آخرین اخبار

فال روزانه چهارشنبه ( 4 آذر _ 25 نوامبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه چهارشنبه ( 4 آذر _ 25 نوامبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 4 آذر - 25 نوامبر براي امروز شما

فال روزانه 4 آذر متولدين فروردين ماه

شما امروز حتي اگر به اندازه‌اي که به نظر مي‌رسد به عقيده افراد ديگر شک نداشته باشيد، باز هم تنها کسي نيستيد که به آنها «نه» مي‌گوييد. اين قانون طلايي شما ست. شما دوست داريد به ديگران فرصت‌هايي را بدهيد که دلتان مي‌خواهد آنها هم همانها را به شما بدهند. تشويق کردن و دلگرمي ‌شما به خاطر ارزش گذاشتن به ايده‌هاي خاص نيست؛ بلکه شما مي‌خواهيد افراد ديگر بدون توجه به نوع کاري که انجام مي‌دهند موفق شوند.

فال روزانه 4 آذر متولدين ارديبهشت ماه

هم اکنون فکر کردن به مقوله‌هاي عالي و بزرگ درمورد آينده امري طبيعي است، اما اين موضوع دليل نمي‌شود فکر ما مغشوش نشود. عجيب اينکه اگر پاهايتان روي زمين باشد و بلند پروازي نداشته باشيد، احتمالاً استدلالات شما کامل خواهند بود. در برابر کساني که ايده‌هاي شما را قبول ندارند مقاومت کنيد. سعي نکنيد خودتان را همرنگ جماعت سازيد؛ بهتر است که از ايده‌هاي خودتان پيروي کنيد.

فال روزانه 4 آذر متولدين خرداد ماه

شايد شما امروز در مورد ارزش‌هاي خود دچار ترديد شويد و برايتان سئوال ايجاد شود، اما اطمينان زيادي كه به حس‌هاي خود داريد امروز بيشتر و بيشتر مي‌شود. شما امروز بين استراحت كردن و نگرش‌هاي جدي تر براي انجام دادن كارهايتان دچار تضاد هستيد. نهايتاً تجديد نظر كردن در احساسات‌تان فكري عاقلانه به نظر مي‌رسد. هرچيزي كه باعث دوري كردن از خودنمايي شود در درازمدت باعث خوشبختي تان مي‌شود.

فال روزانه 4 آذر متولدين تير ماه

امروز اهداف بلند مدتتان نسبت به هميشه برايتان اهميت بيشتري پيدا كرده‌اند، اما لزومي ‌ندارد كه آنها حتماً واقع بينانه باشند. اين سخن در مورد يك برنامه يا كارهاي معمولي در ليست فعاليت‌هاي روزانه تان صدق نمي‌كند. بلكه در مورد روياهاي خلاق و سازنده‌اي است كه باعث مي‌شوند شما فراتر از روزمرگي و مرزهاي جهان واقعي حركت كنيد.

فال روزانه 4 آذر متولدين مرداد ماه

امروز كه شما تغيير موضع داده‌ايد، گويي كه روابط شما نيز تغيير كرده‌اند و نظر شما راجع به دوست و يا همكارتان نيز عوض شده است. ديدگاه شما هنوز در حال توسعه يافتن است، بنابراين هنوز به فكر نتيجه كار نباشيد. انجام دادن كارهاي كوچك و ساده مثل صحبت كردن با كساني كه دوستشان داريد امروز تبديل به يك معضل شده است. پس هم اكنون قبل از اينكه دست به هر اقدامي ‌بزنيد چند روزي صبر كرده تا ببينيد بعد چه احساسي خواهيد داشت.

فال روزانه 4 آذر متولدين شهريور ماه

هم اكنون حل كردن مشكلات احساسي و عاطفي تان بخشي از كار شما مي‌باشد، اما ممكن است تا اواخر شب هيچ اتفاقي نيفتد. ممكن است حرفي كه شما پيش از اين زده بوديد، بد تعبير شده باشد و مشكلي به وجود آورده كه تا مدت‌هاي طولاني باقي مانده باشد. وقتي كه اين مشكل ظاهر شد، سعي نكنيد آن را انكار كنيد، وگرنه شروع به پيشرفت و رشد پيدا كردن مي‌كند.

فال روزانه 4 آذر متولدين مهر ماه

اگرچه شما اكنون احساس بهتري نسبت به خود داريد، اما هنوز براي نزديك شدن به مسئله‌اي كه باعث دردسر و ناراحتي شده است آمادگي نداريد. آزار دادن خود باعث مي‌شود شما كاهي را تبديل به كوهي كنيد! بنابراين از افكار خود آگاهي كامل داشته باشيد. تمركز كردن و توجه كردن به اثرات مثبت عشق ورزيدن به مراتب خيلي بهتر و سالم تر از توجه كردن به اثرات منفي ترس مي‌باشد.

فال روزانه 4 آذر متولدين آبان ماه

شايد شما امروز چند راز مربوط به خود داشته باشيد كه حتي اگر وسوسه شديد بند را آب دهيد! بهتر است آنها را پيش خود نگه داريد. اول انگيزه خود براي فاش كردن رازهايتان را بررسي كنيد؛ اگر شما مي‌خواهيد فقط به خاطر خالي كردن سفره دلتان اين كار را بكنيد، بهتر است اصلاً هيچ حرفي نزنيد. اما اگر كسي خواست صادقانه به شما كمكي برساند و به نفعتان كار كند، شايد اين كار كار خوبي باشد.

فال روزانه 4 آذر متولدين آذر ماه

به جاي اينكه به فكر نيازهاي افراد ديگر باشيد، اول به فكر تغيير دادن خود باشيد. البته اين حرفي كه ما مي‌زنيم معني‌اش خودخواهي نيست. بلكه اعتراف كردن به عشق و دوست داشتن ديگران حاصل نمي‌شود، مگر اينكه خودتان را شناخته باشيد. اگر شما به اندازه كافي به خودتان توجه نكنيد، پس چيز زيادي هم براي عرضه كردن به ديگران نخواهيد داشت.

فال روزانه 4 آذر متولدين دي ماه

لزومي‌ ندارد درباره جايگاه و موقعيت خود زيادي مبالغه كنيد؛ چراكه كمتر حرف زدن از زيادي حرف زدن بيشتر تأثير مي‌گذارد. فراموش نكنيد كه سستي‌ها و ضعف‌هايتان شما راگول زده و شما وسوسه مي‌شويد بيشتر از آن چيزي كه حس مي‌كنيد به خودتان اطمينان كنيد و برايتان مانع ايجاد مي‌كنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما مي‌شود. باوجود اينكه اگربه روشني خود را مطرح كرده و خودتان باشيد ديگران هم شما را خواهند ديد.

فال روزانه 4 آذر متولدين بهمن ماه

وقتي كه شما مي‌توانيد زمان ديگري را به رويا پردازي اختصاص دهيد، اگر امروز اين كار را بكنيد برايتان نتيجه ثمره‌اي نخواهد داشت. در حقيقت تجزيه و تحليل كردن خودتان مي‌تواند شما را به بن بست بكشاند. به جاي ريسك كردن بهتر است توجه‌تان را روي جهان اطراف خود متمركز كنيد. داشتن نگرشي منظم و قانونمند مي‌تواند مهم ترين چيز براي حفظ كردن شغلتان باشد.

فال روزانه 4 آذر متولدين اسفند ماه

شما امروز سعي مي‌كنيد كه شكست‌هاي خود را جبران كنيد، اما مشكل واقعي مربوط به اتفاقاتي كه در زمان حال رخ داده نيست. عقده‌هاي روحي مربوط به گذشته مي‌تواند كاملاً مانع به وجود آمدن جريان‌هاي عاطفي در زندگي‌تان شود. پس همين حالا افكار و روياهاي قديمي ‌را به زمان حال آورده و بهشان فكر كنيد. آيا مي‌خواهيد به خاطر مشكلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دريغ كنيد؟



منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟