آخرین اخبار

عمارت هاي متروکه که زماني متعلق به ستاره هاي بزرگ بود! + عکس سينما

عمارت هاي متروکه که زماني متعلق به ستاره هاي بزرگ بود! + عکس

  بزرگنمايي:

چه خبر - سرنوشت عمارت رويايي مايکل جکسون چه شد؟

خانه‌هاي هنرمندان و ستاره‌هاي هاليوودي هميشه به خاطر نام‌هاي مشهوري که پشت آنهاست از اقبال بيشتري نسبت به ديگر خانه‌ها برخوردار هستند و مردم تمايل بيشتري براي خريد اين عمارت‌ها از خود نشان مي‌دهند. اغلب اين خانه‌ها با قيمت‌هاي بالاتري هم فروخته مي‌شوند و دليلش هم چيزي نيست جز هاليوودي بودن مالک خانه! اما در اين ميان استثناهايي هم وجود دارد و برخي از عمارت‌هاي مجلل و بزرگ هنرمندان هرگز فروش نمي‌روند و دست آخر متروکه‌اي از آنها بر جا مي‌ماند. يا حتي اگر فروخته شود باز هم تضميني وجود ندارد که مالک بعدي بتواند آن شکوه و جلال قبلي خانه را حفظ کند. در همين راستا در زير 5 عمارتي را برايتان انتخاب کرده‌ايم که زماني به سلبريتي‌هاي پرآوازه هاليوود تعلق داشته‌اند اما دست روزگار سرنوشت خوبي برايشان رقم نزده و به مخروبه‌اي مهجور تبديل شده‌اند يا به طور کامل تغيير کاربري داده‌اند.

«مزرعه نِوِرلند» مايکل جکسون

«مزرعه نِوِرلند» مايکل جکسون هنوز هم در بازار موجود است و 67 ميليون دلار قيمت دارد. باغ‌وحش، پيست ماشين‌هاي تصادفي، دو ريل قطار جداگانه و شهربازي مملو از دستگاه‌هاي متنوع در Neverland Ranch زماني به مايکل جکسون بزرگ تعلق داشت. بر اساس گزارش‌ها، سلطان پاپ جهان اين مزرعه بزرگ که 11 کيلومتر مربع وسعت دارد و در کاليفرنيا واقع شده را در سال 1987 ميلادي به قيمت 19٫5 ميليون دلار خريداري کرد. جکسون زماني که در قيد حيات بود در اين شهرک بي‌نظير جشن‌هاي بسيار بزرگي بر پا کرد. او حتي جشن تولد 14 سالگي کيم کارداشيان را نيز در همين مزرعه برگزار کرد.

بيشتر بدانيد : مزرعه‌ي مايكل جكسون جاذبه‌ي گردشگري مي‌شود

اما تمامي اين جشن‌ها و مهماني‌هاي بزرگ و بي‌نظير در سال 2003 ميلادي متوقف شدند. چرا؟ به خاطر اينکه در آن زمان مايکل جسکون به سواستفاده جنسي از کودکان متهم شد و پليس نيز به اين شهرک يورش برده و آنجا را مورد جست‌وجو قرار داد. خواننده سرشناس پاپ در سال 2005 ميلادي به آزار کودکان متهم شد.

خانه سلبريتي ها,مزرعه مايکل جکسون,سرنوشت خانه ستاره هاي هالييود,عمارت هاي مخروبه سلبريتي ها,خانه بزرگان هاليوود
«مزرعه نِوِرلند» مايکل جکسون

در نهايت، پس از دادگاه‌ها، اتهام‌ها و بدنامي‌هايي که براي مايکل جکسون پيش آمد او مزرعه نورلند را در سال 2009 ميلادي با قيمت 22٫5 ميليون دلار به کلوني کپيتال فروخت. ميليون‌ها دلار خرج نوسازي و تعميرات اساسي اين خانه شد. علامت تجاري آن نيز تغيير کرد و عنوان مزرعه سيکامور ولي به آن داده شد. بدنبال اين فرايندها، اين مزرعه در سال 2015 ميلادي با قيمت 100 ميليون دلار براي فروش گذاشته شد. اين در حالي بود که مايکل جسکون در سال 2009 ميلادي درگذشت. از آن تاريخ تاکنون هر روز از قيمت پيشنهادي اين مزرعه کاسته مي‌شود و در حال حاضر با قيمت 67 ميليون دلار براي فروش فايل شده اما کسي خريدار آن نيست.

خانه بروس لي در هنگ‌کنگ

خانه بروس لي در هنگ‌کنگ قرار است به مدرسه تبديل شود. هنگامي که بروس لي در سال 1973 ميلادي در سن 32 سالگي درگذشت، خانه هنگ‌کنگ او فوري فروخته شد. يک نيکوکار چيني به نام يو پنگ لين در سال 1974 ميلادي اين خانه را خريداري و آن را به «هتل عشق» تبديل کرد. اتاق‌هاي اين هتل به صورت ساعتي به مشتري‌ها کرايه داده مي‌شد. پنگ لين بعدها گفت که قصد دارد اين خانه را بفروشد و پول آن را به قربانيان زلزله 2008 سيچوئان اختصاص دهد. اما مردم در آن زمان اصرار داشتند که اين خانه به ياد و در بزرگداشتت بروس لي همچنان حفظ شود و پنگ لين نيز از فروش آن منصرف شد.
اين فرد خير بعدها تصميم گرفت اين خانه را به موزه تبديل کند اما دولت با او مخالفت کرد.زماني که پنگ لين در سال 2015 ميلادي درگذشت، مشخص شد در وصيت‌نامه‌اش اين خانه و تمامي املاک و مستغلات خود را وقف خيريه کرده است.در نهايت هم تصميم بر آن شد تا اين خانه به مرکز آموزشي تبديل شود و قرار است از ماه سپتامبر 2019 400 دانش آموز در آن مشغول تحصيل شوند.

بيشتر بدانيد : استقبال مردم از تبديل خانه شدن خانه «بروس‌لي» به موزه

عمارت ليزا مينلي

عمارت برجا مانده از ليزا مينلي به مرکز جنگ‌هاي قانوني تبديل شده است. بر اساس اخبار رسمي لس‌آنجلس، اين عمارت در سال 1925 ميلادي ساخته شد و بعدها دکوراسيون آن توسط معماري به نام جان الجين ولف تغيير يافت و مستقيما توسط کارگرداني به نام وينست مينلي خريداري شد.اين کارگردان در سال 1986 ميلادي دار فاني را وداع گفت. او در وصيت خود در مورد اين خانه چنين نوشته بود که همسرش مادام العمر اجازه زندگي در اين خانه را دارد اما دخترش ليزا مينلي مالک اصلي عمارت خواهد بود.

خانه سلبريتي ها,مزرعه مايکل جکسون,سرنوشت خانه ستاره هاي هالييود,عمارت هاي مخروبه سلبريتي ها,خانه بزرگان هاليوود
سرنوشت عمارت ليزا مينلي چه شد؟

ليزا تصميم گرفت در سال 2000 ميلادي عمارت بورلي هيلز را بفروشد. وقتي اين خانه در سال 2002 ميلادي فروخته شد، لي حاضر به خروج از خانه و تخليه آن نشد. ليزا هم براي تلافي از پرداخت قبوض برق و دستمزد خدمتکاران خانه دست کشيد – اگر چه خدمتکار حاضر شده بود به طور رايگان به کار خود در ان خانه ادامه دهد.در اين ميان، لي شکايتي عليه ليزا به دادگاه ارائه کرد و در آن ليزا را به تخلف در قرارداد، آزار سالمندان و اعمال اذيت‌هاي احساسي و عاطفي متهم کرد.
او همچنين درخواست دريافت 1 ميليون دلار غرامت وراثتي به نام خودش کرد که بتواند پس از فروش رفتن خانه بتواند براي خودش خانه‌اي خريداري کند. در نهايت ليزا مجبور شد خانه خودش را پس از فروش از خريدار کرايه کند و اجاره آن را پرداخت کرد تا لي تا پايان عمرش در آن خانه بماند.قرارداد اجاره در سال 2006 تمام شد و مالک جديد 2٫3 ميليون دلار براي خانه پرداخت کرد. لي در سال 2009 ميلادي درگذشت و مالکان جديد خواستار نوسازي و تعمير آن شدند اما اين اتفاق‌ها هيچ‌کدام روي نداد و اين خانه همچنان بدون ساکن به صورت متروکه در محل خود رها شده است.

خانه‌ مايک تايسون

خانه‌اي که زماني به مايک تايسون تعلق داشت اکنون به کليسا تبديل شده است.در فاصله 80 کيلومتري از جنوب شرقي Cleveland در اوهايو؛ يک عمارت 2300 متر مربعي متروکه قرار دارد. مايک تايسون پيش از اينکه در سال 1992 ميلادي به جرم تجاوز جنسي 6 سال به زندان محکوم شود در اين خانه زندگي مي‌کرد.اين خانه يک اتاق 930 متر مربعي با استخر داخلي داشت و از ديگر امکانات آن مي‌توان به پله‌هاي مارپيچ آهني، سقف و ديوارهاي پوشيده از پول و 4 قفس براي 4 ببر اشاره کرد که در زمان خود بسيار عجيب و منحصربه‌فرد بود.

خانه سلبريتي ها,مزرعه مايکل جکسون,سرنوشت خانه ستاره هاي هالييود,عمارت هاي مخروبه سلبريتي ها,خانه بزرگان هاليوود
خانه‌ مايک تايسون

تايسون، مشت‌زن و قهرمان بوکس حرفه‌اي آمريکا پس از سه سال از زندان آزاد شد و به خانه خود بازگشت اما اين عمارت باشکوه را در سال 1999 ميلادي با قيمت 1٫3 ميليون دلار به Paul Monea فروخت؛ تاجري که براي ويدئوهاي تمرين Tae-Bo خود مشهور است.پل در سال 2008 ميلادي به جرم همدستي در پولشويي دستگير شد و اين خانه تا سال 2010 ميلادي خالي از سکنه به حال خود رها شد. اما بعدها با قيمت 600 هزار دلار فروخته و کليساي Living World Sanctuary اهدا شد. در حال حاضر پس از سال‌ها خالي بودن در حال حاضر به کليسا تبديل شده است.

عمارت ديويد گيلمور، گيتاريست مشهور پينک فلويد

عمارت خالي از سکنه‌ي ديويد گيلمور، گيتاريست مشهور و محبوب پينک فلويد. عمارت Hook End Manor در مساحت 102 هزار متر مربع در آکسفوردشاير جنوبي در انگلستان قرار دارد. اين خانه 11 اتاق خوابه در سال 1980 ميلادي توسط ديويد گيلمور، گيتاريست گروه موسيقي پينک فلويد خريداري شد.اين ملک امکانات عجيب و جالبي داشت از استوديوي ضبط صدا که توسط راد استورات و تام جونز استفاده مي‌شد گرفته تا سنگ قبر ظاهري در زيرزمين.

خانه سلبريتي ها,مزرعه مايکل جکسون,سرنوشت خانه ستاره هاي هالييود,عمارت هاي مخروبه سلبريتي ها,خانه بزرگان هاليوود
خانه اشرافي گيلمور، گيتاريست مشهور پينک فلويد

گيلمور اين خانه اشرافي را به وست سايد پروداکشن فروخت که بعدها مورداستفاده تهيه‌کننده‌اي به نام تريور هورن قرار گرفت. هورن پس از اينکه پسرش به طور تصادفي و در يک حادثه دلخراش همسرش را به ضرب گلوله مصدوم کرد، خانه را براي فروش گذاشت.البته همسر هورن زنده ماند و سه سال تمام در کما به سر مي‌برد. پس از به هوش آمدن اين خانم توانايي حرف زدن يا حرکت کردن نداشت و در نهايت در سال 2014 ميلادي نيز بر اثر سرطان درگذشت.اين خانه در حال حاضر به فردي نامشخص تعلق دارد و به عنوان استوديوي ضبط صدا مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

بيشتر بدانيد : ستارگان هاليوود را در خانه‌هايشان ببينيد + تصاوير

بيشتر بدانيد : ثروتمندان هاليوودي پول خود را کجا خرج مي‌کنند؟!! (+عکس)


منبع: rooziato.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)