آخرین اخبار

طالع بيني سال 2016: در سال جديد چه اتفاقاتي براي شما رقم مي خورد؟ فال و شخصيت شناسي

طالع بيني سال 2016: در سال جديد چه اتفاقاتي براي شما رقم مي خورد؟

  بزرگنمايي:

طالع بيني سال 2016

سال 2016 براي متولدين هر ماه چگونه خواهد بود؟ سوالي است که با آغاز سال جديد، دوستداران طالع بيني و فال به دنبال جوابي براي آن هستند. اميدواريم سال 2016 براي همه شما عزيزان سالي پر از خوش شانسي و معجزه باشد.

با ما همراه باشيد با طالع بيني سال جديد ميلادي:


طالع بيني سال 2016 براي متولدين فروردين

امسال سال موفقيت شما است به شرط آن که تمام تلاش خود را به کار گيريد و در تصميم گيري محتاط باشيد. انرژي شما نسبت به سالهاي قبل بيشتر شده و هيچ بهانه اي براي تنبلي نداريد. بهار فصل امتحان صبر و تحمل شما است، سعي کنيد توانايي هاي خود را بالا ببريد تا از اين امتحان سر بلند بيرون آييد. به سلامت جسمي خود، به خصوص در اواخر تابستان و اوايل پاييز، توجه بيشتري نشان دهيد. خودتان را بيش از حد درگير کلاس هاي متفرقه و کار نکنيد زيرا سلامت جسمي شما مهمترين سرمايه زندگي تان است. سال 2016 سالي پر از معجزه برايتان خواهد بود.


طالع بيني سال 2016 براي متولدين ارديبهشت

سال 2016 براي شما سالي پر از تغييرات بزرگ است به شرط آن که کمي انعطاف پذيرتر باشيد. در اين سال نگاه ديگران به شما تغيير خواهد کرد و نسبت به قبل مثبت تر خواهد شد، بنابراين سعي کنيد سازگارتر از قبل خود را نشان دهيد.
به خود و علاقمندي هايتان بيشتر توجه کنيد. مسئوليت شادي زندگي شما نه با ديگران بلکه با خودتان است. در ماه مارس و اپريل با افراد جديدي آشنا خواهيد شد که تغييراتي به زندگي تان خواهند داد. شما فرد محبوبي هستيد اما سعي کنيد در برقراري ارتباط با افراد حساسيت بيشتري به خرج دهيد. سلامت خود را نيز در اولويت کارهايتان قرار دهيد.


طالع بيني سال 2016 براي متولدين خرداد

شما در سال 2016 چون ستاره اي خواهيد درخشيد. آيا براي اين موفقيت آماده ايد؟ البته، چرا که نه! براي تصميم گيري عجله نکنيد. اگر به دنبال پيشرفت هستيد، به علاقمندي هايتان توجه بيشتري کنيد و به نداي قلب تان گوش دهيد. ذهن شما پر از سوالات گوناگون است که در اين سال به جواب تمام آنها خواهيد رسيد. ماه مه و سپتامبر برايتان کمي سخت خواهد گذشت اما قادريد راه خود را به خوبي پيدا کنيد و به آنچه مي خواهيد برسيد.
زندگي عاطفي شما نيز رو به بهبود است و از آن رضايت کامل خواهيد داشت، اگر هم مشکلات خانوادگي داشته ايد، تمام شان حل خواهند شد. در ماه نوامبر اتفاقات عاشقانه اي برايتان خواهد افتاد که در ماه دسامبر به اوج خود مي رسند. شانس در اين سال با شماست پس از آن نهايت استفاده را ببريد.


طالع بيني سال 2016 براي متولدين تير

امسال سرتان با خانواده و دوستان تان حسابي گرم خواهد بود اما سعي کنيد افرادي را که خود مي خواهيد و تاثير مثبتي بر شما دارند، به زندگي تان راه دهيد. عشق و عاشقي نيز در چنين سالي به اوج خود مي رسد، شريک زندگي تان دوست دارد به حرف هاي شما گوش دهد و شما را شاد کند، شما نيز او را در اولويت زندگي خود قرار دهيد.
فرصت هاي زيادي براي رشد و پيشرفت وجود دارد که مي توانيد از آنها استفاده کنيد. بهار فصلي پر از هيجان و سورپرايز برايتان خواهد بود. به ديگران اجازه دخالت در کارها را ندهيد و خود به دنبال چهارچوبي ثابت براي زندگي تان باشيد. استرس را از خود دور کنيد، به سلامت جسمي خود اهميت دهيد و از سالي که در پيش داريد، نهايت لذت را ببريد.


طالع بيني سال 2016 براي متولدين مرداد

سعي کنيد به زندگي خود تعادل دهيد. به همان نسبت که کار مي کنيد و سخت کوش هستيد، براي استراحت و گشت و گذار خود نيز وقت بگذاريد. از آنجا که روابط اجتماعي خوبي داريد، ديگران دوست دارند با شما همکاري کنند و پيشنهادهاي کاري خوبي به شما مي شود. در بهار آرامش بيشتري خواهيد داشت بنابراين تمرکز خود را بر مسائل مهم زندگي بگذاريد.
شايد ديگران بخواهيد کنترل امور زندگي شما را به دست گيرند اما اجازه ندهيد، شما از پس زندگي خود به خوبي بر مي آييد پس اعتماد به نفس داشته باشيد. با خودتان مهربان باشيد، از روزمرگي دوري کنيد، به سلامت جسمي تان اهميت بيشتري دهيد، ورزش کنيد و از زمان خود بهترين بهره را ببريد. امسال سال خوبي از نظر مالي برايتان خواهد بود.


طالع بيني سال 2016 براي متولدين شهريور

امسال سال فراواني و ايده هاي جديد است که مي توانيد از آن بهترين استفاده و در محيط کار پيشرفت کنيد. سعي کنيد ارتباط خود را با افراد منطقي گسترش دهيد زيرا ديگران نيز شما را بر اساس دوستان تان قضاوت خواهند کرد. بهار فصل روابط عاشقانه شماست پس از آن لذت ببريد و انرژي لازم را براي کل سال ذخيره کنيد.
در ماه سپتامبر حواستان را جمع کنيد و فرصت هاي کاري که برايتان پيش مي آيد را از دست ندهيد. اوايل ماه دسامبر نيز زماني خوبي است تا در محيط کار بدرخشيد. اگر چه در اوايل سال به عنوان يک نيروي معمولي شروع به کار کرده ايد اما در اواخر سال موقعيت اجتماعي شما بهتر از قبل خواهد شد.


طالع بيني سال 2016 براي متولدين مهر

امسال خوش شانسي به شما روي مي آورد. مهارت و توانايي هايتان افزايش مي يابد و اين موضوع شما را خشنود مي کند. به زودي به آنچه مي خواهيد مي رسيد و آنجا که ديگران دارند براي موفقيت سخت تلاش مي کنند، شما با آرامش کافي کنار مي کشيد و فضا را براي ديگران باز مي کنيد. در ماه اپريل و مه از جانب دوستان تان سورپرايز خواهيد شد.
سعي کنيد روابط خود را افزايش دهيد و دوستان جديدي پيدا کنيد و بيشتر با آنها در تماس باشيد. عشق زندگي خود را نيز، به خصوص در ماههاي مه و ژوئن، فراموش نکنيد. با خلاقيت و ايده هاي جديد مي توانيد راههاي بيشتري را در زندگي خود باز کنيد پس به خود اعتماد کنيد و هدفمند جلو رويد.


طالع بيني سال 2016 براي متولدين آبان

در سال 2016 قادريد تمام سدهاي مقابل خود را بر داريد. با کمي وقت گذاشتن براي خود مي توانيد آنچه قلب تان مي خواهد و آنچه ذهن تان بدان احتياج دارد را به دست آوريد. سعي کنيد نسبت به قبل صبورتر باشيد مطمئنا در سال جديد به جاي از دست دادن دوستان قديمي، دوستان بيشتري پيدا خواهيد کرد و بسياري از مشکلاتي که با آنها دست و پنجه نرم مي کرديد نيز حل خواهند شد.
فصل بهار زماني خوبي براي ساختن هر آنچه مي خواهيد است زيرا استقامت و توانايي هاي شما افزايش مي يابد و منطقي تر از قبل خواهيد شد. سعي کنيد واقع گرا و کمي مهربان تر، به خصوص در اواخر تابستان و اوايل پاييز، باشيد. خانواده و دوستان تان تاثير مثبتي در زندگي تان خواهند داشت. در هر صورت سال پر از اتفاقات خوبي در انتظارتان است.


طالع بيني سال 2016 براي متولدين آذر

با توانايي هايي که در سال جديد به دست مي آوريد، به اهداف تان نزديک تر مي شويد و باري از روي دوش تان برداشته مي شود. سعي کنيد از فرصت هايي که پيش پايتان قرار مي گيرد، بهترين استفاده را بکنيد. شايد در اوايل سال پيشرفت شما کند باشد اما هر چه بيشتر مي گذرد، سرعت آن نيز افزايش مي يابد طوري که در اوايل ماه مه به خوشبختي که مدت ها انتظارش را مي کشيديد، مي رسيد.
جذابيت شما براي اطرافيان تان بيشتر خواهد شد طوري که دوست دارند با شما بيشتر در تماس باشند، شما نيز از همنشيني با آنها فوايد بسياري به دست خواهيد آورد. اگر به دنبال رابطه اي عاشقانه هستيد، امسال به هدف خود مي رسيد. ماه سپتامبر به سلامت جسمي خود اهميت بيشتري دهيد.


طالع بيني سال 2016 براي متولدين دي

با کمي سعي و تلاش قادر خواهيد بود هر آنچه دلتان مي خواهد را به دست آوريد. فرقي نمي کند که موفقيت شما کوچک يا بزرگ باشد، در هر صورت شما در کل سال خشنود و راضي هستيد. سعي کنيد به تمام جنبه هاي زندگي خود، از رابطه عاطفي گرفته تا کاري، عميق تر فکر کنيد.

به زودي به آرامشي که مدت ها انتظارش را مي کشيديد، مي رسيد اما حواستان باشد که تحت هر شرايطي مراقب رفتار خود باشيد زيرا يک حرف يا حرکت کوچک هم مي تواند تاثير بلند مدتي بر زندگي تان بگذارد. اگر مي خواهيد موقعيت اجتماعي شما بهبود يابد بايد در اواخر سال در محيط کار کمي سخت کوش تر باشيد. بيان ايده هاي جديد مي تواند به شما در اين راه ياري رساند.


طالع بيني سال 2016 براي متولدين بهمن

سال 2016 چون ستاره اي در آسمان خواهيد درخشيد. بالاخره پس از مدت ها نتيجه سخت کوشي و تلاش هاي بي وقفه خود را مشاهده خواهيد کرد. ايده هاي جديدي به ذهن تان مي رسد که اگر چه برخي از آنها هنوز سازمان نيافته و مبهم هستند اما با گذشت زمان پخته تر مي شوند و شرايط را براي موفقت شما فراهم مي کنند.
در برنامه ريزي هاي خود احتياط کنيد زيرا يک قدم اشتباه مي تواند شما را به عقب هل دهد. اگر عاقلانه عمل کنيد، خواهيد درخشيد. در تابستان زندگي عاطفي شما به اوج خود مي رسد و آنقدر شما را شاد مي کند که گويا در آسمان ها پرواز مي کنيد. سال 2016 براي شما سال نشستن و استراحت کردن نيست بلکه بايد به دنبال موفقيت خود بدويد.


طالع بيني سال 2016 براي متولدين اسفند

امسال سال همکاري با ديگران است. دامنه دوستانتان افزايش مي يابد طوري که ديگر احساس تنهايي نخواهيد کرد. شرايط مالي تان نيز در فصل بهار بهتر از قبل خواهد شد. اگر مي خواهيد قدم به راهي بگذاريد که تا به حال نرفته ايد، به نداي قلب خود گوش دهيد و از آن کمک بگيريد فقط يادتان باشد که بايد اعتماد به نفس داشته باشد و با شجاعت کافي قدم برداريد.
بر سلامت جسمي خود تمرکز بيشتري بگذاريد تا انرژي لازم براي کارهايتان را به دست آوريد. به زودي به آرامشي که مدت ها به دنبالش بوده ايد، مي رسيد. خودتان را براي اتفاقات خوب در روابط عاطفي تان در ماه مارس آماده کنيد. امسال سالي پر از موفقيت برايتان خواهد بود.




منبع: bartarinha.ir




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟