آخرین اخبار

فال روزانه شنبه 5 دي 1394 فال و شخصيت شناسي

فال روزانه شنبه 5 دي 1394

  بزرگنمايي:

فال روز 5 دي - 26 دسامبر براي امروز شما

فال روزانه 5 دي متولدين فروردين ماه

شما تاكنون با يكي از دوستا‌ن تان در مسيري همراه و همگام بوديد اما به نظر مي‌رسد اين روزها دوست شما راه جديدي براي خود برگزيده است. اگرچه ممكن است شما به خود اين اجازه را بدهيد كه از نقشه‌هاي خود براي لحظاتي چشم بپوشيد، اما اين مي‌تواند ناشناخته باقي بماند. اين مهم نيست كه اين كشش و جذابيت به كجا منجر خواهد شد(يا اينكه اصلا به نتيجه‌اي نرسد)، امروز را به خودتان خوش بگذرانيد و شادماني و سبكباري را چاشني زندگي خود كنيد.

فال روزانه 5 دي متولدين ارديبهشت ماه

شما ممكن است امروز با فعاليت‌هاي غير منتظره‌اي مواجه شويد، سعي كنيد‌ آنقدر انعطاف پذير نباشيد كه بخواهيد پاسخ همه اطرافيان تان را بدهيد. انگيزه‌هاي شما تغييري را در برنامه‌هاي شما ايجاد مي‌كند قبل از اينكه حتي بدانيد چه چيزي انتظار شما را مي‌كشد. تازماني كه تمام داستان را نشنيده‌ايد واكنشي نشان ندهيد و بعد از آن از راه خود براي پيدا كردن هدف خود منحرف شويد، حتي اگر بواسطه بيان ايده‌هاي تان هيجان زده شويد. هميشه كار مثبت ديگران را تاييد كرده و او را تشويق كنيد و مطمئن باشيد او خوشحال خواهد شد،‌ بجاي اينكه مدام او را مورد انتقاد قرار دهيد.

فال روزانه 5 دي متولدين خرداد ماه

اگر به نظر تان مي‌رسد روز شما تحت كنترل تان است، انرژي خود را براي تغيير اتفاقات روزمره هدر ندهيد. شما ممكن است اعتقاد داشته باشيد كه آن چيزي كه برايتان در راه است به بهترين وجه براي شما مقدر خواهد شد.اما شما بيش از آنچه كه فكرش را بكنيد با موقعيت خود سازگار هستيد. پس اجازه ندهيد كه احساس نارضايتي و ناامني در مورد مسائل روزمره باعث شود كه شما احساس بدي داشته باشيد. در نهايت، اگر بر حوادث و اتفاقات غلبه كنيد خوشي و شادماني را تجربه خواهيد كرد پس براي تغيير دادن مسير خود بيهوده تلاش نكنيد چرا كه شما توانايي ادامه اين مسير را به راحتي داريد.

فال روزانه 5 دي متولدين تير ماه

در اين روزهاي تعطيل ممكن است برايتان كمي‌ درگيري و اختلاف بوجود آيد چرا كه كسي كه همواره براي تان دردسر ايجاد مي‌كرد اين روزها دوباره سر راه شما قرار مي‌گيرد و به نظر مي‌رسد كه برايتان مشكل ساز خواهد شد. اما اين قضيه واقعا اتفاق نخواهد افتاد چرا كه امتحاني بيش نيست. وظيفه خود را براي حل اين بحران انجام دهيد ، حتي اگر نمي‌خواهيد كه احساسات خود را براي ديگري بيان كنيد. چرا به كسي نمي‌گوييد كه واكنشي كه در قبال يكي از دوستان يا اعضاي خانواده تان نشان داده‌ايد به چه علت بوده كه اين مي‌تواند موضوع را تا حدي روشن و قابل درك كند.

فال روزانه 5 دي متولدين مرداد ماه

با وجود اينكه احساسات مشتاقانه‌اي اكنون حول شما مي‌چرخند اما شما نمي‌خواهيد بفهميد كه آنها چيستند و همين باعث مي‌شود كه نتوانيد در مسير شاد و موفقي قدم برداريد. اگر بخواهيد اين كار را براي مدت طولاني انجام دهيد برايتان مشكل ساز خواهد شد، اما اين مي‌تواند دقيقا همان راهي باشد كه لازم است شما و خانواده‌تان انتخاب كنيد تا از حوادث ناراحت كننده روز غافل شويد.

فال روزانه 5 دي متولدين شهريور ماه

مهم نيست كه امروز چقدر سخت كار كرده‌ايد تا روزتان را به روزي كامل و عالي تبديل كنيد، مسئله‌اي پيش مي‌آيد كه به نظر نادرست مي‌رسد و شما را از راه‌تان منحرف مي‌كند. احتمالا بايد در قبال شخصيتي كه امروز از خود نشان داديد تا امروز را به روزي عالي تبديل كنيد جوابگو باشيد. به جاي اينكه روي چيزهايي تمركز كنيد كه بسيار كم اهميت و جزيي به نظر مي‌رسند، درست اين است كه وارد كار شويد و آن را انجام دهيد تا اينكه در انجام آن تعلل كنيد. شايد برنامه ريزي‌هاي پيشرفته شما باعث شود تا از اتفاقاتي كه امروز برايتان افتاده احساس رضايت كنيد به اين خاطر كه مي‌دانيد شما كاري را انجام داديد كه مي‌توانستيد!

فال روزانه 5 دي متولدين مهر ماه

اين درست نيست كه شما كاري را بيشتر از توان خود انجام دهيد فقط به خاطر اينكه ديگران احساس راحتي كنند و از تعطيلات خود لذت ببرند. به ياد داشته بشايد كه امسال مي‌تواند سال متفاوتي براي شما باشد؛‌ شما مي‌توانيد صاحبخانه بسيار خوبي باشيد و در عين حال به فكر نيازهاي خود نيز باشيد.

فال روزانه 5 دي متولدين آبان ماه

اگر احساس مي‌كنيد كه در اين تعطيلات چيزي را كم داريد،‌ ممكن است بخواهيد بيش از حد جبران آن كمبود را بكنيد و در انجام آن اغراق كنيد. اما اين كار زياد مفيد نيست و باعث هم نمي‌شود كسي احساس بهتري داشته باشد. اين فقط به خاطر اين است كه بر احساس گناه خود سرپوش بگذاريد. به جاي اينكه وانمود كنيد كه هر چيزي مانند سال قبل است، دليل اين تفاوت را بفهميد. دانستن و پذيرفتن حقيقت بهترين كاري است كه همه مي‌توانند انجام دهند.

فال روزانه 5 دي متولدين آذر ماه

اخلاق و روحيات شما امروز برخلاف روزهاي ديگر است و اگر بخواهيد تلاش كنيد كه از بروز احساسات تان جلوگيري كنيد ممكن است اين اوضاع را بدتر هم بكند. شما مي‌توانيد بگوييد كه تغييرات شديد در پيش است،‌ اما مي‌دانيد كه الان نمي‌خواهيد با آن روبرو شويد. انكار كردن براي روزهاي معدودي مي‌تواند چاره ساز باشد اما در دراز مدت نمي‌توانيد خود را گول بزنيد چرا كه نمي‌توان از تغييرات پيش رو اجتناب كرد.

فال روزانه 5 دي متولدين دي ماه

خيال بافي‌هاي شما ممكن است امروز گردشي پرماجرا براي‌تان به ارمغان آورده و باعث شوند كه دراين گردش كلي تفريح كنيد اما اين نبايد باعث شود كه آنها را درست و واقعي بپنداريد. مشكل شما اين است كه اگر زيادي در تصورات خود غرق شويد كه احساس كنيد اين تقدير شماست و ممكن است هر چيزي كه جلوي چشمان شماست را تغيير دهد. مواظب باشيد، اين روي ديگري از خيالات و تصورات شماست. به واقعيت بازگرديد و آنگاه مي‌توانيد از چيزي كه درست و واقعي است لذت ببريد نه آن چيزي كه وجود خارجي ندارد.

فال روزانه 5 دي متولدين بهمن ماه

اگر بخواهيد مدام به اين فكر كنيد كه اتفاق بدي در حال وقوع است و هر لحظه ممكن است رخ دهد، نمي‌توانيد آرام باشيد. اين چيزي است كه گردش ماه به اورانوس ناپايدار به شما مي‌گويد. اين اتفاق زودگذر نيست؛ مسئه ترس شما از تغيير و ناپايداري است. اگر زيادي بخواهيد به خيالات و تصورات خود بچسبيد، آنها شكننده شده، زير فشار ترك بر مي‌دارند. اما گر اجازه دهيد كه جريان داشته و در حال جذر و مد باشند،‌ با تغييرات بيروني كاهش يافته و در كارتان انرژي تازه‌اي خواهيد گرفت.

فال روزانه 5 دي متولدين اسفند ماه

اگر چه ممكن است احساس كنيد به آخرين اهداف و درجه‌هاي واقعيت چسبيده‌ايد،‌ اما روياهايتان ممكن است رشد كنند و به طور موقت بر شما غلبه كنند. يك تصور زيبا براي خود ايجاد كنيد- عاشقانه يا معنوي- مي‌تواند تجربه اي نشاط آور و لذت بخش باشد. اما شما بايد راهي براي غلبه بر ترس‌تان از پيش رفتن و جلو رفتن در مسيري جديد پيدا كنيد. نگران نباشيد؛ حتي در درياي خيالات‌تان غرق شديد مطمئن باشيد به زودي به ساحل نجات دست خواهيد يافت.



منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟