آخرین اخبار

فال روزانه يکشنبه ( 22 آذر _ 13 دسامبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه يکشنبه ( 22 آذر _ 13 دسامبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 22 آذر - 13 دسامبر براي امروز شما

فال روزانه 22 آذر متولدين فروردين ماه

اين طور كه معلوم است استرس ها و نگراني هاي اخير شما آخرين بخش از پريشاني هايي بود كه مانع رسيدن شما به شادي و نشاط مي شد، اما بدون اينكه چيزهايي را كه تاكنون به دست آورده ايد را از دست بدهيد. اين ناخشنودي شما ممكن است باعث اين شود قبل از فكر كردن راجع به عاقبت كار، آن را انجام دهيد.اما رفتاري كه بدون انديشه باشد شما را از هدف تان دور مي كند.ريسك كردن هم بدون اينكه به عواقبش فكركنيد بدترين كاري است كه مي توانيد انجام دهيد پس نخواهيد كه هر چيزي را يكباره تغيير دهيد.

فال روزانه 22 آذر متولدين ارديبهشت ماه

افكار جديدي براي پول درآوردن امروز در سر شما بوجود آمده است، اما مشكل است كه اينها را بخواهيد به عمل در آوريد. به جاي اينكه روي كارهاي سختي كه مفهوم پيچيده اي هم دارند تمركز كنيد، مي توانيد به آساني ايده هاي زيركانه خود را به اجرا در آوريد. با اين كار، كنترل بيشتري بر روي آنها خواهيد داشت. انظباط فردي ممكن است در دنيا متفاوت باشد، پس تصميم تان را بگيريد و روي رفتاري كه باعث رسيدن شما به اهداف جهاني تان مي شود تمركز كنيد.

فال روزانه 22 آذر متولدين خرداد ماه

ماه كامل مي تواند شما را امروز در باران يا برف به رقص در آورد ، اما اين نكته حياتي است كه شما نبايد نسبت به وظايف كاري و خانوادگي خود بي توجه باشيد. اين مهماني آنقدر طولاني نمي شود كه شما بخواهيد غير مسئولانه رفتار كنيد. وسوسه ها شما را احاطه كرده اند اما شما مي توانيد به خود تلقين كنيد كه در دام آنها نيفتيد. در عوض، عاقل باشيد و از نيروي ترغيب كننده خود براي جلب حمايت ديگران استفاده كنيد تا شما را براي رسيدن تدريجي به اهداف اجتماعي ياري كنند.

فال روزانه 22 آذر متولدين تير ماه

بزرگ فكر كردن در رابطه با كارتان است ممكن است باعث شود ديگران مراقب شما باشند، و شما نياز داريد كه براي لحظاتي برنامه هايتان را به عقب انداخته تا كمي راجع به آن تامل كنيد. شما نبايد در جنگي شركت كنيد كه مطمئن هستيد كه در آن بازنده خواهيد بود و اوضاع روحي خودتان هم بهم مي ريزد. اما از روياهايتان دست نكشيد. وظيفه شما اين است كه راهي براي رسيدن به موفقيت پيدا كنيد و از برنامه هايتان هم براي رسيدن به موفقيت دست نكشيد. تعادل ممكن است اين روزها براي شما امكان پذير نباشد، اما ايستادگي و مقاومت مي تواند شما را به آرزوهايتان برساند.

فال روزانه 22 آذر متولدين مرداد ماه

شما از نقش بازي كردن خسته شده ايد مخصوصا اينكه نقش كسي را بازي مي كنيد كه از شما خيلي جدي تر است و شما آن را دوست نداريد. اما امروز فرصت اين را داريد كه اثبات كنيد تبديل به يك آدم جديد و متعالي شده ايد. زياده از حد صادق بودن با ديگران ممكن است اين روزها براي شما دردسر آفرين باشد. و الان متوجه شده ايد كه اين تنها راه عاقلانه ايست كه داريد. يك راه براي رسيدن به آن هدف اين است كه خود را در ميان مردمي كه بانشاط و عاطفي هستند رها كنيد. از ته دل خنديدن بهترين درمان براي شماست.

فال روزانه 22 آذر متولدين شهريور ماه

شما با راه حل هايي كه پيش رو داريد موافق هستيد، اما هنوز هم با انتخاب هاي بسياري روبرو هستيد. اخيرابه خاطر كارهاي زيادي كه براي انجام دادن داريد احساس پريشاني و نگراني مي كنيد، مخصوصا اگر بدانيد كه بايد بعضي آشفتگي هايي كه در زندگي تان وجود دارند را محدود كنيد. خوشبختانه، شما از اتصال عطارد و پلوتون كمك دريافت مي كنيد؛‌و سرانجام مي توانيد هر كاري را كه در ذهن تان به آن فكر مي كنيد انجام دهيد.

فال روزانه 22 آذر متولدين مهر ماه

شما از مردد بودن و بي تصميمي خود شرمنده هستيد، اما اين به خاطر اين است كه شما معمولا ايده هايتان را تعديل مي كنيد و آنها را تا نيمه انجام مي دهيد. امرز بايد آماده باشيد كه راه تان را عوض كنيد زيرا زمان زيادي نداريد تا ذهن تان را سر و سامان دهيد. به ياد داشته باشيد، در درگيري بايد صريح باشيد تا به حق خود برسيد. پس تصميم بگيريد و حركت كنيد!.

فال روزانه 22 آذر متولدين آبان ماه

مقايسه خود با ديگران زياد براي شما مفيد و ضروري نيست. اما احتمالا برايتان امروز سخت خواهد بود كه از چنين رفتاري اجتنتاب كنيد چونكه مي خواهيد براي دست يافتن به يك وجهه بهتر مبارزه كنيد. ارزيابي شخصي كار دشواري است زيرا بهترين امتيازات شما ممكن است به چشم تان نيايد. به خودتان اين امكان را بدهيد كه افكارتان را تغيير دهيد، اما زياد جدي و سرسخت نباشيد، حتي اگر ديگران با اين تغييرات شما احساس راحتي نمي كنند.

فال روزانه 22 آذر متولدين آذر ماه

امروز ماه برج جوزا کمي ‌زندگي‌تان را پيچيده مي‌کند. برنامه ريزي کردن براي مسافرت‌هاي آينده زياد کار جالبي نخواهد بود، مگر اينکه بتوانيد کمي ‌رويايي باشيد. اگر بخواهيد روي اطلاعاتي که قرار است بهتان برسد تکيه کنيد، به جايي نمي‌رسيد. هم اکنون از جزئيات دست کشيده و روي ايده‌هاي بزرگ تمرکز کنيد.

فال روزانه 22 آذر متولدين دي ماه

ورود ماه به ششمين خانه جزئيات باعث مي شود كه احساس كنيد سر شما از شدت كار دارد مي تركد. اگرچه شما از اينكه هميشه مشغول باشيد لذت مي بريد، اما از اينكه كارهاي زيادي براي انجام دادن داريد و هيچ كدام از آنها به خوبي انجام نشده اند خوشتان نمي آيد. عطارد آهنين وارد نشان شما مي شود، بنشينيد و ليستي از كارهايي كه بايد به پايان برسانيد تهيه كنيد.وظايف تان را در اولويت قرار دهيد و بعد به سر كارتان بازگرديد.

فال روزانه 22 آذر متولدين بهمن ماه

مطمئن باشيد، امروز مي توانيد تا مي توانيد به خودتان خوش بگذرانيد، اما نگراني هاي جدي هم كه داريد اكنون كم رنگ تر نمي شوند. شايد به خاطر اين باشد كه مي دانيد كه حتي سطوح كوچكي از مشكلات مي توانند معناي عميقي در درون خود داشته باشند.... و شما مي خواهيد اگز لازم است از آنها سر درآوريد. به تدريج پيش برويد. تنها فوريت آن خود شما هستيد. هر كسي مي تواند خوشحال و شاد باشد اگر به خود بيش از حد فشار و استرس وارد نكند.

فال روزانه 22 آذر متولدين اسفند ماه

ماه كامل امروز در نشان شما مي تواند شما را تا هر جا كه بخواهيد بكشاند. در كارتان مسئوليت هايي داريد كه به شما استرس وارد مي كنند و شما نياز داريد كه از فرضيات خود تان براي انجام آنها بهره بگيريد. اما تمايل داريد كه براي كنترل كردن امور، همه چيز را تغيير دهيد- در جهان فردي و شخصي خود، زندگي خانوادگي و حتي تمرينات و مراقبه هاي روحي و رواني تان- سعي كنيد فرضيات شخصي خود را بر كسي تحميل نكنيد؛ از طرف ديگر، از آنها عقب نشيني هم نكنيد. انكار و تكذيب فقط پريشاني شما را بيشتر مي كنند، پس صادق باشيد كه جهان برايتان پر از آرامش و صلح شود.



منبع: سيمرغ




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟