آخرین اخبار

فال روزانه سه شنبه 1 دي 1394 فال و شخصيت شناسي

فال روزانه سه شنبه 1 دي 1394

  بزرگنمايي:

فال روز 1 دي - 22 دسامبر براي امروز شما

فال روزانه 1 دي متولدين فروردين ماه

نقشي كه شما در جهان بيروني داريد باعث مي‌شود در طي ماه آينده بيشترين تمركز خود را روي كار و وظيفه تان بگذاريد چرا كه خورشيد وارد دهمين خانه مسير شغلي شما مي‌شود. اما شايد شما مايل نباشيد كه آزادي خود را از دست بدهيد، حتي اگر بدانيد كه در قبال اين كار موفقيت را به دست مي‌آوريد. در نهايت، شما مسئوليت خود را بر مستقل بودن ترجيح مي‌دهيد، حتي اگر از تصميم خود راضي و خشنود نباشيد. دلخور و عصباني ماندن شما فقط مشكلات را بيشتر مي‌كند. حتي اگر احساسات منفي خود را بيان كرده و اجازه دهيد كه اين احساس در شما باقي بماند، بعدا مجبور خواهيد شد كه اين نفرت و آزردگي را در خود از بين ببريد.

فال روزانه 1 دي متولدين ارديبهشت ماه

سياره حاكم شما يعني ونوس، تحت استرس و فشار است از اينكه شما كارهاي بسياري براي انجام دادن داريد‌ و اين مي‌تواند مانع لذت بردن شما از اين تعطيلات شود چرا كه شما بايد انرژي لازم را براي رويارويي با كارهاي بي شماري كه در هفته آينده خواهيد داشت بدست آوريد.اگر چه ممكن است اهداف شما در مسير شما و درست جلوي رويتان قرار داشته باشند، ‌اما به نظر نمي‌آيد كه رسيدن به آنها كار آساني باشد. اگر احساسات ناگفته شما روي هم انباشته شده، مي‌تواند موقعيت و حالت خوشي را در شما تبديل به نارضايتي و نگراني كند. وقت را هدر ندهيد ؛‌همين الان براي حل كردن مشكلي كه خودتان مسبب گره خورده شدنش بوديد اقدام كنيد!

فال روزانه 1 دي متولدين خرداد ماه

احساسات شما امروز عميق‌تر و شديدتر از هميشه شده و باعث مي‌شود احساس ناراحتي و نارضايتي كنيد. حرارت خورشيد در هشتمين خانه شما يعني "ديگران" باعث مي‌شود كه ديگران بتوانند بوسيله همجواري با پلوتون خودرأي روي ضمير ناخودآگاه شما تاثير بگذارند. شما فرصتي براي اشتباه نداريد، پس قبل از اينكه بخواهيد برنامه و پروژه جديد را آغاز كنيد خوب به آن فكر كنيد تا وسط كار مجبور نشويد آن را رها كنيد.

فال روزانه 1 دي متولدين تير ماه

اگر چه ماه رمانتيك شما بهتان يادآوري مي‌كند كه چقدر از احساسات تان تحت كنترل هستند و چه كار بايد بكنيد،اما ممكن است شما توانايي تغيير اوضاع كنوني را نداشته باشيد. شما بايد سعي كنيد كه در لحظه اول هر دو جنبه قضايا را ببينيد، اما اين را هم در نظر داشته باشيد كه بايد در نهايت يكي از آنها را انتخاب كنيد. اما در برابر احساسات‌تان تسليم نشويد. به نداي درونتان گوش كنيد، اما از اين مطمئن شويد كه نقشه شما نتيجه منطقي و درستي دارد.‌

فال روزانه 1 دي متولدين مرداد ماه

حتي اگر فكر كنيد كه دنياي شما در حال آرام شدن و سر و سامان گرفتن است، اما مي‌دانيد كه هنوز كارهاي زيادي داريد كه بايد در طي ماه آينده انجام دهيد. ممكن است احساس كنيد كه يك ماجراجويي عالي براي شما مي‌تواند تسكيني براي كارسخت و جزييات بي پايان باشد. فراواني كار شما مي‌تواند مقداري برايتان خسته كننده باشد، اما بهتر است كه در مقطعي از زمان كار خود را سر فرصت انجام دهيد نه اينكه براي رسيدن به خط پايان عجله كنيد!

فال روزانه 1 دي متولدين شهريور ماه

شما قادر هستيد كه بدون اينكه از ديگران تاثير منفي بگيريد يك تغيير اساسي و بزرگ را در زندگي تان ايجاد كنيد. ابراز وجود به شما اجازه مي‌دهد كه استعدادهاي دروني خود را بشناسيد و و آنچه از احساسات‌تان كه مجال مي‌يابند كه بيان شوند را با ديگران تقسيم كنيد‌ و اين مهم نيست كه چقدركار پيچيده و دشواري است. با اين وجود، شما مايل به اين نيستيد كه روز تعطيل خود را با يك روز كاري معامله كنيد. آنچه را اكنون واقعا ضروري است انجام دهيد بدون اينكه نياز باشد روش تعطيلي خود را بهم بزنيد. برنامه ريزي و فكر كردن به آنچه كه مي‌خواهيد انجام دهيد بهتر از اين است كه كاري را بدون اينكه به عواقب آن فكر كنيد شروع كنيد.

فال روزانه 1 دي متولدين مهر ماه

سياره حاكم شما ونوس عاشق است و امروز از اينكه با سياره تيره و كدر پلوتون در تماس است زياد راضي به نظر نمي‌رسد. شما گونه روشن تر و زيباتر پلوتون را ترجيح مي‌دهيد. هرچقدر قلب شما بيشتر فرصت بازيگوشي داشته باشد، بيشتر احساسات شما ناآرام مي‌شود. نخواهيد كه همه چيز را كنترل كنيد. در عوض،‌ سعي كنيد و جدي باشيد و تصميم بگيريد كه در آينده چه كار بكنيد.

فال روزانه 1 دي متولدين آبان ماه

ممكن است امروز در مسيرتان به يك دوراهي مهم برخورد كنيد، كه حتي نقشه هم نتواند به شما كمك كند كه بايد چه راهي را برويد. به طور معمول، اين مي‌تواند جريان تصميم گيري شما را كمي ‌پيچيده و سخت كند. اما هنوز،‌ ونوس رمانتيك مِيل وافر پلوتن را به سلطه تحريك مي‌كند، ‌كه مي‌تواند يه رابطه زيبا و شيرين را به ميدان جنگي براي دو طرف تبديل كند. پس بهتر است اين فرصت بدست آمده را جدي بگيريد و يك رمان ترسناك بخوانيد يا اينكه خودتان يكي بنويسيد.

فال روزانه 1 دي متولدين آذر ماه

امروز براي شما شرايط تازه‌اي بوجود مي‌آيد و شما ناگهان تصميم مي‌گيريد كه بلاخره برنامه ريزي كنيد و شروع به كار كنيد. روش‌هاي كناره گيري و دوري شما ممكن است تا الان نتيجه داده و موفقيت آميز بوده، اما شرايط بسرعت تغيير كرده و ممكن است شما مجبور باشيد كه تمام تمركز خود را روي اين تصميم بگذاريد كه "چگونه ميتوانم كاري را كه شروع كرده‌ام را به خوبي به پايان برسانم؟" آهسته پيش برويد و بنيادي ايجاد كنيد كه به اندازه كافي مستحكم باشد كه تا آخرين زمان همين جور باقي بماند.

فال روزانه 1 دي متولدين دي ماه

زندگي شما اين روزها بيشتر از خورشيد انرژي خواهد گرفت چرا كه خورشيد تابان وارد اولين خانه از شخصيت شما شده است و باعث مي‌شود كه احساسات قلبي‌تان را بيان كنيد. ديگران ممكن است بر سرسختي بي پايان شما غلبه كنند، اما شما فقط مي‌خواهيد كه اوضاع را درست كنيد. ممكن است شما احساس رقيبي را داشته باشيد كه از جنگ جان سالم بدر برده است. اما دوست نداريد كه اشتباهي كنيد كه شما را از مسير و هدف خود دور كند. راهي پيدا كنيد كه در كشمكش و درگيري فائق آييد تا بتوانيد در بازي برنده باشيد.

فال روزانه 1 دي متولدين بهمن ماه

شما مي‌خواهيد كاري كنيد تا از گِرِهي كه مي‌دانيد در آينده در زندگي تان خواهد افتاد پيشگيري كنيد. اما هنوز خيلي چيزها هست كه بايد آنها را به خوبي راست و ريست كنيد قبل از اينكه به خودتان اجازه ابراز هيجان دهيد. شما تصميمات بزرگي براي آينده داريد همانطور كه خورشيد وارد دوازدهمين خانه قسمت شما در ماه بعد شده است. به دقت انتخاب كنيد، ‌به خاطر اينكه تصميم آخر شما تاثير بزرگي بر زندگي تان خواهد داشت.

فال روزانه 1 دي متولدين اسفند ماه

اگر چه ممكن است شما مايل باشيد كه با دوستان تان امروز تعامل دوطرفه داشته باشيد، احتمالا از اين روابط اجتماعي زود خسته خواهيد شد چرا كه به كار واقعي شما لطمه مي‌زند. شما بايد اكنون به تصوري كه در ذهن خود از زندگي داشتيد فكر كنيد و براي رسيدن به آن برنامه ريزي كنيد و نگاه و چشم انداز زيبا و جادويي در تاريكي براي خود ايجاد كنيد. گفتن يك داستان درباره سفر احساسي خود مي‌تواند براي ديگران انگيزه‌اي باشد تا بتوانند بر ترس خود غلبه كرده و عشق را انتخاب كنند.



منبع: سيمرغ




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟