آخرین اخبار

بهترين بازيگران زن ترکيه در سال 2018+ تصاوير سينما

بهترين بازيگران زن ترکيه در سال 2018+ تصاوير

  بزرگنمايي:

چه خبر - از اويکو کارايل تا هازال کايا

بازيگري در ترکيه نياز به ظاهر و چهره اي زيبا دارد. بسياري از بازيگران مشهوري که در حال حاضر در سينما و تلويزيون ترکيه فعاليت دارند، زماني مدل بوده اند. البته آنها نه تنها زيبا، بلکه بسيار با استعداد هم بوده اند، به طوري که توانستند خودشان را در سطح بهترين و محبوب ترين بازيگران بالا بکشند و جوايز زيادي را از آن خود کنند. در اين مطلب، نام بهترين و زيباترين بازيگران زن ترک را در سال 2017 به شما معرفي مي کنيم.

هانده دوغان دمير:
هانده دوغان دمير بازيگر جوان و خوش آتيه تلويزيون ترکيه که به دليل ايفاي نقش زينب در سريال ترکي در «انتظار آفتاب» در بين ايراني ها محبوب گرديده است در تاريخ 22 نوامبر 1985 در آنکاراي ترکيه متولد شد.

هانده دوغان دمير

هانده دوغان دمير

وي که در ابتداي کار به بازي در تيزرهاي تبليغاتي مشغول بود با پيشنهاد شبکه TRT ترکيه براي بازي در يک سريال مواجه شد و در سال 2011 با بازي در سريال «غم و اندوه» پا به دنياي حرفه اي بازيگري نهاد. هانده دوغان دمير فارغ التحصيل رشته جامعه شناسي از دانشگاه تاريخ و جغرافياي آنکارا است. او همچنين در دانشگاه ليل فرانسه در رشته زبان نيز تحصيل کرده است. هانده در سال 2013 با ايفاي نقش زينب در سريال «انتظار آفتاب» توانست براي اولين بار به عنوان بازيگر نقش اول در يک فيلم يا سريال بازي کند.

جانسو دره:

جانسو دره، در 14 اکتبر 1980 متولد شد و حال جزو يکي از مدل ها و بازيگران مشهور ترکيه به حساب مي آيد. او تحصيلات ابتدايي و متوسطه را در ازمير فرا گرفت و در رشته باستان‌شناسي از دانشگاه استانبول فارغ‌التحصيل شد. او کار در تلويزيون و سينما را از سال 2004 شروع کرد و بين سال‌هاي 2006 تا 2008 نقشي برجسته در مجموعه تلويزيوني «سيلا» داشت.

جانسو دره

جانسو دره

بعد از آن با همکاري کنان ايميرزالي اوغلو در فيلم« the Last Ottoman Yandim Ali» به شهرت رسيد. او توانايي هاي زيادي در بازيگري دارد، به طوري که در نقش هاي مختلفي، از کمدي گرفته تا نقش هاي جدي، هنرنمايي کرده است.

اويکو کارايل

اويکو کارايل بيشتر به خاطر چشم هاي جذاب و گيرايش شهرت دارد. او در استانبول در سال 1990 متولد شد و در دوران نوجواني، پس از يک آموزش کوتاه در تئاتر در سال 2007، وارد دانشگاه دولتي هنر و تئاتر استانبول شد. او ابتدا کار خود را با تئاتر آغاز کرد اما به تدريج توانست موفقيت هاي بيشتري را کسب کند.

اويکو کارايل

اويکو کارايل

ايکو کارايل در سال 2011 موفق شد براي بازي در «چيزهاي خوب براي مهماني» دو جايزه استعدادهاي درخشان جوان و جايزه ويژه افسس را از آن خود کند. در بين سريال‌هاي او نيز بازي در سريال «کارا پارا آشک» و همچنين نقش جمره در سريال «کوزي گوني» شاخص تر از کارهاي ديگرش بوده است.

سرناي ساريکايا

سرناي ساريکايا بازيگر و مدل حرفه‌اي ترک و صاحب جايگاه دوم دختر شايسته ترکيه در سال 2010 مي‌باشد. اين ستاره جذاب در سال 1991 در ترکيه متولد شد. بازي در سريال «عمرگل‌لاله» و «جزر و مد» باعث شناخته شدن وي در سطح جهاني شد.

سرناي ساريکايا

سرناي ساريکايا

او با بازي در اين دو سريال، دو تنديس پروانه طلايي کسب کرد که معتبرترين جايزه براي يک بازيگر اهل ترکيه به حساب مي آيد. علاوه بر بازيگري، سرناي چهره تبليغاتي برندهاي معروف ترکيه اي است. او در سال 2014 بهترين بازيگر زن شناخته شد و توسط جي‌کيو تنديس دريافت کرد.

بورجو بريجيک يکتين

بورجو بريجيک يکتين بازيگر اهل کشور ترکيه است که در سال 1989 در المالي متولد شد. وي فارغ‌التحصيل رشته باستان‌شناسي از دانشگاه اژه است. او در سال 2006 به عنوان ملکه مديترانه مسابقه زيبايي آنتاليا برگزيده شد و پس از آن کار حرفه اي خود را در کارآموزي تئاتر شهري شهر بورنوا آغاز کرد.

 بورجو بريجيک يکتين

بورجو بريجيک يکتين

او به عنوان يکي از زيباترين بازيگران ترکي سال 2017 شناخته شد و حال در پروژه هاي سينمايي زيادي فعاليت دارد که جديدترين آن « Life Song» مي باشد.

سونگول اودن

سونگول اودن در 17 فوريه 1977 به دنيا آمد. او در هر نقشي که پذيرفته، از نقش هاي جدي گرفته تا نقش هاي کمدي، توانسته به بهترين نحو هنرنمايي و خودش را در دل هوادارانش جا کند. او کار حرفه اي خود را در سال 1999 با سريال محبوب «Ferhunde Hanimlar» آغاز کرد.

سونگول اودن

سونگول اودن

او علاوه بر بازيگري در عرصه سينما، به تئاتر نيز علاقه دارد. به لطف توانايي هاي او، او تا به حال جوايز زيادي را از آن خود کرده است به طوري که در سال 2012 نام بهترين بازيگر کمدي را به خود اختصاص داد.

سلن سويدر

سلن سويدر در 26 دسامبر 1986 در ازمير، ترکيه، به دنيا آمد. سلن 54 کيلوگرم وزن و 1٫78 سانتي‌متر قد دارد و جزو مدل هاي حرفه‌اي ترکيه محسوب مي شود. او در سال 2007 توانست دختر شايسته ترکيه شود و در مراسم دختر شايسته کشور چين نيز شرکت کند. سلن سويدر در حال حاضر در رشته روابط بين‌الملل در دانشگاه تحصيل مي‌کند و علاوه بر بازيگري، به عکاسي و نويسندگي نيز علاقه دارد. او با بازي در سريال «شميم عشق» و «عمر گل لاله» به اوج شهرت رسيد.

سلن سويدر

سلن سويدر

برگوزار کرل

برگوزار کرل دوران کودکي خود را در اولوس، منطقه‌اي نزديک بشيکتاش، استانبول گذرانده است. او در رشته تئاتر در دانشگاه هنرهاي زيباي معمار سنان تحصيل کرده است. کورل با فيلم سينمايي «آشيانه گرگ‌ها» فعاليتش را آغاز کرد و در سال 2006 با بازي در فيلم «هزار و يک شب» مطرح شد، فيلمي که نه تنها در ترکيه بلکه در کشورهاي عربي و اروپاي شرقي نيز طرفداران زيادي پيدا کرد.

برگوزار کرل

برگوزار کرل

او همچنين در يک قسمت از فيلم «حريم سلطان» به عنوان بازيگر مهمان به ايفاي نقش پرداخت. از سال 2012 تا ژوئن 2015 در سريال «کارادايي» در نقش فريده شادعلو بازي کرد که براي بازي در اين سريال جوايز متعددي کسب کرد و شهرت و محبوبيت اش چند برابر شد.

هازال کايا

هازال کايا در يک خانواده طبقه بالا در شهر غازي عينتاب ترکيه در 10 اکتبر 1990 به دنيا آمد. او در دبيرستان ايتاليايي در استانبول درس خواند و در سال 2009 فارغ التحصيل شد. پدر و مادرش هر دو وکيل هستند و وقتي او هفت ساله بود از هم جدا شدند. او به عنوان يک کودک هفت ساله که ويولن و باله مي آموخت به دنياي هنر وارد شد.

hazel-kaya.jpg

هازال کايا

هازال کايا اولين نقش مهم خود را در سريال «گنجو» ايفا کرد و پس از آن در سال 2008 در سريال «عشق ممنوع» در نقش نيهال زياگل ظاهر شد. وي بخش عمده اي از محبوبيت خود را مديون بازي در سريال بسيار موفق «اسمش را فريحا گذاشتم» مي باشد. هازال کايا پس از دو سال عدم حضور در تلويزيون، در سال 2017 با سريال «داستان ما» که برگرفته از مجموعه تلويزيوني «بي شرم» است، بار ديگر به تلويزيون بازگشت.

طوبا بويوک‌اوستون

طوبا بويوک‌اوستون در سال 1982 در استانبول متولد شد، دوران مدرسه را در همان شهر گذراند و سپس در رشته طراحي صحنه و دکور و طراحي لباس در دانشگاه هنرهاي زيباي معمار سنان استانبول به تحصيلات خود ادامه داد. ضمن تحصيل در دانشگاه، او براي اولين بار در تبليغ مول‌پد جلوي دوربين فيلمبرداري رفت. وي در سال 2011 با اونور سايلاک ازدواج و صاحب دو فرزند دختر دو قلو به نام هاي توپراک و مايا شد.

طوبا بويوک‌اوستون

طوبا بويوک‌اوستون

شايعاتي در مورد طلاق طوبي از همسرش بود ولي هر دو در صفحه اينستاگرام خود اعلام کردند که ما از هم جدا نشديم. طوبا در بين زيباترين زنان جهان که از يک مجله معروف امريکايي منتشر شده بود رتبه 17 را کسب کرد.


منبع: bartarinha.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)