آخرین اخبار

طالع بيني سال ميمون سال 1395 براي متولدين تمام ماه ها فال و شخصيت شناسي

طالع بيني سال ميمون سال 1395 براي متولدين تمام ماه ها

  بزرگنمايي:

طالع بيني سال ميمون 1395

همه ما دوست داريم بدانيم سالي که پيش رو داريم براي ما چگونه سالي خواهد بود و با هزاران بيم و اميد به آينده مي انديشيم. حالا که زمان زيادي به آغاز سال 1395 هجري شمسي باقي نمانده است بد نيست نگاهي به طالع بيني خودتان بر اساس سال تولدتان بيندازيد و ببينيد در سالي که مي آيد چه چيزهايي در انتظار شما هستند.

البته فراموش نکنيد که تمام اين ها تنها جنبه سرگرمي دارند و تقدير و سرنوشت هرکسي در ابتدا به تقدير الهي و سپس به تلاش و کوششي که خودش مي کند بستگي دارد. خواندن اين مطالب تنها مي تواند به عنوان راهنمايي براي شما عمل کند که به شما بگويد به چه چيزهايي توجه بيشتري داشته باشيد.

نکته : متولدين اسفند هر سالي نشانه سال تولدشان با سال بعدي برابر خواهد بود. به عنوان مثال اگر متولد اسفند 1363 هستيد جزء متولدين سال موش محسوب نمي شويد، بلکه نشانه سال تولد شما گاو است.

طالع بيني سال 95 براي متولدين سال موش (متولدين سال هاي 1339، 1351، 1363، 1375، 1387)

تغييرات اساسي ممکن است در اين سال براي شما صورت بگيرند. در ابتدا ممکن است به نظر بيايد که موانع زيادي در سر راهتان وجود دارند، اما نگران نباشيد، در آخر از پس همه آنها برخواهيد آمد. با افراد مهمي آشنا خواهيد شد که در زمان سختي ها به شما کمک مي کنند، در تماس گرفتن با آنها درنگ نکنيد. با وجود اين که محيط اطرافتان به طور دائم در حال تغيير است، تا زماني که آرامش خود را حفظ کرده و به حرکت ادامه دهيد، طوفان را به راحتي پشت سر خواهيد گذاشت. به نفعتان است که زياد جلب توجه نکنيد ، چرا که ممکن است انرژي هاي منفي ناخواسته را نيز به زندگي خود دعوت کنيد.

الهه عشق امسال زياد با شما يار نيست، به ويژه آنهايي که هنوز مجرد هستند. احتمال اينکه امسال عشق زندگيتان را ببينيد خيلي کم است و حتي اگر به کسي ابراز عشق کنيد احتمال اينکه جواب نه بشنويد زياد خواهد بود. بهتر است با اطمينان و سر حوصله فرد مورد نظرتان را انتخاب کنيد و با دقت در رابطه پيش برويد. براي متاهل ها اوضاع تقريبا ثبات خود را حفظ خواهد کرد. فقط به ياد داشته باشيد که از کاه کوه نسازيد و سر مسائل کوچک با همسرتان بحث نکنيد. تا جاي ممکن سعي کنيد خودتان را به همسرتان نزديک کنيد و صميميتتان را افزايش دهيد.


طالع بيني سال 95 براي متولدين سال گاو (متولدين سال هاي 1340، 1352، 1364، 1376، 1388)

امسال براي متولدين سال گاو سال بينظيري نخواهد بود و در خيلي از زمينه ها ممکن است با مشکل مواجه شويد. اما روحيه خود را حفظ کرده و با دقت تصميم گيري کنيد. امسال را بايد با قدم هاي کوچک ولي با ثبات و پشتکار به راهتان ادامه دهيد. در رابطه با پست هايي که در شبکه هاي اجتماعي مي گذاريد دقت داشته باشيد، زيرا ممکن است براي شما درگيري به همراه داشته باشد. به شرط اين که پايتان را به اندازه گليمتان بلند کنيد و ديد مثبتي داشته باشيد مي توانيد اين سال را بدون مشکل پشت سر بگذاريد.

از لحاظ عشقي ولي بخت با شما يار است و مجردها ممکن است با موردهاي مناسبي براي ازدواج آشنا شوند. ولي خوب از آنجا که ممکن است با چند نفر متفاوت آشنا شويد بهتر است با دقت و مسئوليت در اين زمينه تصميم گيريرو انتخاب کنيد تا هم به خودتان و هم به آنها لطمه اي وارد نشود. متاهل ها ولي بايد دقت بيشتري به خرج دهند و با تمام توان از زندگي مشترک خود نگهداري کنند. با همسرتان در ارتباط باشيد و به او اعتماد داشته باشيد. ممکن است شخص سومي بخواهد وارد رابطه شما شود، ولي با ذکاوت و حفظ اعتماد به همسرتان از پس آن نيز بر مي آييد.


طالع بيني سال 95 براي متولدين سال ببر (متولدين سال هاي 1341، 1353، 1365، 1377، 1389)

امسال يک رويکرد محافظه کارانه براي شما ثبات به همراه خواهد داشت. زياد جاه طلب نباشيد. قدم به قدم جلو برويد و محصول تلاشتان را جمع آوري کنيد. اگر کارها آن طور که مي خواهيد پيش نرفتند به ديد مثبت به آنها نگاه کرده و به عنوان درس و تجربه از آنها ياد کنيد. از غيبت کردن شديدا دوري کنيد، چرا که دعواهاي ناخوشايندي براي شما به همراه خواهد داشت. اگر کسي رازي را با شما در ميان گذاشت، سعي کنيد رازدار باشيد و ذهن خودتان را زياد درگير آن نکنيد.

براي ببرها امسال زندگي عشقي چندان خوشايندي پيش بيني نمي شود. مجردها براي پيدا کردن شريک زندگي خود با مشکل مواجه خواهند بود. متاهل ها بايد توجه داشته باشند که در خوشي و در سختي همراه با همسرشان به عنوان يک زوج حرکت کنند. مشکلات اقتصادي ريشه بسياري از ناآرامي هاي موجود در رابطه زناشويي شما خواهند بود. اجازه ندهيد قسط ها و صورت حساب ها آرامش زندگي شما را به هم بزنند.


طالع بيني سال 95 براي متولدين سال خرگوش يا گربه (متولدين سال هاي 1342، 1366، 1378، 1390)

تمام چيزهاي خوب در راه هستند! ستاره اقبال شما خواهد درخشيد! احساس قدرت و اعتماد به نفس خواهيد کرد و اين احساس منجر به نظم و اراده شما براي رسيدن به هرچيزي که بخواهيد خواهد شد. با اين حال به خاطر داشته باشيد که تحت هر شرايطي با منطق و آرامش رفتار کنيد. تنها با يک ذهن آرام مي توانيد نقشه ها و برنامه هايتان را بدون هيچ مشکلي به مرحله اجرا در آوريد. سعي کنيد در هر دعوايي بي طرف باقي بمانيد و درگير هيچ بحثي نشويد.

مجرد ها موقعيت هاي فراواني خواهند داشت. اگر به کسي علاقه داريد وقتش فرا رسيده است که عشقتان را اعلام کنيد. اگر رفتاري مناسب داشته باشيد توجه خيلي ها را به خود جلب خواهيد کرد. متاهل ها اگر به رابطه خود رسيدگي کنند و هيچ مناسبتي از جمله تولد و سالگرد ازدواج را فراموش نکنند، سالي شيرين و آرام پيش رو خواهند داشت.


طالع بيني سال 95 براي متولدين سال اژدها ( 1343، 1355، 1367، 1379، 1391)

سالي نسبتا خوشايند و با ثبات را پيش رو داريد. بهتر است در هر زمينه اي محتاطانه قدم برداريد تا مبادا از لحاظ قانوني در مخمصه بيفتيد. فرصت ها به آساني به دست نمي آيند اما فرشته هاي نگهبان شما هنگام بروز هر مشکلي آن را به فرصت تبديل خواهند کرد. کليد موفقيت شما در امسال حفظ اعتماد به نفس بالا و اراده، و به تعويق نينداختن کارها و دوري از تنبلي خواهد بود. با حفظ موقعيت فعلي خود به جايي نخواهيد رسيد، بايد تلاشتان را بيشتر کنيد.

اژدهاي عزيز، زندگي عاطفي خيلي خوبي در سال آينده در انتظار شما نخواهد بود. شانس آشنايي شما با عشق آيندهتان خيلي زياد نيست و در ابراز عشق به کسي که دوستش داريد نيز چندان موفق نخواهيد بود. بهتر است وضعيت فعلي خود را حفظ کنيد و شانس آينده خود را به خطر نيندازيد. به خودتان وقت بدهيد. اژدهاي متاهل زندگي زناشويي خود را بسيار يکنواخت و کسل کننده خواهد يافت. براي مبارزه با اين مشکل وقت بيشتري با خانواده و دوستان بگذرانيد. مواظب باشيد مبادا براي فرار از اين رکود راهي را انتخاب کنيد که به ترکستان ختم شود!


طالع بيني سال 95 براي متولدين سال مار ( متولدين سال هاي 1345، 1357، 1368، 1380، 1392)

خودتان را براي يک سال پرکار آماده کنيد. امسال سالي غير قابل پيش بيني و پرمشغله براي شما خواهد بود. اگر زياد در خانه بمانيد و زياد منزلتان را ترک نکنيد به احتمال زياد موقعيت هاي خوب فراواني را ازدست خواهيد داد. با اين حال بايد دقت داشته باشيد مه همراه با فرصت ها ريسک نيز به سراغتان مي آيد، پس بهتر است با کساني که آشنا مي شويد محتاطانه و سنجيده رفتار کنيد. چنانچه کارها آنطور که برنامه ريزي کرده ايد پيش نرفتند احساس خستگي و دلسردي نکنيد، ولي مواظب باشيد که در اين راه بيش از تواناييتان خودتان را خسته نکنيد و استراحت کنيد و به سلامتي خود آسيبي نرسانيد. بهتر است امسال از ورزش هاي آبي دوري کنيد.

براي مجردها نه تنها شانس پيدا کردن زوج مناسب کم است، بلکه حتي اگر کسي را نيز پيدا کنند تنها به رابطه اي کوتاه مدت ختم خواهد شد. اما مطمئن باشيد که امسال از مجردي خود لذت خواهيد برد. متاهل ها نيز ممکن است به علت بي اعتمادي با مشکلاتي مواجه شوند. با اين حال چنانچه با نگرش مثبت پيش برويد و احساسات يکديگر را در نظر بگيريد همه چيز رو به راه خواهد بود. احساساتتان را کنترل کنيد و حرف هايي نزنيد که بعدا از گفتن آنها پشيمان شويد. بخشنده باشيد.


طالع بيني سال 95 براي متولدينسال اسب (متولدين سال هاي 1345، 1357، 1369، 1381،1393)

از اين بهتر نمي شود! سالي پر بار و پر از نعمت! شانس خوب به شما رو آورده است و در زندگي کاري و عاطفي خود بسيار موفق خواهيد بود. کوشا و شجاع باشيد، با تلاش کافي هيچ چيز براي شما غير ممکن نخواهد بود. هرچند از لحاظ مالي درآمدي هنگفت نخواهيد داشت، ولي کارها همانطور که انتظارش را داشتيد پيش خواهند رفت. به ياد داشته باشيد که ورزش را براي حفظ سلامتيتان حتما در برنامه کاري خود قرار دهيد.

دوران تنهايي شما به پايان رسيده است. الهه عشق همراه با شماست و با فردي مناسب آشنا خواهيد شد. از بيان احساسات خود واهمه اي نداشته باشيد و پيش برويد. متاهل ها نيز همراه با شريک زندگي خود به سوي هدفي مشترک گام برخواهند داشت و رابطه خود را به سطح جديدي خواهند رساند و در عشقي شيرين غرق خواهند شد. فقط يادتان باشد به جاي غرغر کردن و رئيس بازي در آوردن، از دعواهاي الکي دوري کنيد.


طالع بيني سال 95 براي متولدين سال بز ( 1346، 1358، 1370، 1382، 1394)

بر خلاف باور عمومي، يکي شدن سال تولدتان با سالي که در آن هستيم لزوما به اين معنا نيست که اوضاع به کام شما خواهد بود. متولدين سال بز امسال با برخي مشکلات و موانع روبرو خواهند بود و ممکن است ناراحتي هايي داشته باشند. حتي با بيشتر کردن تلاشتان ممکن ست چيزها به آن خوبي که فکر مي کرديد پيش نروند. با اين حال نبايد تسليم شويد. تمام اين مشکلات موقتي هستند و با اين فکر پيش برويد که در طول امسال خودتان را براي سالي سرشار از خوبي ها آماده مي کنيد.

متاسفانه بايد بگوييم در زندگي عاطفي نيز امسال چيز زيادي براي شما به همراه نخواهد داشت. مجردها شانس زيادي براي آشنايي با کسي که دوستش داشته باشند نخواهند داشت. حتي ممکن است کسي که در قلب خود دوستش داريد و از عشق شما بيخبر است با شخص ديگري ازدواج کند. متاهل ها هم بهتر است توجه داشته باشند که مبادا دوست هايشان رابطه زناشويي آنها را به خطر بيندازند. متاهلين سال بز ممکن است احساس کنند که رابطه شان يکنواخت شده است، براي اين که با اين مشکل مواجه نشويد کمي هيجان به رابطه تان بدهيد.


طالع بيني سال 95 برايمتولدينسال ميمون (متولدين سال هاي 1335، 1347، 1359، 1371، 1382، 1395)

امسال براي شما سالي پرمشغله اما ثمربخش خواهد بود. برنامه شلوغي خواهيد داشت، اما اين شلوغي از سرعت شما کم نخواهد کرد. برعکس، هرچه بيشتر کار مي کنيد انرژي بيشتري هم مي گيريد. اين فوران انرژي از لحاظ شغلي براي شما بسيار خوب خواهد بود، اما بايد به ياد باشيد که نسبت به کساني که دوست داريد اهمال نکنيد. بايد زمان بيشتري را با خانواده ودوستانتان بگذرانيد و به آنها اهميت بدهيد، چرا که آنها هستند که زمينه مساعد براي فعاليت شما را فراهم کرده و حمايتتان مي کنند و در زمان سختي ها و مشکلات در کنارتان هستند. هرچقدر هم که سرتان شلوغ باشد براي زندگي خصوصيتان بايد وقت بگذاريد.

مجردها زندگي اجتماعي پر از شور و هيجان خواهند داشت و افراد زيادي را در اطراف خودشان خواهند ديد. ولي همين مسئله باعث سردرگمي و عدم توانايي در تصميم گيري براي آنها خواهد شد. آنهايي که نامزد هستند به راحتي مي توانند اقدام به ازدواج کنند. متاهل ها ممکن است احساس کنند که توسط همسرشان ناديده گرفته مي شوند. براي زندگي مشترکتان وقت بگذاريد و علاقه و توجه بيشتري نشان دهيد.


طالع بيني سال 95 برايمتولدين سال خروس (متولدين سال هاي 1336، 1348، 1360، 1372، 1384)

سالي پر بار و همراه با آرامش در انتظار شماست. هم از لحاظ کاري و هم از لحاظ عاطفي خيالتان راحت باشد، چرا که در ناحيه امن به سر خواهيد برد. حتي وقتي تلاش زيادي نمي کنيد و همان جايي که هستيد مي ايستيد هم اوضاع به بهتر شدن ادامه خواهد داد. در اين سال به دور دنيا سفر کنيد. سفر همراه با خانواده تان رابطه شما با آنها را بهتر خواهد کرد.

در جستجوي زوج خود بسيار خوش شانس خواهيد بود. تنها چيزي که ممکن است مانع شما بشود منفعل بودن شماست. تنها کافي است قدم پيش بگذاريد! خروس هاي متاهل سال يک نواختي خواهند داشت. اما اگر همسرتان به يکي از دوست هايش زياد وابسته شده است احتياط کنيد، چرا که ممکن است شخص سوم در رابطه شما دخالت کرده و مشکل ايجاد کند. سعي کنيد به رابطه تان شور و هيجان بدهيد. يک سفر رمانتيک انتخاب خيلي خوبي خواهد بود.


طالع بيني سال 95 برايمتولدين سال سگ ( متولدين سال هاي 1337، 1349، 1361، 1373، 1385)

سال نو ممکن است براي شما مشکلات غير منتظره اي به همراه بياورد، اما بايد خونسردي خودتان را حفظ کنيد و با آرامش از پس اين مشکلات بربياييد. در واقع، تا زماني که محتاط و صادق باشيد، انرژي هاي منفي زياد قادر به تحت تاثير قرار دادن شما نخواهند بود. از لحاظ کاري، امسال نبايد وارد کارهايي بشويد که در حوزه تخصص شما نيستند، در غير اين صورت ممکن است به سادگي گول بخوريد. به شرط اين که نگرش مثبت خود را حفظ کنيد امسال براي شما بهتر از آنچه که فکرش را مي کنيد خواهد بود.

آنهايي که هنوز مجرد هستند خسته از جست و جو به دنبال عشق حقيقي به نظر مي رسند. خيالتان راحت باشد، چرا که عشق امسال درب خانه قلب شما را خواهد زد. متاهل ها ممکن است مجبور شوند مدتي دور از هم باشند، ولي با ديد مثبت و تلاش دوجانبه همه چيز در پايان کار رو به راه خواهد بود.


طالع بيني سال 95 براي متولدينسال خوک ( متولدين سال هاي 1338، 1350، 1362، 1374، 1386)

دنيا به کام شما است، تمامي روياهايتان به حقيقت مي پيوندند. با وجود اينکه امسال سال بز است، اين خوک ها هستند که تمامي بخت و اقبال نصيبشان شده است. با کمترين تلاش، بيشترين نتيجه را به دست خواهيد آورد. از لحاظ کاري اوضاع رو به راه خواهد بود و از برخي سرمايه گذاري هاي کوچکي که کرده ايد سودهاي کلان به دست خواهيد آورد. با اين حال توجه داشته باشيد که اين خوش شانسي در مورد آرزوهاي غيرمنطقي کمکي به شما نخواهد کرد. همچنين در نظر داشته باشيد که از اين اقبال خود براي کمک به ديگران نيز استفاده کنيد، و مطمئن باشيد که نيکي شما به خودتان باز خواهد گشت.

از لحاظ عاطفي مجردان متولد سال خوک هرچند با موردهاي فراواني مواجه مي شوند، ولي اين فراواني انتخاب ها ممکن است آنها را به انتخاب اشتباه بکشاند. هميشه در نظر داشته باشيد که پيش از اقدام به هرکاري تمام جوانب را بسنجيد تا مبادا درگير چالش هاي غير ضروري بشويد. متاهل ها حواسشان را جمع کنند که رابطه شان تحت تاثير حسادت، سوءتفاهم و پيش داوري قرار نگيرد. زمان و توجه زيادي را صرف شريک زندگي خود بکنيد و به او اطمينان بدهيد که قلب شما تنها به او تعلق دارد.




منبع: taghvim95.ir




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟