آخرین اخبار

بيوگرافي و عکس هاي مهناز افشار؛ بازيگر جنجالي! سينما

بيوگرافي و عکس هاي مهناز افشار؛ بازيگر جنجالي!

  بزرگنمايي:

چه خبر - زندگي حرفه‌اي و پر فراز و نشيب مهناز افشار

مهناز افشار، بازيگر شناخته شده سينما، تلويزيون و تئاتر ايران است. او به واسطه موقعيت هنري، زندگي شخصي و خانوادگي و فعاليت‌هاي اجتماعي اش در سال‌هاي اخير به يکي از سلبريتي‌هاي جنجالي در ايران تبديل شده است. افشار زندگي حرفه‌اي و پر فراز و نشيبي را پشت سر گذاشته است. در ادامه نگاهي به زندگي و کارنامه مهناز افشار داريم.

مهناز افشار,بيوگرافي مهناز افشار,فيلم هاي مهناز افشار,ازدواج مهناز افشار,همسر مهناز افشار,زندگي مهناز افشار
مهناز افشار

بيشتر بدانيد : همه چيز درباره مهناز افشار: از زندگي خانوادگي اش درگذشته تا حاشيه ها

زندگي شخصي مهناز افشار

مهناز افشار متولد 21 خرداد سال 1356، در تهران است. ديپلمش را در رشته تجربي گرفت و براي ادامه تحصيل به مدت چهار سال در موسسه‌اي غيرانتفاعي به تحصيل در رشته تدوين پرداخت و در کلاس‌هاي بازيگري حميد سمندريان، استاد برجسته تئاتر و بازيگري تعليم ديد. زندگي در يک خانواده مذهبي باعث شد که او با محدوديت‌ها و نارضايتي‌هايي براي کار بازيگري روبه رو شود، اما نارضايتي خانواده در نهايت نتوانست فعاليت حرفه‌اي او را محدود کند.

مهناز افشار,بيوگرافي مهناز افشار,فيلم هاي مهناز افشار,ازدواج مهناز افشار,همسر مهناز افشار,زندگي مهناز افشار
مهناز افشار در دوران دبيرستان

بسياري از سلبريتي‌ها غير از شغل حرفه‌اي خود، به صورت تفنني و تفريحي به مشاغل ديگري هم روي مي‌آورند، مهناز افشار هم از اين دسته است.

برادر کوچکتر مهناز افشار جواهر ساز است و همين موضوع باعث شده است که او نيز گاهي در اين حوزه فعاليت کند. او درباره همکاري با برادرش در زمينه جواهرسازي مي‌گويد:

«گاهي طراحي‌هاي جديدي به او ارائه مي‌دهم و او آن‌ها را مي‌سازد.»
او مدتي نيز مزون لباس داشته است، اما به دليل وقت گير بودن آن کار را رها کرده است.

ازدواج مهناز افشار

مهناز افشار در خرداد 1393 با ياسين رامين فرزند محمدعلي رامين معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در دوره دوم رياست جمهوري محمود احمدي‌نژاد ازدواج کرد. خطبه عقد او را سيد محمد خاتمي رييس جمهور پيشين خواند.

مهناز افشار,بيوگرافي مهناز افشار,فيلم هاي مهناز افشار,ازدواج مهناز افشار,همسر مهناز افشار,زندگي مهناز افشار
مهناز افشار و همسرش ياسين رامين

مهناز افشار و ياسين رامين در 4 خرداد ماه سال 1394 صاحب دختري به نام ليا شدند.

فيلم هاي مهناز افشار

افشار فعاليت حرفه‌اي در بازيگري را با مجموعه تلويزيوني "گمشده" به کارگرداني مسعود نوابي در سال 1377 آغاز کرد. او فعاليت سينمايي اش را با بازي در "شير‌هاي جوان" و فيلم سينمايي "دوستان" به کارگرداني علي شاه حاتمي در سال 78 آغاز کرد.
اين بازيگر سينما و تلويزيون با بازي در فيلم سينمايي "شور عشق" به کارگرداني نادر مقدس در سال 79 به شهرت رسيد. البته اين شهرت او به خاطر بازي درخشانش در اين فيلم نبود بلکه به خاطر چهره او بود. شباهت فراوان مهناز افشار به گوگوش خواننده مشهور پاپ در شهرت او در اواخر دهه هفتاد و اوايل دهه هشتاد تاثير به سزايي داشت.
در آغازدهه هشتاد مهناز افشار آرام آرام در کنار چند بازيگر ديگر از جمله محمد رضا گلزار، امين حيايي، بهرام رادان به چهره‌هاي پر فروش و موثر درگيشه و سينماي تجاري ايران تبديل شد.

مهناز افشار,بيوگرافي مهناز افشار,فيلم هاي مهناز افشار,ازدواج مهناز افشار,همسر مهناز افشار,زندگي مهناز افشار
مهناز افشار و محمدرضا گلزار در فيلم آتش بس

فيلم سينمايي "کما" از جمله تجربه‌هاي موفق مهناز افشار در گيشه بود. فيلمي ساخته آرش معيريان که با حضور محمد رضا گلزار و امين حيايي از فيلم‌هاي پر فروش سال 82 شد.
پس از بازي در "کما" مهناز افشار با کارگردانان شناخته شده تري همچون فريدون جيراني (سالاد فصل)، ماني حقيقي (کارگران مشغول کارند)، سيروس الوند (تله) همکاري کرد.
در سال 84 مهناز افشار در فيلم "آتش بس" ساخته تهمينه ميلاني بازي کرد. فيلمي که آن سال بيش از يک ميليارد تومان فروخت. نقش مقابل افشار در اين فيلم را محمدرضا گلزار بر عهده داشت. او دو سال بعد در فيلم ديگري از تهمينه ميلاني يعني "تسويه حساب" نيز بازي کرد.
ديگر فيلم‌هاي سينمايي که مهناز افشار در دهه هشتاد در آن‌ها نقش داشت عبارتند از: محاکمه (ايرج قادري)، رييس (مسعود کيمايي)، کلاغ پر (شهرام شاه حسيني)، دعوت (ابراهيم حاتمي کيا)، شيرين (عباس کيارستمي)، پوپک و مش ماشالله (فرزاد موتمن)، خاطره (نادر طريقت)، پسرآدم دختر حوا (رامبد جوان) "قصه پريا" (فريدون جيراني).
اما مهناز افشار در سال 89 در دو فيلم سينمايي "برف روي کاج ها" (پيمان معادي)، "سعادت آباد" (مازيار ميري) ايفاي نقش کرد که در هر دو مورد توجه قرار گرفت. به عقيده برخي منتقدان بازي او در اين دو فيلم از موفقترين بخش‌هاي کارنامه هنري اوست.

مهناز افشار,بيوگرافي مهناز افشار,فيلم هاي مهناز افشار,ازدواج مهناز افشار,همسر مهناز افشار,زندگي مهناز افشار
مهناز افشار در فيلم برف روي کاج ها

مهناز افشار در دهه 90 فعاليت سينمايي اش را بازي در فيلم "يک عاشقانه ساده" (سامان مقدم) آغاز کرد. از ديگر آثاري که او در اين دهه تا سال 97 در آن‌ها حضور داشته است مي‌توان به: چه خوبه که برگشتي (داريوش مهرجويي)، پل چوبي (مهدي کرم پور)، متروپل (مسعود کيميايي)، بيگانه (بهرام توکلي)، دلم مي‌خواد (بهمن فرمان آرا)، نهنگ عنبر 1 و 2 (سامان مقدم)، ارادتمند؛ نازنين بهاره تينا (عبدالرضا کاهاني)، گيلدا (اميد بنکدار، کيوان عليمحمدي)، دارکوب (بهروز شعيبي)، لس آنجلس تهران (تينا پاکروان)، شاه کش (وحيد اميرخاني)، اشاره کرد.
افشار در سال 93 در فيلم آموزگار ساخته ناصر سعيداف کارگردان تاجيکستان بازي کرد، که اين حضور و نقش آفريني او در تاجيکستان مورد توجه قرار گرفت.

مهناز افشار,بيوگرافي مهناز افشار,فيلم هاي مهناز افشار,ازدواج مهناز افشار,همسر مهناز افشار,زندگي مهناز افشار
افشار در فيلم "آموزگار" ساخته سعيداف کارگردان تاجيکستاني

مهناز افشار در سال 97 نيز در آثاري همچون "آشفتگي" ساخته فريدون جيراني، "آبي به رنگ آسمان" به کارگرداني امير رفيعي و "ناگهان درخت" ساخته صفي يزدانيان بازي کرده است.
در کارنامه افشار 5 سريال نيز ديده مي‌شود. او سال 77 در "گمشده"، 92 در "کلاه قرمزي" به عنوان بازيگر مهمان، 93 در "عشق تعطيل نيست"، 95 در "عاشقانه" و 97 در "گلشيفته" ايفاي نقش کرده است.
او در دست کم در چهار نمايش نيز حضور داشته است. 90 "آمديم، نبوديد، رفتيم"، 91 "بيست و يک بار مردن در سي روز"، 93 "دورهمي زنان شکسپيسر" و 96 "اوليور توئيست" از جمله تئاتر‌هايي است که افشار در آن‌ها بازي کرده است.

مهناز افشار,بيوگرافي مهناز افشار,فيلم هاي مهناز افشار,ازدواج مهناز افشار,همسر مهناز افشار,زندگي مهناز افشار
مهناز افشار و نويد محمدزاده در نمايش "اوليور توئيست"


فيلم‌هايي که مهناز افشار ديگر آن‌ها را دوست ندارد

در کارنامه بازيگري مهناز افشار فيلم‌هايي وجود دارد که پس از گذشت سال‌ها ديگر آن‌ها را دوست ندارد و حدود 60 درصد از فيلم‌هايي که افشار بازي کرده، مورد رضايت او نيست. اين چيزي است که خود او در اعترافي جالب عنوان کرده و افزود: «بازي در فيلم دختري در قفس را دوست ندارم. در نگين اصلا آن نقش مال من نبود و احساس مي‌کردم که نبايد در آن نقش بازي کنم. يا مثلا زهر عسل که قصه متفاوتي داشت در زمان خودش، اما در نيامد. افسوس نمي‌خورم از بازي کردن در زهر عسل، چون کسي از اعتماد من سواستفاده نکرد.»
يا حتي در مصاحبه ديگري گفته: «تنها فيلمي که واقعا از بازي در آن پشيمانم، امشب شبه مهتابه است. آقاي شايسته شاهد هستند که من نمي‌خواستم قرارداد بازي در اين فيلم را امضا کنم و الان اگر امشب شبه مهتابه را به من پيشنهاد دهند با قاطعيت مي‌گويم نه. تجربه اين فيلم باعث شد از اين فيلم به بعد پس از خواندن فيلم‌نامه بپرسم بقيه بازيگران چه کساني هستند، از کلاغ پر يا کما دفاع نمي‌کنم، اما پشيمان هم نيستم.»

جوايز و افتخارات هنري مهناز افشار

افشار در سال‌هاي حضور حرفه‌اي اش در سينما توانسته است جوايز فراواني کسب کند، مهمترين آن‌ها عبارتند از:
برنده ديپلم افتخار بهترين بازيگر نقش اول زن از انجمن منتقدان براي طبقه سوم 1388
برنده سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مکمل زن از جشنواره فجر براي سعادت‌آباد 1389
برنده ديپلم افتخار بهترين بازيگر زن از بخش نگاه نو جشنواره فجر براي برف روي کاج‌ها 1389
برنده جايزه بهترين بازيگر نقش اول زن از انجمن منتقدان براي برف روي کاج‌ها 1389
برنده تنديس بهترين بازيگر زن از جشن دنياي تصوير براي طبقه سوم 1390
او در جشنواره فيلم فجر در سال 86 نامزد دريافت سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مکمل زن براي فيلم "تسويه حساب" و در سال 96 نيز نامزد دريافت سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش اول زن براي فيلم "دارکوب" شد که در هيچکدام موفق به دريافت سيمرغ نشد.

مهناز افشار,بيوگرافي مهناز افشار,فيلم هاي مهناز افشار,ازدواج مهناز افشار,همسر مهناز افشار,زندگي مهناز افشار
مهناز افشار و رضا عطاران در فيلم نهنگ عنبر

افشار يک سابقه تهيه کنندگي نيز در کارنامه خود دارد، اما نه در حوزه سينما و تئاتر بلکه در حوزه موسيقي. در آبان 1391 کنسرت خيرخواهانه روزبه نعمت‌اللهي به تهيه‌کنندگي مهناز افشار در مرکز همايش‌هاي برج ميلاد براي کمک به زلزله‌زدگان آذربايجان برگزار شد. در اين مراسم تعدادي از سينماگران و بازيگران و همچنين ورزشکاران حضور داشتند.
اما تازه‌ترين فيلم مهناز افشار با عنوان «لس‌آنجلس - تهران» هم بدون حاشيه نبود در اين فيلم که به کارگرداني تينا پاکروان روي پرده سينما رفته است افشار در کنار پرويز پرستويي و گوهر خيرانديش ايفاي نقش مي‌کند.

مهناز افشار,بيوگرافي مهناز افشار,فيلم هاي مهناز افشار,ازدواج مهناز افشار,همسر مهناز افشار,زندگي مهناز افشار
مهناز افشار و پرويز پرستويي در «لس‌آنجلس - تهران»

افشار در پاسخ به برخي انتقادهايي که از فيلم مي‌شود در توييتر نوشت:
«اينکه يک فيلم سينمايي يا هر چيزي را دوست داشته باشيم يا نه حق طبيعي همه است و نبايد معترض دوست نداشتن يا داشتن اونها شد! اما وقتي مواجه ميشي به جملاتي چون; من قسم خوردم زير آب اين فيلم رو بزنم، يکم از انصاف به دوره و کاملا معلوم ميشه ديگه بحث سليقه نيست.»

مهناز افشار,بيوگرافي مهناز افشار,فيلم هاي مهناز افشار,ازدواج مهناز افشار,همسر مهناز افشار,زندگي مهناز افشار
واکنش مهناز افشار به زيرآب زدن ها

اينستاگرام مهناز افشار

مهناز افشار در صفحه‌ اينستاگرام خود حدود 8 ميليون دنبال کننده دارد. اين رقم نجومي به معناي آن است که 10 درصد از کل جمعيت ايران، فقط اينستاگرام افشار را دنبال مي‌کنند. از طرفي اگر نگاهي به آمار فروش آخرين فيلم هاي افشار بياندازيم متوجه مي شويد که تعداد زيادي از اين افراد کارهاي خانم افشار را دنبال نمي‌کنند.

mahnaz-afshar10.jpg
اينستاگرام مهناز افشار با نزديک به 8 ميليون دنبال کننده

لس آنجلس - تهران که مهناز افشار نقش اصلي زن فيلم را برعهده داشت. فروش فيلم متوسطي داشت تا آذر ماه چيزي در حدود 7 ميليارد تومان فروخت. البته نمي‌توان سهم افشار را در اين فروش زياد دانست. سهم اصلي به تم کمدي، حاشيه‌ها و البته پرويز پرستويي برمي گردد. افشار پيش از آن دارکوب را روي اکران داشت؛ يک فيلم جدي که البته سارا بهرامي نقش اصلي اش را بازي کرده است. دارکوب 2 ميليارد و 100 ميليون تومان فروش داشت که خب رقم ناچيزي است.

بيشتر بدانيد : انتقاد مهناز افشار از بي اخلاقي و زيرآب زني ها! + عکس

حاشيه‌هاي زندگي شخصي افشار

زندگي شخصي مهناز افشار و زندگي حرفه‌اي او در سال‌هاي اخير پيوستگي فراواني پيدا کرده است. در سال‌هاي اوليه فعاليتش در سينما شباهت چهره اش با گوگوش بازيگر و خواننده مشهور فعاليت حرفه‌اي اش را تحت تاثير قرار داد و او را در کانون توجه رسانه و حاشيه قرار داد. اما حاشيه‌ها در دهه نود براي افشار اوج گرفت. از سال 93 و پس از ازدواجش با ياسين رامين فرزند محمد علي رامين سياستمدار نه چندان خوشنام اصولگرا، زندگي نسبتا آرامش بر هم ريخت.

اختلاف سني مهناز افشار و همسرش

محمدعلي رامين پدر ياسين رامين در دوران مديريتش بر معاونت مطبوعاتي وزارت ارشاد در زمان رياست جمهوري محمود احمدي نژاد بسياري از روزنامه‌ها را به تعطيلي کشانده بود. شايد اولين حاشيه اين بود که در مراسم عقدش پدر همسرش حضور نداشت. ظاهرا او از ازدواج پسرش با مهناز افشار راضي نبود.
حواشي ديگري نيز درباره ازدواج آن‌ها مطرح شد از اختلاف سني او با ياسين رامين گرفته تا شرايط مالي ازدواجش. گفته مي‌شد ياسين رامين حدود 10 سال از مهناز افشار کوچکتر است، اما بعد‌ها مشخص شد که اين ادعا صحت نداشته و رامين متولد سال 1360 است يعني اختلاف سني او با مهناز افشار 4 سال است.

مهريه مهناز افشار

درباره شرايط مالي ازدواج آن‌ها نيز مرضيه برومند کارگردان سينما ادعايي عليه افشار مطرح کرد و گفت که 22 ميليارد تومان پشت قباله ازدواج مهناز افشار بوده است. ادعاي برومند بازتاب گسترده‌اي داشت، اما مهناز افشار اين ادعا را رد کرد.
بعد‌ها ياسين رامين نيز در اين باره گفت:
«مهريه همسرم ٥ شاخه گل نرگس، يک جلد کلام الله مجيد و آينه و شمعدان بوده است.»

مهناز افشار,بيوگرافي مهناز افشار,فيلم هاي مهناز افشار,ازدواج مهناز افشار,همسر مهناز افشار,زندگي مهناز افشار
مهناز افشار و همسر و دخترش

اتهامات همسر مهناز افشار

حاشيه‌هاي ازدواج و پس از ازدواج افشار به همين جا ختم نشد. ياسين رامين پس از روي کار آمدن دولت حسن روحاني با اتهاماتي روبه رو شد. جمعيت هلال احمر از او شکايت کرد. رامين مسئوليت اداره شرکت رشد وابسته به هلال احمر در آلمان را برعهده داشته است. ظاهرا دليل شکايت از رامين به اختلاف حساب پس از واردات تجهيزات پزشکي از آلمان توسط شرکت رشد باز مي‌گردد. هلال احمر 2 ميليون يورو به شرکت رشد داده تا تجهيزات پزشکي خريداري کند، اين تجهيزات خريداري شده و به داخل کشور آمده، پول از جانب هلال احمر پرداخت شده، اما به فروشنده نرسيده است.
ياسين رامين به دليل "عدم توانايي در توديع وثيقه 29 ميليارد توماني" 26 مرداد سال 95 بازداشت شد. او پس از حدود هفت ماه زندان در اسفند 95 آزاد شد. دادگاه رامين همچنان در جريان است و تاکنون حکمي براي پرونده او صادر نشده است.
با اين که موضوع شکايت هلال احمر از رامين مسئله مالي بوده است، اما در رسانه‌ها و افکار عمومي اين تصور وجود دارد که واردات شير خشک آلوده در جريان تحريم‌هاي ايران از سوي غرب موضوع شکايت از اوست. مهناز افشار و ياسين رامين بار‌ها اتهام واردات شير خشک آلوده را تکذيب کرده اند، با اين حال اين اتهام در فضاي مجازي همچنان پررنگ است.

بيشتر بدانيد : مهناز افشار مجبور به شفاف سازي در مورد دادگاه همسر و شغل برادرانش شد

يکي ديگر از مسائلي که در سال‌هاي اخير مهناز افشار با آن‌ها درگير بوده است، شايعات پيرامون دستمزد او در پروژه‌هاي مختلف سينمايي و تلويزيوني است. در آخرين مورد اين شايعات گفته مي‌شد او براي نقش آفريني در سريال "گلشيفته" که در شبکه خانگي توزيع مي‌شود دستمزد يک ميلياردي دريافت کرده است. افشار اسفند ماه سال 96 با انتشار فايلي صوتي اين شايعه را به تندي تکذيب کرد.

بيشتر بدانيد : حمله به مهناز افشار به خاطر دستمزد شبي 30 ميليون در تئاتر لاکچري!!

نقش آفريني‌هاي سياسي و مدني مهناز افشار

از حواشي ديگري که مهناز افشار در سال‌هاي اخير درگير آن بوده است مي‌توان به نقش آفريني‌هاي سياسي و مدني او اشاره کرد. افشار در دو سال اخير حضور پررنگي در شبکه‌هاي اجتماعي دارد و درباره مسائل مختلف اظهار نظر مي‌کند. او سعي مي‌کند در قامت حامي حقوق زنان ظاهر شود. در اين راستا سال گذشته در جريان يک موضع گيري از سحر قريشي درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها مهناز افشار به تندي به او تاخت.
قريشي گفته بود: «دوست ندارم بروم استاديوم، از اينکه کنار تعداد زيادي آقا قرار بگيرم، منقلب مي‌شوم. کاملاً موافقم که اجازه نمي‌دهند خانم‌ها به استاديوم بروند!»
در پاسخ به او افشار توئيت کرد: «نميشه خيلي راحت حق نيمي از جامعه رو انکار کرد، چون يک نفر وقتي در کنار مردان قرار مي‌گيره «منقلب» ميشه! ورود به ورزشگاه‌ها حق زنان است. والسلام #زنان_عليه_زنان.»

مهناز افشار,بيوگرافي مهناز افشار,فيلم هاي مهناز افشار,ازدواج مهناز افشار,همسر مهناز افشار,زندگي مهناز افشار
مهناز افشار در جلسه ديدار هنرمندان با حسن روحاني در سال 92

مهناز افشار در سال‌هاي اخير در فعاليت‌هاي سياسي نيز حضور پر رنگي داشته است. او در انتخابات سال 96 از حسن روحاني حمايت کرد، اما خيلي زود به جمع منتقدان روحاني پيوست. افشار در سال 97 براي حضور در مراسم افطار رئيس جمهور دعوت شده بود که در اقدامي اعتراضي نسبت به وضعيت اقتصادي و اجتماعي کشور از حضور در اين مراسم خودداري کرد. جمعي ديگر از هنرمندان از جمله پرويز پرستويي نيز همچون افشار مراسم رييس جمهور را تحريم کردند.

داستان «مهناز افشار»، «داريوش اقبالي» و آمپول نالوکسان

اخيراً مهناز افشار با انتشار ويديويي در توييتر خود از آمپولي به نام «نالوکسان» نام برد که براي پيشگيري از مرگ در اثر سوء مصرف مواد مخدر کابرد دارد.
او در اين ويدئو گفت که سالانه 6 هزار جوان در اثر سوء مصرف مواد مخدر جان خود را از دست مي‌دهند در حالي که با يک آمپول مي‌شود از مرگ آن‌ها جلوگيري کرد. نالوکسان! اين آمپول ارزان است و بدون نسخه پزشک در داروخانه‌ها فروخته مي‌شود.»
افشار در ادامه در تازه‌ترين توييت خود ادعا کرده که اين دارو را داريوش اقبالي خواننده و بنيانگذار بنياد آينه به او پيشنهاد کرده است. اقبالي سالهاست در بنياد خود به فعاليت فرهنگي در پيشگيري و مقابله با اعتياد مشغول است.

آلوکسان آمپولي که مهناز افشار تبليغ مي‌کند

متن توييت مهناز افشار چنين بود:
«از طرف “بنياد آينه” و آقاي “ داريوش اقبالي” و “پزشکان مربوطه” پيشنهاد کردند بنده در مورد پيشگيري از مرگ بر اثر سومصرف مواد مخدر، در مورد نالوکسان اطلاع‌رساني کنم. من نه مصرف‌کننده هستم نه واردکننده. پزشکان و داروسازان اگر نظرکارشناسي ديگري داريد بفرماييد! دکتر هم دکتراي قديم. نسل جوان پزشک و داروساز خيلي بايد روي آستانه تحملش کار کنه! با اين اعصاب و توليد سموم ناشي از عصبانيت قطعا به بيماراني که بهتون مراجعه ميکنند و خودتون آسيب ميزنيد:/»

بيشتر بدانيد : واکنش مهناز افشار به تبليغ جنجالي اش براي يک دارو + فيلم

بعد از انتشار اين ويدئو افشار مورد حمله جامعه پزشکي و سايرين قرار گرفت و از او خواسته شد درباره موضوعاتي که بر آن اشراف ندارد از اظهارنظر پرهيز کند.

واکنش سازمان غذادارو در خصوص انتشار ويديوي افشار در مورد نالوکسان

اندکي بعد کيانوش جهانپور سخنگوي سازمان غذا و داروي وزارت بهداشت در خصوص انتشار ويديوي افشار در مورد نالوکسان گفت:
هرچند آمپول نالوکسان براي اوردوز مواد مخدر کاربرد داشته باشد، اما استفاده آن عموما بيمارستاني و به تجويز پزشک است، چرا که ممکن است حين تزريق عوارض خطرناک و حتي مرگ آوري براي بيمار در پي داشته باشد چنانکه بسياري از دارو‌ها براي مشکلات مختلفي مورد استفاده قرار مي‌گيرد، اما خود درماني و خود تجويزي آن‌ها ممکن است فاجعه آفرين باشد.
مجتبي خالدي سخنگوي سازمان اورژانس کشور نيز در واکنش به اين ماجرا طي مصاحبه‌اي اظهار کرد: داروي نالوکسان حتما بايد تحت نظر پزشک استفاده شود و دارويي نيست که بتوان با آن شوخي کرد به دليل اينکه تداخل اين دارو ممکن است منجر به مرگ افراد شود.
وي گفت: فروش اين دارو در داروخانه‌ها ممنوع است و در ليست دارو‌هاي otc نيست.

بيشتر بدانيد : مهناز افشار به معاون رئيس جمهور نامه نوشت

بيشتر بدانيد : مهناز افشار در آستانه برگزاري دادگاه همسرش: همسر بودن جرم نيست

بيشتر بدانيد : از مهناز افشار تا هومن سيدي؛ بازيگراني که سوداي سيمرغ دارند


منبع: fararu.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)