آخرین اخبار

طالع بيني سال ميمون سال 1395 فال و شخصيت شناسي

طالع بيني سال ميمون سال 1395

  بزرگنمايي:

طالع بيني سال ميمون 1395

با توجه به اينکه امسال سال ميمون است مشخصات متولدين اين ماه را براي شما در اين پست قرار داده ايم.

ويژگي هاي متولدين سال ميمون

ميمون در ميان نمادهاي ديگر، طبيعتي غير عادي و عجيب دارد. او موجودي بدجنس، موذي، شيطان، گساخ، شوخ طبع و هميشه در حال مسخره بازي است؛ اما شوخي هاي او غير مستقيم و همراه با فريب است.

ميمون موجودي اجتماعي و معاشرتي است و در ظاهر، با همه خوب ارتباط بر قرار مي کند؛ بايد گفت که ايجاد اين رابطه نيز جزئي از حيله هاي او به شمار مي آيد. ميمون در واقع موجودي خود پسند و خودپرست است.ميمون بازيگوش و مردم دار است و هرگاه نظرات منفي اش را درباره ديگران، در پشت محبتي ظاهري مخفي مي کند؛ مهربان به نظر مي رسد. در حقيقت او هيچ کس را قبول ندارد و خود را برتر از همه مي داند و اين نشان مي دهد که موجودي مغرور است. از اينها که بگذريم او روشنفکري است که علاقه فراواني به دانستن دارد. او دوست دارد همه چيز را ببيند و بخواند، همه چيز را براي خود خوب توضيح دهد و هميشه از تازه ترين اخبار روز دنيا آگاه شود.

ميمون با سواد و با فرهنگ است و حافظه اي قوي دارد. او مي تواند در صورت لزوم حتي کوچک ترين جزئيات چيزهايي را که خوانده، ديده و يا شنيده به خاطر بياورد. اين ويژگي، بسيار به او کمک مي کند؛ زيرا ميمون ذهني پريشان دارد و از اين رو، تا حد زيادي متکي به خاطرات خود است.

ميمون خلاق و مبتکر است و با خلاقيت خود مي تواند دشوارترين مسائل را با سرعتي اعجاب انگيز حل کند. اما هر گاه تصميم به انجام کاري مي گيرد، بايد بي درنگ شروع کند در غير اين صورت علاقه خود را از دست مي دهد و بي هيچ کوششي همه چيز را رها مي کند.

ميمون هوش سرشاري دارد و توانايي اش در فريفتن ديگران شگفت انگيز است. او مي تواند با چيره دستي، اژدهاي نيرومند را با آن همه هوش و درايت، فريب دهد. او حتي در برابر جاذبه ببر مقاومت مي کند و او را بي رحمانه مسخره کرده، مي آزارد.

ميمون همانقدر که حيله گر است، سياستمدار و زيرک نيز هست و مي تواند خود را در بدترين موقعيت ها محافظ ت کرده و از بند هر نو گرفتاري برهاند. او خود سر و خود خواه است و اجازه نمي دهد چيزي را به او تحميل کنند. او هميشه حق انتخاب دارد.

او براي همه کاري آمادگي دارد و براي پيشبرد اهدافش دست به هر کاري مي زند. از دروغگويي، دورويي و حقه باري ترسي ندارد و در صورت لزوم شخصيت خود را نيز زير پاي مي گذارد. او تا زماني که صلاح بداند، به اين کار ادامه مي دهد؛ او به ندرت دستش رو مي شود و به دام مي افتد.

بعضي از ميمون ها حتي کار را به دزدي يا دست کم دروغگويي مي کشند. به هر حال، ميمون هر کاري هم بکند، باز هم دلرباست و آن چنان به رموز اين کار آشناست که کسي حريفش نمي شود.

ميمون موجود فرصت طلبي است و بايد هم چنين باشد؛ زيرا بخت با او يار است و فرصت هاي زيادي در اختيارش قرار مي دهد. ميمون به رغم جنبه هاي منفي وجودش مانند دروغگويي، رياکاري، حقه بازي، تکبر و غرور، ناديده گرفتن وجدان و شرافت، به خاطر هوش سرشار و ادراک بالايش مورد پسند همگان است.

ميمون از مهارت، زيرکي و حيله گري خاصي در تجارت برخوردار است، از اين رو شريک بي نظيري در کار محسوب مي شود. او در هر کاري که احتياج به تصميم گيري سريع، ديدباز و کمي وجدان داشته باشد به درد مي خورد. ميمون مي تواند در سياست، صنعت و تجارت به موفقيت دست يابد و در اين ميان، هيچ نکته اي از رموز اين علوم بر او پوشيده نماند. او مي تواند در صورت تحصيل علم، در هر کاري وارد شود، موفق باشد.

اگر دست ميمون را در انجام کار مورد علاقه اش باز بگذارند، بهتر و سريع تر مي تواند به شهرت دست يابد. تنها پرگويي، موفقيت ميمون را تهديد مي کند زيرا با اين کار، به رغم دلربايي و جذابيت ذاتي اش ديگران را از خود خسته و ملول مي کند. با وجود گرفتاري هاي مالي، ميمون مي تواند از موقعيت هاي خوب زندگي اش کاملا لذت ببرد؛ با اين حال، در عشق بخت با او يار نيست و در رابطه با جنس مخالف ضعيف است.

ميمون با داشتن روحيه اي شاد، به سهولت گرفتار عشق مي شود؛ اما به همان آساني نيز از آن خسته شده، به دنبال عشق تازه اي مي رود. متاسفانه او هيچ گاه چيزي را که به دنبالش مي گردد، پيدا نخواهد کرد؛ زيرا شخصيت پايداري ندارد.

ممکن است ميمون احساساتي و لبريز از شور و حرارت باشد اما روح انتقادي و بينش او، به سرعت اين شور و اشتياق را فرو مي نشاند. خوشبختانه او بهتر از هر کس ديگر مي تواند به بدبختي هايش بخندد و به اين ترتيب، خود را از غم و غصه رها سازد.

ميمون، با هر نمادي که ازدواج کند، احتمالا صاحب بچه هاي زيادي خواهد شد. دوران کودکي ميمون با شادي مي گذرد. در جواني غمگين، نااميد و پريشان است و نقشه هايش اغلب به شکست مي انجامد. دوران پيري او با اين که در آرامش مي گذرد؛ اما از تنهايي رنج مي برد. او اغلب دور از خانواده و ناگهاني خواهد مرد.




منبع: melicamp.com




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟