آخرین اخبار

فال روزانه شنبه 28 آذر 1394 فال و شخصيت شناسي

فال روزانه شنبه 28 آذر 1394

  بزرگنمايي:

فال روز 28 آذر - 19 دسامبر براي امروز شما

فال روزانه 28 آذر متولدين فروردين ماه

شما از خوشحالي روي پاي خود بند نيستيد و مي‌خواهيد کارهاي عجيب و غريب انجام دهيد. اما اين اصلا اهميتي ندارد!! شما با کارهاي ناتمام زيادي روبرو شده ايد و قادر نيستيد از آنها فرار کنيد. کاري نکنيد که نااميدي بهتان غلبه کند. اين را هم بدانيد که از کوره در رفتن نه ديگران را خوشحال تر مي‌سازد و نه خودتان را!

فال روزانه 28 آذر متولدين ارديبهشت ماه

شما در عالم خيال دوست داريد با وجود تمام محدوديتها و موانعي که جلوي راهتان قرار گرفته هم کارتان را خوب انجام دهيد. شما مي‌دانيد که عمل کردن به قوانين کار خيلي خوبي است، اما کنترل کردن آن از دست شما خارج شده است. شايد احساس مي‌کنيد که دست و پاي شما را بسته اند و مي‌خواهيد محدوديت هايتان را از بين ببريد. اما امروز سعي نکنيد زياد کار کنيد، وگرنه موقعيتي را خراب خواهيد کرد که در واقع آنقدرها هم که شما فکر مي‌کرديد بد نبوده است.

فال روزانه 28 آذر متولدين خرداد ماه

شما چه بخواهيد چه نخواهيد کارهاي شخصي داريد که بايد بهشان رسيدگي بکنيد! شايد در ظاهر شغل شما ايجاب مي‌کند که بار مسئوليت هاي مربوط به خانه کاملاً از روي دوشتان برداشته شود، اما شما تا مدت طولاني نمي‌توانيد از وظايف و مسئوليت هاي مربوط به خانه و خانواده فرار کنيد. به خاطر بردن گوي سبقت از رئيس اداره و يا شريکتان انرژي خود را تلف نکنيد! فقط به نکات مثبت خود فکر نکنيد!! بلکه موقعيت و کاري را پيدا کنيد که بتوانيد به بهترين نحو از پسش بربياييد.

فال روزانه 28 آذر متولدين تير ماه

اگر شما بيش از اندازه تحت فشار قرار بگيريد، ناراحت و آشفته مي‌شويد. اينکه ديگران ازتان چه انتظاراتي دارند اهميتي ندارد، چرا که شما مي‌توانيد بيشتر از انتظارات آنها کار کنيد. اما اگر به محدوديت هاي خود آگاه نباشيد، آنوقت مشکلات سر برمي‌آورند. به خاطر چيزهايي که نمي‌توانيد تغييرشان بدهيد اعتراض نکنيد و غر نزنيد، براي اينکه اين کار اوضاع را بدتر مي‌کند. درعوض به ديگران اجازه بدهيد که بدانند چه کارهايي انجام مي‌دهيد و سپس بهترين کاري را که مي‌توانيد انجام دهيد.

فال روزانه 28 آذر متولدين مرداد ماه

شما با خرج و مخارج غير منتظره اي در زندگي تان روبرو مي‌شويد که اين اتفاق مجبورتان مي‌کند با اقدامات احتياطي که با موقعيتهاي مالي شما ارتباط دارند آشنا شويد. اگر نتوانستيد بين دخل و خرج خود تعادل برقرار کنيد و به مشکل برخورديد، نبايد تسليم شويد. اين گرفتاري هاي اخير شما موقتي هستند و باوجود اينکه پيدا کردن يک راه حل دائمي‌ مدتي زمان مي‌برد، ولي اين مشکلات موقتي تا فردا از بين مي‌روند.

فال روزانه 28 آذر متولدين شهريور ماه

شما امروز احساس مي‌کنيد مثل توپ بيليارد شده ايد! از يک موقعيت فوق العاده دور مي‌شويد تا موقعيت ديگري را به چنگ بياوريد! اوضاع امروز با برنامه هاي شما يا برنامه شخص ديگري هماهنگي ندارد. شما بايد برنامه هاي خود را تغيير دهيد تا با حوادث خارجي هماهنگي داشته باشد. تغيير دادن توقعات تان باعث مي‌شود روز سخت شما تبديل به روزي هيجان انگيز شود که سرشار از شگفتي‌ها نيز خواهد بود.

فال روزانه 28 آذر متولدين مهر ماه

شما روز پيچيده اي را پيش رو داريد و ديگران اين موضوع را متوجه نمي‌شوند. چراکه شما موضوعي را پيش خود مخفي نگه داشته‌ايد که فاش کردنش برايتان بهتر است. ترس شما از متهم شدن شايد مهم ترين فاکتوري باشد که به خاطرش سکوت اختيار کرده ايد. به جاي اينکه اين موضوع را پيش خود تجزيه و تحليل کنيد و کارهاي خود را توجيه کنيد، فقط حقيقت را فاش کنيد. شما مي‌توانيد با رفتار منطقي خود افراد ديگر را شگفت زده کنيد، اما مطمئنا فشاري که روي شما است از اين به بعد بيشتر خواهد شد.

فال روزانه 28 آذر متولدين آبان ماه

امروز اصلا وقت مناسبي براي برنامه ريزي کردن نيست، بنابراين شما مي‌کوشيد که تا جايي که مي‌توانيد خودجوش باشيد. اين تاکتيک بايد خوب کار کند، مگر اينکه افراد ديگر در مورد توانايي و مهارت هاي‌تان ازتان بپرسند و شما تصميم به عقب نشيني کردن بگيريد. با همه اين احوال مجادله کردن هيچ چيز را حل نمي‌کند. شما مي‌توانيد با تمرکز کردن بر اهدافتان و بي توجه بودن به حرفهاي مردم از مجادله‌هاي بي‌خودي دوري کنيد.

فال روزانه 28 آذر متولدين آذر ماه

امروز خيلي دلتان مي‌خواهد که کارهاي‌تان را به کنار نهاده و به فکر پيدا کردن تفريح و سرگرمي ‌لذت بخشي باشيد. اما مسئوليتهاي تان خيلي زياد است و شما واقعا قادر نيستيد ازشان فرار کنيد. به همان اندازه که امروز احساس نااميدي و ياس مي‌کنيد، تضمين مي‌کنيم که با استراحت کردن اين حالت زياد دوام نمي‌آورد. بهترين کار اين است که از تفريح کردن صرف نظر کرده و به کارهايتان برسيد. شما بعدها هم وقت کافي براي تفريح کردن پيدا مي‌کنيد.

فال روزانه 28 آذر متولدين دي ماه

شما امروز بين ايده هاي بلند پروازانه خود و تکاليف و مسئوليتهاي جديدتان گير افتاده ايد. اگر کارهاي‌تان که روي هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنيد، ديگر نمي‌توانيد از تعطيلات آخر هفته لذت ببريد. با غر زدن کاري از پيش نمي‌بريد!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنيد؛ فقط تمرکز کرده و تا جايي که برايتان امکان دارد به کارهايتان برسيد.

فال روزانه 28 آذر متولدين بهمن ماه

مذاکره کردن با نهادها و يا سازمانهاي مالي ممکن است استرسهاي غيرلازمي‌ را در زندگي تان به همراه داشته باشد، اما به اين راحتي نمي‌توانيد از اين مذاکرات دوري کنيد. شما نبايد کارهاي خود را به تاخير بيندازيد، اگر کارهاي مالي داريد که بايد بهشان بپردازيد، تا دير نشده آنها را شروع کنيد. فراموش نکنيد اين جور کارها حتما نبايد کارهاي جالبي باشند! باوجود اين مديريت کردن مسائل مالي و بدهي هايتان مي‌تواند احساس آسايش و امنيت شما را بيشتر کرده و آسوده خاطرتان کند.

فال روزانه 28 آذر متولدين اسفند ماه

تعاملات شما با رئيستان يا فرد ديگري که مي‌تواند روي شما کنترل داشته باشد، شايد به آن نرمي ‌که شما دلتان مي‌خواهد نباشد. اگر شما براي اين فرد که قدرت را در دست دارد احترام قائل باشيد، دلتان مي‌خواهد از کنترل او چشم پوشي کنيد. اما اگر تسليم فردي شويد که بدون اينکه مهارتهاي لازم براي رياست را کسب کرده باشد بخواهد قدرت خود را به نمايش بگذارد، مطمئنا به مشکل خواهيد خورد. از اعتقادات خود دفاع کنيد؛ اگر شما به خاطر اينکه آسايش داشته باشيد تسليم شويد، مطمئنا به زودي مشکلاتي مشابه خواهيد داشت.



منبع: سيمرغ




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟