آخرین اخبار

فال روزانه شنبه ( 21 آذر _ 12 دسامبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه شنبه ( 21 آذر _ 12 دسامبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 21 آذر - 12 دسامبر براي امروز شما

فال روزانه 21 آذر متولدين فروردين ماه

هم اکنون خيلي طبيعي است که در جستجوي پيدا کردن راه هايي براي باز کردن سفره دلتان باشيد، اما در اين صوت ممکن است حس آزادي و استقلال خود را از دست بدهيد. باوجود اينکه شما سعي مي‌کنيد که از ديدگاه‌هاي افراد ديگر پيروي نکنيد، ولي بهتر است لجاجت و عصبانت بي دليل نداشته باشيد. کمي ‌خويشتن داري زندگي را براي تمام کساني که با شما درارتباطند شيرين تر مي‌سازد.

فال روزانه 21 آذر متولدين ارديبهشت ماه

شما معمولاً فرد قابل اطميناني هستيد، اما امروز اوضاع فرق مي‌کند!! امروز احساسات شما تغيير کرده، ديگران نگران شما هستند و نمي‌دانند بهتان اطمينان کنند يا نه؟! شايد از مسئوليت‌ها و اجبارهايي که وجود دارد مي‌ترسيد و از اين ترس خود رنج مي‌بريد. فرار کردن هيچ مشکلي را حل نمي‌کند؛ شما اگر نتوانيد با ترس‌هاي خود روبرو شويد، در يک دور باطل خواهيد افتاد.

فال روزانه 21 آذر متولدين خرداد ماه

امروز اعتماد کردن به همکارانتان شايد کار پوچ و بيهوده‌اي باشد، چراکه آنها تمايلي ندارند در مورد مسائل واقعي صحبت کنند. حتي اگر اغلب اوقات آدم بشاش و بي خيالي هم باشيد، ولي هم اکنون بيشتر از قبل براي افراد ديگر ابراز نگراني مي‌کنيد. به جاي اينکه به آدم‌هاي ديگر اعتماد کنيد، به قضاوت و شعور خود متکي باشيد. اگر يک نفر بيش از حد سرکش و گستاخ بود، از هوش و نبوغ خود استفاده کرده تا بتوانيد او را سر جاي خود بنشانيد تا از مسير اصلي‌اش منحرف نشود.

فال روزانه 21 آذر متولدين تير ماه

حتي اگر کاملاً نااميد شده باشيد و از شدت ياس دست‌هايتان را به آسمان هم برده باشيد، باز هم امکان دارد که اوضاع به حالت اول برگردد! شما در مورد چيزهايي که احتمال وقوع‌شان صددرصد نبوده نيز برنامه‌هاي احتمالي چيده و بيش از اندازه کار کرده‌ايد. متاسفانه هر چقدر بيشتر برنامه ريزي کرده و بر طبق آنها فعاليت مي‌کنيد اوضاع خراب تر مي‌شود. پس بايد توقعات خود را پايين آورده و بعد دست به کار شويد.

فال روزانه 21 آذر متولدين مرداد ماه

برنامه‌هاي اجتماعي شما آنقدر زياد و پرمشغله شده است که حتي براي کار کردن هم وقت پيدا نمي‌کنيد! ظاهراً ديگران نيز تلاش مي‌کنند شما را وسوسه کنند که از وظايفتان دوري کرده و به تفريح کرده مشغول شويد. اما شما آگاه تر از اين هستيد که بهشان جواب مثبت دهيد! از طرف ديگر اگر شما قبل از شروع به کار کردن محدوديت‌هايتان را براي آنها تعريف کرده باشيد، ديگر لزومي ‌ندارد حتما بهشان جواب مثبت بدهيد.

فال روزانه 21 آذر متولدين شهريور ماه

شما امروز آنقدر تند کار مي‌کنيد که انگار در يک لحظه در دو جا حضور داريد!! اما اين سرعت سر سام آور و گيج کننده آنقدر زياد است که مانع شما شده و اجازه نمي‌دهد يک لحظه هم يک جا بنشينيد. ولي در نهايت به نفعتان است. اولين قدمي ‌که بايد برداريد اين است که بفهميد نمي‌توانيد هميشه سرعت بالاي خود را حفط کنيد. باوجود اين حتي اگر تا چند روز آينده اتفاقي نيفتاد، بايد سرعت خود را کمتر کنيد.

فال روزانه 21 آذر متولدين مهر ماه

امروز ايده‌هاي خوب به سرعت برق از ذهن شما مي‌گذرند، اين سرعت به قدري زياد است که اصلا نمي‌توانيد آنها را در برنامه ريزي‌هايتان اجرا کرده و به نتيجه مطلوب برسيد. اگر شما بخواهيد کارهايتان را تکميل کرده و ايده‌هايتان را تحت پوشش در بياوريد، مجبوريد با آرامش فکر کنيد. مهم نيست که هم اکنون چه افکار روشني به ذهنتان مي‌رسد، مهم اين است که بتوانيد در همان لحظه آن را دنبال کنيد.

فال روزانه 21 آذر متولدين آبان ماه

ظاهراً شما وارد بحثي شده‌ايد که خيلي سهل و آسان است، اما اين فقط ظاهر قضيه است و در پشت پرده اتفاقات ديگري مي‌افتد. شما اطلاعات مورد لزومتان را کسب مي‌کنيد تا بتوانيد با سرمايه يکي از دوستانتان در مورد موضوعي مالي تصميم مهمي ‌بگيريد. ولي سازمان دهي کردن افکارتان را چند روز به عقب بيندارزيد؛ اگر سرعت خود را پايين بياوريد، دوباره مي‌توانيد به حس ششم خود اطمينان کنيد.

فال روزانه 21 آذر متولدين آذر ماه

امروز حواستان به فروشنده‌هايي که خوش زبان هستند باشد، چرا که آنها حتي اگر خودشان هم حرف‌هاي خود را باور نداشته باشند مي‌توانند شما را مجاب کنند! حتي اگر چيزي براي خريدن وجود ندارد، باز هم به افرادي که خيلي سريع صحبت مي‌کنند و به شما مجال فکر کردن نمي‌دهند، اعتماد نکنيد. شايد لحن صحبت آنها صميمي‌ باشد و شما احساس امنيت کنيد، اما يادتان باشد که قرار نيست آنها همه چيز را همان دفعه اول به شما نشان دهند!!

فال روزانه 21 آذر متولدين دي ماه

امروز ماه برج جوزا کمي ‌زندگي‌تان را پيچيده مي‌کند. برنامه ريزي کردن براي مسافرت‌هاي آينده زياد کار جالبي نخواهد بود، مگر اينکه بتوانيد کمي ‌رويايي باشيد. اگر بخواهيد روي اطلاعاتي که قرار است بهتان برسد تکيه کنيد، به جايي نمي‌رسيد. هم اکنون از جزئيات دست کشيده و روي ايده‌هاي بزرگ تمرکز کنيد.

فال روزانه 21 آذر متولدين بهمن ماه

شما مي‌خواهيد ديدگاه مثبت و خوش بينانه خود را حفظ کنيد، اما امروز هيچ چيز به آن اندازه که در ظاهر به نظر مي‌رسد خوب و زيبا نيست. حالا شما بايد انرژي بيشتري صرف نشان دادن چهره مثبتي بکنيد که پيش از اين به خاطرش خودتان را خسته کرده بوديد. مطمئنا اگر بتوانيد به هر چيزي که مانع از لذت بردنتان شده است پايان دهيد، اوضاع بهتر مي‌شود. لازم نيست تظاهر کنيد؛ چرا که ديگران شما را همان طوري که هستيد قبول دارند.

فال روزانه 21 آذر متولدين اسفند ماه

علاقه‌مندي به سازمان دهي کردن مسائل خانوادگي شما را از فعاليت‌هاي کاري دور کرده و توجه شما را بيشتر به مسائل خانه معطوف مي‌کند. اگرچه شما فکر مي‌کنيد کارتان به آخر رسيده است، اما به زودي ورق برگشته و با مشکل پييچده تري روبرو مي‌شويد. حتي اگر تحت فشار قرار گرفتيد که اين موضوع را پيگيري کنيد، شما خودتان را کنار بکشيد. هم اکنون ابراز کردن نظريات‌تان عاقلانه ترين کاري است که مي‌توانيد انجام دهيد.



منبع: سيمرغ




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟