آخرین اخبار

فال روزانه چهارشنبه ( 25 آذر _ 16 دسامبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه چهارشنبه ( 25 آذر _ 16 دسامبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 25 آذر - 16 دسامبر براي امروز شما

فال روزانه 25 آذر متولدين فروردين ماه

بهرام يعني سياره بختتان، روشنايي و سرسبزي را به زندگي تان وارد مي‌کند، اما محل تلاقي بسته شده است! اگر صبر و حوصله نداريد، بايد به نشانه‌ها ايمان آورده و شروع به کار کنيد، آنچه پيش رويتان مي‌بينيد اهميتي ندارد، بلکه باز هم ممکن است قضاوت‌هاي نادرستي وجود داشته باشد. البته توقف کردن و دست از کار کشيدن نيز ايده خوبي است. با همه اين احوال حرکت آگاهانه شما بايد به گونه‌اي باشد که مسير پيش رويتان را روشن کند.

فال روزانه 25 آذر متولدين ارديبهشت ماه

امروز رفتن به سر کار اصلاً برايتان جذابيت ندارد، به خصوص اگر مسئوليت‌هايتان انقدر زياد باشد که نتوايند براي خودتان وقت خالي داشته باشيد. حتي اگر به حدي عصباني هستيد که نمي‌توانيد وظايفتان را انجام دهيد، چاره‌اي نداريد جز اينکه خشم خود را فرو بنشانيد. امکان دارد رئيستان شور و هيجان شما را سوءتعبير کند و در نتيجه مسئوليت‌هاي بيشتري را بهتان بسپرد! پس شور و اشتياق خود را نشان ندهيد و توجه خود را روي نيازهاي خودتان متمرکز کنيد.

فال روزانه 25 آذر متولدين خرداد ماه

اين که شما مي‌خواهيد چقدر کار کنيد، اهميتي ندارد آنچه مهم است اين است که مشکلاتي جلوي راهتان سبز مي‌شود که شما قادر نيستيد کنترلشان کنيد. بهترين كاري كه مي‌توانيد بكنيد اين است كه محدوديت‌ها و توانايي‌هاي خود را خوب بشناسيد. اگر خوب خودتان را شناخته باشيد اوضاع عالي مي‌شود. اما اگر خيلي روي خودشناسي کار نکرده باشيد، ساده ترين شغل‌ها نيز عذابتان مي‌دهند. آهسته و پيوسته حرکت کنيد؛ اما سخت کار کنيد و به خاطر کارهايي که قادر به انجامشان نيستيد عذرخواهي نکنيد!

فال روزانه 25 آذر متولدين تير ماه

شما امروز سود خواهيد کرد! چراکه شما مي‌دانيد زماني که لازم است از شلوغي‌ها دوري کنيد چه کاري بايد انجام داد. امروز همکارانتان خواسته‌هاي غيرمعقولي ازتان دارند. حتي اگر مجبور شديد برخلاف خواسته خود عمل کنيد، بهشان نگوييد که برنامه هايشان مشکل دارد. براي اينکه الان وقت اين رسيده که کارهايتان را کنار گذاشته و به آنها کمک کنيد تا خودشان را بشناسند.

فال روزانه 25 آذر متولدين مرداد ماه

ماه به نشانه آينده نگر شما بازگشته است و بدون توجه به اينکه کارتان درست است يا نه، شما وسوسه شده‌ايد که ديگران را در احساسات دروني‌تان سهيم کنيد. شما تلاش مي‌کنيد سفره دل خود را براي ديگران باز کنيد! چرا که بي صبرانه منتظر چنين لحظه‌اي بوديد. اما استراحت کردن بهتان ثابت مي‌کند هنوز وقتش نرسيده! با شکستن اين سکوت اوضاع را از ايني که هست پييچده‌تر نکنيد. پس يک نفس عميق بکشيد و تا موقعي که وقت و مکان مناسب براي گفتن قصه زندگي خود پيدا نکرده‌ايد! چند روز ديگر هم صبر کنيد.

فال روزانه 25 آذر متولدين شهريور ماه

از اواخر پاييز و از وقتي که سياره کيوان وارد برج سنبله شده است، خصوصيات اخلاقي شما نيز ثابت مانده است. حالا بهرام واکنشي سريع نشان مي‌دهد و شما تلاش مي‌کنيد براي اينکه دررويه رفتاري خود تغييراتي بدهيد خيلي تند و سريع عکس العمل نشان دهيد. اما اين کار را نکنيد؛ اين روش حيله‌اي بيش نيست. شما فقط مي‌توانيد کارتان را انجام دهيد، اما بايد انرژي تان را براي وقت‌هايي که بهش احتياج داريد ذخيره کنيد.

فال روزانه 25 آذر متولدين مهر ماه

امروز شما بر سر دوراهي قرار مي گيريد. از يك طرف شما مي‌خواهيد كار خاصي انجام دهيد؛ شما كارهاي عقب افتاده زيادي براي انجام دادن داريد و شور و هيجان شما مي‌تواند تبديل به عصبانيت شديد بشود. از طرف ديگر اگر كمي تلاش كنيد محيط امن و آرامي براي خود درست كنيد، عجيب اينكه احساس خواهيد كرد بيشتر از خلوت و محيط دنج خود جدا افتاده‌ايد. اما الان نبايد نگران اين باشيد كه چه راهي را انتخاب كنيد؛ فقط ببينيد كه طالع شما چيست و سرنوشت شما را به چه مسيري هدايت مي‌كند.

فال روزانه 25 آذر متولدين آبان ماه

شما امروز فقط احساس سرحال بودن مي‌كنيد، اما درست نيست هرآنچه كه در فكرتان داريد را با ديگران در ميان بگذاريد. مثل اينكه شما مدتي برنامه هايتان را معوق گذاشته بوديد، ولي حالا كه شروع كرده‌ايد آنها را اجرا كنيد، موانع يكي پس از ديگري ظاهر مي‌شوند. آرامش داشته باشيد و به دنبال راهي باشيد كه در حين كار كردن تا جايي كه مي‌توانيد از كارتان لذت ببريد.

فال روزانه 25 آذر متولدين آذر ماه

باوجود اينكه شما منتظريد كه اتفاقي بيفتد، ولي امروز خيلي كند مي‌گذرد. شما نمي‌خواهيد خودتان را با رويا پردازي هاي زيبا و مربوط به آينده سرگرم كنيد، بلكه مي‌خواهيد كاري بزرگ انجام بدهيد. ولي اگر تا ظهر دست به كار نشويد، ممكن است كم كم انگيزه‌هاي خود را از دست داده و قبل از تلاش كردن برنامه‌هاي خود را به يك يا دو روز بعد موكول كنيد.

فال روزانه 25 آذر متولدين دي ماه

اينكه شما به چه سختي در حال جستجو و كنكاش هستيد اصلا اهميتي ندارد، احتمال دارد كه نتوانيد به همه اتفاقاتي كه افتاده پي ببريد. شايد انگيزه‌هاي افراد ديگر برايتان روشن شود، ولي آنها بيشتر از آنچه كه شما فكر مي‌كنيد مرموز و ناشناخته هستند. به جاي اينكه سعي كنيد منبع الهام افراد ديگر را بشناسيد و وقت با ارزش‌تان را تلف كنيد، فقط چيزهايي كه جلوي چشم خود مي‌بينيد را قبول كنيد. شما بعداً هم مي‌توانيد به اين عمليات كارآگاهي خود بپردازيد!!

فال روزانه 25 آذر متولدين بهمن ماه

اگر امروز با افراد ديگر به مشکل برخورده‌ايد، بهتر است که خودتان را از گروه کنار کشيده و به تنهايي کاري را انجام دهيد. اين سخن به اين معنا نيست که شما هميشه فرد تنهايي هستيد؛ بلکه بدين معني است که شايد امروز افراد ديگر بخواهند کاري انجام دهند که زياد مورد علاقه شما نباشد. از تعيين کردن مرزهايي براي خود هراس نداشته باشيد و اجازه بدهيد ديگران هم بفهمند که شما چه کارهايي را دوست داريد انجام دهيد.

فال روزانه 25 آذر متولدين اسفند ماه

کشمکش داشتن با همکاران و يا بحث و جدل کردن با رئيستان از نظر شما لزوماً کار پسنديده‌اي نيست. باوجود اين اگر يک نفر سعي کند جلوي پايتان سنگ انداخته و مانع رسيدن به اهدافتان شود شما بايد از اعتقادات خود دفاع کرده و در برابرش بايستيد. همچنين بهتر است دليل لجبازي و مقاومت اين افراد را بفهميد. روش عاقلانه‌اي که بايد در پيش بگيريد اين است که با آرامش و به آهستگي کارهايتان را بکنيد، بنابراين آنها ديگر کمتر از شما مي‌ترسند!



منبع: سيمرغ




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟