان متوجه خواهيد شد که اين افکار چيزي جز خواب و خيال نيست. همه چيز به جنب و جوش افتاده، انگار در ذهن تان آتش بازي راه انداخته اند. اما اگر سعي کنيد که جلوي نمايش را بگيريد، فقط همه چيز بدتر خواهد شد. بايد به حد و حدود ديگران احترام بگذاريد تا اين شوک کهکشاني به يک تجربه ي دل انگيز تبديل شود.

فال روزانه 22 شهريور متولدين ارديبهشت ماه

برنامه هاي جالبي براي امروزتان داريد که مي خواهيد از آن ها لذت ببريد، اما به نظر مي رسد که فعل و انفعالات کهکشاني چيزهاي ديگري را براي شما رقم زده است. شايد مجبور شويد برنامه هايي را که تدارک ديده بوديد کنار بگذاريد، زيرا آن طور که مي خواستيد پيش نمي روند. ممکن است در ابتدا از اين که نتوانسته ايد طبق برنامه ريزي هاي تان عمل کنيد ناراحت شويد، اما بهتر است خونسردي خود را حفظ کرده و خودتان را به جريان امواج بسپاريد، شايد اين امواج هيجانات جديدي را براي شما به ارمغان بياورند.

فال روزانه 22 شهريور متولدين خرداد ماه

اگر بازيگر يک نمايش هستيد شايد بهتر باشد که کسي ديگري هيجانات شما را روي صحنه کنترل کند، زيرا امروز قرار است چند اتفاق هيجان انگيز براي تان پيش بيايد. فرض کنيد که يک شعبده باز هستيد، امروز مي توانيد توپ ها و بشقاب هاي بيشتري را در هوا به گردش دربياوريد. فقط يادتان باشد که وقتي همه چيز دارد سريع تر از قبل اتفاق مي افتد، آن وقت ديگر نمي توانيد هر وقت دل تان خواست متوقف شويد. بايد همين مسير را ادامه دهيد، حتي اگر مجبور شويد تصميم هاي آني بگيريد.

فال روزانه 22 شهريور متولدين تير ماه

امروز ممکن است کسي سر به سرتان بگذارد و اعصاب تان را به هم بريزد. ممکن است احساس کنيد که به شما حمله شده است، اما بدانيد که اين طور نيست. شايد ديگران بدون قصد حرف هايي بزنند که ناراحت تان کند، اما بدانيد که منظور بدي ندارند، پس به خاطر حساسيت هاي بي مورد حرف آن ها را به دل نگيريد. کمي عقب نشيني کنيد و چند نفس عميق بکشيد. شما نمي توانيد رفتارهاي ديگران را تحت کنترل خودتان درآوريد، اما واکنشي که نشان مي دهيد دست خودتان است.

فال روزانه 22 شهريور متولدين مرداد ماه

امروز مي تواند يک روز سرشار از شادي و سبک سري باشد. مي توانيد فشارهاي احساسي نا آشنايي را در محيط حس کنيد، به همين خاطر تمايل داريد که بال هاي تان را بگسترانيد و به دوردست ها پرواز کنيد تا از ماجراهاي احتمالي دور شويد. شايد ديگران ابتدا مقاومت نشان دهند، اما اگر ببينند که قصدتان پيدا کردن لذت هاست حتماً با شما همراه خواهند شد. اشتياقي که اکنون داريد مقابله ناپذير است.

فال روزانه 22 شهريور متولدين شهريور ماه

امروز بهتر است خودتان را با فعاليت هاي ذهني بي شمار خسته نکنيد. شايد در لحظه به يک درک عميق برسيد. به شما توصيه مي شود که ذره ذره ي اراده اي را که جمع کرده ايد با افکارتان هماهنگ سازيد. بهترين ايده هاي تان را جلوي چشم تان نگه داريد و به ذهن تان اجازه دهيد که ناشناخته ها را جستجو کند، زيرا فردا قرار است با امنيت کامل در دنياي واقعيت ها فرود بياييد.

فال روزانه 22 شهريور متولدين مهر ماه

امروز نمي توانيد از روي نقشه بفهميد که به کجا قرار است برسيد. شايد ديگران امروز نتوانند وظايف روزانه ي شان را مثل هميشه انجام دهند، اما به شما توصيه مي شود که مسير خودتان را برويد و اهداف تان را دنبال کنيد. وقتي در مسير هستيد از هيجاناتي که پيش مي آيد لذت ببريد. اکنون ذهن و فکرتان يک قدم جلوتر از اعمال شماست. پس تا زماني که اين که وضع ادامه دارد نهايت استفاده را ببريد.

فال روزانه 22 شهريور متولدين آبان ماه

ذهن تان بدون محدوديت سرعت دارد پيش مي رود، اما گاهي جايي که انتظارش را نداريد بدون هيچ علامت خطري يک پيچ خطرناک جلوي تان سبز مي شود. البته دليلي هم براي اعلام خطر وجود ندارد، زيرا اکنون اين قابليت را داريد که سريع جهت گيري کنيد و مسيرتان را ادامه دهيد. اما اگر از سرعت تان بکاهيد مي توانيد از مسير بيشتر لذت ببريد و زيبايي هاي راه را تحسين کنيد. خود اين مسير به اندازه ي مقصد نهايي جالب است.

فال روزانه 22 شهريور متولدين آذر ماه

ديگران شما را به عنوان فردي مي شناسند که هميشه ايده هاي جسورانه اي را مطرح مي کند. امروز تصميم داريد که ذهن تان را فقط روي يک کار خاص قرار دهيد و به هيچ وجه حواس تان را با چيزهاي ديگر پرت نکنيد. اما يک حسي به شما مي گويد که انگار همه چيز دارد با سرعتي بيشتر از حد عادي جريان پيدا مي کند. عجيب اين که معني همه ي حرف ها را درک نمي کنيد. به شما توصيه مي شود که ذهن تان را آزاد کنيد، بقيه خودش حل مي شود.

فال روزانه 22 شهريور متولدين دي ماه

امروز ممکن است در همان ابتدا با يک اتفاق غير منتظره مواجه شويد. شايد يک تغيير مسير ناگهاني ديدگاه شما را نسبت به زندگي عوض کند. شايد چيزهايي به ذهن تان خطور کند که پيش از اين هرگز به آن ها فکر نکرده بوديد. اما يادتان باشد همين طور که روز پيش مي رود، شما هم راهي سازنده پيدا کنيد تا همه ي آن چه را که ياد مي گيريد به کار ببنديد. باورهاي گذشته را کنار بگذاريد تا بتوانيد آينده را با آغوش باز بپذيريد.

فال روزانه 22 شهريور متولدين بهمن ماه

جريان هايي به سيستم عصبي شما راه پيدا کرده که باعث شده حس بهتري داشته باشيد و بيشتر از قبل احساس سرزندگي کنيد. به نظر مي رسد که حتي گياهان اطراف تان هم با شما همنوا شده اند. گاهي افکاري تحريک کننده در ذهن تان جرقه مي زند. بهترين راهکاري که اکنون به شما پيشنهاد مي شود اين است که يک کسي را پيدا کنيد که مثل شما فکر مي کند، آن وقت مي توانيد دست در دست هم تا آخر دنيا هم برويد.

فال روزانه 22 شهريور متولدين اسفند ماه

گاهي وقت ها که نمي توانيد مقصودتان را برسانيد تصميم مي گيريد که به روياها و خيالات تان پناه ببريد. يادتان باشد که امروز هر نوع شيوه ي ارتباطي از ارتباط نوشتاري گرفته تا کلامي مورد توجه است و راه گريزي از آن وجود ندارد. شايد در کل تصميم بگيريد که امروز با کسي کاري نداشته باشيد و فقط با خيالات تان زندگي کنيد. اما بد نيست گاهي هم دل به دريا بزنيد و به منظور آرامش ذهن با ديگران هم صحبت شويد و افکارتان را با آن ها در ميان بگذاريد.


تهيه و ترجمه : گروه سرگرمي سيمرغ
 
اختصاصي سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟