آخرین اخبار

سلبريتي هايي که مراسم ازدواجشان را بهم زدند! + عکس سينما

سلبريتي هايي که مراسم ازدواجشان را بهم زدند! + عکس

  بزرگنمايي:

چه خبر - عشق هاي نافرجام ستاره هاي هاليوود

ازدواج سلبريتي و غيرسلبريتي نمي‌شناسد و چهره‌هاي سرشناس زيادي را سراغ داريم که به‌ خانه بخت مي‌روند، اما عشق و عاشقي کار دل است و بعضي مواقع دل به عقل حاکم مي‌شود و زوج‌هاي عاشق تصميم‌هايي شتاب‌زده براي ازدواج مي‌گيرند و پس از اينکه از تب و تاب افتادند و عقلشان سر جايش آمد متوجه مي‌شوند که فرد مناسبي را براي ازدواج انتخاب نکرده‌اند و جدا مي‌شوند.
در اين بين داستان‌هاي زيادي از ازدواج‌هايي روايت مي‌شود که به سرانجام نمي‌رسند و عروس يا داماد سر سفره عقد پا به فرار مي‌گذارند. فيلم‌هاي زيادي نيز با چنين موضوعي ديده‌ايم و گاهي اوقات فکر مي‌کنيم چنين اتفاقي فقط در فيلم‌ها مي‌افتد، اما جالب است بدانيد اين داستان‌ها واقعيت دارند و نه‌تنها انسان‌هاي معمولي درلحظه آخر از ازدواج منصرف مي‌شوند بلکه حتي سلبريتي‌ها نيز از مراسم عروسي که در بوق و کرنا کرده‌اند انصراف مي‌دهند. تعداد اين سلبريتي‌ها که به سلامتي کم هم نيستند باعث شد تا در ادامه با هم به سلبريتي‌هايي اشاره کنيم که سر سفره عقد از ازدواج منصرف شدند و فرار را بر قرار ترجيح داده‌اند.

جوليا رابرت عروس فراري که هرگز باز نگشت

اگر از طرفداران جوليا رابرت باشيد به‌احتمال زياد فيلم «عروس فراري» را ديده‌ايد. اما جالب است بدانيد از قرار معلوم جوليا رابرت در زندگي شخصي‌اش نيز يک بار تا پاي سفره عقد رفته و از تصميم‌اش صرف نظر کرد. در سال 1990 جوليا رابرت وقتي که به تازگي با ديلان مک‌درمات (Dylan McDermott) رابطه‌اش را به‌هم زده بود براي بازي در فيلم فلت‌لاينرز (Flatliners) محصول سال 1990، با کيفر ساترلند همبازي شد و اين فيلم بهانه‌اي را فراهم کرد تا اين دو سلبريتي دلباخته يکديگر شوند.

جوليا رابرت و کيفر ساترلند
جوليا رابرت و کيفر ساترلند

عشق و دلدادگي جوليا رابرت به کيفر ساترلند باعث شد اين سلبريتي‌ها پس از يک سال به فکر برگزاري مراسم نامزدي بيافتند و قرار بر اين شد در سال 1991 مراسم باشکوهي در يکي از تالارهاي استوديو فاکس قرن بيستم برگزار کنند. همه چيز به خوبي و خوشي پيش رفت و جوليا رابرت و کيفر ساترلند نيز رابطه خوبي داشتند تا اينکه دقيقاً سه روز قبل از رسيدن زمان موعود و برگزاري مراسم نامزدي، جوليا رابرت از برگزاري مراسم صرف نظر کرد. اين‌گونه که پيداست جوليا و کيفر برنامه‌هاي زيادي براي اين مراسم ترتيب داده و خرج‌هاي مختلفي را نيز انجام دادند. به گفته پايگاه خبري پيپل، حدود 150 نفر مهمان تراز اول و چهره‌هاي سرشناس به اين مراسم دعوت شده بودند. جوليا رابرت نيز لباس عروسي بسيار زيبايي با قيمت گزاف 8 هزار دلار سفارش داده بود اما اين لباس را هرگز برتن نکرد و کام مهمان‌ها نيز به شيريني مراسم جوليا رابرت و کيفر ساترلند روشن نشد.
اين زوج سلبريتي حتي فکر مراسم شام را نيز کرده بودند و غذاهاي خوشمزه‌اي براي مهمانان سفارش دادند که تمامي اين موارد در يک چشم به‌هم زدن به باد هوا رفت. البته جالب است بدانيد جوليا رابرت از برگزاري مراسم صرف‌نظر کرد و بلافاصله پس از اينکه رابطه‌اش با کيفر ساترلند را برهم زد، با جيسون پاتريک که او نيز هنرپيشه بود و از دوستان نزديک کيفر ساترلند به‌حساب مي‌آيد عازم سفري به ايرلند شدند.
از آن زمان سال‌ها گذشت و کيفر ساترلند سخني در اين خصوص به ميان نياورد تا اينکه در سال 2016 با يادآوري خاطرات گذشته به پايگاه خبري هِلو (Hello)، گفت به نظر او جوليا رابرت با به‌هم زدن مراسمي که براي آن حسابي زحمت کشيده‌ بودند و مهمان‌هاي زيادي نيز دعوت شده بود واقعاً شجاعت از خودش نشان داده و هيچ اشکالي به کار او نمي‌بيند. چرا که جوليا رابرت تحت شرايط بسيار دشواري توانسته بود حرف دلش را بزند و به جاي اينکه با فردي که علاقه‌اي به او ندارد ادامه بدهد، با نه گفتن به کيفر ساترلند و برهم زدن مراسم، شجاعت به‌خرج داده است.

جنيفر لوپز و بن افلک و رابطه‌اي که هرگز ختم به خير نشد

اگر از هواداران قديمي جنيفر لوپز باشيد حتماً به خاطر داريد که چندين سال پيش خبر آشنايي و رابطه جنيفر و بن افلک گوش فلک را کر کرد و اين دو بواسطه بازي در فيلم جيلي (Gigli)، رابطه‌اي عاشقانه را با هم بر قرار کردند که اين رابطه چيزي حدود 18 ماه به طول انجاميد.
عشق و عاشقي جنيفر لوپز و بن افلک فراز و فرودهاي زيادي داشت اما اين زوج سلبريتي در آن زمان به‌رغم تمامي مشکلات و حاشيه‌‌هايي که داشتند باز هم اصرار مي‌کردند که رابطه‌شان رسمي شود و مراسم نامزدي برگزار کنند. در همين راستا در آن زمان‌ها خبر عزم جنيفر لوپز و بن افلک براي برگزاري مراسم نامزدي بسيار پرخرجي در رسانه‌ها منتشر شد. گفته مي‌شد اين زوج سلبريتي و ثروتمند مي‌خواستند چيزي حدود 2 ميليون دلار خرج مراسم خود کنند.

جنيفر لوپز و بن افلک
جنيفر لوپز و بن افلک

جنيفر و بن افلک تمامي کارهاي مراسم را انجام داده‌اند و مهمان‌ها در راه مهماني بودند و مت ديمون، بازيگر مطرح و دوست قديمي بن افلک از روماني سوار هواپيما شده بود تا خودش را به مهماني بن افلک برساند. کيسي افلک نيز به‌عنوان برادر بن قرار بود سخنراني پرشوري را در اين مهماني اجرا کند اما تمام اين نقشه‌ها، نقش برآب شد و به جاي خبر ازدواج جنيفر و بن افلک شاهد خبر عدم برگزاري مراسم جنيفر و بن بوديم.

هيو هفنر و کريستال هريس و ازدواجي پرماجرا

قبل از اينکه هيو هفنر با کريستال هريس ازدواج کند و ثروت ميليون‌دلاري را پس از مرگش براي او به ارث بگذارد، توسط کريستال هريس که در آن زمان 25 سال بيشتر نداشت قال گذاشته شد و مجبور شد مراسمي که حسابي برنامه‌ريزي کرده بودند را برهم بزند.
بر اساس گزارش يو.‌اس ويکلي (US Weekly)، هيو هفنر و کريستال هريس ازسال 2009 با يکديگر در ارتباط بودند تا اينکه در نهايت در کريسمس سال 2010 با هم نامزد شدند. اين زوج قصد داشتند مراسم بسيار مجللي را ترتيب دهند و هيو هفنر چيزي حدود 300 نفر مهمان برجسته را دعوت کرده بود و حتي کارت عروسي نيز براي اين مهمان‌ها ارسال شد. هيو هفنر که در آن زمان سن و سال زيادي داشت از مهمان‌ها درخواست به‌جاي هديه، به خيريه کمک کنند. شبکه‌هاي تلويزيوني مختلف نيز آماده مي‌شدند تا پوشش خبري کاملي از اين عروسي داشته باشند اما تنها 5 روز قبل از روز موعود و برگزاري مراسم عروسي، کريستال هريس از تصميم خود براي برگزاري عروسي صرف نظر کرد.

هيو هفنر و کريستال هريس
هيو هفنر و کريستال هريس

کريستال هريس مدتي بعد در مصاحبه‌اي راديويي اعتراف کرد که تصميم او باعث شد تا عروسي برهم زده شود. او ادامه داد با خودش فکر کرده و به اين نتيجه رسيده بود و که اين ازدواج براي او ثمره‌اي ندارد و به نظرش کار درستي انجام نمي‌داد. وي مدعي شد در آن زمان نياز به وقت بيشتري داشته و ترجيح داده بود تا بيشتر فکر کند. اين اتفاق صورت گرفت و مدتي بعد دوباره در رسانه‌ها خبر برگزاري مراسم ازدواج کريستال هريس و هيو هنفر را شاهد بوديم. اين بار کريستال هريس سر قولش باقي ماند و به‌سلامتي مراسم ازدواج در سال 2013 برگزار شد. البته شوربختانه بايد گفت عمر هيو هنفر به دنيا نبود تا از عروس تازه‌اش کام بگيرد و پس از مدتي بيمار شد و از دنيا رفت. تا ثروت بي‌پايان هيو هنفر نصيب کريستال هريس شود.

عشق نافرجام برد پيت و گوئينت پالترو

برد پيت و گوئينت پالترو از آن دسته سلبريتي‌هايي هستند که چندين دهه است شاهد بازتاب قسمت‌هاي مختلفي از زندگي آنها در رسانه‌ها هستيم. در همين راستا اگر خاطرتان باشد در دهه 90 ميلادي خبرهاي زيادي از رابطه ميان برد پيت و گوئينت پالترو در ميان هواداران دست به دست شد. در آن زمان برد گوئينت دو سلبريتي بلوند و زيبارو بودند که آوازه عشق آنها گوش فلک را هم کر کرده بود. عشق سوزان ميان برد و گوئينت ادامه پيدا کرد تا اينکه در نهايت شاهد خبر تصميم اين زوج سلبريتي براي ازدواج بوديم. برد پست و گوئينت پالترو همانند ديگر زوج‌ها نقشه‌هاي زيادي براي مراسم ازدواج خود کشيدند و تقريباً تمام برنامه‌هاي اين مراسم تدارک ديده شده بود که چند هفته قبل از روز برگزاري مراسم، شاهد خبر لغو عروسي برد و گوئينت بوديم.

برد پيت و گوئينت پالترو
برد پيت و گوئينت پالترو

همان‌گونه که حتماً مي‌دانيد برد و گوئينت در صحنه فيلم سوِن (Se7en)، محصول سال 1994 با هم آشنا شدند و دو سال بعد نيز خبر نامزدي اين زوج سلبريتي در رسانه‌ها پيچيد. برد و گوئينت آنقدر عاشق هم بودند که جايي بدون يکديگر نمي‌رفتند و حتي مدل موهاي خود را همانند يکديگر درست کرده بودند تا نشان دهند که عشق آنها جاودان و هميشگي است. اما ديري نپاييد که آتش اين عشق سوزان خاکستر شد و در تابستان سال 1997 شاهد انتشار خبر ناگهاني برد و گوئينت بوديم. در آن زمان برد پيت و گوئينت پالترو اشاره‌اي به دليل جدايي خود نکردند و اين قضيه همانند رازي باقي ماند تا اينکه سال‌ها بعد گوئينت پالترو در برنامه‌ زنده‌ به هاوارد استرن گفت من در آن زمان تنها 22 سال داشتم و واقعاً عقلم را از دست داده بودم که ازدواج با او را برهم زدم، چرا که برد پيت مرد خوبي بود و به‌نوعي مي‌توانم بگويم از من به‌مراتب بهتر بود.

تارا ريد و کارسون دالي و عشق آتشيني که خاکستر شد

عشق ميان تارا ريد و کارسون دالي به اندا‌زه‌اي بود که کسي هرگز فکرش را نمي‌کرد ميانه اين سلبريتي‌ها روزي شکر آب شود. تار ريد بواسطه بازي در مجموعه‌ فيلم‌هاي «امريکن پاي»، (American Pie)، به شهرتي جهاني رسيده بود و کارسون دالي نيز به‌عنوان يکي از مجري‌هاي برجسته ام.‌تي.‌وي شناخته ميشد. اين زوج سلبريتي در سال‌ 2000 پس از حدود يک سال ارتباط با هم نامزد کردند و خبرهايي از ازدواج تارا ريد و کارسون دالي به گوش مي‌رسيد که جولاي 2001 خبر جدايي تارا از کارسون در رسانه‌ها دست به دست شد. از قرار معلوم کارسون دالي به تارا ريد خيانت کرده بود و تارا نيز نمي‌توانست از گناه کارسون بگذرد. در نتيجه به‌رغم اينکه اين زوج در حال تدارک مراسم عروسي بودند به همه چيز پشت‌پا زدند و از هم جدا شدند.

تارا ريد و کارسون دالي
تارا ريد و کارسون دالي

تارا ريد و کارسون دالي پس از جدايي چندين بار دوباره سعي کردند گذشته‌ها را فراموش کنند و رابطه‌شان را بهبود بخشند اما اوضاع اين سلبريتي‌ها هرگز ختم به خير نشد و هرگز دوباره موفق به ازدواج نشدند. از اين قضيه مدت‌ها گذشت تا اينکه تارا ريد در مصاحبه‌اي با پيپل گفت جدايي او و کارسون دالي به اندازه‌اي روي اين سلبريتي تأثير گذاشته بود که تا مدت‌ها نمي‌توانست يک وعهده غذاي درست و حسابي بخورد. از قرار معلوم تارا ريد به لحاظ روحي نيز شديداً تحت تأثير قرار گرفته بود و براي بهبود وضعيت روحي‌اش به 5 روانشناس مختلف مراجه کرد. اما اين سکه روي ديگري نيز داشت و به هر اندازه که تارا ريد از به هم خوردن رابطه‌اش با کارسون دالي ناراحت شده بود، کارسون از اين اتفاق خوشحال بود و کار به جايي رسيد که در مصاحبه‌اي گفت واقعاً شانس آورده است که با تارا ريد ازدواج نکرد.

جود لا تاکنون دوبار تا سر سفره عقد رفته و برگشته است

داستان عشق جود لا و سيه‌نا ميلر به اندازه‌اي مفصل است که مي‌توان با آن مثنوي هفتاد من کاغذ نوشت. جود لا تاکنون در عمر خود دوبار تا آخرين روزهاي برگزاري مراسم ازدواج پيش رفته است و هر دو مرتبه نيز تلاش او بي‌نتيجه ماند و مراسم لغو گرديد. در اين بين جود لا حاشيه‌هاي زياد ديگري نيز در زندگي‌اش داشته است که در اين زمينه مي‌توان به شايعه رابطه او با پرستاري که در خانه‌ داشتند اشاره کرد.
جود لا و سيه‌نا ميلر اولين بار براي در صحنه فيلمبرداري فيلم الفي (Alfie)، محصول سال 2003 با هم آشنا شدند. در آن زمان جود لا يکي از خوش‌تيپ‌ترين مردهاي دنيا شناخته مي‌شد و سيه‌نا ميلر نيز سلبريتي زيبارويي بود که خواب از چشم علاقه‌مندانش ربوده بود. اين سلبريتي‌هاي موفق وارد رابطه عاشقانه گرم و آتشيني شدند و کار به جايي رسيد که يک سال بعد جود لا به سيه‌نا ميلر پيشنهاد ازدواج داد اما علاقه‌مندان جود لا و سيه‌نا ميلر سرگرم شايعات ازدواج اين دو بودند که خبرهايي از سرد شدن رابطه سيه‌نا ميلر و جود لا در رسانه‌ها منتشر شد.
شايعات در اين زمينه به اندازه‌اي بالا گرفت که جود لا مجبور شد رسما اعتراف کند دور از چشم سيه‌نا ميلر با پرستار فرزندشان رابطه برقرار کرده است. سيه‌نا ميلر نيز که در حال تدارک مراسم ازدواج بود بعد از اين رسوايي مراسم را لغو کرد و مدتي خبري از اين سلبريتي‌ها نبود تا اينکه چند ماه بعد دوباره سيه‌نا تصميم گرفت به رابطه‌اش با جود لا ادامه دهد. اين رابطه چندين سال ادامه پيدا کرد و در تمامي اين سال‌ها شاهد شکر آب شدن ميان جود لا و سيه‌نا ميلر بوديم اما به هر ترتيب اين زوج در کنار هم باقي ماندند و تصميم به ازدواج گرفتند.

جود لا و سيه‌نا ميلر
جود لا و سيه‌نا ميلر

مراسم ازدواج جود لا و سيه‌نا ميلر در منطقه‌اي جنوبي در آسيا با سنت‌هاي همان ناحيه برگزار شد و از آنجايي که ازدواج آنها در بريتانيا رسميت نداشت قرار شد تا يک مراسم ازدواج مخفي نيز در شهر گلاسترشاير (Gloucestershire، واقع در انگلستان برگزار کنند. حتي گفته شد که جود لا و سيه‌نا ميلر مراسم ازدواجي در نيويورک نيز ترتيب خواهند داد. اين قضيه به اندازه‌اي جدي بود که سيه‌نا ميلر لباس عروسي‌اش را نيز به خواهرش که استعداد خوبي در طراحي لباس داشت، سفارش داده بود. اما تمامي اين برنامه‌ها نقش برآب شد چرا که در سال 2011 شاهد خبر ناگهاني جدايي جود لا و سيه‌نا ميلر بوديم.
در اين بين ظاهراً هنوز هم سيه‌نا ميلر عشق جود لا را در سينه نهان دارد و در همين راستا در سال 2016 به رسانه‌ها گفت هنوز هم دلش براي جود لا تنگ مي‌شود و برايش اهميت قائل است. با اين حساب چه بسا که در آينده دوباره شاهد خبر رابطه‌اي جديد ميان جود لا و سيه‌نا ميلر باشيم.

دمي مور و ازدواجي که هرگز پا نگرفت

دمي مور با از سال 2005 تا 2013 با اشتون کوچر رابطه داشت و پس از آن نيز همسر بروس ويليس بود اما جالب است بدانيد قبل از اين عشق‌ها دمي مور در دهه 80 ميلادي عروس فراري بود که در آخرين لحظه حاضر نشد تن به ازدواج بدهد.جالب است بدانيد در سال 1985، دمي مور در حين حضور در صحنه فيلم‌برداري يک فيلم عاشق هنرپيشه‌اي با نام اميليو استوس (Emilio Estevez)، شد و دمي و اميليو وارد رابطه‌اي عاشقانه و آتشين شدند که به مدت سه سال به طول انجاميد.در نهايت نيز کار دمي مور جوان و اميليو استوس به جايي کشيد که تصميم گرفتند با هم ازدواج کنند و قضيه تا جايي پيش رفت که تمام برنامه‌ها چيده شده بود و مي‌خواستند کارت دعوت‌ها را براي مهمانان ارسال کنند اما به ناگهان دمي مور پا پس کشيد و از ازدواج صرف‌نظر کرد.

دمي مور و اميليو استوس
دمي مور و اميليو استوس

اين تصميم اميليو استوس را بسيار ناراحت و پريشان کرد و به هر اندازه‌اي که اميليو براي تجديد نظر در ازدواج از دمي مور اصرار مي‌کرد، دمي مور پايش را در يک کفش کرده بود که هرگز با اميليو ازدواج نخواهد کرد. اميليو استوس که دمي مور دست رد به سينه‌اش زده بود از اين قضيه حسابي دلخور شد اما دمي مور مدعي بود ميان اميليو استوس و دمي نقاط مشترک زيادي وجود ندارد و اميليو در آن زمان بيشتر وقتش را به کار اختصاص مي‌داد. در همان سال دمي مور با بروس ويليس وارد رابطه شد و در نهايت با ويليس در سال 1987 ازدواج کرد.

عشق نافرجام جنيفر موريسون و جسي اسپنسر

اگر اهل سريال‌هاي آمريکايي باشيد به احتمال زياد سريال دکتر هاوس را ديده‌ايد ( House M.D) را ديده‌ايد و حتماً شما هم با ما هم عقيده‌ هستيد که جنيفر موريسون و جسي اسپنسر نقش مهمي در موفقيت اين سريال داشتند. حضور اين زوج در کنار هم در سريال دکتر هاوس، عشقي آتشين را ميان جنيفر و جسي ايجاد کرد، اما چه فايده که اين عشق فرجامي نداشت.
بر اساس گزارشي که در اين زمينه پايگاه خبري پيپل منتشر کرده است جسي اسپنسر چيزي حدود 6 ماه بود که دنبال فرصت مناسب مي‌گشت تا به جنيفر موريسون پيشنهاد ازدواج بدهد. اما اين فرصت به بهانه‌هاي مختلف مهيا نشد. مدتي جنيفر بيمار بود و پس از اينکه سلامت خودش را باز يافت به همراه جسي اسپنسر براي تعطيلات در سال 2007 به پاريس رفتند. اسپنسر نيز که فرصت را غنيمنت مي‌شمرد در کنار برج ايفل از جنيفر موريسون خواستگاري کرد و مورسيون نيز بدون معطلي پاسخ مثبت داد. در نتيجه اين زوج عاشق برنامه‌هاي مراسم عروسي را ترتيب دادند و قرار بود 200 نفر مهمان بلندمرتبه در اين مراسم شرکت کنند و ازدواج جنيفر و جسي را جشن بگيرند.

جنيفر موريسون و جسي اسپنسر
جنيفر موريسون و جسي اسپنسر

يک ويلاي اختصاصي در لس‌آنجلس براي اينکار رزور شد و جنيفر مورسيون نيز لباس عروس بسيار گران‌قيمتي را خريداري کرد. قضيه به اندازه‌اي جدي بود که جنيفر قبل از برگزاري مراسم عکسي با لباس عروسي که خريداري کرده بود در يک مجله معتبر منتشر کرد و همه چيز به‌خوبي پيش مي‌رفت تا اينکه رابطه اين سلبريتي‌هاي جوان و خوش‌آتيه که حدود 3 با هم بودند به ناگاه تيره شد و خبرهايي از جدايي جنيفر و جسي به گوش رسيد و تمام نقشه‌ها نقش برآب شد.

عشق جنين ترنر و الک بالدوين بي‌سرانجام ماند

جنين ترنر اين روزها بيشتر از 50 سال سن دارد و الک بالدوين نيز ششمين دهه از عمر خودش را پشت‌سر مي‌گذارد اما جالب است بدانيد اين سلبريتي‌هاي موفق و خوش‌نام در جواني داستاني عشقي آتشين داشتند. جنين ترنر 20 سال بيشتر نداشت که در يک آزمايش هنرپيشگي با الک بالدوين ملاقات کرد و به‌رغم اينکه نتوانست در فيلمي که براي آن آزمايش داده بود نقشي را بر عهده بگيرد، توانست عشق الک بالدوين را بدست بياورد. در همين راستا مدت‌ها بعد جنين ترنر که در يکي از برنامه‌هاي اپرا وينفري شرکت کرده بود گفت وقتي که جنين ترنر و الک بالدوين براي انتخاب بازيگر امتحان مي‌دادند، الک بالدوين به اندازه‌اي محو جنين شده بود که نمي‌توانست تمرکز کند و از ايفاي نقشي که بر عهده‌اش بود بر نمي‌آمد.

 جنين ترنر و الک بالدوين
جنين ترنر و الک بالدوين

در نتيجه جنين ترنر و الک بالدوين مدتي پس از آشنايي تصميم به ازدواج گرفتند و قرار شد مراسمي کاملاً سنتي و زيبا در کليسا برگزار کنند. جنين ترنر در ادامه صحبت‌هاي خود به اپرا گفت او و الک بالدوين تمامي برنامه‌هايشان براي عروسي را تنظيم کرده بودند و حتي لباس هم سفارش دادند تا اينکه به ناگاه عشق اين زوج عاشق فروکش کرد و هر دو نفر تصميم به لغو ازدواج گرفتند.
ظاهراً حتي کارت‌هاي دعوت نيز ارسال شده بود اما جنين ترنر و الک بالدوين حاضر نشدند زير يک سقف با هم زندگي کنند. جنين ترنر در زمينه تصميمي که براي لغو ازدواج گرفته بودند به رسانه‌ها گفت تا مدت زيادي از اين تصميم افسرده شده بود اما در نهايت به اين نتيجه رسيد که رابطه او و الک بالدوين از پايه و اساس اشکال دارد و ختم به‌خير نخواهد شد. از آن زمان سال‌ها گذشته است و اين روزها جنين ترنر شکايتي ندارد که عروس الک بالدوين نشده است. حتي در سال 2015 جنين ترنر عکسي از خودش و الک بالدوين در توييتر منتشر کرد تا ياد ايام گذشته کند و خاطرات شيرين قديم در ذهنش تجديد شود.

بيشتر بدانيد : زندگي هنري و خانوادگي «بن افلک» (+تصاوير)

بيشتر بدانيد : سلبريتي هايي که علي رغم خيانت همسر به زندگي شان ادامه دادند + تصاوير

بيشتر بدانيد : ستاره هاي مشهوري که علنا به خيانت خود اعتراف کردند! + عکس

بيشتر بدانيد : ازدواج اين زوج هاي هاليوود در خفا انجام شد!

بيشتر بدانيد : فيلم هايي که باعث جدايي بازيگران از همسرانشان شد!! + عکس


منبع: زندگي ايده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)