آخرین اخبار

فال روزانه چهارشنبه ( 27 آبان _ 18 نوامبر ) فال و شخصيت شناسي

فال روزانه چهارشنبه ( 27 آبان _ 18 نوامبر )

  بزرگنمايي:

فال روز 27 آبان - 18 نوامبر براي امروز شما

فال روزانه 27 آبان متولدين فروردين ماه

با وجود اينکه امروز خيلي دير مي‌گذرد، ولي شما از شرايط موجود راضي هستيد. شما آماده‌ايد با مشکلات سرشاخ بشويد! اما نداي درونتان بهتان مي‌گويد الان وقت مناسبي نيست. حتي اگر اهميت آرام تر کار کردن را فهميده باشيد، تا موقعي که تغييرات لازم را اجرا نکنيد از نااميدي در نخواهيد آمد.

فال روزانه 27 آبان متولدين ارديبهشت ماه

شما در رفتار با فردي که مشکلات خيلي کوچک و جزئي را تبديل به فاجعه‌اي بزرگ مي‌کند بي طاقت شده و صبر و تحملتان را از دست داده‌ايد. حتي اگر لازم شد روي اين کار کنترل داشته باشيد، لازم نيست به خاطر پرداختن به مسائل يک نفر ديگر کارتان را متوقف کنيد. اگر ديگران به اين رفتارهاي خود ادامه دادند سعي کنيد که فقط ازشان دوري بجوييد.

فال روزانه 27 آبان متولدين خرداد ماه

شما امروز به اندازه کافي باهوش هستيد و آنقدر خودتان را باور داريد که مي‌توانيد يک داستان سر هم کنيد!! بدون اينکه نياز به گفتن باشد جنگيدن با حقايق بارز و مشخص شما را به دردسر مي‌اندازد، به خصوص اگر بخواهيد ديگران را هم متقاعد کنيد که از شما پيروي کنند. زماني را با يک دوست مورد اطمينان صرف کردن و بررسي کردن ايده‌هايتان شما را از شرمندگي بعدي نجات مي‌دهد!

فال روزانه 27 آبان متولدين تير ماه

با وجود اينکه اوايل روز حساس‌تر مي‌شويد ولي در اواسط روز انرژي‌هاي بيشتري را دريافت مي‌کنيد و تحريک مي‌شويد به کارهاي شخصي بپردازيد. هم اکنون شما بايد توانايي‌هاي رهبري و مديريتي خود را نشان دهيد و از اين کار نيز هراس نداريد. مطمئن شويد قبل از اينکه برنامه‌هايتان را اجرا مي‌کنيد، هيچ فرضيه نادرست و نکته مبهمي‌‌ باقي نمانده باشد. قبل از اينکه کارتان را شروع کنيد، نسبت به موقعي که اولين قدم را برداشته‌ايد، راحت تر مي‌توانيد به عقب برگرديد.

فال روزانه 27 آبان متولدين مرداد ماه

امروز ماه وارد نشانه‌تان مي‌شود و شما مي‌توانيد موج تازه‌اي از انرژي که وارد بدنتان شده است را حس کنيد. اما احساسات قوي شما کاملاً آشفته تان مي‌کنند، براي اينکه نمي‌توانيد به راحتي متوجه بشويد که کدام يک بيشتر ارزش بها دادن دارند. گويي که به يک جاده پر از ناهمواري رسيده‌ايد و بايد قبل از اينکه ديگران را هم درگير روند کاريتان کنيد اين ناهمواري‌ها را برطرف کنيد.

فال روزانه 27 آبان متولدين شهريور ماه

شما امروز احساس خيلي خاصي نسبت به اتفاقات درست و نادرستي كه پيرامونتان رخ مي‌دهد داريد. شما توانايي قضاوت كردن فوق العاده‌اي داريد، چرا كه هم اكنون قدرت قضاوت شما خيلي قوي شده است و همچنين توانايي ديدن هر دو جنبه يك سئوال به آن اضافه شده است. فقط فراموش نكنيد حرف شما سخن نهايي نيست، پس فقط به عنوان يك فرضيه آن را بيان كنيد. به افراد ديگر زمان بدهيد، آنها نياز دارند خودشان به آگاهي برسند.

فال روزانه 27 آبان متولدين مهر ماه

امروز كمي ‌دودل شده‌ايد، حتي اگر ديگران به نفع شما كار كنند باز هم فرقي نمي‌كند. آنها شما را تشويق مي‌كنند روياهاي بزرگ داشته باشيد، تا بتوانند پروژه‌اي كه قبلاً هم بهش سري زده بوديد را مطرح كنند. ولي شما در مسير خود بمانيد و فقط به خاطر اينكه ديگران ازتان مي‌خواهند كار ديگري انجام ندهيد. شما خودتان بهتر مي‌دانيد كه چه موقعي بايد چه كاري بكنيد.

فال روزانه 27 آبان متولدين آبان ماه

وقتي نتوانيد احساسات خود را كنترل كنيد، به خصوص اگر ديگران هم ناراحتي‌هاي شما را تشديد كنند، اوضاع خيلي ناراحت كننده و استرس زا مي‌شود. حتي اگر از اين شرايط جديد ناراضي هستيد ولي خودتان را نگران نكنيد. شما مي‌خواهيد بيشتر داشته باشيد و حتي شايد خودتان هم دقيقا ندانيد كه چه مي‌خواهيد. شما فقط به زمان احتياج داريد، روزهاي آينده اوضاع بهتر خواهد شد.

فال روزانه 27 آبان متولدين آذر ماه

شما نمي‌توانيد خيلي راحت بگوييد که زندگيتان ساده تر شده يا پيچيده تر! شما توانايي اين را پيدا کرده‌ايد که روش زندگي خود را طوري تغيير دهيد که به تفريحات و خوشي‌هايتان اضافه شود، اما حالا همه چيز ظاهراً در حال تغيير کردن است. پس فوري فرصت‌ها را به چنگ آورده و تفريح کردن را از دست ندهيد، چراکه ممکن است در هفته‌هاي آينده اصلاً وقتي براي تفريح کردن پيدا نکنيد.

فال روزانه 27 آبان متولدين دي ماه

شما در محل کار تقريبا خوش بين هستيد، اما هميشه و همه جا نمي‌توانيد اين خصلت را داشته باشيد. شايد امروز نسبت به کساني که زياد با شما همکاري نمي‌کنند خشمگين شويد. به حس‌هاي منفي خود بها ندهيد؛ اطرافيان شما بيشتر از قبل ازتان حمايت مي‌کنند، پس پيشنهاداتي که به شما مي‌دهند را قبول کنيد و برنامه‌هاي خود را به پيش ببريد.

فال روزانه 27 آبان متولدين بهمن ماه

شما امروز بين اعتقادات خود و عقايدي كه بازخوردهاي ناراحت كننده به دنبال دارد در جدال هستيد. شما دوست نداريد چيزهايي كه برايتان مهم هستند را قبول كنيد، زيرا اگر شما به عقايد خود وابسته باشيد آنها بخشي از شما مي‌شوند. خوشبختانه توانايي تحليل كردن و خونسردي شما مي‌تواند بهتان كمك كند در عين حال كه نقطه نظرات ديگران را هم قبول مي‌كنيد، راهي پيدا كنيد كه بتوانيد به عقايد خود نيز پايبند بمانيد.

فال روزانه 27 آبان متولدين اسفند ماه

امروز شما بر سر دوراهي قرار مي‌گيريد. از يك طرف شما مي‌خواهيد كار خاصي انجام دهيد؛ شما كارهاي عقب افتاده زيادي براي انجام دادن داريد و شور و هيجان شما مي‌تواند تبديل به عصبانيت شديد بشود. از طرف ديگر اگر كمي ‌تلاش كنيد محيط امن و آرامي‌ براي خود درست كنيد، عجيب اينكه احساس خواهيد كرد بيشتر از خلوت و محيط دنج خود جدا افتاده‌ايد. اما الان نبايد نگران اين باشيد كه چه راهي را انتخاب كنيد؛ فقط ببينيد كه طالع شما چيست و سرنوشت شما را به چه مسيري هدايت مي‌كند.


منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 ترفند روانشناسي براي شناختن شخصيت طرف مقابل

شخصيت شناسي باتوجه به نوع عيد ديدني

سال 1398 سال خوک چه اتفاقاتي براي شما رخ مي دهد؟

تشخيص شخصيت و سلامتي افراد باتوجه به ظاهر آنها با دانستن 7 نکته

شخصيت شناسي و طالع بيني شخصيت هاي سريال بازي تاج و تخت

تست روانشناسي براي مشخص شدن ميزان وابسته بودن

عطر مناسب شما با توجه به ماه تولدتان!

افراد با ابرو هاي پرپشت چه شخصيتي دارند؟!

شخصيت شناسي با توجه به بستني مورد علاقه شما

تست روانشناسي براساس خانواده شما!

شخصت شناسي براساس علاقه افراد در انداختن انگشتر در هر يک از انگشتان

نوع مراسم عروسي شما با توجه به ماه تولدتان

مدل فرق سر شما درباره شخصيت تان چه مي گويد؟

شخصيت شناسي از روي ظاهر بدن افراد

حيوان سال 97 کدام است؟

شخصيت شناسي از روي لباس افراد

متولدين ماه هاي مختلف چه زماني آمادگي عاشق شدن را دارند؟

طالع بيني ماه آبان : در اين ماه چه اتفاقاتي در انتظار شماست؟

آموزش زبان بدن براي شناختن شخصيت طرف مقابل

خصوصيت مردان را با توجه به ماه تولدشان بشناسيد!

خط کف دست شما درباره روابط عاشقانه تان چه مي گويد؟ عکس

خيانت و رابطه عاشقانه افراد براساس رنگ چشم آنها

شخصيت شناسي از روي رنگ ماشين

متولدين هر ماه در چه سني ازدواج مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک کفش مورد علاقه شما! عکس

تست روانشناسي: ديگران درباره من چگونه فکر مي کنند؟

شخصيت شناسي به کمک نحوه راه رفتن افراد

شغل مناسب شما براساس ماه تولد تان

شخصيت شناسي براساس مدل گرفتن فرمان خودرو

شخصيت شناسي براساس مدل نشستن افراد

شخصيت شناسي از روي چانه افراد

متولدين چه ماه هايي نبايد بايکديگر ازدواج کنند؟!

خصوصيات و عادات بد متولدين هر ماه سال

طالع بيني چيني براساس سال تولد

سال 96: طالع بيني سال خروس

شخصيت شناسي براساس چين و چروک روي پيشاني

شخصيت شناسي افراد براساس مسائل مالي

شخصيت شناسي براساس عدد تولد شما

شخصيت شناسي به کمک اشکال هندسي

شخصيت شما براساس رنگ لباسي که مي پوشيد

شناسايي شخصيت افراد از نحوه امضا کردن آنها

شخصيت شناسي براساس شکل بيني

شخصيت شناسي از روي شکل دندان

شخصيت شناسي براساس داشتن موبايل اندرويدي يا آيفون!

شخصيت شناسي خانم ها براساس شکل و طرح ناخن هايشان

شخصيت شناسي براساس رنگ و مدل اتومبيل

راز نقاشي هايي که در زمان صحبت با تلفن مي کشيم؟!

شخصيت طرف مقابل را باتوجه به شکل انگشت شست او تشخيص دهيد! عکس

شخصيت شناسي براساس عکس پروفايل افراد!

شخصيت شناسي: در عکس زير پيرمرد ميبينيد يا يک دختر جوان!؟