آخرین اخبار

فال روزانه پنجشنبه ( 12 آذر _ 3 دسامبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه پنجشنبه ( 12 آذر _ 3 دسامبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 12 آذر - 3 دسامبر براي امروز شما

فال روزانه 12 آذر متولدين فروردين ماه

ممكن است شما از كارهاي تكراري كه اخيرا مجبور به انجام آنها هستيد خسته شده باشيد و كمتر مايل باشيد كه روي وظايفي كه شما را از لحاظ روحي ارضا مي‌كند تمركز كنيد. امروز دائم در حال خيالبافي درباره يك زندگي عالي و ايده‌آل در آينده كه به نظرتان مي‌رسد دور از دسترس شماست، هستيد. درباره اينكه چگونه بايد به آنجا برسيد نگران نباشيد. زماني كه خيالبافي‌تان را پايان داديد سعي كنيد از تمرين‌هاي ذهني لذت ببريد. به لحظه حال برگرديد و كاري را انجام دهيد كه بتوانيد يك تغيير واقعي در زندگي‌تان ايجاد كنيد.

فال روزانه 12 آذر متولدين ارديبهشت ماه

شما آماده يك تغيير هستيد و فقط مي‌خواهيد كه اين تغيير به روش شما باشد. نيازها و احتياجاتي كه اخيرا داشته‌ايد همه تحت كنترل هستند اما ممكن است ديگران نگران باشند كه چگونه مي‌خواهيد از پس‌آنها برآييد زيرا نمي‌دانند كه شما همه آنها را تحت كنترل خود داريد. علاوه بر اين، شما طرحي در ذهن داريد كه فقط بايد فرصت لازم را بدست بياوريد تا استارت كار را بزنيد و تلاش‌تان را شروع كنيد. اگرتلاش نكنيد هيچ وقت نخواهيد فهميد كه چه چيزي انتظار شما را مي‌كشد.

فال روزانه 12 آذر متولدين خرداد ماه

با وجود اينكه شما الان خيالباف به نظر مي‌رسيد، اما هيچ چيز نمي‌تواند شما را از طراحي يك ماجراجويي كوچك باز دارد. شما بزرگ فكر مي‌كنيد و به راحتي مي‌توانيد سفري طولاني با كوله پشتي‌تان به ناهموارترين نقاط جهان يعني ارتفاعات تبت داشته باشيد. ممكن است ديگران به شما بخندند زيرا فكر مي‌كنند كه اين افكار شما بسيار عجيب و غريب است. اما خنده آخر را شما به آنها مي‌كنيد در حاليكه داريد از بلندترين نقطه كره زمين برايشان كارت پستال مي‌فرستيد.

فال روزانه 12 آذر متولدين تير ماه

معمولا ‌شما كسي هستيد كه مي‌خواهد به كسي كه مهر مي‌ورزد و دوستش دارد نزديك شود و شريك كردن احساسات‌تان با او بهترين راهي است كه مي‌توانيد به وسيله آن به آن صميمت و نزديكي كه مورد نظرتان است برسيد. اما باز كردن دريچه قلب‌تان براي شما آسان نيست. مخصوصا اگر اخيرا توانايي‌تان براي اطمينان كردن به ديگران را محك زده باشيد. در مقابل ترس‌هايتان بايستيد كه باعث مي‌شود قوي تر از آن ‌چيزي شويد كه هميشه فكرش را مي‌كرديد.

فال روزانه 12 آذر متولدين مرداد ماه

ورود ماه به دومين خانه از روابط شما مي‌تواند يك شراكت فعال از شما يا ديگران را امتحان كند، ديگراني كه فكر مي‌كنند آزادي بيشتر بسيار مهمتر از وابستگي است. نيازي به گفتن نيست. اين يك مسير عادي براي رسيدن به درصد بالايي از صميميت نيست. فط به ياد داشته باشيد كه شما مي‌توانيد فضاي اضافي براي تنفس ايجاد كنيد اگر با خودتان رو راست باشيد.

فال روزانه 12 آذر متولدين شهريور ماه

ممكن است امروز احساس كنيد كه آن شخص هميشگي نيستيد و دوست نداريد همان وظايف تكراري روزانه را – چه در خانه و چه در محل كار – انجام دهيد. همان طور كه تا الان بوده؛ شايد مشتاق باشيد كه به طور كلي رويكرد جديدي در زندگي داشته باشيد و اگر كسي چيزي بداند كه شما ندانيد، مشتاق هستيد كه شاگرد ممتاز آن كلاس باشيد. يادتان باشد آموزش و تحصيل ضروري ترين جزء نيست اما مي‌تواند يكي ا ز مهم ترين بخش‌هاي كار باشد.

فال روزانه 12 آذر متولدين مهر ماه

امروز آماده پذيرفتن يك ريسك هستيد مخصوصا اگر بدانيد كه شادي و نشاط را در زندگي شما افزايش مي‌دهد. اين براي شما مي‌تواند زماني بسيار خلاقانه و مفيد باشد و بسيار مهم است كه به شما خوش بگذرد و بتوانيد همزمان شخصيت دروني و هنرمند خود را به نمايش بگذاريد. شما مي‌توانيد اين كار را هم در محل كار انجام دهيد، ‌هم در زمان بازي، چون اين دو به طرز ظريفي به هم مربوط هستند.

فال روزانه 12 آذر متولدين آبان ماه

حتي اگر تاريچه زندگي شما عجيب‌تر از داستان و رمان است، ‌ممكن است مايل باشيد امروز نقش محوري داشته باشيد و داستان‌تان را با ديگري درميان بگذاريد. به علاوه، ممكن است بخواهيد بخش‌هاي خاصي از زندگي شخصي‌تان را براي خودتان نگه داريد. البته اين حق شماست اما فكر كنيد كه چه چيزي را از قلم انداخته‌ايد كه مي‌تواند ديدگاه شخصي را درباه شما عوض كند طوري كه شما متوجه نشويد. صادق باشيد و تمام واقعيت را بگوييد.

فال روزانه 12 آذر متولدين آذر ماه

امروز برايتان سخت است كه تمركز داشته باشيد، به خاطر اينكه خيلي چيزها توجه شما را به خود جلب كرده‌اند و كنجكاوي شما سخت تحريك شده است. ممكن است برايتان امكان آن نباشد كه از كنار آنها بي‌توجه بگذريد. هوز هم بهتراست كه به آموختن چيزهاي جديد علاقه نشان دهيد به جاي اينكه همواره در يك مكان ثابت بمانيد و كارهاي ثابتي بكنيد كه شما را ارضا مي‌كند. عطش خود را به دانستن يا بررسي‌هاي عقلاني فرو بنشانيد.

فال روزانه 12 آذر متولدين دي ماه

امرزو ممكن است بسيار عصباني باشيد. به خاطر اينكه در مخمصه جديد گير افتاده‌ايد و ترجيح مي‌داديد كه وضعيت را به عقب بازگردانيد. اما ماندن در گذشته سودي ندارد زمانيكه آينده به سرعت در حال جلو آمدن است. قبول اين واقعيت كه زندگي شما در بسياري از موارد تغيير خواهد كرد مي‌تواند اولين گام به سمت بازيافتن امنيت و اطمينان شما باشد.

فال روزانه 12 آذر متولدين بهمن ماه

عجيب اينكه، حالا كه ماه درخشان ثابت شما براي امروز واقع شده است،‌ شما احساس مي‌كنيد نوسانات روحي شما قوي‌تر و بيشتر شده است. ممكن است فاصله‌اي كه معمولا بين افكار و احساسات‌تان مي‌گذاريد دوست داشته باشيد. اما حالا به نظر مي‌رسد اين دو به طور عجيبي بهم آميخته‌اند. نيازي نيست كه رشته‌هاي عاطفي و ذهني‌تان را از هم جدا كنيد. فقط مشاهده كنيد كه اين دو جهت مخالف چگونه با يكديگر بسيار يكدست كار مي‌كنند.

فال روزانه 12 آذر متولدين اسفند ماه

ورود ماه به دوازدهين خانه از تصورات شما مي‌تواند نقطه شروع يك خيال باشد. اما شما نياز داريد كه ناباوري‌تان را درباره رويا و خيال كنار بگذاريد. انرژي‌تان را براي اينكه مشخص كنيد داستان چيست هدر ندهيد و حقايق را از دست ندهيد. فقط ارزش تمام يك داستان كه به طور شاهكاري خلاقانه و راجع به زندگي است عبارت است از اينكه: شما هميشه وقت براي برگشتن به گذشته داريد و مي‌توانيد آن را در روز ديگري تجزيه و تحليل كنيد.



منبع: سيمرغ




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟