آخرین اخبار

از مهران مديري و نويد محمدزاده تا عطاران و جواد عزتي، شانس کدام يک بيشتر است؟ + عکس سينما

از مهران مديري و نويد محمدزاده تا عطاران و جواد عزتي، شانس کدام يک بيشتر است؟ + عکس

  بزرگنمايي:

چه خبر - اسامي فيلم‌هاي متقاضي اکران نوروز 98

اکران نوروز بدون شک يکي از مهم‌ترين رويدادهاي سالانه سينماي ايران به شمار مي‌آيد که براي سينماگران و علاقه‌منداني که اتفاقات سينمايي را دنبال مي‌کنند بسيار حائز اهميت است.هر ساله با پايان جشنواره فيلم فجر گمانه زني‌ها درباره فيلم‌هايي که گزينه اکران نوروزي سينماي ايران هستند آغاز شده و نظرات متفاوت و متعددي مطرح مي‌شود.امسال هم تعداد بسيار زيادي از صاحبان فيلم‌هاي سينمايي تقاضاي خود را براي اکران نوروز به شوراي صنفي نمايش ارائه کردند که در اين ميان نام چند فيلم حاضر در سي و هفتمين دوره جشنواره فيلم فجر نيز به چشم مي‌خورد.

بيشتر بدانيد : فيلم هايي که در نوروز 98 اکران مي شوند + عکس

شوراي صنفي نمايش امسال خلاف سال گذشته ليستي از فيلم‌هايي که نامزد اکران نوروزي هستند اعلام نکرده و طبق گفته غلامرضا فرجي سخنگوي کارگروه اکران تنها گزينه قطعي اکران نوروزي سال 98، فيلم «متري شيش و نيم» به کارگرداني سعيد روستايي است که سيمرغ بلورين بهترين فيلم از نگاه تماشاگران را در جشنواره سي و هفتم به دست آورده است.در ميان فيلم‌هاي متقاضي اکران نوروزي تنوع موضوعي قابل قبولي به چشم مي‌خورد و کفه فيلم‌هاي کمدي نسبت به ساير موضوعات سنگيني مي‌کند، البته اين مسئله امري طبيعي به شمار مي‌آيد زيرا که در طول ساليان گذشته تجربه‌ها نشان داده که فيلم‌هاي کمدي گيشه تضمين شده‌اي براي سينماي ايران دارند.
طبق گفته فرجي امسال 21 فيلم متقاضي اکران نوروزي سينما هستند و هفت سرگروه براي اکران نوروزي اعلام مي‌شوند که براين اساس تنها هفت فيلم شانس اين را دارند تا در نوروز روي پرده بروند. همچنين فيلم‌هايي که پروانه نمايش خود را دريافت کرده‌اند در اولويت اول براي اکران قرار دارند. و بايد ديد که در نهايت چه آثاري شانس نمايش روي پرده نقره‌اي سينماهاي کشور را در سال 98 خواهند داشت. در ادامه به معرفي 16 فيلمي که به طور رسمي از نامزدي خود براي اکران نوروزي خبر داده‌اند مي‌پردازيم.

«متري شيش و نيم» روستايي که به مذاق مردم خوش آمد

«متري شيش و نيم» دومين ساخته سينمايي سعيد روستايي است که براي نخستين بار در سي و هفتمين جشنواره فيلم فجر به نمايش درآمد، اين فيلم با وجود آنکه در زمان جشنواره با حواشي دست و پنجه نرم کرد اما به مذاق تماشاگران مردمي خوش آمد و توانست سيمرغ بلورين بهترين فيلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کند. روستايي در اين فيلم بار ديگر به سراغ معضل اعتياد رفته و از زاويه‌اي ديگر به اين آسيب اجتماعي پرداخته است و پيمان معادي، نويد محمدزاده و پريناز ايزديار پس از «ابد و يک روز»، براي دومين مرتبه مقابل دوربين روستايي رفتند.

نويد محمدزاده در «متري شيش و نيم»
نويد محمدزاده در «متري شيش و نيم»

در خلاصه داستان اين فيلم آمده : «داستان متري شش و نيم داستان جست و جوي پليس مبارزه با مواد مخدر براي پيدا کردن فروشنده بزرگ شيشه در پايتخت است.» «متري شيش و نيم» تا به امروز تنها گزينه قطعي اکران نوروزي سال 98 است و بايد ديد که در اکران عمومي نيز با اقبال مخاطبان سينماي ايران نيز همراه خواهد شد.

بيشتر بدانيد : دستمزد معتاداني که در «متري شيش و نيم» بازي مي‌کردند؛ تهيه مواد بود؟!

«شبي که ماه کامل شد»، فيلم برتر جشنواره فيلم فجر

نرگس آبيار با جديدترين فيلم سينمايي خود «شبي که ماه کامل شد» توانست در سي و هفتمين جشنواره فيلم فجر خوش بدرخشد و جوايز مهم اين رويداد سينمايي را از آن خود کند. اين فيلم توانست شش سيمرغ بلورين بهترين فيلم، بهترين فيلمنامه، بهترين بازيگر زن و مرد، بهترين نقش مکمل زن و بهترين چهره‌پردازي را کسب کرده و در تاريخ ماندگار شود. هوتن شکيبا، الناز شاکردوست و فرشته صدرعرفايي بازيگران اصلي اين فيلم سينمايي هستند.

بيشتر بدانيد : فيلم شبي که ماه کامل شد، داستان عشق و تروريسم + عکس

الناز شاکردوست در «شبي که ماه کامل شد»
الناز شاکردوست در «شبي که ماه کامل شد»

آبيار در «شبي که ماه کامل شد» اين فيلم که داستاني عاشقانه را به تصوير مي‌کشد، به روايت داستان زندگي پرفراز و نشيب عبدالحميد ريگي و فائزه منصوري مي‌پردازد. فيلم جديد اين کارگردان به نظر مي‌رسد با وجود مضمون و موفقيتي که در جشنواره فيلم فجر تجربه کرده است، يکي از گزينه‌هاي احتمالي اکران نوروزي سينما باشد.

بيشتر بدانيد : گزارش اختتاميه سي و هفتمين جشنواره فيلم فجر + عکس

«دختر شيطان»، تجربه جديد سينماي ايران و هند

به نظر مي‌رسد موفقيت نسبي فيلم سينمايي «سلام بمئي» در اکران به مذاق قربان محمدپور کارگردان اين فيلم آنقدر خوش آمده بود که نتوانست از ساخت فيلم ديگري با همان حال و هوا بگذرد.

حميد فرخ نژاد در «دختر شيطان»
حميد فرخ نژاد در «دختر شيطان»

محمدپور در اين فيلم به سراغ چهره‌هاي مطرح سينماي هند چون جکي شروف و ايشا روات بهره برده است که همراه با حميد فرخ نژاد و محمدرضا شريفي نيا مقابل دوربين رفته‌اند. با صدور مجوز نمايش «دختر شيطان» به نظر مي‌رسد که اين فيلم نيز با توجه به حال و هوايي که دارد از گزينه‌هاي محتمل اکران نوروزي سينما باشد و بايد ديد در گيشه هم موفقيت «سلام بمبئي» را تکرار مي‌کند؟

بيشتر بدانيد : ويدئو پشت صحنه دختر شيطان با ترانه فيلم شعله

روايت تاريخي مهدويان در «ماجراي نيمروز: رد خون»

ديگر فيلمي که حضورش در اکران نوروزي سينماي ايران محتمل است، «ماجراي نيمروز: رد خون» به کارگرداني محمدحسين مهدويان است. تازه‌ترين ساخته مهدويان در جشنواره سي و هفتم به نمايش درآمد و ادامه‌اي بر فيلم پيشين او «ماجراي نيمروز» بود که داستان عمليات مرصاد و فعاليت منافقين را به تصوير مي‌کشد.

بهنوش طباطبايي در «ماجراي نيمروز: رد خون»
بهنوش طباطبايي در «ماجراي نيمروز: رد خون»

اين فيلم که در جشنواره فجر امسال از دست‌يابي به جوايز اصلي بازماند و نتوانست موفقيت قسمت اول خود را تجربه کند، تنها سه سيمرغ بلورين بهترين طراحي صحنه، طراحي لباس و جلوه‌هاي ويژه ميداني را از آن خود کرد. جواد عزتي، بهنوش طباطبايي، هادي حجازي‌فر، هستي مهدوي، حسين مهري، مهدي زمين‌پرداز و محسن کيايي بازيگران اصلي اين فيلم هستند.

بيشتر بدانيد : نگاهي به فيلم «ماجراي نيمروز: رد خون»

امير جعفري و جواد عزتي اين بار در «چهار انگشت»

موفقيت زوج امير جعفري و جواد عزتي در فيلم کمدي «اکسيدان» حامد محمدي را مجاب کرد تا در تازه‌ترين فيلم سينمايي خود بار ديگر به سراغ اين دو بازيگر رفته و با اين ترکيب که برگ برنده او بودند، فيلم جديدش «چهار انگشت» را مقابل دوبين ببرد. اين فيلم جزو گزينه‌هايي به شمار مي‌آيد که پروانه نمايش دريافت کرده و از اين جهت در اولويت شوراي صنفي نمايش به منظور اکران نوروز 98 قرار دارد.

فيلم «چهار انگشت»
فيلم «چهار انگشت»

محمدي در اين فيلم که در تايلند، کامبوج و ايران فيلمبرداري شده است، داستان دو دوست را روايت مي‌کند که براي انجام کاري ناتمام به کامبوج مي‌روند و درگير اتفاقاتي مي‌شوند.

«زير نظر»، نخستين تجربه سينمايي مجيد صالحي

مجيد صالحي که با ايفاي نقش‌هاي متنوعي در ذهن مخاطبان سينما و تلويزيون ماندگار شده است، همچون ساير هم نسلان خود به سراغ کارگرداني يک فيلم کمدي رفته تا شانس خود را در اين عرصه نيز امتحان کند. اين فيلم که تهيه‌کنندگي آن را رامبد جوان و محمد شايسته برعهده دارند با حضور نيافتن در جشنواره فيلم فجر به نظر مي‌رسد براي اکران نوروزي تصميم جدي داشته و بايد ديد که جزو گزينه‌هاي نهايي اکران خواهد بود يا خير.

رضا عطاران و امير جعفري در «زير نظر»
رضا عطاران و امير جعفري در «زير نظر»

صالحي در «زير نظر» از بازي چهره‌هايي چون رضا عطاران، امير جعفري، مهران احمدي، سروش جمشيدي، علي استادي، امير نوري، سياوش مفيدي، علي صالحي، ساميه لک، مصطفي راد، عباس جمشيدي و آزاده صمدي بهره برده است. نکته جالب توجه اين است که هنوز جزيياتي از داستان اين فيلم از سوي سازندگان منتشر نشده است.

نقش متفاوت حامد بهداد در «قصر شيرين»

از ديگر فيلم‌هاي حاضر در جشنواره فيلم فجر امسال که از متقاضيان اکران نوروزي هم است مي‌توان به «قصر شيرين» به کارگرداني رضا ميرکريمي اشاره کرد. فيلمي که در طول جشنواره نيز با نظرات مثبت منتقدان و اهالي سينما نيز همراه شد و بازي حامد بهداد نيز در اين فيلم نيز مورد تحسين قرار گرفت. «قصر شيرين» در جشنواره نيز توانست دو جايزه بهترين فيلمنامه و بهترين موسيقي را کسب کند.

حامد بهداد در «قصر شيرين»
حامد بهداد در «قصر شيرين»

در خلاصه داستان اين فيلم آمده: «جلال مرادي 42 ساله در طي تصادفي خانواده‌اي را به قتل مي‌رساند، اما تصادف در دادگاه غيرعمد شناخته مي‌شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهري ديگر مي‌رود، پس از دو سال به شهرش بازمي‌گردد زيرا که زنش دچار مرگ مغزي شده ‌است.»

بيشتر بدانيد : نقد و بررسي فيلم «قصر شيرين»: روزي روزگاري جاده

«ديناميت»، کمدي ديگري از مسعود اطيابي

از ديگر فيلم‌هاي کمدي که به نظر مي رسد شانس اکران در نوروز 98 را دارد، «ديناميت» به کارگرداني مسعود اطيابي است. او پس از تجربه موفقي که با فيلم سينمايي «تگزاس» در اکران داشت، بار ديگر به سراغ ژانر کمدي رفته تا شانس خود را دوباره امتحان کند.

فيلم «ديناميت»
فيلم «ديناميت»

پژمان جمشيدي، احمد مهرانفر، محسن کيايي، نازنين بياتي، نادر سليماني، ميرطاهر مظلومي، اميد روحاني، مجيد شهرياري و زيبا کرمعلي در اين فيلم سينمايي به ايفاي نقش مي‌پردازند. جمشيدي در «تگزاس» نيز بازي کرده بود تا به امروز خبري از موضوع فيلم سينمايي «ديناميت» منتشر نشده است.

«ژن خوک»، فيلم خبرساز سعيد سهيلي

يکي از فيلم‌هاي خبرساز اين روزهاي سينماي ايران بدون شک «ژن خوک» تازه‌ترين فيلم سينمايي سعيد سهيلي است که حواشي را نيز به همراه داشت که مهم‌ترين آن مربوط به جشنواره فيلم فجر بود. سهيلي ابتدا از حضور در جشنواره فجر انصراف داد اما پس از مدتي تصميمش را تغيير داده و خواستار حضور در اين رويداد سينمايي شد که اين بار فيلمش انتخاب نشد.

نازنين بياتي در «ژن خوک»
نازنين بياتي در «ژن خوک»

در اين فيلم هادي حجازي‌فر در نقش رضا کيشميش و سينا مهراد در نقش عماد گربه به ايفاي نقش مي‌پردازند. نازنين بياتي، بهرنگ علوي، صبا سهيلي، قربان نجفي، عليرضا مهران، شهين تسليمي، مهدي دانايي مقدم، احمد مينايي، افشين اخلاقي، فرشيد نزاکتي، وحيد کرماني، مهسا آبيز، الناز حبيبي و جمشيد هاشم‌پور ديگر بازيگران اين فيلم هستند. سهيلي که پيش‌تر با فيلم‌هاي «گشت ارشاد» و «گشت 2» تجربه اکران نوروز را داشته است بايد ديد که موفق مي‌شود «ژن خوک» را هم در اين فرصت اکران کند يا خير؟

حضور دوباره صدرعاملي در سينما پس از 9 سال با «سال دوم دانشکده من»

«سال دوم دانشکده من» تازه‌ترين ساخته رسول صدرعاملي است که پس از 9 سال دوري از سينما بار ديگر نام او را در مقام کارگردان يک فيلم سينمايي بر سرزبان‌ها انداخت. فيلمي که فيلمنامه آن را پرويز شهبازي نگاشته است و براي نخستين بار در جشنواره فيلم فجر به نمايش درآمد و با واکنش‌هاي مختلفي همراه شد.

«سال دوم دانشکده من»
«سال دوم دانشکده من»

او در اين فيلم که برخي آن را شبيه به «من ترانه 15 سال دارم» دانستند، دو چهره جديد را به سينماي ايران معرفي کرده است. «سال دوم دانشکده من» همچون ساير آثار صدرعاملي به طرح معضلات اجتماعي دختران جوان در جامعه مي‌پردازد. علي مصفا، پدرام شريفي، بابک حميديان، ويشکا آسايش، شقايق فراهاني، نيلوفر خوش خلق، سها نياستي و فرشته ارسطويي بازيگراني هستند که در اين فيلم به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

«پيشوني سفيد 3»، تنها فيلم کودک متقاضي

تنها فيلمي کودکي که در جمع نامزدهاي اکران نوروز 98 قرار دارد، «پيشوني سفيد 3» به کارگرداني، نويسندگي و تهيه‌کنندگي سيدجواد هاشمي است که اين مسئله شانس حضور اين فيلم در اکران نوروزي را بالا مي‌برد.

«پيشوني سفيد 3»
«پيشوني سفيد 3»

موفقيت نسبي اکران دو قسمت پيشين اين فيلم موزيکال و شاد سازندگانش را بر آن داشت که سومين قسمت اين فيلم را نيز جلوي دوربين ببرند. به نظر مي‌آيد اين فيلم مانند دو قسمت‌هاي پيشين هزينه زيادي براي ساختش صورت گرفته باشد. طبق اعلام سازندگان بازيگر جديدي به اين پروژه اضافه نشده است و در اين قسمت نيز بازيگران «پيشوني سفيد 2» حضور دارند.

«در خونگاه»، فيلمي با بازي‌هاي تحسين برانگيز

«درخونگاه» ساخته سياوش اسعدي ديگر فيلم حاضر در سي و هفتمين جشنواره فيلم فجر است که براي اکران نوروزي پيش قدم شده است، فيلمي که در جشنواره توانست نظرات مثبتي را به خود جلب کند.

امين حيايي در «در خونگاه»
امين حيايي در «در خونگاه»

امين حيايي، ژاله صامتي و مهراوه شريفي‌نيا از جمله بازيگران «درخونگاه» هستند که در جشنواره فيلم فجر نامزد سه جايزه بهترين بازيگر نقش اصلي مرد، بهترين بازيگر نقش اصلي زن و نقش مکمل زن شدند و بازي حيايي و صامتي بيش از سايرين مورد تحسين قرار گرفت. در خلاصه داستان اين فيلم آمده: ظهري مي‌آيد، تا بسازد! اگر نبازد...

مهران مديري و محمدرضا گلزار مهمان نوروزي سينما؟

منوچهر هادي از جمله کارگرداناني است که تجربه‌هاي متنوعي را در حوزه سينما داشته است، از ساخت فيلم‌هاي تجاري گرفته مانند «من سالوادور نيستم» تا فيلم‌هاي اجتماعي و دغدغه‌مند چون «به کارگر ساده نيازمنديم».«رحمان 1400» نيز فيلم جديد اين کارگردان است که ابتدا «خزه» نام داشت، سازندگان اين فيلم ابتدا فرم حضور در جشنواره فيلم فجر را پر کرده و از متقاضيان حضور در اين رويداد سينمايي بودند اما چندي بعد و پيش از اعلام نتايج انصراف خود را از حضور در جشنواره فيلم فجر اعلام کردند.

مهران مديري و محمدرضا گلزار در «رحمان 1400»
مهران مديري و محمدرضا گلزار در «رحمان 1400»

حضور بازيگراني چون مهران مديري و محمدرضا گلزار که طرفداران زيادي در بين علاقه‌مندان دارند، اين نويد را مي‌دهد که فيلم «رحمان 1400» در صورت انتخاب براي اکران نوروزي گيشه موفقي را تجربه کند. ساره بيات، سعيد آقاخاني، بهرام افشاري و غلامرضا نيکخواه ديگر بازيگران اين فيلم سينمايي هستند.

«زنداني‌ها»، سوژه متفاوت مسعود ده‌نمکي

مسعود ده‌نمکي در فيلم جديد خود با نام «زنداني‌ها» به سراغ سوژه‌اي اجتماعي در بستر کمدي رفته است و اين بار سعي کرده تا تاثير معنويات را بر زندانيان به تصوير بکشد.ده‌نمکي نيز از جمله کارگرداناني بود که پس از انصراف از جشنواره فيلم فجر خواستار اکران فيلمش در نوروز 98 شده بود. او معتقد بود که حضور «زنداني ها» در فضاي رقابتي جشنواره فيلم فجر باعث مي‌شود که حرف اصلي فيلم گم شود.

هومن برق‌نورد در «زنداني‌ها»
هومن برق‌نورد در «زنداني‌ها»

هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، هدايت هاشمي و بهنوش بختياري بازيگران اين فيلم هستند. اين کارگردان که تجربه موفق «اخراجي ها» را در گيشه دارد، بايد ديد که با «زنداني ها» نيز مي تواند آن موفقيت را تکرار کند يا نه.

«غلامرضا تختي»، چهره شاخص اکران نوروز؟

فيلم ديگري که براي اکران نوروزي پيشقدم شده است، «غلامرضا تختي» به کارگرداني بهرام توکلي است. فيلمي که براي نخستين بار در جشنواره فيلم فجر به نمايش درآمد.اين فيلم در زمان ساخت نيز با حواشي همراه بود که مهم‌ترين آن انصراف امير جديدي از ايفاي نقش غلامرضا تختي در اين فيلم بود که برخي اين تصميم را حاکي از اختلافات او با سازندگان دانستند اما با حضور اين بازيگر در کنار عوامل فيلم در جشنواره فجر خط بطلاني بر اين شايعه کشيده شد.

فيلم «غلامرضا تختي»
فيلم «غلامرضا تختي»

فيلم جديد توکلي با نظرات متناقضي از سوي اهالي سينما رو به رو شد، برخي از فيلم او به شدت رضايت داشته و برخي نيز با آن ارتباط برقرار نکردند و در جشنواره فجر نيز جز دو سيمرغ بهترين فيلمبرداري و بهترين طراحي صحنه، جايزه ديگري نصيب اين فيلم نشد. ماهور الوند، آتيلا پسياني، بهنوش طباطبايي، سياوش طهمورث، فرهاد آئيش، حميدرضا آذرنگ، ستاره پسياني، شيرين يزدان بخش، پريوش نظريه، محسن تختي، شاهرخ شهبازي و عليرضا گودرزي بازيگران اين فيلم هستند.

بيشتر بدانيد : فيلم «تختي» بي طرفانه و بدون تحريف ساخته شده؟

«کار کثيف» خسرو معصومي در اکران نوروزي

سازندگان فيلم «کار کثيف» به کارگرداني خسرو معصومي پس از گذشت يک سال از نمايش اين فيلم در سي و ششمين جشنواره فيلم فجر تصميم به اکران آن در نوروز 98 گرفته‌اند. اين فيلم به معضلات جامعه در زمينه کار و مهاجرت مي‌پردازد و در آن بازيگراني چون پدرام شريفي، الهام نامي، شاهرخ فروتنيان و لوون هفتوان بازي مي‌کنند.

فيلم سينمايي «کار کثيف»ف
يلم سينمايي «کار کثيف»

در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: فرهاد تصميم ميگيرد براي مهاجرت به ترکيه سفر کند اما به دليل گرفتاري‌هايي که برايش رخ ميدهد نه تنها مهاجرت، بلکه براي بازگشتش به ايران نيز در هاله‌اي از ابهام قرار مي گيرد.

بيشتر بدانيد : فيلم هايي که در نوروز 98 اکران مي شوند + عکس


منبع: khabaronline.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)