آخرین اخبار

بهترين فيلم هاي ترسناک 2018 + تصاوير سينما

بهترين فيلم هاي ترسناک 2018 + تصاوير

  بزرگنمايي:

چه خبر - سال ترسناک 2018

سال 2017 سال موفقيت فيلم هاي ترسناک بود و در اين سال فيلم هاي ترسناک موفق و پرهزينه بسياري توليد شد که اکثراً با موفقيت در گيشه همراه بودند. در اين سال شاهد بازگشت فرانچايز «اره» (Saw) بوديم و اقتباسي ديگر از رمان مشهور «آن» (It) نوشته استفن کينگ همراه با فيلم هاي متعدد ديگري در اين ژانر. از داستان هايي بر اساس واقعيت تا موجودات فرازميني ترسناک، به نظر مي رسد که سال 2018 نيز سال ترسناکي در عالم سينما باشد. با توجه به اين که در سال ميلادي کنوني نيز قرار است فيلم هاي ترسناک متعددي ساخته اکران شوند اين مطلب را به بهترين و ترسناک ترين فيلم هاي ژانر وحشت که در سال 2018 اکران مي شوند اختصاص داده ايم.

بيگانگان: شکار در شب (تاريخ اکران: جمعه 18 اسفند 96)

فيلم ترسناک «بيگانگان» (The Strangers) يکي از فيلم هاي غافلگير کننده ژانر وحشت در سال 2008 بود اما حتي با وجود ترسناکي شديدي که در اين فيلم ديده مي شد، «بيگانگان» هيچگاه در زمره بهترين فيلم هاي ترسناک سال هاي اخير قرار نگرفته است. هيچ يک از طرفداران انتظار دنباله اي از اين فيلم را نداشتند اگر چه در انتهاي فيلم اصلي نشانه هايي از ادامه دار بودن داستان ديده مي شد. قسمت دوم اين فيلم که سال 2009 ساخت آن تاييد شد يک دهه بعد از قسمت اول اکران مي شود و يوهانس رابرتز نيز همچنان کارگرداني آن را بر عهده خواهد داشت.

فيلم ترسناک بيگانگان

فيلم ترسناک بيگانگان

داستان اين قسمت در يک منطقه پر از خانه هاي سيار و در شبي که برق قطع شده رخ خواهد داد که شرايط ترسناک و مناسبي را براي شخصيت هاي شرور داستان فراهم مي سازد. کريستينا هندريکس نقش رهبر خانواده را بازي مي کند که سفر جاده اي آن ها با اتفاقات ناخوشايندي همراه مي شود.

ديوانه (تاريخ اکران: جمعه 3 فروردين 97)

استيون سودربرگ، فيلمساز کهنه کار هاليوودي رزومه پربار و حسرت برانگيزي دارد و سال گذشته آخرين ساخته خود با نام «لوگان خوش شانس» (Logan Lucky) اکران کرد. اين کارگردان گزيده کار، پروژه بعدي خود با نام «ديوانه» (Unsane) را در اختفاي کامل و تنها با گوشي آيفون خود تصويربرداري کرده که به نظر مي رسد محمل مناسبي براي يک فيلم تريلر ترسناک و جاه طلبانه باشد.

فيلم ترسناک ديوانه

فيلم ترسناک ديوانه

داستان اين فيلم در مورد زني است که در يک مرکز رواني حاضر شده و با بدترين ترس هايش روبرو مي شود. از بازيگران اين فيلم مي توان به جي فارو، کلر فوي، جونو تمپل و ايمي ايروينگ اشاره کرد که حال و هوايي شبيه فيلم ترسناک «برو بيرون» (Get Out) ساخته تحسين شده جوردن پيل دارد اما با داستاني کاملاً متفاوت.

يک مکان ساکت (تاريخ انتشار: جمعه 17 فروردين 97)

هنوز اطلاعات زيادي در مورد فيلم «يک مکان ساکت» (A Quiet Place) و داستان آن منتشر نشده است. سناريو تهيه شده براي اين فيلم توسط اسکات بک و برايان وودز آن چنان راضي کننده بود که کمپاني پارامونت آن را خريداري کرده و خودشان را مامور ساخت آن کرده است.

فيلم ترسناک يک مکان ساکت

فيلم ترسناک يک مکان ساکت

از بازيگراني که اين کارگردانان جوان را در ساخت فيلمي خارق العاده همراهي خواهند کرد مي توان به جان کرازينسکي و اميلي بلانت اشاره کرد. اين دو قرار بود که ديگر با هم بازي نکنند اما وقتي فيلم نامه را خواندند نتوانستند حضور در آن را ناديده بگيرند.

حقيقت يا شهامت (تاريخ انتشار: جمعه 24 فروردين 97)

استوديو فيلمسازي «بلوم هوس» بسياري از فرانچايزهاي ترسناک پرفروش سال هاي اخير را در قبضه دارد اما فيلم هاي يک قسمتي آن ها بيش از هر چيز ديگري باعث اعتبار بخشيدن به اين استوديو شده اند. فيلم «شکاف» (Split) ساخته ام نايت شيامالان و فيلم «برو بيرون» ساخته جرودن پيل فيلم هاي خيره کننده و پرفروش اين استوديو بودند و اين استوديو قصد دارد موفقيت اين فيلم ها را در «حقيقت يا شهامت» (Truth or Dare) نيز تکرار کند.

فيلم ترسناک حقيقت يا شهامت

فيلم ترسناک حقيقت يا شهامت

جف وادلو که ساخت سريال تلويزيوني «مهمانسراي بيتس» (Bates Motel) و «کيک اس 2» (Kick-Ass 2) را در کارنامه دارد، نويسندگي و کارگرداني اين فيلم را بر عهده خواهد داشت. اين فيلم داستان يک دانشجو را روايت مي کند که در طول يک سفر تفريحي به مکزيک در نسخه اي فراطبيعي از يک بازي مشهور گرفتار مي شود و داستان هايي ترسناک در ادامه براي وي و اطرافيانش رخ مي دهد. لوسي هيل بازيگر سريال «دروغگويان کوچولوي زيبا» (Pretty Little Liars) نقش اول اين فيلم را بر عهده خواهد داشت.

ملک اندرس (تاريخ انتشار: جمعه 28 ارديبهشت 97)

داستان جالب فيلم مستقل «ملک اندرس» (Anders Manor) بدين شرح است:" روز تولد 18 سالگي ايمي است و در حالي که بسياري از دختران هم سن او در حال شادي و خوشگذراني با دوستانشان هستند، ايمي خود را خانه نشين کرده است. مادرش جين تصميم گرفته وي را به يک سفر خانوادگي ببرد تا هم تولد او را جشن گرفته و هم اين که بار ديگر وي را با زندگي اجتماعي آشنا سازد. کمپ زدن ها و پايکوبي هاي خانوادگي به يکباره به يک گردهمايي خوفناک بي سابقه در تاريخ آمريکا تبديل مي شود".

فيلم ترسناک ملک اندرس

فيلم ترسناک ملک اندرس

جاناتان شرمرهورن اولين تجربه کارگرداني خود را با اين فيلم تجربه خواهد کرد و کريستينا رابينسون (بازيگر سريال دکستر) همراه با مايک کانليس، کشتي گير آمريکايي با لقب «مايک بنت معجزه» از بازيگران اصلي آن خواهند بود.

پاکسازي: جزيره (تاريخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 97)

پايان داستان «پاکسازي: سال انتخابات» (The Purge: Election Year) طوري بود که بسياري فکر مي کردند ديگر هيچ راهي براي ادامه فرانچايز «پاکسازي» پس از اتمام قسمت سوم وجود ندارد اما اين مجموعه چنان پايگاهي در ميان علاقمندان فيلم هاي ترسناک پيدا کرده که عليرغم بودجه ناچيز توانسته 315 ميليون دلار در مجموع فروش داشته باشد. جيمز دموناکو، کارگردان فيلم گفته که به احتمال فراوان اين داستان را در قالب يک سريال تلويزيوني ادامه خواهد داد اما همزمان قسمت هاي سينمايي آن نيز همچنان توليد خواهند شد.

فيلم ترسناک پاکسازي: جزيره

فيلم ترسناک پاکسازي: جزيره

قسمت چهارم اين مجموعه که در واقع پيش درآمدي بر داستان هاي قبلي است «پاکسازي: جزيره» (The Purge: The Island sends) نام دارد که اتفاقات قبل از قسمت اول اين فرانچايز را پيگيري خواهد کرد.

مگ (تاريخ انتشار: جمعه 19 مرداد 97)

فيلم « مگ » (The Meg) يک فيلم آمريکايي- چيني است که عنوان آن کوتاه شده «مگالودون» (Megalodon) است که يک کوسه عظيم الجثه پيش از تاريخ بوده است. اين فيلم داستان يک گروه تحقيقاتي زيردريايي بين المللي را روايت مي کند و زماني که زيردريايي آن ها دچار نقص فني مي شود با اين هيولاي غول پيکر روبرو مي شوند.

فيلم ترسناک مگ

فيلم ترسناک مگ

جيسون استاتهام نقش اصلي اين فيلم را بر عهده دارد و رين ويلسون و روبي رُز همراه با يک بازيگر سرشناس چيني به نام لي بينگ بينگ نقش هاي ديگر اين فيلم را بازي خواهند کرد.

مرد لاغراندام (تاريخ انتشار: جمعه 2 شهريور 97)

سيلوين وايت که کارگردان کهنه کاري در عرصه تلويزيون به شمار مي آيد کارگرداني فيلم «مرد لاغراندام» (Slender Man) را بر عهده دارد و هنوز جزيياتي در مورد داستان آن منتشر نشده است اما بسياري منتظر اکران آن هستند.

فيلم ترسناک مرد لاغراندام

فيلم ترسناک مرد لاغراندام

ساخت اين فيلم از سال 2009 مورد انتظار بوده و در دنياي اينترنت بحث هاي زيادي در مورد شخصيت مرد لاغراندام و فيلمي که بر اساس آن ساخته مي شود در جريان بوده است.

نعش (تاريخ انتشار: جمعه 2 شهريور 97)

در فيلم ترسناک «نعش» (Cadaver) شي ميچل (بازيگر سريال دروغگويان کوچک زيبا) بازي خواهد کرد که داستاني ترسناک و پيچيده دارد.

فيلم ترسناک نعش

فيلم ترسناک نعش

در اين فيلم ميچل نقش يک تکنيسين در مرده شورخانه و پليس سابقي که به دليل اعتياد به مواد مخدر کنار گذاشته شده را بازي مي کند و شيفت شبانه او در مرده شورخانه با ديدن يک جنازه بشدت آسيب ديده به کابوسي بي پايان تبديل مي شود. کارگرداني اين فيلم را ديدريک ون رويژن، کارگردان کهنه کار هلندي بر عهده خواهد داشت.

بيگانه کوچک (تاريخ انتشار: جمعه 9 شهريور 97)

لني آبراهامسون، کارگردان و نويسنده ايرلندي در طول سال هاي اخير توانسته در ايرلند اعتباري براي خود دست و پا کرده و در سال 2015 نيز با ساخت فيلم «اتاق» (Room) خود را به جهانيان شناساند و در مراسم اسکار نيز حضور فوق العاده اي داشت. او براي پروژه بعدي به سراغ رماني پرفروش از سارا واترز با نام «بيگانه کوچک» (The Little Stranger) رفته است.

فيلم ترسناک بيگانه کوچک

فيلم ترسناک بيگانه کوچک

اين داستان ترسناک که پس از پايان جنگ جهاني دوم رخ مي دهد، داستان پزشکي را روايت مي کند که بايد با يک خانواده غيرطبيعي و يک روح خبيث که در محل کار سابق مادرش حضور دارد مواجه شود. از بازيگران اين فيلم مي توان به دومنهال گليسون، روث ويلسون و ويل پوتلر اشاره کرد.


منبع: bartarinha.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)