آخرین اخبار

11 اعتراف بازيگران هاليوودي که باعث شرمندگي آنها شده است! سينما

11 اعتراف بازيگران هاليوودي که باعث شرمندگي آنها شده است!

  بزرگنمايي:

رازهايي درباره ستاره هاي هاليوودي

همه ما رازهايي داريم و رازها بخشي از زندگي انسان ها را تشکيل مي دهند. انسان از کودکي مجذوب اسرار مي شود و کنجکاو است از آنها سر در بياورد. شايد اسرار ما از چيزهاي کوچکي مانند دزديدن يک آب نبات آغاز شوند، ولي وقتي بزرگتر مي شويم اين رازها بزرگتر و پيچيده تر مي شوند.

اسرار بخشي بنيادين در زندگي شخصي انسان ها نيز هستند. بسياري از ما جزئيات زيادي در زندگي شخصي مان داريم که هرگز به کسي نگفته ايم و شايد واقعاً بعضي از آنها کاملاً بي معني باشند و براي کسي اهميتي نداشته باشند، اينکه مثلاٌ سه چهار روز است که حمام نکرده ايد يا اينکه دوست داريد با آهنگ هاي گروه وان دايرکشن زمزمه کنيد، شايد براي کسي مهم نباشد و در واقع راز محسوب نشود. ولي اگر سلبريتي و ستاره معروفي باشيد، همه اين جزئيات و رازهاي ريز و درشت براي مردم و طرفداران مهم مي شوند. مردم دوست دارند که ستاره ها در مصاحبه ها گاردشان را پايين بياورند و همه مسائل زندگي شان را با آنها در ميان بگذارند، مهم نيست که اين مسائل چقدر احمقانه و نامربوط هستند. در زير ليستي از ستاره هاي هاليوودي را مشاهده مي کنيد که احتمالاً از اينکه اين اسرار و رازهاي کوچک و بزرگ را با مردم در ميان بگذارند شرم دارند.

11. کيتي پري: موهاي ستاره هاي ديگر را نگه مي دارد.

کيتي پري خواننده بسيار جذابي است و در اين شکي نيست. البته وي از آن دسته خواننده ها و سلبريتي هايي است که زياد شرم و خجالت سرش نمي شود و اين را در ترانه ها و موزيک ويديوهايش ديده ايم، هرچند که اين موضوع با روش مذهبي بزرگ شدن او در تضاد کامل است. کيتي پري سبک و استايلي انتزاعي، جذاب و جنجالي دارد و شايد خيلي از کارهايي که انجام مي دهد کاملاً بي معني و بي منظور باشد. عجيب ترين چيز در مورد او اين است که خودش اعتراف کرده که يک دسته موي تيلور سوئيفت و همچنين موي مايلي سايرس را دارد و هنوز آنها را نگه داشته است! طرفداران پري اين قضيه را خيلي عجيب و غريب قلمداد کرده اند، معلوم نيست شايد پري به جادو و جنبل يا مسائل خرافي هم اعتقاد دارد!


10. تيلور سوئيفت: نمي تواند شنا کند.

تيلور صداي نسل حاضر است. او آنقدر دوست و آشنا در کل صنعت موسيقي و شو دارد که گاهي حال آدم را بهم مي زند! سوئيفت تقريباً با همه ستاره ها روي صحنه اجرا داشته است، از بيانسه بگيريد تا ميک جَگر و مدل هاي ويکتورياز سيکرت و غيره. او سبک موسيقي کانتري خود را از صفر به صدر چارت هاي موزيک پاپ رسانده است. ولي بالاخره هر ابرقهرماني هم يک نقطه ضعف دارد و تيلور سوئيفت همه چيز تمام (!) هم يک مهارت کليدي را ياد نگرفته و آن هم شنا کردن است.

باورتان مي شود که وي نمي تواند شنا کند؟ وي اين قضيه را تقصير بزرگ شدن در منطقه غرب ميانه و وجود گياهان عجيب و غريب و ترسناک در درياچه ها مي اندازد. شايد اين سوال برايتان مطرح شود که مگر در پنسيلوانيا استخر شنا وجود نداشت؟ دقيقاً سوال ما هم همين است. تيلور عزيز، همه از تو انتظار دارند که بي عيب و نقص باشي، مخصوصاً طرفدارانت!


9. اميلي بلانت: قبلاً لکنت زبان داشته است.

اميلي بلانت سالهاست که در صنعت سينما فعال است ولي تازه چند سالي است که براي خودش نام و نشاني دست و پا کرده است. وي قرار است در نقش مري پاپينز که محصول جديد کمپاني ديزني است نقش آفريني کند و در حال حاضر نيز فيلم سينمايي "شکارچي: جنگ زمستاني" را از او روي پرده داريم که در مقابل شارليز ترون، کريس همسورث و جسيکا چستين بازي مي کند که همه هنرپيشه هاي توانايي هستند. وي قبلاً هم بازي فوق العاده اي در مقابل بازيگري درجه يکي مانند تام کروز در فيلم "لبه فردا" از خود نشان داده بود که باعث شد در فيلم هاي دست اول يکي از بازيگران مورد نظر کارگردانان شود.
ولي اين زيباي بريتانيايي هميشه هم اينقدر اعتماد به نفس نداشته است و خودش اعتراف مي کند که قبل از آنکه وارد عرصه بازيگري شود لکنت زبان وحشتناکي داشته است. شايد تمرکز کردن روي چيزي غير از خود و وارد حس کاراکتر شدن بالاخره باعث شده که بلانت از شر لکنت خود خلاص شود.


8. دنيل ردکليف: کودکي سختي داشته است.

شايد شما هم گوشه اي از شايعاتي که در هاليوود در مورد ترک اعتياد به الکل دنيل ردکليف پخش شده را شنيده باشيد و بايد بگوييم چندان هم به او خرده نمي گيريم. زيرا ثروتمند شدن آن هم در سن بسيار کم و مقاومت در مقابل وسوسه امتحان کردن مواد مخدر جديد براي چنين بازيگراني، خيلي آسان نيست. به نظر مي رسد که دنيل بخاطر داشتن والدين بسيار سختگير و منضبط، کودکي سختي هم داشته است. فکرش را بکنيد شبي که دنيل فهميد که نقش اول سري فيلم هاي سينمايي عظيم هري پاتر به او رسيد، وي اجازه داشت که فقط نيم ساعت بيشتر بيدار بماند!


7. متيو مک‌کاناهي: هرگز فيلم تماشا نمي کند.

جمله معروف مک‌کاناهي را که شنيده ايد: «من پيرتر مي شوم و آنها در همان سن مي مانند.» بازي او در فيلم "مات و مبهوت" مثال زدني بود، ولي وي فيلم هاي کمدي رمانتيک آبکي هم بازي کرده و شايد دليلش اين بوده که آن زمان نمي دانسته يک فيلم خوب چه شکلي است. مک‌کاناهي اعتراف کرده که تا قبل از 18 سالگي فقط دو فيلم سينمايي را تماشا کرده بود. تا آن زمان او اجازه نداشته تلويزيون تماشا کند. او در سال هاي اخير با بردن جايزه اسکار براي فيلم "باشگاه مشتريان دالاس"، موفقيت زيادي کسب کرد و در صنعت سينما رشد زيادي کرد.


6. ليتون ميستر: در زندان به دنيا آمده است.

سريال "دختر سخن‌چين" باعث شد که ستاره هايي مانند بليک لايولي و ليتون ميستر که گذشته کاملاً متفاوتي دارند، مشهور شوند و سر زبان ها بيفتند. بليک از روز اول زندگي هاليوودي را تجربه کرده بود، زيرا پدر و مادرش استاد بازيگري بودند و در اين صنعت کار مي کردند و تقريباً همه خواهر و برادرهايش در صنعت سرگرمي هستند. بر عکس، ليتون در زندان به دنيا آمد. مادر او به خاطر قاچاق ماريجوانا به خارج از جامائيکا همراه با پدر و عمه اش، زنداني شده بودند.
ولي ليتون به جاي خجالت کشيدن از خود و والدينش، با اعتراف به اين موضوع، غرور و اعتماد به نفس خود براي رسيدن از صفر به چنين جايگاهي را نشان داد. خوشبختانه وي اشتباه مادرش را تکرار نکرد و حالا او و همسر بازيگرش، آدام برودي، يک فرزند دختر دارند.


5. جک نيکولسون: مسائل خانوادگي دارد.

همه ما با مسائل خانوادگي دست و پنجه نرم مي کنيم. شايد بعضي از ما در فاميل خود کسي را داشته باشد که در زندان به سر مي برد يا شرايطي دارد که دلش نمي خواهد کسي از آن باخبر شود. ولي اگر روزي بفهميد که خانواده شما هويتي متفاوت با آنچه تابحال فکر مي کرديد دارد چه؟ در مورد جک نيکولسون، بازيگر افسانه اي هاليوود همين اتفاق افتاد و واقعآً معلوم نبود که در خانواده او چه خبر است.

پدر و مادر جک در واقع پدربزرگ و مادربزرگش بودند و خواهرش در واقع مادرش بود. وقتي اين راز برملا شد، جک بسيار خجالت زده شده بود و اظهار داشت که کاملاً از فهميدن اين قضيه شوکه شده است. البته تا سن 37 سالگي او چيزي از اين موضوع نمي دانست و وقتي هم که از آن باخبر شد، مادرش بدون آنکه حقيقت ماجرا را به او بگويد، درگذشته بود. جک اين راز را از يک گزارشگر شنيد و حقيقت آن را از خاله اش جويا شد.


4. اما استون: خوره کامپيوتر بوده است.

گذشته بسياري از ستاره هاي سينما براي مردم حيرت آور و غافلگير کننده است. اينکه کداميک از ستاره ها درسخوان بوده اند و کداميک ترک تحصيل کرده اند نيز براي طرفداران جالب است. ولي اما استون اعتراف کرده که واقعاً خوره کامپيوتر بوده است. در عين حال وي هميشه پز مي داد و مي گفت که چطور از پدر و مادرش خواست تا به هاليوود نقل مکان کنند و از حرفه بازيگري او حمايت نمايند.

وي ابتدا در دوره دبستان با تخته وايت بورد تلاشش را کرد و وقتي بزرگتر شد دوباره اين درخواست را با ارائه فايل پاورپوينت براي والدينش مطرح کرد. اگر يک چيز در مورد خوره هاي کامپيوتر درست باشد، آن اين است که آنها خيلي باهوشند. استون خوب مي دانست که بايد چه کار کند و بالاخره تلاشش نتيجه داد.


3. کريستينا اگيلرا: اسپانيايي صحبت نمي کند.

کريستينا در حال حاضر در برنامه The Voice مربيگري مي کند، ولي هنوز يک فصل هم برنده نشده است. قطعاً اگر المپيک صدا برگزار مي شد تابحال او برنده شده بود. کريستينا استايل منحصر بفردي نيز دارد و در سراسر دنيا طرفداران فراواني دارد. در سال 2000 او آلبومي منتشر کرد که تماماً اسپانيايي بود. بالاخره هر چه که باشد اسم او اسپانيايي است و به نظر مي رسد که نسبت فاميلي لاتين هم داشته باشد. ولي اينکه او مطلقاً اسپانيايي حرف نمي زند واقعاً جاي خجالت دارد. آلبوم او کاملاً اسپانيايي است و در عين حال تنها کلمه اي که کريستينا مي تواند به اسپانيايي بگويد کلمه "سلام" است!


2. نيکول کيدمن: از پروانه هاي مي ترسد.

هر کسي از يک چيزي مي ترسد، چه ترس از ارتفاع باشد، چه تاريکي، بالاخره يک چيزي هست که عرق سرد به پيشاني شما بيندازد. گاهي شما ترس خود از يک چيز را بيان مي کنيد تا بتوانيد با طرف مقابل يک نقطه اشتراک براي همدردي بيابيد. ولي خانم کيدمن از ميان همه چيزهاي ترسناک دنيا، از حشره زيبا و ظريفي مانند پروانه مي ترسد. اسکارلت جوهانسون اعتراف کرده بود که از پرنده ها ترس دارد، که در مقايسه با پروانه، منطقي تر به نظر مي رسد. ولي حداقل پرنده ها با نوک هاي تيزشان احتمال آسيب زدن و ايجاد درد را دارند، ولي پروانه ها چه گناهي دارند؟!


1. برد پيت: به ندرت حمام مي کند.

تعجبي ندارد که برد پيت در ليست ما جاي گرفته است. در هر صورت او با هنرپيشه اي مانند آنجلينا جولي ازدواج کرده است، کسي که رفتاري غيرعادي با برادرش دارد و زماني گردنبندي حاوي خون بيلي باب تورنتون را به گردنش مي بست. خود بيلي باب تورنتون هم اعترافات شرم آوري در مورد رابطه اش با جولي دارد. ولي برد پيت دست اين دو را از پشت بسته و اعتراف کرده که قبل از آنکه بازيگر شود، تنپوش جوجه اي رستوران ال پولو لوکو را به تن مي کرده و جلوي رستوران تبليغ مي کرده است. او همچنين اعتراف کرده که کمتر حمام مي کند و عرق بدنش را با دستمال مرطوب بچه تميز مي کند تا مجبور نباشد حمام برود! ما ديگر حرفي نداريم!




منبع : bartarinha.ir




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)