آخرین اخبار

اين سلبريتي هاي محبوب ما آنقدر که فکر مي کرديم خوب نيستند!! سينما

اين سلبريتي هاي محبوب ما آنقدر که فکر مي کرديم خوب نيستند!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - اخلاق بد سلبريتي ها: از رفتار تحقيرانه دواين جانسون به خانم ها تا گوشه گيري دنيل ردکليف

انصافاً بايد اعتراف کرد در هيچ زماني مانند اکنون سلبريتي‌ها در معرض توجه نبوده‌اند، شبکه‌‌هاي اجتماعي امکان ارتباط نزديک هواداران و سلبريتي‌ها را فراهم کرده‌اند و سلبريتي‌ها نيز به لطف شبکه‌‌هاي اجتماعي توانسته‌اند هواداران بيشتري پيدا کنند و محبوبيت و نفوذ خود را تقويت کنند. اما سلبريتي‌ها همانند ساير مخلوقات خدا اشتباه‌هاي زيادي دارند و بي‌عيب و نقص نيستند. از طرف ديگر به لطف پول و ثروتي بي حد و حسابي که در اختيار دارند اشتباهات و هوس‌بازي‌هاي زيادي دارند و گاهي اوقات حسابي آبروي خود را لکه‌دار مي‌کنند.
در اين بين بعضي از شخصيت‌هاي معروف نيز هستند که به عنوان سلبريتي‌هاي مثبت هاليوود شناخته مي‌شوند و کمتر خبر ناخوشايندي از آنها مي‌شنويم. اين سلبريتي‌ها سعي دارند تا هميشه حفظ ظاهر کنند و انسان‌هاي خوب و شايسته‌اي جلوه کنند اما همين سلبريتي‌هايي که فکر مي‌کنيم يکپارچه آقا و خانم هستند و اشکالي در اخلاق و رفتارشان ندارند در زندگي خود اشتباه‌هاي زيادي انجام داده‌اند که بيشتر ما از آنها بي‌خبريم. به همين منظور در ادامه قصد داريم با هم نگاهي به زندگي سلبريتي‌هاي مثبت هاليوود داشته باشيم و ببينيم اين افراد که خودشان را آدم حسابي جلوه مي‌دهند چه اشتباه‌هايي در زندگي انجام داده‌اند.

تام هنکس

امکان ندارد جايي از سلبريتي‌هاي خوشنام و باآبروي هاليوود سخني به ميان بيايد و حرفي از تام هنکس نشنويم. تام هنکس به لحاظ استعداد و هنرپيشگي، بازيگر بسيار شناخته‌ شده‌اي است و جايزه اسکار را نيز در کارنامه‌اش دارد. از طرف ديگر او به‌عنوان يکي از بااخلاق‌ترين سلبريتي‌هاي هاليوود شناخته مي‌شود و يک سلبريتي بسيار کم‌حاشيه و درست‌کار به‌نظر مي‌رسد. در اين بين همين آقاي خوش‌اخلاق و بامرام گذشته‌اي نه چندان پاک و تميز دارد و خبرهاي ضد و نقيضي از طلاق اولش به گوش مي‌خورد. تام هنکس در سال 1988 زن اولش را طلاق داد و ريتا ويلسون را به همسري برگزيد. طلاق اول تام هنکس حاشيه‌هاي زيادي داشت و دردسرهاي زيادي براي همسرش درست کرد.

تام هنکس
تام هنکس

در آن زمان کار به‌جايي رسيد که تام هنکس مدتي بعد رسما اعلام کرد مرد خوبي براي زن اولش نبوده و حتي نتوانست پدر خوبي براي دو فرزندش باشد اما اين سلبريتي سرشناس گفته بود که گذشته‌ها گذشته و سعي دارد تا در آينده جبران مافات کند. در اين از اين طرف و آن طرف خبرهايي به گوش مي‌رسد که ظاهراً تام هنکس در ازدواج دومش هم رابطه خوبي را ندارد و کشمکش‌هايي را در ازدواج با ريتا ويلسون تجربه مي‌کند. تام هنکس در همين زمينه به سي‌.‌بي‌.‌اس نيوز گفته بود که من سعي مي‌کنم آدم خوبي باشم و تازماني که کسي پا روي دم من نگذارد کاري به کسي ندارم، اما واي به حال کسي که با من درگير شود، در آن زمان ديگر طاقتم طاق مي‌شود ديگر رفتار خوبي نشان نخواهم داد. با اين حساب مي‌توان گفت تام هنکس نيز آنچنان که به نظر مي‌رسد سلبريتي خوشنام و بااخلاقي نيست و اميدواريم کسي پا روي دمش نگذارد.

الن دي‌جنرس

صحبت از يکي از سرشناس‌ترين مجري‌هاي هاليوود است، الن‌ دي‌جنرس در چند دهه اخير ظاهري بسيار مثبت و موقر جلوي دوربين از خودش ارائه داده و کسي نيست که او را دوست نداشته باشد. اما از قرار معلوم اين سکه روي ديگري نيز دارد و الن دوست‌داشتني در پشت‌ دوربين خيلي هم آدم خوب و مثبتي نيست.صحبت زيادي در خصوص رفتار الن دي‌جنرس در پشت دوربين مطرح نشده بود تا اينکه در نهايت کتي گريفين، بازيگر و نويسنده لب به سخن گشود و از رفتار ناشايست الن دي‌جنرس پرده برداشت.

الن دي‌جنرس
الن دي‌جنرس

کتي گريفين اولين بار در کتابش با نام Kathy Griffin`s Celebrity Run-Ins از رفتار بد الن دي‌جنرس سخن گفت، اين کتاب در سال 2016 منتشر شد و دو سال بعد در سال 2018 نيز در توري که براي يک برنامه کمدي ترتيب داده بود دوباره الن دي‌جنرس را مخاطب قرار داد از رفتار بد اين سلبريتي گلايه کرد.او گفت الن جي‌جنرس افرادي که او از آنها خوشش نمي‌آيد را با الفاظ و لقب‌هاي زشت خطاب مي‌کند و در زندگي شخصي آدم بسيار بد دهن و ناسزاگويي است. ناگفته نماند يک نويسنده که در سال 2001 براي برنامه الن‌شو، متن مي‌نوشت از اين سلبريتي‌ گله کرده بود و مدعي بود او با همکاران و مهمانان اين برنامه رفتار بسيار ناپسندي دارد و آنها را آدم حساب نمي‌کند.اين نويسنده که خواسته بود نامش فاش نشود گفت الن دي‌جنرس تازماني که متن‌هاي خوب و بامزه‌اي براي او نوشته شود رفتار خوبي با نويسنده‌ها دارد اما امان از روزي که يک متن خنده‌دار و بامزه نباشد، در چنين شرايطي الن دي‌جنرس دمار از روزگار نويسنده در مي‌آورد.

دنيل ردکليف

دنيل ردکليف با عينک گرد و ظاهر معصومانه‌اي که در فيلم‌هاي هري پاتر از خود نشان داد توانست به سرعت به‌عنوان يکي از سلبريتي‌هاي خوشنام و موقر هاليوود جلوه کند اما چيزهايي در خصوص دنيل ردکليف وجود دارد که بيشتر هواداران از آنها بي‌خبر هستند. جالب است بدانيد ردکليف در مصاحبه‌اي با سي‌.‌بي‌.‌اس نيوز مدعي شد که هرگز سر صحنه فيلم‌برداري الکل مصرف نکرده است اما دفعات زيادي بوده که قبل از فيلم‌برداري نوشيدني‌هاي الکلي مصرف کرده باشد. او شخصاً اعتراف کرد روزي نيست که بدون الکل سر کند و بيشتر شب‌ها با حالتي نامتعادل به بستر مي‌رود.

دنيل ردکليف
دنيل ردکليف

هري پاتر دنياي سينما در خصوص اين عادت ناپسندي که دارد اظهار ندامت کرد و مدعي شد زماني که الکل مصرف مي‌کند حالش از اين رو به آن رو مي‌شود و از زمين و آسمان اشکال‌تراشي مي‌کند. دنيل ردکليف سلبريتي گوشه‌نشين و منزوي است و از بيست سالگي گوشه عزلت انتخاب کرده و کمتر ترجيح مي‌دهد با دوستانش بيرون برود، اين سلبريتي پرآوازه که در سال 2015 ستاره خودش را در خيابان هاليوود که هنرپيشه‌ها در آن ستاره دارند بدست آورد مدعي شد او آدم مؤدب و خوش‌مشربي بوده است اما اين روزها ديگر چنين رفتاري ندارد و به دنبال راه مناسبي است تا دوباره زندگي بهتر گذشته‌اش را تجربه کند.

بونو

پاول ديويد هيوسن ستاره گروه راک يوتو (U2) است و در صحنه‌‌هاي موسيقي او را با نام هنري بونو مي‌شناسيم. بونو کارنامه بسيار درخشاني به لحاظ اخلاق و رفتار دارد و فرد انسان‌دوستي است. در اين زمينه مي‌توان به تلاش‌هاي اين خواننده ايرلندي تبار براي ايجاد صلح ميان ايرلند شمالي و جنوبي اشاره کرد. خريد و ارسال دارو براي بيماران متبلا به ايدز در آفريقا نيز يکي ديگر از اعمال انسان‌دوستانه بونو است اين موارد باعث شد تا در چندين سال نام بونو را در فهرست نامزدهاي جايزه صلح نوبل شاهد باشيم. اما اين سکه روي ديگري نيز دارد و بونو رفتار ناپسند زيادي در زندگي‌اش دارد.

پاول ديويد هيوسن (بونو)
پاول ديويد هيوسن (بونو)

بونو که تاکنون به بيشتر از 40 مؤسسه خيرخواهانه کمک کرده است سابقه بسيار بدي در فرار از ماليات دارد. در سال 2011 گزارش‌هاي زيادي در انگلستان منتشر شد که گروه يوتو قصد داشته تا ميليون‌ها دلار پول را به حساب‌هاي کشورهاي ديگر منتقل کند تا از اين طريق از زير بار پرداخت ماليات خلاص شود. گفته مي‌شود يوتو ضرب‌المثل چراغي که به خانه روا است به مسجد حرام است را اصلاً رعايت نمي‌کند و حتي حاضر به پرداخت مالياتي که سود آن به ايرلند مي‌رسد نيز نمي‌باشد، به عبارت ديگر او ترجيح مي‌دهد تا پول‌هايش در کشورهاي ديگر خرج شوند اما به ايرلند که کشور زادگاهش است نرسد. از طرف ديگر در سال 2018 مديران يکي از موسسه‌هاي خيريه‌اي که تحت نظر بونو در آفريقا فعاليت مي‌کردند به اتهام‌هاي مختلفي محکوم شدند و هواداران بونو را به دليل عدم نظارت به موسسه‌اي که او ايجاد کرده بود متهم نمودند. قضيه به اندازه‌اي بالا گرفت که بونو مجبور شد شخصاً بابت اين رفتار عذرخواهي کند.

مت ديمون

مت ديمون را حسابي مي‌شناسيم و از فيلم‌هايش لذت برده‌ايم، اين سلبريتي در کنار ظاهر جذاب و مردانه اش، دل صافي دارد و توانسته‌ است به يکي از مهربان‌ترين سلبريتي‌هاي هاليوود تبديل شود. اخلاق و رفتار خوب مت ديمون به اندازه‌اي تأثيرگذار بود که حتي ديگر سلبريتي‌ها نيز از او تعريف مي‌کنند. در اين زمينه مي‌‌توان به تعريف و تمجيد‌هاي اميلي بلانت اشاره کرد که در جايي گفته بود مت ديمون مهربان‌ترين انساني است که او در عمرش ديده‌ است.

مت ديمون
مت ديمون

اما از قرار معلوم مت ديمون حواسش به گفته‌هايش نيست و هر از گاهي صحبت‌هاي او با رسانه‌ها جنجال ايجاد مي‌کند. مت ديمون نظرهاي مختلفي در خصوص ساير سلبريتي‌ها دارد و در صحبت‌هايش با رسانه‌ها با نگاه انتقادي در مورد همکارانش صحبت مي‌کند. اين امر بعضي مواقع به اندازه‌اي بالا مي‌گيرد که ديمون تحت تأثير رسانه‌ها مجبور مي‌شود بابت حرف‌هايي که گفته عذرخواهي کند.به اين ترتيب مي‌توان گفت مت ديمون اگر از حالا به بعد حواسش به حرف‌هايي که مي‌زند باشد و نگاه تند منتقدانه‌اش را نسبت به سايرين کنار بگذارد، بيشتر در دل‌ هواداران جا باز خواهد کرد.

رايان گاسلينگ

رايان کارنامه بسيار درخشاني در هاليوود دارد و به لحاظ هنري به دستاوردهاي چشمگيري رسيده است، رايان که جايزه اسکار را در کارنامه‌اش دارد در اذهان عمومي فردي انسان‌دوست به‌نظر مي‌رسد و در سال 2011 زماني که در خيابان دو نفر با هم درگير شده بودند وارد ماجرا شد و اين دونفر را از هم جدا کرد و آشتي داد. گفته مي‌شود مدتي پيش نيز رايان گاسلينگ شخصاً جان يک انسان را از مرگ حتمي نجات داده است.در اين بين ازقرار معلوم رايان به‌اندازه‌اي که در دنياي هاليوود معروف است در زندگي شخصي اعتبار ندارد و رفتار ناپسند او همه را به تنگ آورده است.

رايان گاسلينگ
رايان گاسلينگ

اگر زندگي رايان گاسلينگ را دنبال کرده باشيد حتماً به خاطر داريد که در سال 2002 او رابطه‌اي صميمي و عميق با ساندرا بولاک برقرار کرد، مدتي بعد نيز پس از بازي در فيلم «دفترچه خاطرات»، با ريچل مک‌آدامز، بازيگر نقش اول اين فيلم وارد رابطه شد. اين‌گونه که پيداست آتش عشق رايان گاسلينگ خاموش‌شدني نيست و پس از بازي در فيلم «لا لا لند» عاشق اما استون، هنرپيشه نقش اول اين فيلم شده است. رايان گاسلينگ تاجايي که امکان دارد سعي مي‌کند روابط خود را از چشم رسانه‌ها و پاپاراتزي‌ها دور نگه دارد به همين دليل نيز تأکيد مي‌کند که هيچ چيزي بين او و اما استون در جريان نيست اما با توجه به سابقه‌اي که از رايان سراغ داريم نمي‌توان به‌راحتي چنين شايعه‌اي را تکذيب کرد.

دواين جانسون

راک دنياي سينما اين روزها به يکي از پول‌ساز‌ترين سلبريتي‌هاي هاليوود تبديل شده و فيلم‌هاي The Fate of the Furious و Jumanji: Welcome To the Junge در سال 2017 بيشتر از 2 ميليارد دلار در سطح جهاني فروش کرد. اين امر باعث شد تا دواين جانسون قسمت زيادي از درآمد خود را صرف امور خيريه کند و دل هواداران را بدست بياورد.چنين رفتارهايي باعث شد تا هواداران دواين جانسون را به‌عنوان سلبريتي انسان‌دوستي که هميشه قلبش نگران ساير انسان‌هاست بشناسند اما قضيه به همين سادگي‌ها هم نيست و گفته مي‌شود دواين جانسون و وين ديزل مشکلات زيادي در صحنه فيلم‌برداري آخرين نسخه از فيلم سريع و خشن داشته‌اند.

دواين جانسون
دواين جانسون

اين‌گونه که پيداست دواين جانسون در فيلم‌برداري‌ها دخالت زيادي در اموري که به او مربوط نيست دارد و اصرار زيادي داشته تا قسمت‌هاي زيادي از فيلم‌نامه نسخه جديد فيلم جومانجي تغيير کند. اگر دواين جانسون را بشناسيد حتماً به خوبي مي‌دانيد که او با نام ورزشي راک در دنياي مسابقات کشتي‌‌کج به محبوبيت رسيد و راه خودش را به هاليوود باز کرد، از قرار معلوم راک در زماني که در مسابقه‌‌هاي کشتي‌کج حضور داشته نيز نسبت به خانم‌هايي که در اين مسابقات شرکت مي‌کنند هميشه نگاه تحقيرانه‌اي داشته و به آنها بد و بيراه مي‌گفته است.
به هر ترتيب محبوبيت دواين جانسون روز به روز در حال افزايش است و اين سلبريتي خوش قد و قامت به لطف شبکه‌هاي اجتماعي توانسته است دل ميليون‌ها نفر هوادار را بدست بيارود، جالب است بدانيد محبوبيت دواين جانسون به اندازه‌اي است که گفته مي‌شود شايد روزي به پشتوانه اين همه هوادار به سرش بزند تا در انتخابات رياست جمهوري آمريکا نامزد شود.

بيشتر بدانيد : سلبريتي هايي با اخلاق غيرقابل تحمل: از جنيفر لوپز تا مگان فاکس + تصاوير

بيشتر بدانيد : سلبريتي هايي که تبديل به رقباي ترامپ شدند!! + عکس

بيشتر بدانيد : سلبريتي هايي که دل خوشي از آنجلينا جولي ندارند!!

بيشتر بدانيد : 16 بازيگر محبوب هاليوود و اولين نقش هاي برترشان! + تصاوير


منبع: زندگي ايده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)