آخرین اخبار

فال روزانه دوشنبه ( 23 آذر _ 14 دسامبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه دوشنبه ( 23 آذر _ 14 دسامبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 23 آذر - 14 دسامبر براي امروز شما

فال روزانه 23 آذر متولدين فروردين ماه

شما امروز احساس مي‌کنيد قدرت جسماني تان ته کشيده است، در حاليکه با استراحت کردن مي‌توانيد تضمين کنيد که انرژي تان باز مي‌گردد. وقتي که اصلا دوست نداريد هيچ کاري انجام دهيد، به جاي اينکه به خودتان سخت گرفته و الکي سرتان را شلوغ کنيد، به آنچه بدنتان بهتان مي‌گويد گوش دهيد! اگر قبول کنيد استراحت کردن کار خوبي است، بيشتر از گذشته لذت خواهيد برد. گاهي وقتها حتي برج ثور بسيار فعال نيز احتياج دارد که زنگ تفريحي داشته باشد!!

فال روزانه 23 آذر متولدين ارديبهشت ماه

شما دلتان مي‌خواهد سبک و روش خود را داشته باشد و هم اکنون صبرتان تمام شده است. شما احساس مي‌کنيد خيلي سخت مبارزه کرده‌ايد و فقط نتايج پيچيده‌اي براي نشان دادن تلاش‌هايتان حاصل شده است. تسليم شدن بهتر از ادامه دادن اين جنگ پوچ و بي فايده است، اما مواظب باشيد شکست خوردن باعث بيدار شدن خشم و عصبانيت در وجودتان نشود. اگر هنوز فرد ناموفقي هستيد، دوباره شروع کنيد، آستين‌هايتان را بالا زده و گذشته را فراموش کنيد.

فال روزانه 23 آذر متولدين خرداد ماه

شما بايد از چند نفر معذرت خواهي کنيد! و يا حداقل بايد قول‌هايي که بهشان عمل نکرده‌ايد را اجرا کنيد. حتي اگر قبلاً قصد و نيت خوبي داشتيد، ولي به خاطر مشکلات عديده از مسير اصلي خود خارج شده‌ايد. ولي بالاخره اين ايام نيز مي‌گذرد. تا مي‌توانيد وقت گذاشته و موقعيت خود را در دوستي‌هاي جديدتان مشخص کنيد و براي بهتر کردنشان برنامه ريزي کنيد.

فال روزانه 23 آذر متولدين تير ماه

حالا که ماه دوباره به نشانه اشک بار شما بازگشته است، شما بيش از اندازه حساس شده‌ايد. اما تا موقعي که مي‌توانيد احساسات خود را مديريت کنيد، لزومي ‌ندارد برنامه‌هاي خود را به تاخير بيندازيد. اهميت دادن به احساسات خود بدون اينکه تسليمشان بشويد با انکار کردن آنها کاملاً فرق مي‌کند. پنهان کردن حقيقت از خود خوشبختي نمي‌آورد، اين کار فقط نشان دهنده جهل و ناداني نيست.

فال روزانه 23 آذر متولدين مرداد ماه

روياهاي شما امروز نسبت به هميشه خوش آب و رنگ تر شده‌اند، اما آنقدر دور از واقعيت به نظر مي‌رسند که بعيد مي‌دانيد بهشان برسيد. اين اتفاق موجب نااميدي تان شده است، البته اين نااميدي زماني به سراغتان مي‌آيد که نسبت به اولويت‌هايتان انتظارات غيرمعقولي داشته باشيد. اگر امروز نتوانستيد به اندازه‌اي که دوست داشتيد سازنده باشيد، خودتان را ناراحت نکنيد. حتي اگر روند پيشرفتتان خيلي آرام است، باز هم در جهت رسيدن به اهدافتان کار کنيد.

فال روزانه 23 آذر متولدين شهريور ماه

شما امروز احساس آسودگي و اطمينان خاطر مي‌کنيد، به خصوص اگر دوستان و همکارانتان حمايت‌هاي مخصوص‌شان را از شما دريغ نکنند. شايد قبول کردن کمک ديگران به نظر شما کار زشتي باشد! اما بله گفتن مي‌تواند اولين قدم باشد. نشان دادن ضعف‌هايتان مرزبندي‌هاي بي مورد را از بين مي‌برد و صميمت بين شما را بيشتر مي‌کند.

فال روزانه 23 آذر متولدين مهر ماه

شما امروز مثل اردک مادر که جوجه‌هايش پشت سرش رژه مي‌روند شده‌ايد و ديگران ازتان پيروي مي‌کنند!! باوجود اينکه شما قصد کرده‌ايد از کساني که دوستشان داريد حمايت کنيد و هواي آنها را داشته باشيد، اما بهترين کار اين است که مرزهايي هم براي خود تعيين کنيد، پس تمام وقت‌تان را براي سرويس دادن به ديگران تلف نکنيد. وقتي را تعيين کنيد که نيازهاي خود را به دقت تعريف کرده و استقلال خود را نشان دهيد.

فال روزانه 23 آذر متولدين آبان ماه

شما معمولاً وقتي که به آينده دور فکر مي‌کنيد، باتوجه به کليات و اصول مبهم کار مي‌کنيد. باوجود اين امروز به خاطر وجود ماه برج سرطان شما وسوسه مي‌شويد که حتي اگر مسأله خيالي مطرح بود بيشتر به جزئيات و ريزه کاري‌ها توجه کنيد. حتي اگر برنامه‌اي نداريد که به خاطرش از خانه بيرون برويد، به تخيل خود اجازه بدهيد که راهنماي سفرتان باشد! فکر کردن واقعاً بهترين روش براي مسافرت رفتن است!!

فال روزانه 23 آذر متولدين آذر ماه

حالا که وجود ماه درخشان برج سرطان باعث شده اعتماد شما از اين رو به آن رو شود، وقت اين رسيده که در برنامه‌هاي بزرگ خود تجديد نظر کنيد. به جاي اينکه با شجاعتي دروغين و بدون توجه به احساسات‌تان کار کنيد، تفکر و تعمق دروني داشته باشيد و بدون اينکه وانمود کنيد که مي‌دانيد واقعاً چه اتفاقاتي افتاده است، در مورد تغيير ديدگاه‌هايتان راجع به موضوعات اساسي با يکي از دوستانتان صحبت کنيد. شايد آنها چيزي که بهش نياز داريد را بهتان بدهند.

فال روزانه 23 آذر متولدين دي ماه

امروز دوستان و خانواده تان خيلي بهتان نياز دارند و شما آنقدر صبور نيستيد که بتوانيد با رفتاري سياست مدارانه احتياجات آنها را برآورده کنيد. اما به جاي اينکه رفتار تندي از خود نشان دهيد، ناراحتي خود از احساسات محبت آميز را اعلام کنيد. اگر به طور طبيعي ناراحتي‌هاي خود را ابراز کنيد از ميزان فشارهايي که روي دوش شماست کاسته مي‌شود.

فال روزانه 23 آذر متولدين بهمن ماه

هم اکنون ماه وارد برج سرطان احساسي مي‌شود و خشم و عصبانيت شدت مي‌گيرد. اين سخن به اين معني نيست که تمام متولدين برج دلو ناراحت و عصباني مي‌شوند! بلکه به خاطر کمتر شدن تقابل ونوس و بهرام ميزان تفريح و خوشي‌اي که حق خودتان مي‌دانستيد محدودتر مي‌شود. سخن گفتن در مورد دين و مذهب و همچنين آيين‌هاي مذهبي در کل اين هفته امري فوق‌العاده مهم است.

فال روزانه 23 آذر متولدين اسفند ماه

باوجود ماه در پنجمين خانه تان- يعني خانه تفريح و بازي- شما امروز مي‌توانيد بدون اينکه چيز زيادي بگوييد گويا باشيد! شما به سمت فعاليت‌هاي لذت بخش همراه با بچه‌ها گرايش پيدا کرده‌ايد و نيز فعاليت‌هاي ديگري که نيازي به زياد صحبت کردن ندارند. وقت‌هايي که به طبيعت مي‌رويد و يا زماني که داخل خانه آرامش داريد، از تفکر کردن بيشتر از عملکرد مستقيم چيز ياد مي‌گيريد.



منبع: سيمرغ




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟