آخرین اخبار

فال روزانه دوشنبه ( 2 آذر _ 23 نوامبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه دوشنبه ( 2 آذر _ 23 نوامبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 2 آذر - 23 نوامبر براي امروز شما

فال روزانه 2 آذر متولدين فروردين ماه

اگر قبلاً شخصي با شما مخالفت مي‌کرده، امروز در حالي که تغييراتي در برنامه‌ها به وجود مي‌آورد، بالاخره ديدگاه‌هاي شما را درک مي‌کند. باوجود اين فکر نکنيد که دوستانتان رفتار خودسرانه شما را تحسين مي‌کنند. بلکه آنها نهايت تلاش‌شان را مي‌کنند که شما را همانطوري که هستيد قبول کنند. اگر به ديگران فشار آوريد که از راحتي و آسايش خود چشم پوشي کنند هيچ سودي عايدتان نمي‌شود.

فال روزانه 2 آذر متولدين ارديبهشت ماه

شما امروز بين ايده‌هاي بلند پروازانه خود و تکاليف و مسئوليت‌هاي جديدتان گير افتاده‌ايد. اگر کارهايتان که روي هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنيد، ديگر نمي‌توانيد لذت ببريد. با غر زدن کاري از پيش نمي‌بريد!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنيد؛ فقط تمرکز کرده و تا جايي که برايتان امکان دارد به کارهايتان برسيد.

فال روزانه 2 آذر متولدين خرداد ماه

ذهن شما از الان براي تعطيلات آخر هفته برنامه ريزي مي‌کند، اما شما تا موقعي که نتوانسته‌ايد سوءتفاهمات را براي خود حل کنيد، اصلا نمي‌توانيد خوش بگذرانيد! اگر به آنها توجه کنيد اين آزادي را خواهيد يافت که امشب و فردا شب از بودن در کنار دوستانتان لذت ببريد! اما ناديده گرفتن وظايف تان نيز در آينده برايتان مشکلاتي به همراه خواهد داشت.

فال روزانه 2 آذر متولدين تير ماه

شما امروز مي‌خواهيد با ايجاد کردن يک پوسته سخت دور خود رفتار يک فرد متولد برج سرطان را نشان بدهيد. يکي از راه‌ها براي انجام دادن اين کار اين است که فقط با افرادي که واقعا دوستشان داريد و کساني که ازتان حمايت کرده و از بودن با آنها احساس امنيت مي‌کنيد، وقتتان را بگذرانيد. اگر مي‌توانيد داخل خانه بمانيد؛ اگرچه شايد مجبور شويد براي يک کار ضروري از خانه بيرون برويد، ولي امروز يک روز عالي براي استراحت کردن و خوابي گرم و نرم است!

فال روزانه 2 آذر متولدين مرداد ماه

شما مي‌خواهيد تمام روز کار کنيد، اما اين به معني انجام دادن تمام کارهايتان در يک روز نيست. اگر شما با هدف برقراري تعادل در کارهايتان برنامه ريزي کنيد، به بهترين نحو قادر خواهيد بود هم به کارهايتان برسيد و هم تفريح کنيد. با تلاشي مضاعف و کمي‌ خلاقيت مي‌توانيد در روزهاي آينده به اين هدفتان برسيد. فقط در نهايت زماني که تصميم به تفريح کردن گرفتيد زياده روي نکنيد؛ اعتدال و ميانه روي کليد رسيدن به موفقيت است.

فال روزانه 2 آذر متولدين شهريور ماه

شما معمولا در مقوله اقتصاد و پول خرج کردن فردي منطقي هستيد و سعي مي‌کنيد در برابر وسوسه خريدن جنسي زيبا که بدان نياز نداريد مقاومت کنيد. اما امروز استثنا است؛ شما قادر نيستيد در برابر خريدن شي‌اي که حس زيبايي شناسي‌تان را تحريک مي‌کنيد مقاومت کنيد! برخلاف هميشه امروز زيبايي يک شِي بيشتر از سودمندي آن براي شما اهميت دارد. پس بهتر است قبل از اينکه تصميم نهايي بگيريد چند روز صبر کنيد.

فال روزانه 2 آذر متولدين مهر ماه

بازگشت ماه به نشانه شما احتمالا در سازمان دهي ذهن تان بهتان کمک نمي‌کند. در حقيقت امروز يکي از روزهايي است که نمي‌توانيد درخصوص مواردي که برايتان استرس ايجاد مي‌کنند تصميم بگيريد. عجيب اينکه گزينه‌هايي که شما پيش رويتان داريد تا چند روز آينده اهميت خود را از دست مي‌دهند، پس بهتر است به جاي اينکه به طور ناگهاني مسيرتان را عوض کنيد به تصميماتي که از قبل گرفته‌ايد بسنده کنيد.

فال روزانه 2 آذر متولدين آبان ماه

شما امروز از نظر احساسي در آرامش کامل به سر مي‌بريد! شايد قبلا به اندازه کافي نگران بوده‌ايد و الان وقت اين است که ناراحتي‌هايتان را فراموش کنيد. حتي اگر به طور کامل آماده نيستيد که به راه خود ادامه بدهيد، ولي هنوز هم بهترين کار اين است که نگراني‌هايتان را پيش خود نگه داريد. در هرصورت افراد ديگر نگاه بي‌تفاوتي به شما دارند و اين موضوع مي‌تواند توانايي‌هاي معنوي شما را بالاتر ببرد.

فال روزانه 2 آذر متولدين آذر ماه

امروز شايد اولين روزي باشد که ماه و خورشيد مدت زمان طولاني‌تري يکديگر را ملاقات مي‌کنند. امروز روز نوسازي است، پس وقت را با بازنگري کارهاي مهم که پيش رويتان داريد اختصاص داده و براي کارهايي که براي سال آينده دوست داريد انجام دهيد روياپردازي کنيد. اما همه اينها يک شبه حاصل نمي‌شود! اين برنامه را هميشه براي خود تکرار و تمرين کنيد تا به صورت يک برنامه منظم روزانه دربيايد.

فال روزانه 2 آذر متولدين دي ماه

شما حتي روزهايي که روز کاري نيست، مثل روز جمعه، نگران فعاليت‌هاي حرفه‌اي خود هستيد و به نقش خود در جامعه فکر مي‌کنيد. افراد ديگر هم از شما انتظار دارند آنها را هدايت کنيد، اما لزوما نمي‌خواهند شما زمام تمام امور را به دست بگيريد. بلکه آنها فقط نياز دارند شما به حرف‌هايشان گوش داده و راجع به حرف‌هايشان فکر کنيد. به جاي اينکه براي خود قلمروي را در نظر بگيريد و به افراد ديگر بگوييد که چه کاري انجام دهند، اگر عضوي از گروه‌شان بشويد مي‌توانيد رهبر موثرتري باشيد.

فال روزانه 2 آذر متولدين بهمن ماه

روزهايي که خورشيد در اطراف يازدهمين خانه تان يعني خانه آينده حرکت مي‌کند، معمولاً براي شما روزي فوق‌العاده به حساب مي‌آيد. شما در حاليکه دنبال ماجراجويي مي‌رويد مي‌خواهيد بدانيد در آينده چه اتفاقي مي‌افتد. اما آنقدر در آينده زندگي نکنيد که آنچه در حال حاضر پيرامون تان اتفاق مي‌افتد را فراموش کنيد. زماني را با خانواده و دوستان گذراندن تنها راهي است که مي‌تواند ذهن شما را دوباره در لحظه حال متمرکز کند.

فال روزانه 2 آذر متولدين اسفند ماه

اگر امروز يک اتفاق محدوديت‌هاي تان را به يادتان آورد، تسليم نشده و به خودتان شک نکنيد. در هر صورت ترس‌هاي قديمي ‌شما لزوما هيچ ارتباطي با موقعيت اخيرتان ندارند. ولي عصبانيت و نگراني خود را پنهان نکنيد، وگرنه شدت آن بيشتر مي‌شود. يکي از دوستان صميمي‌ و يا يکي از همکاران را پيدا کرده و بدون اينکه ازش خجالت بکشيد با او درد و دل کرده و از نگراني‌هايتان حرف بزنيد. اين صحبت‌ها باعث مي‌شود نگرش‌هاي منفي‌تان قبل از اينکه در آينده برايتان دردساز شوند، از بين بروند.

منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟