آخرین اخبار

فال روزانه يکشنبه 29 آذر 1394 فال و شخصيت شناسي

فال روزانه يکشنبه 29 آذر 1394

  بزرگنمايي:

فال روز 29 آذر - 20 دسامبر براي امروز شما

فال روزانه 29 آذر متولدين فروردين ماه

شما امروز مشتاق هستيد تحت هر شرايطي كه باشد پاشنه كفش تان را بكشيد و كار كاملا خارق العاده اي انجام دهيد، اما زياد هم مايل نيستيد كه از زمينه اصلي كه تا به حال در آن كار مي كرديد غافل شويد. شما تا به حال از كارهاي ناتمامتان عقب نگه داشته شده بوديد و قادر نبوديد كه وظايف خود را كامل كنيد. اجازه ندهيد كه سرخوردگي بر شما غلبه كند. عصباني شدن چاره كار شما نيست و شما يا هيچ كس ديگري را خوشحال تر نمي كند.

فال روزانه 29 آذر متولدين ارديبهشت ماه

شما با اقتدار مي گوييد كه مايل هستيد با وجود همه محدوديت هايي كه اخيرا براي شما ايجاد شده اند كار كنيد. شما مي دانيد كه پيروي از قوانين كار خوبي است،‌ اما به نظر مي رسد دست خودتان نيست اگر گاهي اوقات آنها را ناديده مي گيريد. ممكن است احساس كنيد كه محدوديت ها دست شما را بسته اند و دوست داريد كه آنها را به كناري پرتاب كنيد. اما امروز زياد تلاش نكنيد و موقعيت ها را خراب نكنيد شايد آنها به آن بدي كه فكر مي كنيد نباشند.

فال روزانه 29 آذر متولدين خرداد ماه

شما امروز كارهاي شخصي زيادي داريد، حتي اگر كارهاي ديگري هم داشته باشيد اولويت با مسائل شخصي تان است. اگر در محل كار هم به شما مرخصي بدهند ولي شما مايل نيستيد كه آن روز را به استراحت بپردازيد و دوست داريد كه وظايف خود را در قبال خانواده تان انجام دهيد. وقت تان را براي گول زدن رئيس يا شريك تان تلف نكنيد. به جاي اينكه براي رسيدن به منافع شخصي خود زرنگي كنيد،‌ فقط كافي است يك قدم كاري برداريد و راهي كه مي دانيد بهترين است را ادامه دهيد.

فال روزانه 29 آذر متولدين تير ماه

اگر امروز كسي شما را مجبور به كاري كند شما احساس ناراحتي و ناخشنودي خواهيد كرد، مشكل اين نيست كه هيچ كس انتظاري از شما ندارد، مسئله اين است كه شما بيش از آنكه ديگران فكر مي كنند توانايي داريد. اما اگر شما توانايي ها و محدوديت هاي خود را نشناسيد مشكلات تان بيشتر خواهد شد. از اين شكايت نكنيد كه من نمي توانم عوض شوم، تغيير برايم سخت است! كه اين نارضايتي و شكايت شما از زندگي فقط اوضاع را بدتر مي كند. به جاي آن، اجازه دهيد كه ديگران بدانند كه شما داريد چكار مي كنيد و بعد از آن بهترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد.

فال روزانه 29 آذر متولدين مرداد ماه

امروز احتمالا يك خرج غير منتظره برايتان بوجود خواهد آمد و آن وقت است كه شما مي فهميد كه موقعيت مالي تان ناپايدار شده و بايد براي آن فكري بكنيد. اگر تعادل خرج و دخل تان بهم خورد ناراحت و تسليم اين موقعيت نشويد . اين مشكلات و پيشامدهاي اخير موقت و زودگذر است و اگر چه ممكن است يك راه حل بلند مدت براي زمان كوتاهي جواب بدهد،‌ اما بايد فردا يك تصميم فوري براي اين مشكل خود بگيريد.

فال روزانه 29 آذر متولدين شهريور ماه

ممكن است شما امروز احساس كنيد به يك توپ بيليارد تبديل شده ايد چرا كه تجربه اي را به خاطر موقعيت ديگري خراب کرده ايد. شايد دوست نداشته باشيد كه برنامه ها و نقشه هايتان را براي كسي توضيح دهيد. در عوض، بايد تغييرات برنامه كار خود را براي خود تجزيه و تحليل كنيد تا بتوانيد خود را با تغييرات محيط تطبيق دهيد. بگذاريد اين اتفاقات خوشايند يك روز دشوار را براي شما به يك روز پر از هيجان تبديل كنند و شما را غافلگير كنند.

فال روزانه 29 آذر متولدين مهر ماه

امروز ممكن است نسبت به ديگران اوقات دشوارتري را تجربه كنيد چرا كه شما افكار و احساسات تان را فقط براي خودتان نگه مي داريد و آنها را با كسي تقسيم نمي كنيد.شايد دليل اين سكوت و درون گرايي شما اين باشد كه مي ترسيد مورد قضاوت ديگران قرار بگيريد. به جاي اينكه در تجزيه و تحليل رفتار خود و ديگران غرق شويد و مدام به دنبال اين باشيد كه اعمال خود را نزد ديگران موجه جلوه دهيد،حقيقت را افشا كنيد. شايد شما با رفتار پرخاشگرانه خود ديگران را متعجب كنيد اما مي توانيد با اينكار نگراني هاي تان را تخليه كنيد.

فال روزانه 29 آذر متولدين آبان ماه

امروز زماني براي طرح برنامه و نقشه جديد نداريد،‌ پس بي مقدمه و سريع شروع به كار كنيد و برنامه هاي قبلي خود را به اتمام برسانيد. اين تاكتيك بايد خوب عمل كند مگر اينكه كسي بخواهد صلاحيت و شايستگي شما را زير سئوال ببرد و شما هم بخواهيد با او مقابله به مثل كنيد.به هر حال،‌ درگيري و بگو مگو هيچ چيز را حل نمي كند،‌بهتر اين است كه بي تامل دست به كاري نزنيد تا بتوانيد روال كار خود را بهبود ببخشيد. شما مي توانيد از درگيري هاي بي جهت اجتناب كنيد،‌ اگر فقط و فقط به اهداف خود تمركز كنيد و به اين كاري نداشته باشيد كه ديگران چه مي گويند و نظرشان راجع به كارهاي شما چيست.

فال روزانه 29 آذر متولدين آذر ماه

ممكن است امروز مايل باشيد كه كار را كنار گذاشته و به دنبال كمي لذت و تفريح باشيد و بخواهيد بخش هاي هيجان انگيز زندگي را هم تجربه كنيد. اما توجه داشته باشيد كه به خاطر اين تاخير ممكن است وظايف و مسئوليت هايتان سنگين شده و شما را ديرتر به هدف برساند. اين مي تواند برايتان دلسرد كننده باشد،‌اما مطمئن باشيد كه اوضاع هميشه همينطورباقي نمي ماند. پس بهتر است اول شروع كنيد وظايف تان را كامل و با دقت انجام دهيد و بعد از آن ؛‌مطمئن باشيد كه زمان كافي براي تفريح و لذت بردن از زندگي خواهيد داشت.

فال روزانه 29 آذر متولدين دي ماه

كار دشواري كه شما را نگران و مضطرب كرده ممكن است امروز فورا حل نشود، اما حتما آن را در اولويت كاري تان بگذاريد و فراموش نكنيد كه بايد حتما آن را به پايان برسانيد. فكر نكنيد كه ديگران به كارهايي كه مي كنيد توجهي ندارند؛ آنها خودشان گرفتاري هاي زيادي دارند و شايد آن طور كه شما لياقت اش را داريد شما را تاييد و تشويق نكنند. اجازه ندهيد اين موضوع باعث شود شما از راه اصلي خوددر زندگي باز بمانيد و راه شما هم اين است كه بايد بر دانش خود بيفزاييد و از همين الان هم شروع كنيد؛ پاداش و مزد واقعي شما در راه است!

فال روزانه 29 آذر متولدين بهمن ماه

امروز سر و كله زدن با موسسه هاي مالي استرس زيادي به شما وارد خواهد كرد، اما هنوز هم نمي شود براي فرار از اين حالت راه آساني پيدا كرد. پشت گوش نيندازيد؛ اگر كارهاي زيادي داريد كه بايد انجام شوند،‌ همين الان شروع كنيد؛‌ نگذاريد دير شود! به ياد داشته باشيد كه الان زمان تفريح نيست. با اين وجود،‌مديريت پول و درست انجام دادن وظيفه تان مي تواند امنيت شغلي را برايتان به ارمغان بياورد و شما را در سرازيري زندگي بيندازد.

فال روزانه 29 آذر متولدين اسفند ماه

روابط شما با رئيس تان يا هر شخص ديگري كه بخواهد روي شما و افكارتان كنترل داشته باشد به آن آساني و بي دردسري كه شما دوست داريد ،‌ نخواهد بود. اگر چه شما براي آن كسي كه قدرت را در دست دارد(رئيس تان!) احترام قائل هستيد اما دوست داريد كه از زير اين فشار و كنترل درآييد . اما بدون اينكه مهارت هاي لازم را بدست آوريد براي تان دشوار خواهد بود اين كار را بكنيد و وظايف جديدي را از رئيس تان قبول كنيد. پاي اهداف خود بايستيد؛ اگر فقط براي اينكه بخواهيد بي دغدغه و آسوده زندگي كنيد، از اهداف تان صرف نظر كنيد، مجبور مي شويد به زودي باز براي رسيدن به همان هدف ها تلاش كنيد.



منبع: سيمرغ




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟