آخرین اخبار

فال روزانه يکشنبه ( 15 آذر _ 6 دسامبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه يکشنبه ( 15 آذر _ 6 دسامبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 15 آذر - 6 دسامبر براي امروز شما

فال روزانه 15 آذر متولدين فروردين ماه

امروز احتمال دارد كه شما بي آنكه خودتان بدانيد چرا، ناگهان خونتان به جوش بيايد، به خاطر اينكه اشعه‌هاي خورشيد، باعث مي‌شود رگ‌هاي اعصاب سياره شما قرمز شود. مريخ جنگ جو سياره حاكم شماست، پس شما مايل هستيد كه در جريان مشكلات باشيد حتي قبل از اينكه آنها اتفاق بيفتند.

فال روزانه 15 آذر متولدين ارديبهشت ماه

شما واقعا دوست نداريد كه وقتي عصباني مي‌شويد احساسات تان را نشان دهيد، گر چه مي‌توانيد وقتي خيلي فشار عصبي به شما وارد مي‌آيد، تبديل به يك رقيب خطرناك بشويد. امروز قادر هستيد که اگر كسي شما را به بازي گرفت, ببينيد چقدر مي‌توانيد احساسات تان را كنترل كنيد. اما شما مجبور هستيد كه ناراحتيتان را براي خود نگه داريد. بهترين راه را در پيش بگيريد و اجازه دهيد كه امواج منفي از كنار شما عبور كنند.

فال روزانه 15 آذر متولدين خرداد ماه

ممكن است امروز ديگران دائما دنبال اين باشند كه با شما جر و بحث كنند، و به نظر مي‌رسد شما هم قادر نيستيد از هوش و زيركي تان براي آرام كردن آنها كمك بگيريد. در حقيقت، به نظر مي‌رسد كه هر لحظه اين دشمني بيشتر مي‌شود. بنابراين، سرنوشت اين درگيري و نتيجه اش بستگي به شما دارد. شما مي‌توانيد شجاعت خود را بكار گيريد و از اين موقعيت ناخوشايند بگذريد و يا اينكه مي‌توانيد انرژي و زمان خود را تلف كنيد تا با آنها بجنگيد. كدام راه را انتخاب مي‌كنيد؟

فال روزانه 15 آذر متولدين تير ماه

توجه كردن به اينكه امروز در محل كارتان چه چيزي باعث بروز مشكل مي‌شود شايد آسان‌ترين قسمت قضيه براي شما باشد و سخت تر اين است كه اجازه دهيد ديگران هم متوجه ماجرا شوند. مشكل شما اين است كه واقيعت را آن طور كه خود مي‌بينيد بيان مي‌كنيد، و در مقابل ديگران هم از عقايد تان دفاع مي‌كنيد. اگر تصميم داريد كه خود را استوار نگه داريد، از گرفتاري‌هاي كه در يك آن شما را غرق خود مي‌كنند، دوري كنيد. روي يك تصوير بزرگ و فيلسوفانه و چشم انداز آن تمركز كنيد، اما مواظب باشيد كه از حقايق غافل نشويد!

فال روزانه 15 آذر متولدين مرداد ماه

يك جست و جوي دراماتيك و عاطفي ممكن است همه چيز را در نظرتان پرشور و پر هيجان جلوه دهد،‌ يا اينكه مي‌توانيد در يك فعاليت فيزيكي سرسختانه شركت كنيد تا انرژي اضافي شما را بگيرد. راه خوبي نيست اگر كنترل تان را از دست بدهيد، زيرا موجب اين مي‌شود كه كساني را كه هميشه دوست داشتيد با شما باشند، را از دست دهيد.

فال روزانه 15 آذر متولدين شهريور ماه

تصوير خانه و خانواده شما امروز به نظر پرمخاطره مي‌رسد. قوس الهام بخش، متعلق به دسته‌اي از سياره‌هايي كه در چهارمين خانه از روح و روان شما قرار دارند، مي‌گويند كه شما دوست نداريد كه در همان ديوارهايي كه شما براي محافظت از خود ساخته بوديد محصور بمانيد. ديگران را نيازاريد كه اين به بهبود وضع شما كمكي نمي‌كند.

فال روزانه 15 آذر متولدين مهر ماه

اگر چه شما را هميشه با نام ` ميانجي و صلح دهنده سياره‌ها ` مي‌خواندند، اما امروز ممكن است نتوانيد اين كار را با خورشيد بي رمق و مريخ جنگجو که در سومين خانه يعني خانه روابط تان حضور دارند, بكنيد. حرف‌هاي شما و ايما و اشاره‌هايتان كه با لحني عصباني و پرخاشجو ادا مي‌شود، ممكن است ديگران را ناراحت كرده و آنها را وادار كند كه در برابر شما موضع دفاعي بگيرند. اگر شما ناخواسته باعث ناراحتي ديگران شديد،‌ زرنگ باشيد و قبل از اينكه روزتان خراب شود و كنترل آن را از دست بدهيد از آنها عذر خواهي كنيد.

فال روزانه 15 آذر متولدين آبان ماه

اهداف شما امروز بوسيله آتشي كه خورشيد به سياره شما با اشعه‌هايش مي‌دمد، ‌شارژ مي‌شود. سخت است كه يك راه متعادل پيدا كرد زيرا شما تصوير روشني از آن نداريد. شما به اين فكر نمي‌كنيد كه چه مي‌خواهيد و بدون اينكه به روشني مشخص كنيد که چه هدفي داريد فقط به مسير ادامه مي دهيد. برايتان سرنوشت ساز و بسيار مهم است كه الان به روشني مشخص كنيد در زندگي چه اهدافي داريد يا اينكه مي‌خواهيد يك فرصت طلايي براي رسيدن به اهداف تان را از دست بدهيد؟

فال روزانه 15 آذر متولدين آذر ماه

اتصال جسورانه مريخ – خورشيد در نشان شما ديده مي‌شود كه بيانگر اين است كه امروز سيستم بدن شما به وسيله انرژي زيادي كه داريد ممكن است بهم بريزد،‌ اما اين فرصتي است كه بتوانيد آن را سازمان دهيد. شما به راحتي مي‌توانيد با افكار بزرگ و عالي خود هر كسي را تحت تاثير قرار دهيد، اما ممكن است به خاطر اينكه نمي‌توانيد يك رابطه عميق عاطفي ايجاد كنيد كمي‌ گيج و پريشان شويد. آرام باشيد و از اهداف تان كمي ‌فاصله بگيريد تا اينكه مطمئن شويد ديگران از ماجراجويي‌هاي اخير شما حمايت مي‌كنند.

فال روزانه 15 آذر متولدين دي ماه

شما معمولا استعداد فوق العاده‌اي در سازماندهي انرژي جنگي مريخ داريد ‌و امروز مريخ با خورشيد بدون هيچ دليلي در دوازدهمين خانه شما اتصال مرموزي دارند. مريخ معمولا علاقه‌اي به پنهان شدن در پس زمينه ندارد،‌ برايش بهتر است كه راه مشخص ديگري را در پيش بگيرد پس توجه بسياري براي رسيدن اهداف تان داشته باشيد و مراقب راه هاي فرعي باشيد.

فال روزانه 15 آذر متولدين بهمن ماه

امروز ممكن است كه توجه زيادي به كارتان نداشته باشيد،‌ مخصوصا اگر مجالي براي بودن با دوستان‌تان در وقت استراحت داشته باشيد؛ همچنين مايل هستيد ايده‌هايتان را كه درباره تغييرات بزرگ و اساسي در آينده است با ديگران در ميان بگذاريد. حتي اگر آنها آنطور كه شما فكر مي‌كنيد عملي نباشند. ايده هايتان هنوز آنقدر مهم نيستند كه بخواهيد برايشان طرحي بريزيد، اما مي‌توانيد فقط با دوستان تان كمي ‌درباره آنها خيال بافي كنيد تا لحظات شاد و مفرحي داشته باشيد.

فال روزانه 15 آذر متولدين فروردين ماه

اتصال خورشيد - مريخ امروز در دهمين خانه از موقعيت اجتماعي شما ايستاده است. اين يعني اينكه كه تاكيد زيادي بر كار و شغل شما در اجتماع دارد. اما ايده‌هاي جالب و خوب شما ممكن است به و سيله فردي كه نمي داند شما چه كار بزرگي مي‌توانيد براي اجتماع بكنيد به عمل در نمي‌آيند. امواج منفي را ناديده بگيريد و سعي كنيد مكاني براي آرامش خود پيدا كنيد تا بتوانيد همه امروز را تحمل كنيد.



منبع: سيمرغ




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟